Én azért is jóléreztem Magam akámilyen is volt a kiállítás......
Szép autókat lehetett látni pl: Mazda MX-5,Corvette,Cadilac XLR,Ford Mustang...
Na azért a Hölygek sem voltak piskóták,bár szerintem más is a járgányok miatt megy ki ilyen helyre,vagy tévedek??;)))Na NEM azért írtam ezt mert!....
Kicsit furivót a két legnagyobb Német cég nemvót ott.
Ami a fényképezés,kamerázást illeti: Néhány ........... belemászik a képbe,Nekik nemszámít mit csinálsz,csak mennek bele a felvételbe,fotódba....Direkt azért hogy kitakarják a lényeget!A családok,fiatalok úgyis az olcsóbb könnyebben elérhető autókat veszik meg,míg a Mercedes,és BMW-t csak gazdagok vesznek,és a szállítási költség miatt nem éri meg Nekik....:-I
Egyszóval Autószalon 2005: Fantasztikus élmény volt számomra!
További jó szórakozást kívánok: Üdvözlettel Wildlionka
én még örülök is hogy egyes márkák távolmaradtak ;-) így tettek azok az emberek is, akik nem jöttek ki megnézni a többit. nem volt (nagy) tömeg, nem volt lökdösődés ilyesmik. volt helyette egymásrafigyelés, legalábbis mindenki igyekezett nem beleállni a képbe, amikor a másik fotózott, kamerázott.
másik nézőpontból tényleg nem tesz jót senkinek és semminek, hogy mindenféle ürügyre hivatkozva nem jönnek ki autókkal, ld. porshe hungária, csak szórólapokkal :s
70% al emelkedett itthon a BMW k értékesítése 2004 hez képest ezért nem ment ki többek között Tudjátok mennyi egy komoly stand összköltsége? 100 milliós nagyságrendű
Ki lehetett bírni a Vw-csoport nélkül is! Bmw jöhetett volna, meg Alfa 159 is. De így legalább több figyelmet kaptak a feltörekvő típusok: Hyundai, Kia.
Vicces volt a 4,3 millás G-asztra. Meg egy papa is, aki nem cserélné le a Fabiáját egy Rio-ra...
Honda City előtt nagy a lehetőség, Civic & Punto jól néz ki.
Szomorú,hogyha a nálunk legrangosabbnak kikáltott kiállítást a bmw nem akarja megfizetni.Pont egy az image-re a "vezetés élénye" stb sokat adó cég nem tartja fontosnak már,hogy megjelenjen.Minden autót meg lehet találni a megfelelő szalonban,óriásplakáton,tv-ben,ennyi erővel felesleges a kiállítás.De nem az..és főként nem a pénzen múlik.Egy bevezetetlen-lefedetlen piacon,pl kínában szerintem még egy tó közepén rizskunyhóban úszkáló kiállításra is "akármennyit" kifizetne a bmw,mert az első a piac és a reklám,a legjobb reklám pedig a tényleges megjelenés,kiállításokon,bemutatókon,stb.
Nem hiszem el, hogy a BMW nem tudja kifizetni azt, amit egy nálánál jóval kisebb autógyár kifizet. Biztos, hogy Frankfurtban, Genfben, Párizsban nem vállalná be a távolmaradást. A magyar piac nem ér neki ennyit.
BMW az idén anyagi okokból nem jött Iszonyat pénzeket kérnek a standért és nem kifizetődő
Aki BMW t akar venni megtalálja a szalonokban . A Szeptemberi 2% áremelés ami Európában volt nálunk pl nem lett bevezetve Inkább erre költötték nagyon helyesen
Ez mellébeszélés..ha a piac fontos lenne nekik,jöttek volna.4 éve nemhogy itt voltak,hoztak mindent,mikor legutóbb kint voltam BMW is teljes palettával vonult fel,E65öt lehetett tapizni,beleülni,gyerekek Z3at nyüstölték,stb.
Azért a komplett vásárváros nem nevezhető kicsinek,a legnagyobb 3 pavilonba az összes gyártó standja befért,a többiben meg kapcsolódó szolgáltatók voltak,riasztóstól az autóápolásig mindenki.Lehet,hogy nem világcsodák a pavilonok,de azért ajtó van,tető van,fény van,meleg van,áram van,mindeki olyan 3kacsalábon forgó standot épít amit akar.(vagy megfizet) Talán valamelyik IFABO-n volt a csúcs azthiszem az IBM "standja" egy kisebb "vár",vagy inkább ház,saját emeletes épület az épületben,pavilon a pavilonban.
Az eddigieken kinn voltak a BMW-ék és a VW csoport is, de hogy idén miért nem jöttek el, arra itt lehet a magyarázat:
A presztízsmárkák azért maradtak otthon, mert sajnos a Hungexpo területe ugye korlátozott méretekkel rendelkezik, a pavilonok többsége kicsi, az pedig, hogy elég lerobbantak, már nem is újdonság, a legnagyobb A pavilonba viszont nem fér be mindenki. Információink szerint a BMW és a Mercedes azért maradt távol, mert sajnos normális, presztízsmárkához megfelelő helyet nem tudtak kapni, a PoHu-nak pedig egyszerűen a sok márka miatt nem volt olyan terület, amely elég nagy lett volna. Állítólag az Alfa Romeo sem lesz kint, de mi azért reménykedünk a 159-esben.
Elég ciki. De azért ne menjen el a kedvetek, hátha 2 év múlva ismét visszatérnek. Mondom eddig asszem ez volt az egyetlen Budapeszti Autószalon, ahol szinte a teljes német delegáció távolmaradt.
Meg kell mondanom, hogy a csalódásom valszeg azért ilyen nagy, mert a budapesti szalonon most voltam először, viszont frankfurtit többször is láttam. Talán túl magas volt a mérce, de leginkább a gyártók hiánya döbbentett meg. Aki kiállított az színvonalas standokat csinált.
Az azonban valóban elgondolkoztató, hogy ha minden gyártó ott lett volna, hol fértek volna el. A cél motors is elzárta a land rovert és jaguárt a nagyközönség elől.
Most jöttem meg a kiállításról. Kicsi, kevés, nulla. A VW csoport megtöltné a teljes A pavilont. Én az új CIVIC miatt mentem, de nem lehetett odaférni annyian voltak. A LEXUS-okat meg elkerítették a magyarok elől, met jobb az óvatosság.
Ha ezek a komplett csoportok nincsenek ott, akkor ki van? Így legalább a kisebbeket is +ismerheti az ember. Vagy csak a "divat"-márkák (Suzuki, Chevy stb) képviseltetik magukat? Bár mondjuk a valamikor Népautó volt Volkswagenről is +van a véleményem..
Ma délelőtt a srácaimmal megtekintettem a Budapesti autoszalont. Döbbentem tapasztaltam, hogy olyan jelentős gyártók ,mint a Mercedes csoport, a BMW, a VW csoport nem jelentek meg a kiállításon.
Ennyire jelentéktelennek tartják a magyar piacot, vagy esetleg más okok miatt maradtak távol. Ismerve a Hungexpo üzletpolitikáját, semmin sem csodálkoznék.