Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

azbeszt Creative Commons License 2004.11.11 0 0 86
Ötletedtől inspirálva kaptam valakitől egy hasonló, bár szolídabbnak ható ötletet: Unimog.
Előzmény: Janibacsi (4)
MEB Creative Commons License 2004.10.28 0 0 85
Ha elviseli az ember a laprugós futómű minimális komfortját,akkor igen.Egyébként meg nem igazán városi autó.
Előzmény: G-fourty (84)
G-fourty Creative Commons License 2004.10.28 0 0 84
Szerintem egyébként budapestre egy Suzuki Samurai való. Szóval a megoldás 2 autó. Egy olyan amivel lehet messzire menni, megy egy igénytelen strapadarab amivel Bp-en lehet alakítani és parkolni.
Előzmény: bmwe34 (82)
azbeszt Creative Commons License 2004.10.19 0 0 83

A problémádat megoldották.

 

Nem kell többé 80-nal előznöd a 70-nel haladó pótkocsist, mert mindketten 40-nel mehettek Pécsre a 6-oson. Nem is értem, miért nem teszik ki Budapest határán a 30-as táblát, ez lenne a legolcsóbb megoldás a kátyúproblémákra. Esetleg tehetnének ki elektronikusan vezérelt táblákat, és akkor egy mozdulattal lehetne hangolni a Budapesten megengedett legnagyobb sebességet az aktuális útviszonyokhoz. Tél elején indulhatnánk 30-cal, márciusra elérnénk a 15-öt.

 

Mellesleg a 6-oson elrendelt sebességkorlátozással valaki elismerte, hogy eddig életveszélybe sodorták az embereket azzal, hogy nem építették meg elfogadható minőségben, illetve nem karbantartották megfelelően az utat.

 

Most várom, hogy valaki Budapesten is feltegye a kezét és elismerje, hogy nemcsak autókat pusztít, hanem életeket is veszélyeztet azzal, hogy nem az utakra költi azt, amit arra vett el.

Előzmény: bmwe34 (82)
bmwe34 Creative Commons License 2004.10.18 0 0 82

A 6-os út egy szégyen. ha egyszer kicsit közelebb teszik az úthoz a balesetes álrendőrt, még le is kaszálnám...

azért, mert nem hiszem el, hogy egy ilyen szar úton jó magyar szokás szerint a sebességkorlátozás a megoldás..és persze arra mennek teherautók, kamionom, nyomvályú az egész..

2 hónapja jöttem arról haza éjjel 2-kor, zuhogó esőben, 4.-re sikerült megelőzni a 70-el menő utánfutót, mert amikor melléértem, a nyomvályúból az összes víz beterítette a szélvédőt, szart sem láttam.

 

4.-re volt olyan kedves a srác,hogy fékzett, mikor mellé értem, mert így nem csapott rám annyi vizet és így megelőzhettem 80-al....utólag is köszi neki!

 

Ha belegondolok, veszek autót.nem kevés pénz.

fenntartom.nem kevés pénz.

Fizetek rá minimum kötelezőt. nem kevés pénz

szervizeltetem. nem kevés pénz

évente új futóművet építek egy olyan autóhoz, amiben hátul 13 éven át a gyári gátló volt és amikor megvettem, még a gyári lengőkarok voltak benne.Azóta mindegyiket ki kellett cserélnem, pedig 1,5 tonnát tartanak kordában sebességtől függően kanyarban, fékezéskor, úton egyenesen.

és az utat nem csinálják meg, inkább leviszik a sebességhatárt. és a bunkó rendőre kimegy téged megszivatni, ahol előtte 70-el mehettél, épp robogsz és megbüntetnek, mert majd 50%-al túllépted a sebességhatárt.

és autót nem felvágásból veszel, hanem azért hogy könnyíts az életeden...

Most  egy kombit nézek, de elgondolkodtató, hogy terepjárót is ki fogok próbálni.Veszek egy 8-9 éves Pajerot és szarok a világra....

