Keresés

Részletes keresés

Tomchy01 Creative Commons License 2005.01.25 0 0 55
Szia Balázs!

Először is <B>GRATULÁLOK</B>! Megint egy szép teljesítmény! Még sok ilyet!!!

A rendezőség felé mennyit kell fizetni? (Nevezési díj, stb...)
Tomchy
markameggy Creative Commons License 2005.01.25 0 0 54

Körülbelül mekkora összeget emészt fel maga a verseny?(már amennyiben ez publikus) minimum milyen összeggel kell,hogy támogasson titeket valaki,hogy felkerüljön a kocsi/kamion oldalára szponzorként a neve?

 

Előzmény: Szalay Balázs (52)
islander Creative Commons License 2005.01.25 0 0 53
"oldalkocsi"
((c:

Lehetőség lenne rá, mármint a szabályzat engedné, hogy oldalkocsis mocival poroljál a sivatagban?

A Rolla Rt.-t sikerült valaha szponzorként megnyerni?
Előzmény: Szalay Balázs (47)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 52
Sziasztok, köszönöm a kérdéseket. További kérdeseket is feltehettek akár itt, akár a www.dakar.hu fórumain. Mindkét helyen igyekszem válaszolni.
Attika1 Creative Commons License 2005.01.25 0 0 51

Hello!

 

Azt mondtad a VW segített nektek és jó viszonyban vagytok velük.  Ez mit jelent?? Segítettek a szerelésben? Segítettek az autó tervezésében?? Alkatrészt adtak??

 

Amúgy meg gratulálok nektek szerintem nagyon nagy és szép siker ez egy "amatör" csapattól...

Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 50
Az RTL Klubnak kizárólagossága van a Dakar közvetítésekre vonatkozóan. Emiatt más csatornával nem lehet szerződni.
Előzmény: MBL11 (48)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 49
Peterhansel is ilyen felnivel és gumival ment.
Előzmény: szimix (46)
MBL11 Creative Commons License 2005.01.25 0 0 48

Ésa én is kaphattam egy imbusz kulcsot Palik Lacitól

 

és médiatámogatottságot a RTL klubtól? nem tervezitek, hogy jövőre Ti is szerződtök vmely konkurens csatornával, és ezáltal nagyobb közszereplést biztosítva magatoknak és várhatóan nagyobb szponzori bevételeket is.

 

itt az indexen a Dakar 2005 fórumot olvastátok?

Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 47

Nem tervezem a motorral való indulást, viszont gondolkodom oldalkocsis motorkerékpáron. :)

Előzmény: islander (43)
szimix Creative Commons License 2005.01.25 0 0 46
A győztes mivel ment?
Előzmény: Szalay Balázs (44)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 45
A MAN-al szintén 2003-ban szerződtünk öt évre. Mind a két fél elégedett az eredménnyel. A müncheni központból a versenyen is ott volt a fejlesztő mérnök, és mindennap átnézték a versenykamionunkat. Nagyon szoros a gyárral a kapcsolatunk, ez mind a tesztelések, mind a fejlesztések terén megnyilvánul.
Előzmény: DLala (40)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 44
Speedline magnézium felnit és BF Goodrich G1 gumit használunk, ahogy a gyári csapatok is. Ez a legjobb.
Előzmény: szimix (38)
islander Creative Commons License 2005.01.25 0 0 43
Először is GRATULA!

Igazából nem kérdés, csak észrevétel...
Idén sokkal normálisabb volt a tájékoztatás a Dakar eseményeiről a sajtóban. Tavaly ha vki. pl. a retekklubot nézte az azt hihette, hogy csak a palikék indultak a versenyen. Idén ez normalizálódott. (c:


Nem tervezed, hogy motorral is elinduljál a Dakaron?

szimix Creative Commons License 2005.01.25 0 0 42
Hja... a nagyaság átka... szentnek születni kell ám!:)
Előzmény: Szalay Balázs (41)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 41
Abban, hogy segíthettünk kihúzni Kis Sanyit. Adhattunk üzemanyagot Liszi Lacinak. Kihúzhatta a kamionunk Palik Lacit. Hazahozhattuk a motorosok csomagjait. Ésa én is kaphattam egy imbusz kulcsot Palik Lacitól.
Előzmény: szimix (35)
DLala Creative Commons License 2005.01.25 0 0 40
Köszönöm a kimerítő választ és ha megengeded, ugyanezeket a kérdéseket tenném fel a MAN-nel kapcsolatban.
Előzmény: Szalay Balázs (36)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 39
Igen. Igen.
Előzmény: MBL11 (29)
szimix Creative Commons License 2005.01.25 0 0 38
Milyen kerekekkel, abroncsokkal mentetek? És van-e olyan ami a sivatagban a "legjobb"? Egyáltalán mekkora lehet a felni+gumi hatása a versenyben elért eredményre összevetve pl. a pályaautó versenyekkel?
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 37
Idén nem terveztünk egyelőre videóvetítéssel egybekötött élménybeszámolót, hiszen nagyon átfogó sajtó megjelenése volt a Dakar Ralinak. Úgy érzem mindenki mindent tud róla.
Előzmény: Geret (28)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 36

A GM-et 1996-ban kerestem meg először, és 2003-ban sikerült az első szerződést aláírni velük. Ez egyelőre nagyon sikeresnek tűnik, hiszen mióta Opel Fronterával megyünk - az elmúlt két év -, mind a kétszer sikerült a versenyt befejezni, sőt idén kiemelkedően jó helyen. Az Opellel ötéves szerződést írtunk alá, melyből most következik a harmadik év. Az Opelnek nincs más dakaros versenyzője ezért látok lehetőséget arra, hogy a jelenlegi félgyári csapatból az öt év lejárta után esetleg gyári csapat legyen. Célunk mindenképpen ez, hiszen amint az Opel gyári csapatot indít remléljük, hogy szüksége lesz ránk is.

