Keresés

Részletes keresés

elitkert Creative Commons License 2008.01.22 0 0 23
Az hogy lehet, hogy a google találati listában egy PR2-es lap előbb van mint egy PR3-as?
Nem ez lenne az egész alapja?
Tündi2003 Creative Commons License 2007.10.06 0 0 22
A főoldalon minek van "vissza" gomb? Hova visz vissza? (rákattintottam: sehova)
Előzmény: Törölt nick (20)
missparker Creative Commons License 2007.10.05 0 0 21
Alakul :)

Még a nyitószövegeket át kell írni, elég erőltetettek :)
Előzmény: Törölt nick (20)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.05 0 0 20
Sziasztok!
Nos véghezvittem "önerőből" - lelkes amatőrként, sajnos a fejlesztő el van havazva - egy kis ráncfelvarrást az oldalon.
Minden még nem valósult meg, de jó úton haladunk szerintem.Enteriv art & home
Előzmény: missparker (15)
Fehérpárduc Creative Commons License 2007.09.21 0 0 19
>> De valahol azt olvastam, hogy 100 link alatt ne várjam, hogy 0 fölé megy.

Vigasztalásul: nem így van, ennek ellenkezőjére bizonyíték az oldalam...
Előzmény: Törölt nick (4)
Tündi2003 Creative Commons License 2007.09.10 0 0 18

Ezek a nagyeszűek csak arról feledkeztek meg, hogy _elad_ ugyan, de csak akkor ha azt a marketingcommando vezetője tölti meg tartalommal

 

 

Maximálisan egyetértek. A tartalom a lényeg. Lehetsz első a gugliban, ha szar az oldalad és/vagy rossz a terméked, akkor a látogató visítva menekül. És akkor sem fog újra visszatérni, ha legközelebb megint te vagy az első a keresőben.

 

Ezt mondtam valakinek is, aki nemrég tanácsot kért tőlem egy vacsora közben :-) hogy a tartalom az első, a betűtípus meg a színek a végén jönnek.

 

 

Hát így esett, hogy tele van a net olyan magyar oldalakkal, amelyek 3 hasábra rendezve, bal oldalon a bemutatkozó, jobb oldalon a referencianyilatkozatok, középen az eladnivaló van.

 

Azért valljuk be, a 3 haság elég praktikus. Én legalábbis az ennél több hasábos oldalakat nehezen látom át. Az már más kérdés, hogy melyik hasábba mit raknak.

 

 

Olvastad Jakob Nielsen Web-design c. könyvét? Nevezett Nielsen a "webergonómia atyja", és komoly szakértője a témának. A könyvben példákkal végigveszi, milyen a JÓL kialakított weboldal, hogyan tehetők minél jobban felhasználóbaráttá.

 

Tartalmi kérdésekben persze nem tud véleményt mondani, csak a hogyanra válaszol (pl. hogy ne legyen túl hosszú a weboldal, mert a felhasználók csak a legritkább esetben hajlandók görgetni vagy hogy a hosszú szöveget tördeld több bekezdésre ill. oldalra.

Vagy hogy offline hirdetésben /pl újságban/ ha egy terméket reklámozol, akkor ne a céged weboldalának főoldalát add meg címként, hanem rögtön a termék aloldalát, mert ha valakinek megtetszik a  termék az újságban, akkor rögtön arra a termékre kíváncsi és nem a beköszöntőre, és ha a főoldalról kell keresgetnie a vágyott terméket, akkor inkább otthagyja a fenébe az egészet stb.)

 

Igaz, régen írta (2002), de vannak benne még a fentieknél is hasznosabb gondolatok. Könyvtárban megtalálható. Legalábbis olcsóbb mintha megvennéd 4-5000 ft-ért...

Érdekesek még az internet jövőjéről alkotott ideái. A kedvencem, hogy az internet miatt esni fognak az ingatlanárak. :-)

Előzmény: missparker (17)
missparker Creative Commons License 2007.09.10 0 0 17
Aki a marketingcommando.hu designját másolja eszetlenül, mind meg van győződve róla, hogy vmi igen-igen jót alkotott, mert az a fajta honlap _elad_.

Ezek a nagyeszűek csak arról feledkeztek meg, hogy _elad_ ugyan, de csak akkor ha azt a marketingcommando vezetője tölti meg tartalommal. Hát így esett, hogy tele van a net olyan magyar oldalakkal, amelyek 3 hasábra rendezve, bal oldalon a bemutatkozó, jobb oldalon a referencianyilatkozatok, középen az eladnivaló van.

