Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.07 0 0 5
Én mar regen igy csinalok mindent, na nem a telefónia terén hanem a boltokban. Egyeztetek  fogyasztóvedelemmel hogy mik a törvényi ehetőségeim es megpedzem a dolgot. Néha meg igy is hujének akarnak nézni de később megenyhulnek.
Előzmény: Apooca (4)
Apooca Creative Commons License 2005.10.24 0 0 4
Érdekes. Mindkét céget felhívtam mégegyszer, elmeséltem nekik, hogy beszéltem a Fogyasztóvédelemmel, és amennyiben nem oldódik meg azonnal, írok nekik levelet, ahogy megbeszéltem velük (egyébként Ők szóltak volna a Hírközlési felügyeletnek), erre 10 perc múlva működött a dolog......
Apooca Creative Commons License 2005.10.22 0 0 3
Hírközlési felügyelet? O.K. nem bánom, oda is megyek :)
Ma reggelre sem javult a helyzet sajnos :(
Az egészben a bosszantó, hogy előbb - utóbb valszeg megoldódik, csak valszeg utóbb....
flugi Creative Commons License 2005.10.21 0 0 2
a matávnál is lehet a gubanc, ha nem adták át rendesen a számot, nem?
nyman Creative Commons License 2005.10.21 0 0 1

ne a fogyasztovedelmhez menyj, hanem a hirkozlesi felugyelethez

;o)

Előzmény: Apooca (-)
nyman Creative Commons License 2005.10.21 0 0 0
nulla szamot hordok magamnal
Előzmény: Apooca (-)
Apooca Creative Commons License 2005.10.21 0 0 topiknyitó
Tényleg.. Ki a hibás? UPC-nél azt mondták csak a Vodával van ilyen gond.....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!