Keresés

Részletes keresés

pekne Creative Commons License 2009.10.07 0 0 13
Érdekes és érthetetlen esetem:
Három évi többnyire megfelelő internet szolgáltatásban két hónapig zavarok léptek fel. Bejelentéseim igen hosszú időt vettek igénybe, mivel hibabejelentéskor a várakozási idő fél-egy óra. Két ízben kaptam egy automatán keresztül jelzést telefonon, hogy a hibát elhárították, mely nem volt valós állítás. Ilyen esetben a 2-es gombot kell megnyomni, még ebben az esetben is hosszas várakozási idő után lehet ügyintézőhöz jutni. A gombnyomogatás felesleges, mert az ügyintéző az ég világon semmit nem tud mondani, vagy nem szabad neki. Például nem kapcsolhatja a főnökét, még csak a nevét sem mondhatja meg. Ő lenne Zsuppáné?

Végül két hete a T-Home a szerződés felbontását kezdeményezte, előbb a számomra nem biztosított e-mail útján, majd a nevemre írott Budapesti címemre "Tisztelt Badó Ferencné" megszólítással. Jelzett személyt nem ismerem, sem Badó, sem Ferencné nem vagyok, csak egy ügyfél, akivel a pénzéért csak szórakoznak, sőt kárt okoznak.

A levélben szereplő indok: „A probléma oka a felhasználási végpont és a telefonközpont közötti nagymértékű (közel 8 km) távolság. A szolgáltatást az elkötelezettségi időtől függetlenül szankciós díj nélkül felmondhatja”. Jelzem, hogy 3 év alatt egy centivel sem kerültem távolabb a központtól.

A T-Home pont (Budapest, Mamut Üzletház) ügyfélszolgálatán felajánlották a mobil internet szolgáltatást.

Ezt a nem körültekintő ajánlatot nem fogadhatom el, mivel a házamban és a környékén nincs mobil térerő. Ezt a T-Home pontnak tudnia kéne, hiszen 3 évvel ezelőtt panaszt emeltem a mobil szolgáltatás hiányára, akkor erősítőt szereltek fel, mely a problémát nem tudta megoldani. Így hívhatom a mobilokat jó pénzért vonalason, de hogy dolgozzak internet nélkül? Kit érdekel, hogy a megbízóim nem tolerálják a késedelmes, Teleházból végezett munkát. Zsuppánét biztos nem, de a többi főnököt sem.

A bajt tetézi, hogy a T-Com, T-Home, T-Online a környékünkön monopol helyzetben van.

Nagyon örülnék, ha a hasonlóan jártak jelentkeznének, vagy a hasonló eseteket tudókról hírt kaphatnék.
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.05 0 0 12
Üdv Kolléga(nő)!

A) Vagy nem tudod, kiről van it szó és akkor okoskodsz, hogy minek, azt nem igen értem, de jogod az van rá persze... ahogy nekem is váéleményt írni biz. kereteken belül!

B) Vagy nagyon is jól tudod, kiről és miről van szó és akkor: mondom, hogy Te érdekelt fél vagy itt!


Ha az A) eset lenne igaz, akkor bizbe: hol van itt személyeskedés, az általam (itt) korábban (!) leírtakból ez Neked hogy jött ki?



Ha a B) eset lenne igaz (gyanítom!), akkor viszont: tedd meg, hogy előadod a "védelmeteket"! Ha bebizonyítod (minden adatot, levelezést nyilvánosságra hozhatsz, de csak ha minden oldalról egyformán megteszed, ha kell akkor írásba is adom Zsuppánnéék felé, vagy mondd meg kinek írjam meg hivatalosan!), hogy egy szar alak vagyok és nem követtetek el durva szakmai hibákat csak legalábbis az én összes esetem során!!!

És akkor én leszek az első aki ezt itt nyilvánosan el fogom ismerni!


Üdv!
Maus Róbert s.k.
Előzmény: csucsregop (9)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.05 0 0 11
Szia Reaxol!


Anyiban javítanálak csak ki - az ügyfelesek védelmében! -, hogy jelen esteben nem a szokványos ügyfelesekről van szó. Épp ez a baj! Ők lennének ugyanis az "elbaszott ügyek minisztériuma" alapján a "mindentudó ügyfélközpont" - akiket persze NEM én kerestem meg eredetileg, hanem a kérdéseim, kéréseim "bonyolultsága" miatt (vagy az Isten tudja miért!) hozzájuk fotottak egyre inkább a CCIS-hez (T-Com ÜSZ) benyújtott leveleim.


Addig ugyanis, amíg lehetett arra alapozni, hogy "jo szándékúak, de korlátosak a lehetőségeik" én Zsuppánnéval és csapatával is ugyanolyan alapállásban próbáltam dűlőre jutni, mint az ÜSZ-os kollégákkal: ti. alapvetően megvédeni őket és segíteni.