Legalábbis addig, amikor már terepváltóval sem tudok hazaérni.

sebaj, majd megtanulok levitálni, ha jó irányba ülök, ebben a légszennyezésben egy erősebb bableves vacsorára simán a munkahelyemre repít reggel.

Akkor mi lesz?

fingadó????:-))))))

 

bakker srácok, már kínomban fetrengek a röhögéstől... vhogy mindíg Udvaros Dorottya jut erről eszembe abban a nevezetes ilmben, ahogy énekli.."Te rongyos "élet

Előzmény: azbeszt (79)
G-fourty Creative Commons License 2004.10.18 0 0 80

Ja, ezek a vízzel teli kátyúk királyok. Főleg, ha a pocsolya átmérője mondjuk 2 méter, és a közepén van egy 40 centi átmérőjű 15 méter mély lyuk :-)

(de a legjobbak azok, amelyekben eltűnik az autó)

Előzmény: azbeszt (79)
azbeszt Creative Commons License 2004.10.17 0 0 79
Ma beleestem egy kráterbe. Nem láttam, mert zuhogott az eső. Egy gyalogost teljesen beterítettem vízzel. Szarul éreztem magam tőle (hát még ő, gondolom), de nem tudtam kikerülni. Most mondja a TV, hogy a 6-os út kivezető szakaszán 40-es korlátozást vezetnek be az útburkolat minősége miatt. Ma ott hárman haltak meg, folyamatosan hallottam a mentőket és a tűzoltókat.
Előzmény: pacs_425 (74)
G-fourty Creative Commons License 2004.10.17 0 0 78
Először is, mi a lófasznak pickup egy városba? Másodszor is az amiről szó volt nem gondolnám, hogy elöl hátul független kerékfelfüggesztéssel rendelkezik. Mentem én is ilyenekkel. Nem mondom hogy nem használható, csak nem jó az úttartása. A ballonos gumik mindig is rontják az úttartást kanyarban. Valószínűleg ezért nem IFA gumikkal nyomulnak a DTM-en. Arról nem is beszélve, hogy minek ide négykerékhajtás? Ha használtat vesz az ember és beszarik valami, rámegy a gatyája. Minél egyszerűbb egy autó, annál kevesebb vele a baj. Ami nincs, az nem romlik el.

A terepjáró városba egyébként is baromság. Városba kis-közepes autó kell max 1.5-ös motorral, rendkívül strapabíró primitív futóművel, igénytelen 8 szelepes motorral, lehetőleg központi befecskendezéssel. A Kadettekről én is azt mondanám mint itt mások, bírják a gyűrődést.

A Range Rover hülyeség. Minek ilyen böhöm tank ide? Ez egy luxusterepjáró. Mintha olyan marha olcsó volna megvenni egy ilyet. Arról nem is beszélve, hogy mennyi a kötelező rá, meg mennyit fogyaszt. Marhaság.

azbeszt:

Vegyél egy 1.4-es Kadettet, ami minél kevésbé rohad. Ahhoz már elég régi, hogy nem nagy üzlet ellopni, egyszerű szerelni, a motorja és a futóműve igénytelen, alkatrész van böven. A Budapesti utak annyira még nem szarok, hogy állandó négykerékhajtás kelljen, meg terepjáró a mindennapi közlekedéshez. Szarok az utak, de a terepjárót nem lehet itt kihasználni, a fenntartása meg minden szempontból többe kerül.
Előzmény: Popsi (41)
pacs_425 Creative Commons License 2004.10.17 0 0 74
azbeszt!

Teljesen aterzem a problemadat, miutan a masfel eves autommal a mai mocsok esos napon 3 db. viz alatti katyut, es egy eszrevehetetlen fekvorendort szedtem be:(

Surgosen szereznem kell egy VW Iltist vagy Schwimmwagent ;)


--
pacs_425
poén Creative Commons License 2004.10.15 0 0 73

Csikós Zsolt cikke a W123-ról:

http://totalcar.hu/hteszt/mb123/

poén

 

 

poén Creative Commons License 2004.10.15 0 0 72

Mercedes? Pl. W123-as "Zöldséges", vagy az azt követő W124-es? Ha jól értem a helyzetet, ez utóbbi típus is beleférne a büdzsébe, de szvsz a 123-as tényleg egy igásló / tank-hibrid. Igaz, elég leharcolt az állomány java.

