Keresés

Részletes keresés

fz70 Creative Commons License 2006.11.21 0 0 10
Igen, ebben csak az a poen, hogy azért vetetik meg Veled, hogy telefonálj! De még azt a kis örömöt is kicsalják belőle..
Előzmény: utat! (9)
utat! Creative Commons License 2006.11.15 0 0 9

Semmi extra: kinéztem magamnak egy mobilt, tetszett amit a gyártó lapján találtam, a munkahelyi kártyám vodás, így tőlük vettem készüléket. Aztán itthon ért a kínos meglepetés: a szoftvere egészen más, mint amit a gyártónál láttam...

 

pl. használhatóságot nem befolyásoló, ámde bosszantó apróság: "kilopták" belőle a gyári játékokat, helyettük valami használhatatlan demo szemetet raktak fel.

Mp3-at nem lehet csengőhangként használni, csak azt amit a vodától pénzért töltök le, stb.

Előzmény: fz70 (7)
fz70 Creative Commons License 2006.11.15 0 0 8
Szerintetek ez már elég egy büntetőfeljelentéshez? :)
fz70 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 7
utat! Megtennéd, hogy megosztod velem, mit írtál az eredeti topic-ba? Mert mire elolvastam volna, törölték az egész topic-ot :) Mint azt Te is észrevetted :)
Előzmény: utat! (1)
inwear Creative Commons License 2006.11.14 0 0 6
lol
Előzmény: bundee (3)
fz70 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 5
1. Semmi gond: a puk kódot beazonosítás után készséggel megmondja az ügyfélszolgálat... 2. A poenod jó volt, de azért érzed, hogy nem stimmel vmi ezzel?!
Előzmény: bundee (4)
bundee Creative Commons License 2006.11.14 0 0 4
Tenyleg, hatha tud valaki segiteni: van egy vitamax kartyam (en vettem, en nevemen van), apukam sikeresen elboszmelte a pinkodot, letiltotta a simkartyat, viszont a puk kod mar nincs meg.

Mit lehet tenni?
Előzmény: bundee (3)
bundee Creative Commons License 2006.11.14 0 0 3
hat igen - de basszal ki veluk, toltsd fel elobb a kartyad, igy bukjak a 100 forintodat evente
Előzmény: fz70 (-)
PapLan Creative Commons License 2006.11.14 0 0 2
másik szolgáltató, ahol szintén megteszik ezt :)

használj füstjeleket :)
Előzmény: fz70 (-)
utat! Creative Commons License 2006.11.14 0 0 1
Ismerve a céget, kb. annak aminek eredetileg nevezted. Ha ez vigasztal. ;-)
Előzmény: fz70 (-)
bindera Creative Commons License 2006.11.14 0 0 0
pl 0
fz70 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 topiknyitó

2001 óta használok Vodafone Vitamax kártyát. Eleinte nem volt semmi
gondom, attól eltekintve, hogy érzésem szerint valahogy gyorsabban
fogyott a kártyáról a pénz, mint amit szerintem telefonáltam.

 

De nem ez volt az, ami később igazán zavart.

Mint minden mobilszolgáltató, a Vodafone is percdíjak szerint számláz,
illetve vonja le a kártyáról a beszélgetések díját. Az most nem fontos,
hogy általában percről, vagy fél percről beszélünk...

 

A lényeg, hogy egységnyi időtartamért, egységnyi összeget von le a
beszélgetés után a szolgáltató (jelen esetünkben a Vodafone).

 

Annak az esélye igen kicsi, hogy az utolsó beszélgetés úgy érjen véget,
hogy PONTOSAN egy egységnyi összeg maradjon a kártyán, vagy 
PONTOSAN 0 (nulla)!

 

Hogy miért is fontos ez?

Azért, mert ez az egyetlen módja annak, hogy a kártya elérje a 0
(NULLA!) Ft-os határt!!!

 

Miért?

(A most következők kb. a 2005-ös évig történtek így, azóta a Vodafone
kétszer is változtatott a rendszerén. De büntetőjogilag ennek nincs
jelentősége)

 

Nos, a példa: Kártyámon adott pillanatnak megfelelő beszélgetéshez
szükséges 2 egységnyi minusz 1 Ft van...

Mi történt a beszélgetéssel az első egység lebeszélése után, ha nem
szakítottam meg a kapcsolatot? A Vodafone megtette ezt a szivességet
helyettem! Mert a rendszere érzékelte, hogy nincs elegendő összeg a kártyán a
beszélgetés folytatásához, (esetünkben egységnyi minusz 1 Ft maradt
a kártyán)!

 

Csak elméletileg maradt a kártyán, mert a rendszer azt is leemelte.
De nem szolgáltatott cserébe semmit!!!

 

Vagy vegyük azt az esetet, amikor eredendően nem volt elég összeg a
kártyán a beszélgetés elindításához (példa kedvéért e pillanatban
egységnyi minusz 1 Ft van a kártyán)!

 

Mi történt?

A hívás kezdeményezése után felépült a kapcsolat, majd a rendszer
azonnal bontotta is azt, mert ismét csak érzékelte, hogy nincs elegendő
összeg a beszélgetéshez.

És ismét leemelte a maradványösszeget a kártyáról, úgy hogy nem
szolgáltatott cserébe.
Ilyen egyszerű.

 

De!

Mivel ezek az összegek általában nem nagyobbak, mint 10 FT-os
nagyságrend, az emberek többsége csak bosszúsan legyintett, aztán
ment feltölteni kártyáját...

 

A Vodafone mostani előfizetőinek száma 2 millió körül van...

Ebből (bár nem tudom pontosan) erős százezres nagyságrendű a
Vitamax-ot használók száma. Csak a magam nevében beszélhetek, de
azért jó párszor nullázódott a kártyám az említett
időszakban. Ha csak azt veszem, hogy évente, nem több, mint 100 Ft-
ot vettek le így a kártyámról?!

 

Lehet osztani, szorozni...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!