Ha az enteriv-et építő valamerre kolléga most nekiáll anyagot gyűjteni arról, hogy milyen a jó honlap, ezt fogja kiköpni neki a gugli. Ettől óvtam féltve.
Előzmény: Tündi2003 (16)
Tündi2003 Creative Commons License 2007.09.10 0 0 16

A pirosbetűs-sárgakihúzóson azt érted, hogy piros betűk háttere sárga?

 

Én még csak olyat láttam, hogy sárga a háttér, de a betű fekete, és tetszett, de csak blogban.

Egy céges honlapon szerintem hülyén néz ki, mivel - minden "dinamizmusa" ellenére - a honlapon azért "statikus", azaz többnyire állandó szövegek vannak kint, míg a blogbejegyzések napról-napra változnak, és ott nem olyan zavaró, ha minden nap más szavak vannak "kisárgázva". Inkább még ki is emeli az aznapi poszt fontos elemeit - persze csak ha helyen van használva a sárgázás.

 

Céges honlapon nem változnak olyan gyorsan a szövegek és a mondanivaló, lehet más módszerekkel is operálni a figyelemfelkeltésre: képek, címsorok stb. Persze módjával. :)

 

De várom az ellenérveket.

Előzmény: missparker (15)
missparker Creative Commons License 2007.09.10 0 0 15
Na, hát akkor majd megnézzük átalakítás után is :) Csak nagyon szépen kérlek, hogy a pirosbetűs, sárgakihúzós mintát ne másold. Vannak emberek, akik esküsznek erre a stílusra, hogy milyen jó eladós honlap lesz, de neeee :)
Előzmény: Törölt nick (13)
Tündi2003 Creative Commons License 2007.09.08 0 0 14
Szívesen máskor is. :-)
Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.07 0 0 13
Kedves Tündi2003, Missparker, fabioinfo!

Most jöttem vissza a fórumba és nagyon-nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat!
Sokat segítettek ezekkel az észrevételeitekkel.

üdv.
Előzmény: Tündi2003 (12)
Tündi2003 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12

Igen, szerintem is sok honlapnál ill. cégnél alapvető gond, hogy nem bírják eldönteni, hogy ők most offline vagy online akarnak inkább árulni. Pedig a válasz nem az, hogy VAGY, hanem az, hogy ÉS.

 

Egy galéria tényleg jó lenne az enterivnél, olyasformán, hogy minél nagyobb méretben lássam a képeket, és egymás után "gyorsan" végig tudjam pörgetni őket, hogy EGY kép hangulata a sok közül megfogjon. És ha megfogott, talán már nem is érdekel, hogy mennyi az ára, mert KELL az a kép.

Most pl. akkora képernyőn nézem a netet, hogy 5 percig tart, mire egyik sarokból a másikba ér a pillantásom. :-) Na ezen a képernyőn élmény lenne enteriv-képeket nézegetni!

Előzmény: missparker (11)
missparker Creative Commons License 2007.09.03 0 0 11
Én sem guru, de alapvető hibákat találtam én is az enterivnél:

- Lakberendezési képek: én olyan lakásbelsőkről készült fotókra asszociálok ebből, amiket pl. a Lakáskultúra vagy a Széplak közöl.

A szöveg:
"Találja meg Ön is azt a régóta keresett képet, ami leginkább illeszkedik otthonához!"

Hát basszus, ötletem sincs. Majd ha meglátom, tudom, hogy ez kell! Ergo inkább megnézném a full galériát, de nem ezt akarják tőlem.

"Az Enteriv különleges papírnyomatait és feszített vászonképeit közvetlenül a gyártótól szerezheti be!"

És?

"Kellemes válogatást weblapunkon, vagy a még nagyobb élmény érdekében, márkakereskedésünkben."
Milyen márka, ha te vagy a gyártó? A te márkád nem? Akkor miért márkakereskedés?
még nagyobb élmény érdekében: háddenagyélmény lenne elbumlizni a boltba, és megnézni a képeket. Azért vagyok a honlapon, hogy ott nézzem meg. Eszembe nem jutna online shopban az offline-t emlegetni, mint az online-nál "nagyobb élményt". Ha vhogy idekeveredtem, ne hajts el!

Remélem, látszik a fentiekből, mik az alapvető problémák. Egyébként a képek szépek, még akár vennék is, ha éppen nem a felújítás közepén lennék.
Előzmény: Tündi2003 (5)
missparker Creative Commons License 2007.09.03 0 0 10
Nanáhogyitt :) Mondom, hogy jól csinálod. Ez pl. zseniális:

"Bevétel kell, nem (csak) látogatottság! Látogatottságért nem adnak semmit a boltban."
Előzmény: Tündi2003 (9)
Tündi2003 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 9

Szerintem az hozná meg a legjobb eredményt - persze nem napokban, hetekben, hanem inkább hónapokban mérve a leghamarabb - ha olyan oldalakról mutatnánk rátok linkek, amik már magas PR-rl rendelkeznek.

