Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

halley Creative Commons License 2002.01.02 0 0 9
Hát, az előbb a linkelés használhatatlanra sikerült. Tehát újra :

Szóval az igazi ÖRÖKÖS 1974 óta a Caterham, aminek oldala itt lelhető.
(Használt darabok is, úgy 10.000,- Fontsterling-től...)

No, és hát jóval kedvezőbben a csehek is gyártják ezt a replikát.

halley Creative Commons License 2002.01.02 0 0 8
Gondoltam, felhozom ezt a számomra kedves masinériáról szóló topic-ot némi linkekkel.

Szóval az igazi ÖRÖKÖS 1974 óta a Caterham, aminek oldala ezt a replikát.

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.29 0 0 7
Ez az igazi brit sportatószín : sötétzöld ! A Bentley szerint B.R.G. Nem a magnó, hanem British racing green.

Egyébként egy - azt hiszem kanárisárgát - vagy fél éve hirdettek a Képes Autó Expresszben is. A szerkesztők is ráéreztek ennek a kuriózum jellegére, mert a címlapra tették.

Ja, kétliteres motor : Az eredeti Seven-ben mekkora volt ? (Merthogy C. Chapman nem igazán motorizálta túl a jószágait. Mármint lökettérfogatban.)

Zool Creative Commons License 2001.05.29 0 0 6
Hali!

Annak idején több ilyen Helix is kapott rendszamot. Én pl. láttam egy sárgát valamelyik régebbi Amerikai Autós találkozón, de a gyártónak is van asszem egy sötét színű. Hogy pontosan mennyit adtak el, azt nem tudom, talán 6-8 darabot. Sajnos egyedi típusengedélyt már nemigen adnak, ha jól tudom.

Ezen kívül én egyetlen Seven replikát láttam még itthon, ebben ültem is, vagy öt éve. Egy Robin Hood (?) kitből készült jószág volt némiképp feljavítva, polírozott rozsdamentes acél motorháztetővel, zöld fényezéssel, 2 literes öreg Ford motorral. Akkor asszem négymillióért akarta eladni az építője, de sokáig nem kellett senkinek. Hogy mi lett vele, azt nem tudom, lehet, hogy azóta is ott áll.

Előzmény: Törölt nick (5)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.29 0 0 5
Én is pont a HELIX-re akartam utalni, mint a legkézenfekvőbb (és persze legkedvezőbb árú) replikára. Egyszer viszont azt olvastam róla, hogy egyedileg engedélyezetten az első db forgalomba került. Tényleg így van ?

Valamikor pont ezen felbuzdulva az egyik korábbi pesti autószalonon be is szereztem egy alkotóelemenkénti árlistát. Szóval úgy nézett ki - ha már beárazott - hogy indul az ipar. Nem lett belőle semmi ? Dobjam ki az álmom ?

Pedig ez amolyan igazi Lotus Seven fazonú volt, amit manapság már szinte mindegyik gyártó át akar dizájnolni valami modern formatervre:( Na szóval azok nem tetszenek, de ez a régi...! Óh!

Apropó eredeti forma :
Melyik az original első sárvédő ?
A kereket felülről és hátulról fedő lapos, vagy a harmincas évek verdáira emlékeztető hosszában elnyújtott ?

karotta Creative Commons License 2001.05.29 0 0 4
:)) Meglehet. Allitolag az új modellek Caterham Slot 1 néven jönnek ki. :)
Előzmény: QuadCam (3)
QuadCam Creative Commons License 2001.05.29 0 0 3
Nem ilyen foglalatban volt az AMD K6-2? ;-))))
karotta Creative Commons License 2001.05.29 0 0 2
A BONTEXnek sem könnyű, a kinti árra még rájön a szállítás, az Áfa, ráadásul importőrként _egyetlen font_ kedvezményt sem kaptak a végfelhasználói árból. Emellett egy kínszenvedés forgalomba helyeztetni őket, típusengedélyt természetesen nem kaptak, ez egy ilyen ország. A kezdetekkor én segítettem nekik a kapcsolattartásban, a britek sem voltak túl segítőkészek, az itteni hatóságok pedig komplett idióták. A magyar replikát, a Helixet például egyáltalán nem engedik forgalomba, szimpla kicse****ből, pedi annál olcsóbb alternatíva egyszerűen nincs. Szegények kénytelenek inkább buszfelépítményeket gyártani. Eh.
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.28 0 0 1
Él-e még a topic (legalább az alapító által) ?

Merthogy ez a típus az egyik hőn áhított vágyam :)

csero1 Creative Commons License 2001.01.18 0 0 0
Nem biztos, hogy a Bontex hibaja - lasd magyar vamok - bar oket sem erdemes sajnalni.
Odakinn egy normalis hasznalt Caterham 8-9e fontnal indul, az uj persze joval tobb, kiveve, ha kit-ben veszed. Ez persze ritka a Caterham vasarlok kozott, mert mara a Caterham sznoberiaban kinotte magat a & utanzatok kozul es lassan a Caterham tulajok szervizbe fognak jarni az autojukkal. Es pl. amitol Colin Chapman biztos forog a sirjaban az az, hogy a Caterham kaphato futott szelvedovel es Hi-Fi-vel is.
Egyebkent nem akarom a Caterham-et bantani, es magam is szivesen vennek egyet a garazsban, de a Caterham sem biztos hogy a legolcsobb es legjobb super 7 utanzat, bar az biztos, hogy o az eszmei leszarmazott.
Ajanlanam figyelmedbe a Sylva ( Fisher, SSC: http://www.dwindledot.co.uk ) Stylus vonalat, amely hasonlo super 7 utanzat, de mar 4-6e font-ert olyan peldanyokat lehet kapni, amely koroket fut a Caterham es a Lotus Elise korul. Ez ha alkatresznek importalod, akkor belefer nehany millioba. Es ha a super 7 karosszeria nem az szived kozepe, akkor huzhatsz gyonyoru mas ruhat is ugyanarra a vazra (lasd Sylva Phoenix).
Mindezt pedig evekkel a Caterham 21 elott kitalaltak, mint ahogy azt is, hogy 1 l koruli motorkerekpar motorokkal ezek a kis autok repulni tudnak ...
Előzmény: SubOG (-)
SubOG Creative Commons License 2001.01.18 0 0 topiknyitó
Már hivatalosan is importálják Magyarországra a legendás Caterham Super 7-t. Örülünk?

Csak az itthoni ára fucsa kicsikét: közel 11 milla egy Roadsport 1.6. Angliai ára 6.5 milla forintra átszámolva. BONTEX nem akar kicsit sokat kaszálni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!