Talán azért, mert egyre drágábbak az izzók.
A ködlámpás autózás önmagában is elég idegesítő jelenség. Kies környékünkön főleg suzukisok és büntetett előéletű egyedek szokása.
Mindenképpen vakít a ködlámpa, ha sötét van, annál az egyszerű oknál fogva, hogy több a fény, jobban szűkül a pupilla. Vizes úton pedig kifejeztetten élvezem, szépen visszaveri az út.
Ha valaki ködlámpával jön szembe (ha nincs köd),akkor először megvillogtatom az enyémet. Ha ez nem használ,akkor refi+ködlápma fel, jól kiegészíti a xenont. Mivel antireflex (Vision Expressz, ajánlom mindenkinek) szemüvegben vezetek, tőlem fel is rakhatja a refijét, meg a huszonnyolc ködlámpáját.
Hopp, elírtam. Nem 90, csak 60 ezer (egymás alatt van a 6-os és a 9-es). Kb. 35 a lökhárító, a többi a fényezés. Márkaszervizben ugyanez kétszer ennyi lenne. Amúgy Ford.
Azert azokat is fel lehetne szerelni es beallittatni rendesen. De az egysegsugaru parasztnak nem azert kell, hanem hogy legyen. A legjobban azt a randa gomb alaku "projektoros kodlampa" nevu vacakot ruhellem (Swiftekbe tipikusan ilyet szoktak rakni). Vakit az mindenfele, csak lefele nem vilagit.
Pedig lehet kapni olcson sokszor gyarit is, csak kis szerencse kell hozza (meg hazai gyartas :)
Sajnos elenyeszo azoknak a szama, akik normalisan rakjak fel. Te pont egy vagy koztuk.