Látod, azt én sem tudom, miért kell ennyit "gyengíteni" a kocsikon majd, mivel ez a 300 LE kell ahhoz, hogy ilyen látványos versenyt tudjanak produkálni. De ott van az a tény is, hogy míg tudatosan akarnak majd lassítani, nem biztos, hogy sokáig fog tartani. Gondoljunk csak az F1-re, ahol a V10-es pályacsúcsot megdöntötték egy v8-as, 150LE-vel gyengébb kocsival... Ennek kapcsán nem sok idő, és szívó motorral is elérik majd a 300 pacit. Más kérdés, hogy addig mi lesz???
biztos lesz kavar... De mivel mindenkinek le kell majd szoknia a WRC-ről, így ha úgy vesszük, mindenki ugyanott marad, csak lassabban fog menni... Elvileg. Kiindulva a F1-ből, ahol szintén nem nagy a vált. tavalyhoz képest. Pl Alonso ugyanolyan stabil, SCH is magára talált, egy-két istálló meg esik a béka segge alá!!! Szóval aki tud kocsit vezetni, az ma is tud, meg régen is tudott.
Az az igazság, hogy ránézésre is lehet látni, hogy ki jó pilóta, és ki az, akinek csak néha kijön a lépés egy-egy jó eredményre. Na Loeb az előbbi. Ő sok-sok versenyen egymás után meg tudja mutatni, hogy magasan a mezőny előtt jár. Nagy érzéke van a vezetéshez... És szerintem neki mindegy lenne, ha super 2000-be kellene ülnie, ő abban is toppon lesz...
Azért én nem vetnék minden technikai sportot egy kalap alá. Pl a forma 1 már csak arról szól, hogy kinek volt jobb a box taktikája, meg kinek intézték el gyorsabban a kerékcserét (amíg lehetett), tankoltak fel, stb., addig a rallyban sokkal többet dönt el a verseny maga. És Loeb ebben bizonyított, és bizonyít még mindig, gyárival, és a nélkül.
Igen, mint minden technikai ágazatban, itt is van valaki, aki klasszisokkal jobb, mint a többiek... (Schumi, Rossi, Loeb!!!) El lehetne beszélgetni arról, hogy milyen autót kéne kapjon, hogy kikapjon???
Na mit szóltok, kedves rally-rajongók, hogy mrgszaladt Colin a Forddal Görögországban (1. nap után 38 mp)! Csak aztán kibírja az egész versenyt a műszer, mert ilyen megbízhatatlan versenyautót, mint a Focus WRC, én még nem láttam.