És hogy lehet ilyenekre felkerülni:

- jó kapcsolatok
- jótékonykodás (linkekért cserébe)
- tartalmas cikkek közreadása (amibe linkek is szerepelnek az oldalatokra)
- fizetett linkek
- gyűjteményekbe feliratkozás
- kölcsönös linkek
-...

Fabio
www.fabio.hu

 

 

 

Szerintem a legjobb eredményt két dolog hozza:

- egyedi tartalom

- és emellett felhasználóbarát oldal.

 

Jó kapcsolatokkal lehet, hogy bekerülsz linkként egy magas pr-el rendelkező gyűjteménybe, ahonnan rádkattintanak, de ha az oldalad gagyi vagy bár csillivilli de mégse a vevők érdekeit szolgáló oldal (cég küldetése a főlapon, míg a termékek eldugva a 26. oldalra; vagy nehézkes navigáció, lassú letöltődés stb.) akkor biztos lehetsz benne, hogy bár a rádkattintás továbbra is magas lesz - hiszen a linkgyűjteményből folyamatosan fognak érkezni a látogatók - vásárolni senki nem fog nálad/tőled. Akkor meg minek az egész? Bevétel kell, nem (csak) látogatottság! Látogatottságért nem adnak semmit a boltban.

 

Sokan megfeledkeznek a site-juk tartalmáról, és csak azt nézik, hogy hogyan lehetnének elsők a gugliban.

 

 

Előzmény: fabioinfo (6)
Tündi2003 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 8

Missparker, te itt?! :-)

 

Kösz a biztatást!

Előzmény: missparker (7)
missparker Creative Commons License 2007.09.03 0 0 7
Tündi,

Te nagyon is profi tanácsokat adsz, úgyhogy hajrá :)
Előzmény: Tündi2003 (5)
fabioinfo Creative Commons License 2007.09.03 0 0 6
Szerintem az hozná meg a legjobb eredményt - persze nem napokban, hetekben, hanem inkább hónapokban mérve a leghamarabb - ha olyan oldalakról mutatnánk rátok linkek, amik már magas PR-rl rendelkeznek.

És hogy lehet ilyenekre felkerülni:

- jó kapcsolatok
- jótékonykodás (linkekért cserébe)
- tartalmas cikkek közreadása (amibe linkek is szerepelnek az oldalatokra)
- fizetett linkek
- gyűjteményekbe feliratkozás
- kölcsönös linkek
-...

Fabio
www.fabio.hu
Előzmény: Törölt nick (-)
Tündi2003 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 5

Nos, nem vagyok guru :-)

 

De én azt tapasztaltam, hogyha eredeti neve van az oldalnak, akkor az elsőnek jön fel a gugliban.

Mire gondolok? Ha jól láttam, Ti vászonnyomatokkal foglalkoztok főleg. Talán érdemesebb lett volna a vászonnyomat vagy papírkép szót domainesíteni a cégnév helyett.

 

Aztán - bár ennek az igazi guruk nem tulajdonítanak már akkora jelentőséget -  a keywordok nekem túl általánosan hangzanak. Pl. minek van benne a webáruház? Én még sose kerestem direktbe webáruházat, hanem az érdekelt, hogy MIT árulnak ott.

 

Maga a honlap:

Szép, érdekesek a képek, de a nyitóoldalon az Üdvözöljük az Enterivnél szöveget simán elhagynám, mert ha valaki odamegy, nem erre kíváncsi, hanem a képekre. Ugyanígy a legtöbb vevőt hidegen hagyja, hogy a gyártótól veszi-e a képet közvetlenül, vagy sem.

 

Rögtön az elejére tenném, hogy mivel foglalkoztok: nyomatok, képkeretezés stb.

A cégről szóló bemutatkozást meg eldugnám valahova, úgyse olvassa senki. :-)

 

Az elérhetőség fontos! Az online-shopot, ha erre akarjátok kihegyezni a site-ot, ne oldalt dugjátok el, hanem ez legyen a fő elem!

 

Az információk alkotóknak, lakberendezőknek stb. szintén fontos, de fölösleges elé az "információk" szó! És fölösleges az olyan szöveg, hogy "ha ön lakberendezési termékek forgalmazásával foglalkozik". Hát mivel foglalkozna? Kutyatáp-forgalmazó nem fog erre az oldalra jönni, mint viszonteladó.

