Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szundi01 Creative Commons License 2008.11.02 0 0 11
uhh... videó Duval és navigátora balesetéről a Japán ralin... hogy bement az az oszlop a kocsiba, jesszus

videó itt!

spooner Creative Commons License 2006.06.14 0 0 10
Látod, azt én sem tudom, miért kell ennyit "gyengíteni" a kocsikon majd, mivel ez a 300 LE kell ahhoz, hogy ilyen látványos versenyt tudjanak produkálni.
De ott van az a tény is, hogy míg tudatosan akarnak majd lassítani, nem biztos, hogy sokáig fog tartani. Gondoljunk csak az F1-re, ahol a V10-es pályacsúcsot megdöntötték egy v8-as, 150LE-vel gyengébb kocsival...
Ennek kapcsán nem sok idő, és szívó motorral is elérik majd a 300 pacit. Más kérdés, hogy addig mi lesz???
Előzmény: jub20282 (9)
jub20282 Creative Commons License 2006.06.05 0 0 9
Nem igazán értem, miért kellene átvennie a wrc helyét egy gyengébb kategóriának. Lemaradtam valamiről?
Előzmény: CL 600 (4)
spooner Creative Commons License 2006.05.28 0 0 8
biztos lesz kavar... De mivel mindenkinek le kell majd szoknia a WRC-ről, így ha úgy vesszük, mindenki ugyanott marad, csak lassabban fog menni...
Elvileg. Kiindulva a F1-ből, ahol szintén nem nagy a vált. tavalyhoz képest. Pl Alonso ugyanolyan stabil, SCH is magára talált, egy-két istálló meg esik a béka segge alá!!!
Szóval aki tud kocsit vezetni, az ma is tud, meg régen is tudott.
Előzmény: CL 600 (7)
CL 600 Creative Commons License 2006.05.27 0 0 7

Azért egy nyomatékszegény összkerekes autó terelgetése, merőben eltér a wrcétől!

Ez csúnyán összekuszálhatja a mezőnyt...................;-)

Előzmény: spooner (6)
spooner Creative Commons License 2006.05.26 0 0 6
Az az igazság, hogy ránézésre is lehet látni, hogy ki jó pilóta, és ki az, akinek csak néha kijön a lépés egy-egy jó eredményre. Na Loeb az előbbi. Ő sok-sok versenyen egymás után meg tudja mutatni, hogy magasan a mezőny előtt jár. Nagy érzéke van a vezetéshez... És szerintem neki mindegy lenne, ha super 2000-be kellene ülnie, ő abban is toppon lesz...
Előzmény: jub20282 (5)
jub20282 Creative Commons License 2006.05.26 0 0 5
Azért én nem vetnék minden technikai sportot egy kalap alá. Pl a forma 1 már csak arról szól, hogy kinek volt jobb a box taktikája, meg kinek intézték el gyorsabban a kerékcserét (amíg lehetett), tankoltak fel, stb., addig a rallyban sokkal többet dönt el a verseny maga. És Loeb ebben bizonyított, és bizonyít még mindig, gyárival, és a nélkül.
Előzmény: spooner (3)
CL 600 Creative Commons License 2006.05.25 0 0 4

Tegyük hozzá, hogy a WRC-ideje megszámláltatott..........

Már nem kell sokat várni, hogy átvegye a helyét a super2000!!!

Előzmény: spooner (1)
spooner Creative Commons License 2006.05.25 0 0 3
Igen, mint minden technikai ágazatban, itt is van valaki, aki klasszisokkal jobb, mint a többiek... (Schumi, Rossi, Loeb!!!)
El lehetne beszélgetni arról, hogy milyen autót kéne kapjon, hogy kikapjon???
Előzmény: jub20282 (2)
jub20282 Creative Commons License 2006.04.25 0 0 2

Ez mutatja meg igazán, hogy a rallyban nem

csak a technika számít, hanem inkább a pilota. Loeb meg egyszerűen sokkal jobb mint a többi.

Előzmény: spooner (1)
spooner Creative Commons License 2006.04.20 0 0 1
6 év csend után is el kéne beszélgetni a WRC-kről. Nem ugyanott tart ma a tech...:)
Azért az gáz, hogy Loeb agyonvág minden gyárit...
avantage Creative Commons License 2000.06.09 0 0 0
Azert a Colin is hibas ebben. Hany balesete is volt az utobbi 1 evben?
Törölt nick Creative Commons License 2000.06.09 0 0 topiknyitó
Na mit szóltok, kedves rally-rajongók, hogy mrgszaladt Colin a Forddal Görögországban (1. nap után 38 mp)! Csak aztán kibírja az egész versenyt a műszer, mert ilyen megbízhatatlan versenyautót, mint a Focus WRC, én még nem láttam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!