Sok legenda kering a csillagos márkáról, de ezek a típusok tényleg különösen megbízhatóak, ill. túlméretezett alkatrészeikből adódóan átlagon felül jól tűrik a kiképzést, bár az is igaz, hogy nem túl magas hasú kocsik.

Minadzonáltal az alkatrészárak alacsonyak, és a széles motorpaletta, a kényelem, és az átlagon felüli üzembiztosság is mellettük szól.

Érdemes a Mercedes topikban érdeklődni, ha nincs averziód a márkával / típusokkal szemben, vagy IRL taxisokat faggatni: ez utóbbiak biztos tudnak tájékoztatást adni arról, hogy hogy tűrik a Mercedesek Budapestet.

Amúgy meg szvsz a Volga az igazi ;-)

poén

 

 

 

pacs_425 Creative Commons License 2004.10.15 0 0 71
"A Tico és egyéb parányi társai érdekelnek, de attól tartok, hogy ha a Thököly úton beleesne egy gödörbe, nem találnám meg. Egyáltalán, minél kisebb a kerék, annál nagyobb az esélye, hogy egy gödörbe beleáll, és a karosszéria leszalad róla, nem beszélve a tankcsapda elvű fekvőrendőrök átrepüléséről."


Akkor marad az UAZ....

http://totalcar.hu/hteszt/uaz/


--
pacs_425
Előzmény: azbeszt (69)
Janibacsi Creative Commons License 2004.10.15 0 0 70

Azert egy tehergepkocsi-jogsit se ket forintert adnak, es ha jol emlexem a projected egyik alapeleme a minel kisebb befektetes.

 

En egyebkent egy jol szitualt kocsmabajaros csepelbiciglit javasolnek, kellemes fosrozsdabarna szinben, jo elhanyagolt allapotban. Azt tuti nem lopjak(bar ebben az orszagban mindig akad valaki, akinek meg a szar is kell ha ellophatja...), jol rugozott az ulese es nem sajnalod ha odavered a dukkot:o))

 

Masik lehetoseg: lassujarmu. Kimesz videken vasarba oszt veszel egy fasza dizelszivattyumotoros csettegot. Na ennel olcsobb, igenytelenebb, strapabirobb es foleg ezekmellett olcsobb gepi meghajtasu jarmuvet bissztoss nem talalsz. Bar lehet varosba kicsit hangos lesz...

 

Jano

Előzmény: azbeszt (69)
azbeszt Creative Commons License 2004.10.15 0 0 69
Az IFA verziót alapterület és jogsi okból kénytelen vagyok elvetni, bár a jogosítvány megszerzése amúgy is érdekelne. A Tico és egyéb parányi társai érdekelnek, de attól tartok, hogy ha a Thököly úton beleesne egy gödörbe, nem találnám meg. Egyáltalán, minél kisebb a kerék, annál nagyobb az esélye, hogy egy gödörbe beleáll, és a karosszéria leszalad róla, nem beszélve a tankcsapda elvű fekvőrendőrök átrepüléséről.
pacs_425 Creative Commons License 2004.10.15 0 0 68

Haliho!

 

Csakugy mint malacgazda, en is egy Golf2-est javasolnek. Az enyem pl. karburatoros, es katalizator sincsen rajta.

 

Vagy ha nem akarsz ennyire regi autot, akkor esetleg nezz meg egy Daewoo Tico-t. Eleg fiatalokat lehet bagoert kapni. Szemelyes tapasztalatom nincsen az autoval, de annyira kis erteku, hogy modjuk 50% ertekcsokkenes sem visz el sok penzt ;) Ezen felul nem torik le rola csillagot/BMW/VW-jelet stb.

Ha hasonlo cipoben jarnek, meg a negyobb Daewoo-k kozott is nezelodnek (mondjuk Espero), mert keves penzert nemi extra is van mar ezekben.

De mondom, koreai autoval nincsen tapasztom...