A folyamatos szöveg helyett átteinthetőbb a lista. És az elérhetőségeket se kell regénybe foglalni, csak felsorolni. A szolgáltatásoknál jó ötlet a "küldjön egy képet otthonáról és mi megmondjuk, mi illik bele". Én a főoldalra tenném.

 

Nyereményjáték? A sarokba eldugva?! Főoldalra!

 

És miért kell bejelentkezni? Mit nyer vele a látogató? Csak így rendelhet? Akkor az online-shopon belülre kéne elhelyezni, nem külön.

 

Bocs, hogy így kéretlenül adom a talán nem is a legprofibb tanácsokat, de nem bírtam megállni. .-) Persze ez nem segít a jobb PR-e, ha csak azt nem számítjuk, hogy egy kezelhető oldalra szívesen térnek vissza a látogatók, és szívesen ajánlják is. :-)

 

Szóval a képek, akciók legyenek a fő helyen, ne a cég!

 

 

Előzmény: Törölt nick (4)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.14 0 0 4
Hát ezen elmélkedem magamban én is - szakértő hiányában. Volt hogy a honlap összes oldalát indexelte google, most kb 60-at, de 150 link mutat az oldalra, bár igaz ebből csak 39 a nullánál magasabb PR.
De valahol azt olvastam, hogy 100 link alatt ne várjam, hogy 0 fölé megy.
Hát fórumon elejteni a honlapot, csak nagyon ritkán tenném/teszem meg...
Előzmény: KukacAV (3)
KukacAV Creative Commons License 2007.08.14 0 0 3
Passz, számít az is, hogy hány oldalt indexel és hogy hány helyen mutatnak rá az oldaladra. Ez utóbbi például még az index.hu esetében is meglepően alacsony szám, ha tehát mondjuk elejted negyven forgalmas fórumon, hogy van egy honlapod, az már érezhetően befolyásolhatja a page rankinget. Talán. :)
Előzmény: Törölt nick (2)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.14 0 0 2
Köszi az infót.

bár én ennek az ellenkezőjét is tapasztaltam.

A testvérem gyakorlatilag egy éve nem nyúl a honlapjához mégis folyamatosan PR 4.
http://www.ablancbuk.hu

Mig a saját oldalam amely a szórakozásból csinálok is már csekély forgalommal átlag napi 3 ember is már PR 2

Ez hogyan van?

üdv kisfa
KukacAV Creative Commons License 2007.08.14 0 0 1
Annak ellenére, hogy önnulláztál, pár tipp:

Ha jól emlékszem, a Google aszerint rangsorolja az oldalakat, hogy a keresések során hányan kattintanak rájuk. Ha egy ideig senki sem, akkor szép lassan csúszik hátra az oldalad. Csinálj pár oldalt, amire te is rákattintanál az első mondat alapján.

Ha a címlap rendszeresen változik, akkor a keresők gyakrabban nyalják végig a teljes honlapot. Nekem akkor kezdett sok találatom jönni a gugliról, miután bevezettem, hogy minden nap felteszek valamilyen tartalmat. Ha két hétig nem változik semmi, a robotok egyre ritkábban látogatnak hozzád.

Most már a napi 4-6 híremet különböző órákban élesítem, így szinte folyamatosan bővül a honlap. Nemrég a rekordom 4 óra volt: éjfélkor élesedett egy írás, és hajnali négykor már megvolt a google-ön. :)))

Ha egy régóta változatlan oldalon bármit is módosítasz, hajlamos az összes többi oldalt is újraindexelni, ez segíthet a felszínen maradni.
Előzmény: Törölt nick (0)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.14 0 0 0
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.14 0 0 topiknyitó

Szóval azért nyitottam ezt a topikot, mert bár sok anyagot elolvastam a PR és a keresőoptimalizálásról, s próbáltam ezek szerint haladni a honlapunk elkészülte után de a PR értékünk nem változik. A folyamatos változás itt láthatjátok http://pagerank.whysoft.hu/?url=www.enteriv.hu

 

A Google oldalunkból jelenleg 57 oldalt indexel, de volt már 100 felett is. KB 150 oldalról mutat link a honlapunkra. Méta szavak beírva - talán túl sok is.

A honlapanalizátor így minősíti az oldalunkat http://www.analyzerhq.com/hu/?r_url=www.enteriv.hu&r_check=ra4D&r_submit=analyze

 

Segítsetek, nagyon laikus vagyok ezekben a dolgokban, de már nagyon szeretnénk egy jó optimalizált oldalt.

 

Ja a honlapunk http://www.enteriv.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!