A szaklapok szerint minden terepjáró dzsip, sőt egyesek szerint Jeep is lehet. A hétköznapi embereknek lefordítva nem minden láncfűrész Sthil
(vagy, hogy írják) fűrész.
1x1 rendőrrel azon vitatkoztam, hogy a Jeep-em milyen dzsip? Micsu? Toyota?...
Ennyit a szaklapokról...:)
Alfred javaslata a legjobb, a felezőről.
CJ7
NLQ:
Hol a határ a SUV és az offroad-képes terepjárók között?
Mindjárt javaslom is a legegyszerűbbet:
A felező megléte legyen a határ! Amiben nincs, de összkerekes az SUV, amiben van, az terepjáró.
(Tudom persze, hogy a magukat szaklapként reklámozó sajtóorgánumok minden 4X4-est terepjárónak aposztrofálnak, ugyanakkor a tesztekben következetesen a SUV-ok között tartják nyilván a Defendert, a MerciG-t stb...)
Csinalom ezt a topicot, mert allandoan SUVoltatjak az embert az OFF-ROAD topicban...
Marpedig az OFF-ROAD es a SUV olyan mint a Mako meg a Jeruzsalem...
szoval ha SUVot akarsz venni akkor itt kell kerdezni...