Sziasztok
Szerintem nem kell egy ilyen dologtól annyira megijedni, végülis milyen baj származhatna belőle, mivel egyrészt, ha beszáll -nem megveszi!!!- az AF a Malévot, nem fogtok csigát enni a gépeken -mint ahogy eddig sem evett senki... Egyébként sok minden rosszat el lehet mondani a french légitársaságról, de azt tuti nem, hogy rossz lenne a kaja.. /Amúgy minden Budapestről induló gépre itthon készült kaját tesznek, lehet az akár kínai gép is.../ Akár jól is jöhetne a Malévnek az, hogy nem a százéves, leszakadt büdös TUkkal, meg az enyhén szólva túlterhelt nagygépjeikkel kellene nap mint nap NY-ból Pekingbe, aztán Bankokba menniük 0 perc pihenő- és szerelőidővel.
Úgy tudom, hogy az Alitalia frigy azért nem működött, mert az ottani pilóták félve az olcsóbb konkurenciától, megfúrták, illetve lehetetlenné tették a megállapodást. Ha eszembe jut, hogy a francia szakszervezet mire volt képes a VB előtt, hát azt hiszem, hogy pillanatok alatt tönkretennének minket.
Ma kaptam kézhez az április 25-28. közötti Expo France 2000 meghívóját.
Támogatók:
Air France (francia)
Accor Pannónia (francia)
TV5 (francia)
Bull (francia)
Frama (francia)
Renault (francia)
Magyar Posta (?)
MÁV (?!!!)
Hmm, azt hiszem még a British Airways is inkább elfogadnám strat partnernek, csak könyörgöm, a franciákat ne. De az eddigi jelentkezők közül talán még a Swissair lenne a leghasznosabb...
Ha a villanyos cégek, elelmiszeripar, stb. "strategiai" cegek nem lennenek (nagyreszt) +- kulhoni tulajdonban nem is izgulnék.
Vajh belefer-e az uzleti erdekbe a "haza"....
Na jó, erre inkább majd akkor térjünk vissza, ha majd az üzlet valóban megköttetett! Addig tök felesleges idegeskedni!
Mellesleg te el tudnád képzelni, hogy a felvásárlás következtében rövid időn belül megszűnne a Malév és esetleg Air France gépek tolonganának Ferihegyen? Ugyanmár!
A Malév részvényeinek a másik fele magyar állami tulajdonban marad. Nyílván a magyar állam bizonyos feltételeket fog szabni, ill. garanciákat fog kérni, hogy a nemzeti légitársaságunk megmaradjon.
A világon összesen egyetlen nemzeti légitársaságot privatizáltak 100%-ban, a British Airways-t. Kizárt, hogy most a Malévet is eladnák 100%-ban.
Butaság! Ha megvesznek a franciák kb. 3 perce lesz még a Malévnak:-(( Mert semmilye nincs a cégnek, csak az útvonalai. Ezeket átveszi az Air France és a Malévnak vége!
Miért, az olasz Alitalia pár évvel ezelőtt jobb volt? Semmi fejlődés, semmi innováció.
Nem kellene ebbe (sem) politikát keverni! Az Air France tudniillik stratégiai szövetséget kötött az amerikai Delta légitársasággal és ha ebbe a vérkeringésbe belekerül a Malév, az sokkal jobb, mint az Alitalia korábbi állóvize.
Szija:-)))))Olyan régen láttalak:-(
Sajna minket már olyan sok "stratégiai partnert" megnézett magának, hogy én már csak akkor hiszem el ezeket, ha már vissza is vásároltak:-))) Mint már 1szer:-))
Nehany dolgot mar sikerult tonkretenni a franciaknak hazankban.
Ha mast nem a kedvunket, orszagunkat, tejiparunk egy reszet stb.
No de, hogy a "nemzeti legitarsasagot" is ok vegyek at.
Magam reszerol nem kivanok "ellenseges" gepen repulni....