Üdv!
Ha jól látom, minden lényeges mutatóban jobb a Thalia. Akkor meg mi a kérdés? Ugyanazért az árért több és jobb, akkor mi a dilemma tárgya? Ha a Skoda fabia és a Thalia között vacillálnál, az még érteném is. Ez a két autó is szinte hajszálra megegyezik, a Thalia olcsóbb, csak kettőt nem értek. Van köztük vagy 300 kiló deficit a Thalia javára, de a menetteljesítmények doszt ugyanazon motorral egyenlőek, vagy a Skoda még jobb is. Ez hogy lehet? Meg hol az a 300 kiló? Csak nem az anyagot spóloták ki a karosszériából?
Szóval Thália. Vagy Skoda?
:))))
"Kalos. A Thalia nagyon hányás kívülről. Ahelyett inkább vegyél egy öszvért:-(" - ez aztán az észérv egy autóvásárlásnál.
A sáját tapasztalfataim a thaliaval a következők:
2001.06. Thalia I (1.4 16V) esünkkel idáig 55.000km-t tettünk meg.
Negatívumok: télen viszonylag gyakran kiég a fényszóró és 45000kmnél tönkrement a termosztát(nem gyári szervízben gyári alkatrésszel kb 15e ft volt).
Pozitívumok: - gazdag alapfelszereltség, 4 utassal 200!!km/h végsebesség, normál tempónál jó fogyasztás, kis szervízigény, kategóriájában az egyik legjobb gyorsulás és a legnagyobb csomagtér.
Ha magas vagy és hátratolod az ülést és nem kényelmes "magad mögé" ülni akkor ne ess pánikba mert ez a méret a kategória sajátossága, ha nem jó akkor S mercit kell venni. Én 186cm magas vagyok és nagyon kényelmesen vezetem az autót.
A Kalosokat pedig behajoztatják mert az üzbég román lengyel stb.üzemeket pont a hitvány minöség miatt nem vette át a GM.Bár az étvágya állitolag tényleg nagyobb a kelleténél.Bár nálünk a céges G Asztma 1.4 16V is bekapja városban a 10 liter nyálat.
Azért a Daewoo és az anyacége a GM kelet európai (lengyel, román, üzbég, orosz) összeszerelőüzemeit megnézzük, nem tennék rá komoly pénzeket, hogy a Kalosokat Koreából hajozzák ide.
Ültem már Thaliában, és török összeszerelésű Mégane Kombiban menet közben, de nem tűnt rosszabbul összerakottnak, mint a szalonban anno kiállított francia Mégane I-ek.
Amúgy egy régebbi Auto 2-ben pont ezt a két modellt hasonlítják össze, ott elég jól összevetik a két típust.
Nekem a Kalossal szemben a fő ellenérv a hatalmas fogyasztás (a Kalos topicban 7 liter alatti értéket nem is írtak még országútra se!), a viccesen kicsi kerekek, és a pici csomagtartó (300 valahány liter egy 4,2 méteres autótól elég halovány, az 5 ajtós csomagtere se nagy, de az legalább a kisautó ligában játszik)
Mondjuk egy 5 ajtós szerintem sokkal szebb elejű Kalost a valamivel takarékosabb 1,2-es motorral 1,9 M-ért mondjuk elfogadnék, ha valaki hozzámvágná.
Inkább a Kalos frisebb modell,és nem lopják mert az emberek szemében nem márka a daewoo.
Nekem ugyan nissanom van de a kalos (sedan) nagyon tetszik és egéségesebb mint a Thalia mert azt a törökök taknyolják össze,akkor már inkább korea. ---Csak Szutyukit ne vegyél---
2.2millióból, 3 hónapos Ignácot kapsz, ennél többet nem is érdemes mondani. A Thalia és a Kalos nem szerencsés választás, de ha már mindenképp csak ez a két lehetőség van, akkor nekem a kalos...
Kétlem, hogy 2,1 millióért 98 lovas Thaliát adnának. A 75 lovassal pedig már eléggé pariban vannak menetteljesítmény terén is.
Én mondjuk a Tháliát választanám, nekem valahogy jobban tetszik a Kalosnál, és a fő paraméterekben jobb.
Ismerősömnek amúgy van egy automata 98 lovas, ő nagyon dícséri.
A kolléganômnek a fél éves Kalosában már váltócsere volt... Természetesen garanciában, de akkor is... Csak ennyit akartam, mert több tapasztalatom nincs az ügyben.
Hozzáteszem hogy 1,83 m magas vagyok.
A Kalos mellett szól a tágasabb utastér és a modernebb motor.
A renault több extrát ad ugyanezért az árért (Állítható magasságú ülés, légzsák, állítható magasságú kormányoszlop és a barominagy csomagtartó...)
Érvek ellenérvek? észérvek?