 

 

--

pacs_425

 

azbeszt Creative Commons License 2004.10.15 0 0 67
Köszönöm, a 4-23 milliós autók most annyira nem érintenek. Pont az a lényeg, hogy minél kisebb legyen a befektetés, hogy amikor megrongálják, ellopják, minél kevesebbet bukjak.
SchWimmer Creative Commons License 2004.10.14 0 0 66
A kedvencemnél maradva.  2002-es RR 3.0 d 11 milla, új ára 23 milla. Még két évet kell csak várni.
Előzmény: törp33 (64)
törp33 Creative Commons License 2004.10.14 0 0 65
Ez így van. Aki megszereti az autóját, az elfogadja a hibáit is. Annak meg örülhetsz ha nem voltak gondjid vele.
Előzmény: SchWimmer (63)
törp33 Creative Commons License 2004.10.14 0 0 64
off. Az ár az mondjuk kicsit sok érte. amúgy megéri használt autót venni. Nálunk most a csúcs értékvesztésben egy 740-es. Egy éve 31m.  most 16. on.
Előzmény: malacgazda (62)
SchWimmer Creative Commons License 2004.10.14 0 0 63
Dehogy fáj, hiszen ismerem, beletettem 110 ezret egy 98'- asba, pontosan ismerem a gyenge pontjait. A szerelem nem ismer határokat. Egyébként nem volt sok bajom vele.
Előzmény: törp33 (61)
malacgazda Creative Commons License 2004.10.14 0 0 62
No de hát aki négy-felet kipenget egy használt kocsira, annak még akár bele is férhet.
Előzmény: törp33 (59)
törp33 Creative Commons License 2004.10.14 0 0 61
A régi importőrnél vannak kapcsolataim, amúgy én is autókkal kereskedem, ennél gyengébbek már csak a S..b-ok. Bocs, ha fáj.
Előzmény: SchWimmer (60)
SchWimmer Creative Commons License 2004.10.14 0 0 60

Miért is ?

Előzmény: törp33 (59)
törp33 Creative Commons License 2004.10.14 0 0 59
Ja, és éves szinten kb. 500e. a minimális fenntartásra.
Előzmény: malacgazda (58)
malacgazda Creative Commons License 2004.10.14 0 0 58
Hú, bakker, ha ennyi pénzem lenne autóra, valszeg ilyet vennék:))))
Előzmény: SchWimmer (56)
malacgazda Creative Commons License 2004.10.14 0 0 57
Nem lambdaszondásak, csak az, amelyik injektoros. (mármint a Golf). A karbisokon szabályozatlan katalizátor van, az meg úgy megy, hogy kiveszed, aztán a zöldkártya előtt meg visszateszed.
Amúgy a hathengeres L60-as IFÁ-k egészen jól tudnak döngetni. Nem értek hozzá, csak a forgalomban konstatáltam.
Előzmény: azbeszt (52)
SchWimmer Creative Commons License 2004.10.14 0 0 56
SchWimmer Creative Commons License 2004.10.14 0 0 55

Ismerem, és átéltem a gondodat, én már túl vagyok ezen. A szívem szakadt meg, amikor odavertem a csillagos gépet a kátyúban. Aztán döntöttem: Range Rover . Nem veszem el a gázt a fekvőrendőrnél, és télen is kedvemre jövök, megyek.

11 l gázolaj / 100 km, légrúgók kényelem, biztonság stb. 

Előzmény: azbeszt (-)
Tie Creative Commons License 2004.10.14 0 0 54
De az ilyen városokban általában nincs is szükség terepjáróra, hogy tudj közlekedni, mert olyan az utak minősége is...
Előzmény: azbeszt (53)
azbeszt Creative Commons License 2004.10.14 0 0 53
Ahol tiltják (tiltanák) a hobbiterepjárókat, ott azzal az okkal teszik, hogy veszélyesebb a gyalogosra, több az egy főre jutó emissziója, mint a hagyományos személyautónak, gyakran több helyet is foglal az utcából, és nagyobb tömege miatt jobban rongálja az utakat.
Előzmény: Popsi (47)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!