Nekem is hasonló tapasztalataim voltak a VISA-val, mint a cikkírónak. Írtam is neki egy levelet, mert akkor még nem láttam ezt a topikot. Bemásolom ide a neki írt levelemet:
Szia!
Elmesélem én is hogy jártam, talán érdekel.
Én is az OTP-nél váltottam ki VISA Classicot még decemberben. Szintén egy elég jelentős USA-beli
elfogadócégnél akartam fizetni, a CCBill-nél. De az adatok megadása után azt írta ki, hogy "Invalid credit card
number". Más helyen sem fogadták el. Az helpdesk szerint nem érkezett be az OTP-hez tranzakció kérelem, így
még a preauthentikációnál bukott el a dolog, mint nálad. A CCBill weblapján elmeséltem a panaszom, nyitottak az
ügyemnek hibajegyet, az elején még elég segítőkésznek bizonyultak, de végül segíteni nem tudtak, 5-6
e-mailváltás után pedig "elfelejtettek" válaszolni, hiába írtam nekik többször is...
Ezután szerencsét próbáltam egy másik bankban: a KSH-nál váltottam ki VISA Classicot. Kipróbálom:
most ugyanaz, mint neked; chargeback miatt visszadobta. Itt árulom el mi is a chargeback: nem díjtartozás,
hanem olyan gerincetelen dolog, amikor valamit megrendelsz a domborkártyáddal offline módon és amikor megjön
a terhelés a számládra, akkor azt mondod a bankodnak, hogy te ilyet nem is kértél, valaki visszaélt a
kártyaszámoddal. Ekkor a bank szó nélkül neked hisz, és az elfogadóhely bankjától visszautaltatja a pénzedet a
te számládra. Ez a VISA kártyáknál így működik (a többit nem tudom).
Mivel a bankhoz most sem futott be tranzakció, így ismét írtam a CCBill-nek, kihangsúlyozva elkeseredtségemet
és hogy milyen nehezen jutottam újabb VISA Classic kártyához, és hogy most ez sem megy. Végre kaptam egy
levelet egy bizonyos Marktól, aki a "Risk Analysis Engineer", legjobb, ha becopy-zom ide a választ:
--------
Unfortunately due to the high amount of chargebacks generated
in Hungary, CCBill does not process transactions there. Suggest trying
a website that uses a different processor.
Regards,
Mark R.
Risk Analysis Engineer
CCBill.com
---------
Szóval erről ennyit. Nem arról van szó, hogy posztkommunista ország vagyunk, hanem kishazánk polgárainak
gerincével lehet súlyos probléma... :-(((
vitatja a fene :)
pont most olvastam egy másik cikket, ahol a forró nyomon c. műsort anyázzák. A szerző itt is hatalmas felkészültségről tett tanulságot, odáig nem terjedt a figyelme, hogy szerencsétlen műsorvezető hol dolgozgatott azelőtt, hanem lazán elintézte egy niemand-kategóriával.
Nem azzal van a baj, hogy megirják hogy mi a szar, hanem azzal, hogy nem mindenki újságíró, aki annak képzeli magát, és tud alany-állítmányt egyeztetni...
Hát, lehet hogy az indexnek talán csöndben kellett volna maradnia e témában, ugyanis mintha az index áruházban meg egyáltalán nem lehetne bankkártyával fizetni...
egyébként amilyen jó volt a matávos és a upc-s cikk, annyira eröltettett a mostani. úgy látszik áttértek a minden hétre nyomjunk valami anyázást stylra, hátha növeli a látogatottságot :)
ezt de utálom!!!
ugyanez a barom fajta ír mindíg a mikland fórumba. ott ugyanis statisztikákat közölnek a vincsikre, hogy mennyit visznek vissza belőle, mert tönkrement. van, aminek 30% a hibaaránya, ezeket aztán nem szokták ajánlani. de mindíg akad valami önjelölt észlény, aki ilyeneket ír:
"én olyat vettem, és működik jól, nem tudom, miért szidjátok"
FASZOM! azért, mert te a 70%-ban vagy! de attól még ez a merevlemez szar!
tehát, próbálom egyszerű szavakkal:
attól, hogy van amikor működik valami, még nem lesz jó!!!! comprende????
próbálom ...
a cikkből kiderült: nem az OTP, nem a VISA hibája, hogy nem tudott vásárolni. nem is az övé, hanem a rendszeré, amely szerint mi még megbízhatatlan, exkomminusta ország vagyunk ...
a bibi ott van, hogy ezt a bankja (OTP), vagy a másik pénzintézeti szolgáltatója (VISA) sem tudta elmondani, mert
1 híjján voltak az információnak
és/vagy
2 híjján voltak a megfelelően képzett ügyfélszolgálatnak
Pedig én úgy érzem, nekem sikerült. Egy kicsit mélyebben gondold át a cikket. A lejáratási és hecckampány alatti látszat értékeket próbáld meg összeszedni.
Bárki is írta a cikket az tényleg nagyon béna volt. Jómagam is tegnap kaptam meg a kártyát és utána már kb. fél órával vásároltam is egy kaliforniai cégnél. Mindenféle fennt említett pöcsölés, bénázás nélkül. Úgy néz ki informatikus és informatikus között is nagy különbség van. >)