Különösebben ne bánjátok, ugyanis 2 hete semmilyen frissítés nem történt.
Szerintem már nem is fog:
"Tájékoztatjuk, hogy az elektronikus számlainformációs oldalunk rendszerhiba miatt nem frissülnek a ki nem számlázott hívások. A hiba elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük, valamint tájékoztatjuk, a szolgáltatás a hónap végén kivezetésre kerül."
Másnak is van mostanában gondja, vagy egyedül állok a problémámmal? Mindezidáig működött a számlalekérdezés, de egy ideje belépésnél feldob a böngészőm egy ablakot miszerint a 'dokumentum nem tartalmaz adatot' és azt leokézva vége, befejeződik az oldal letöltése. Majd ha megpróbállok újra belépni közli, hogy már bevagyok jelentkezve. Mandrake alól Firefox böngészővel próbálkozom.
Talán csak biztonsági okokból. Úgy értem, így a log file-ból az oldalon vissza tudod keresni, hogy más próbálkozott-e megnézni a kimenő hívásaid. Persze ez elég vicces lenne, mivel normális esetben csak a Te gépedről tudja megnézni. Azért fennáll a lehetőség arra, más is használja a géped, netán csak letölti valaki a kulcsodat, azt importálja a saját gépére... S mivel át kell állítania ezt a beállítást, így bizonyítható lesz, hogy tudatosan, nem pedig véletlenül leste meg a hívádaid. Persze lehet, hogy egészen másról van szó. :)
Engem is zavar amúgy. Körülményessé teszi a használatot.
Rengeteget tököltem, amíg sikerült beizzítanom a rendszert, ugyanis a Matávnak nem tetszett, hogy legjúabb verzióra frissített IE fut a gépemen. Annyira hülye meg nem vagyok, hogy csak a Matáv miatt degradáljam a rendszeremet. Így aztán a kulcs generálása sosem sikerült. Talán másnak is szüksége lesz rá, ezért leírom, hogy Netscape (4.7x) alatt működött a dolog, azzal generáltam a személyes kulcsot, le is tudtam tölteni az oldalról, ezt követően exportáltam őket egy file-ba. Ezt már az IE is örömmel fogadta, s lás csodát, legújabb Explorerrel tökéletesen működik az oldal. A szolgáltatást amúgy jónak tartom. Mivel ingyenes, így nem panaszkodom az apró kellemetlenségek miatt.
én már megtaláltam: adatletöltés->új letöltés megrendelése (vagy mi?) -> és itt a bal oldalon a kilépés>>> felirat alatt van egy kis ablak, ott lehet a kiszámlázott v. a ki nem számlázott hívások feliratra kattintani, és akkor kapsz hívásrészletezést.
engem most az érdekelne, hogy miért kell minden egyes belépéskor újra engedélyezni, hogy látni akarom a hívott számok utolsó 3 számjegyét is??? miért nem elég egyszer beállítani ezt???