ha egyre gondolunk akkor az egy légtelenítő cső, semmi más. Az ugy van jól.
Karbi szerintem van sőt biztos(+kell néznem), természetesen csak eredeti Francia és az is biztos, hogy hibátlan. Sz@rt nem rakok el.
Kösz!
Karburátort keresek, de 850-es a motor és lényeges hogy Francia legyen.
A kérdés ezzel kapcsolatban hogy az én kocsimon a karburátor szélvédő felöli részén le van dugózva egy cső. Nem tudod véletlenül hogy mire szolgált anno? Eddig még nem jöttem rá, viszont a kocsi néha rángat és feltételezem hogy lehet valami összefüggés a kettő között mivel elektromosan OK.
L.
sportivo
Csak a 1968, '69, '70, '71-eseken nincs ütött szám. A többin a jobb oldali ülés mellett van. 1982-ig ütött szám utánna pedig apró pontozottan ütött szánmak kell lennie.
LátoGató
Szakirodalmat holnap megkérdezem a tesomtól. De lehet, hogy egy nagyobb Pesti könyvesboldban találsz.
A forgalmi egyidős a kocsival, én vagyok a harmadik tulaj és magyarországi forgalomba helyezésű az autó. 30 évig garázsban állt, jól néz ki.
Tulajdonképpen minden érdekel, nem is tudom hírtelen mit kérdezzek. Először is azt hogy van e valami irodalma, mert az "Így gondozd" sorozatban nem igen foglalkoznak vele. Semmi leírásom nincs hozzá, így néha azt sem tudom mit látok pl. az alvázon amikor alámászom.(Van ott két "merevítő"?)
Viszont nagyon érdekel az autó, régóta fenem egy ilyenre a fogam.
Egyenlőre ennyi aztán folytatom.
Ja, és kösz a segítő szándékot!
Üdv
Üdvözlet mindenkinek!
Gondoltam megkísérlem összegyűjteni a Renault 4 tulajopkat és rajongókat, mivel nemrégiben beszereztem egy 1971-es példányt. Kérdéseim is lennének alkatrész ellátásra vonatkozólag, nomeg azon kívül is.
Nosza!