No errol jo lenne valami konkretumot tudni. A mostani Auto-motorban Karlovitz Kristof irja, hogy az Experttel 80 a max. megengedett. Masreszt a Partnerre tutira a szemelyautok korlatozasai vonatkoznak. Am: az Expertbe szerelheto masodik ulessor, a Partnerbe nem. Ennek valami hatasa esetleg lehet(valami tengelytav ugy van a hatterben). Egyebekent a szemelyato korlatozasok csak a zart karosszeriasokra ervenyesek. Tehat pl. a skoda Pck-upja doboz nelkul annyival mehet, mint a nagyok, azzal egyutt pedig mint a szemelyautok. Jo nagy hulyeseg, na...
2.5 T alatt személygépkocsi seb. határok vonatkoznak rá, 2.5 t felett thgk. Sőt 2.5 t alatt a tgh-val behajtani tilos táblát is figyelmen kívül lehet hagyni.
Ja, ez így igaz. Cskahát ez a szabályozás egy hülyeség. A rövid Pajeronk megengedett legnagyobb össztömege 2510 kg. Tehát cammoghat. A hosszú, de személynek vizsgáztatott változatával viszont lehet döngetni. Az lenne a szabályozásnak az alapja ( a mondjuk 3,5t tömeghatáron kívül), hogy amiből létezik személyautó verzió, az ugyanolyan szabályok szerint közlekedhet.
A tavaly májusi KRESZ módosítás óta a 2,5 tonna alatti tehergépkocsikra is a személygépkocsi sebességhatárok vonatkoznak! 2,5 tonna felett maradt a 80, 70, 50.
üdv.: zimurgy
Szásztok!Vitába keveredtem valakivel,az volt a kérdés ,hogy Ford Transittal mennyivel lehet menni autópályán.Mert az ugye tehergépkocsi,és Ő szerinte 80-nal,vagy az emelés után 90-nel.Ezek szerint pl a Skoda Pick Up is meg egy 7.5 tonnás IVECO is(sőt egy kamion) egy kategóriába tartozik????
És az M0-on 70 vagy 80????