 

A gyári csapatok mindig előttünk járnak, hiszen sokkal több mérnök, sokkal több pénz áll rendelkezésükre a fejlesztésekre. Nekem személyesen kimondottan jó kapcsolatom van a VW-sekkel, akik nagyon segítőkészek irányunkban. Ez egyébként nem annyira jellemzi a gyári csapatokat.

 

Az idei versenynaptárunk a www.dakar.hu oldalon megtalálható.

 

A csapatunkat én a félgyári csapatok közé sorolnám.

Előzmény: DLala (25)
szimix Creative Commons License 2005.01.25 0 0 35
Szia!  Az hogy ennyi magyar volt kint egyszerre, nyilván nagy segítséget is jelethetett. Miben nyilvánult ez meg?
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 34

Legjobban magát a versenyt szeretem, hogy több mint két hétig minden nap nyomhatom a gázt a sivatagban. A legrosszabb pedig, hogy nincs angol WC, sőt van mikor semmilyen sincs.

Előzmény: rmania9 (16)
DLala Creative Commons License 2005.01.25 0 0 33

Húha!

Ezt nevezem egészséges önbizalomnak!

De tecc! :-)))))

Előzmény: Szalay Balázs (32)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 32
Nem tervezzük. Szerintünk ez az Opel Frontera néhány éven belül felveszi a versenyt a gyári Mitsubishivel is, de egy Ralliart-os Mitsubishinél úgy gondolom most is jobb.
Előzmény: M3200GT (15)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 31
A kamionok lábon, az autó tréleren ment Barcelónába. Dakarból komp hozza haza az összes versenyjárművet - motorok, autók, kamionok - Le Havre-ba. Onnan pedig szintén lábon jönnek haza a kaimonok, az autó pedig tréleren.
Előzmény: M3200GT (14)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 30

Kétféleképpen lehet versenyezni. Az egyik ha valaki nyomja a gázt és minden nap, minden órában, minden percben próbál minél jobb eredményt elérni. Vagy taktikusan arra vár, hogy a többieknek valami problémája legyen. Aki gyorsan megy - pl. McRae - annak nagyobb valószinűséggel lesz technikai problémája, mint aki lassan. A Dakar hosszú verseny, ahol érvényesülhetnek azok a versenyzők akik türelmesen kivárják, hogy a gyorsabbak technikai problémák miatt hátrébb kerüljenek.

 

Az elért helyezéssel teljesen elégedett vagyok. Természetesen a jövőben ennél jobbat szeretnénk elérni, hiszen a Dakar is arról szól, ki tud előbb minél jobb helyen befutni.

 

A nemzetközi sajtó ezekre az autós eredményekre még nem kapja fel a fejét. Viszont amikor Darázsi Zsolt a versenykamionnal a második helyen halad át az egyik időellenörzőn, a sajtósátorban azonnal mindenki elkezdett érdeklődni, hogy ki ez a fiú, és mit kell tudni a kamionról. Nem hitték el, hogy ez szervizkamion valójában.

 

Az Opeltől természetesen gratuláltak, sőt a reptérre is kijöttek elénk, és végig kisérték az egész versenyt az interneten.

Előzmény: mumukob (13)
MBL11 Creative Commons License 2005.01.25 0 0 29

Hello Balázs!

 

először is nagy gratula, másodsorban pedig azt szeretném megkérdezni, hogy az OPEL márkanév miatt, kaptatok e támogatást (pénzbeli, akár úgy, hogy kedvezményes alkatrész árak, nem pedig hátbaveregetésre gondoltam) a GM-től, illetve, hogy ez várható e a jövőben?

 

üdv

MBL

Geret Creative Commons License 2005.01.25 0 0 28

Szia!

 

Először is szeretnék gratulálni a csapat álltal elért eredményekhez. Jó volt hallani

hogy a szuper eredmények mellett milyen összefogás volt kint a magyarok között.

 

A belső kamerás felvételeiteket meg lehet  valahol nézni? Élménybeszámolót nem terveztek(egy kis videóvetítés, fotók stb...)?

  

Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 27

Palik Lacinak az idei Dakaron mindössez egy féltengely törése és gyújtás trafó csere problémája volt. Ezn szerintem szerencse, hogy autó ennyivel megússza. Amellett rengeteg versenyen indult év közben, ahol sok tapasztalatot szerzett, ezáltal a vezetési gyakorlata is nőtt.

Előzmény: cSABA (12)
Szalay Balázs Creative Commons License 2005.01.25 0 0 26
Amennyiben a versenyautó vezetője és navigátora külön ér be a célba, az kizárásal jár. Velünk ilyen soha nem történt, nem tudom miből gondoltad.
Előzmény: windigo (11)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!