Aztán elkezdődött - ahogy én értelmeztem - az a szitu, amikor elolvasod a levelüket, elolvasod 2-3-4x is és csak az jön le: ezek egész egyszerűen hülyének néznek:
- nem a kérdésre válaszol,
- nem a tényeknek megfelleően válaszol,
- olyan leveleire hivatkozik, amelyekben az adott témáról a megfelelő adekvátsággal nem volt szó,
- elkezd hivatklozás nékül válaszolgatni és összeollózni több ügyet egy válaszában, és a végén amikor "belső ügyekről nem adunk ki tájékoztatást" jellegű pofátlansággal találod szembe magad, komolyan nem tudod: mi a túróra is értette


Én az ügyfeleseket sőt azok "szakmai irányítóit" (magyarul csopvez.) minden esetben alapvetően védtem és védem - az Isnten látja a lelkem, de főleg a hangfelvételek tanúsíthatják ez igazán.

Ellenben nem egyszer emeltem szót - egyebek között ép az ügyfelesekért, de hazudnék, ha nem lenne ebből hazsna az ügyfeleknek is - azért, mert az ügyfelesek elég silány és elég tendenciózus félinformációkat kaptak, kakapnak. ÉS ha nem akar az állásával játszani egy ügyfeles, akkor a direktívákól eltérően nem fog nyilatkozni.

Eklatáns példa (volt), hogy az ügyefeleseknek a Favorit (!) csomag elindulásától azt a direktívát adták ki, hogy az CSAK az UPC irányába ingyenes az akkor még Magyar Telekom írányoktól eltérő (helyi vagy MT területen végződtetett hívások) irány(a) esetében. Ehhez képest az első majd' egy évben a "betelepült, kivéve Invitel betelepült" ÁSZF szöveg szerint (hellyel közzel) az ÖSSZES nem Invitel, de T-Com területen végződő (betelepült) számra igaz volt a kedvezmény.

Amikor visszakérdeztem, hogy az UPC önmagában hol jön ki az ÁSZF-ből, azt a választ kaptam, hogy "mit akarok, a MT irőnyokban ingyenes" - csakhogy én nem ezt kérdeztem.


Később - eléggé vittaható keretek között!- kikerültz Inviteles rész az ÁSZF-ből és akkor jött be a hazsnálatba a MT irány, az Egyéb1 és Egyéb2 irány, ahol MT irány volt minden ami az Egyéb1 vagy Egyéb2-ben nem szerepelt. Az Egyéb1 pedig (majdnem) szó szerint azt tartalmazta, hogy "[..] PanTel számok, kivéve a MT területen található PanTel számok"

Na és erre Zsuppánné egy kifogás kapcsán képes volt leírni (és azóta sem vonta vissza,pedig jeleztem neki!), hogy "Egyéb1 [..] PanTel számok" - így, lecsapva a kivételt!


Most erre írjam azt (neki és itt), hogy tisztában van e hölgy és csapata a "dolog és dolog", "kifejezés és kifejezés" közti lényeges különbségekkel és szakszerűen látja el munkáját? És ez csak az egyik kiragadott péda!



Szóval, kedves Reaxol kolléga ;-) az ügyfeleseket Te is csak kedvesen, óvatosan és tapintatosan kezeld, mert ők is csak emberek és ráadásul nagyon sarokba szorított emberek, ha érted!


Üdvözöl tisztelettel:
Maus Robi



Előzmény: Törölt nick (7)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.05 0 0 10
Kedves Csucsregop!

Honnan is vagy Te nekem olyan ismerős?

Ja - utánaolvastam: hiszen te egy T-Com-os szakember vagy!

Ti. még egy élő ember (rajtam elmebetegen, persze kívül) nem tudta volna ugyanis a 21-es számok topikban beidézni a T-Com 2007. 03. 01.-től évényes hívásirány kategóriáit ;-)

És te voltál az is, aki az "belföldi átalánydíjas csomag" esetén a 21-es számok általánydíjas hívását alapesetben elhintetted. Ez ugyanis a T-Com ÁSZF-ből annak ellenére nem egyértelműen következik, hogy a gyakorlatban így működik: ugyanis a MT és az Egyéb1 (!) irányokra korlátozza a 21-es számok hívását és ennek alapján az Egyéb21 3-ba tartozó Invitel/EuroWeb 21-es számokat biza nem kellene kedvezményezni egy Favorit (Non-stop) Plusz esetében.
Sőt: "a beszélgetési kedvezmény nem vonatkozik: nem földrajzi számok (kivéve kék és T-Com KLIP)" alapján különösen ellentm,ondásos az ügy...



Szóval:

Üdvözöllek, kedves Kolléga (kolléganő)!


Mondj - légy szíves - még valakit, akit szapulok?
Mellesleg: hol is és kit is szapulok?
Még melleslegebben: ha érdekel a dolog előtörténete (1,5 évre visszanúlóan) és nem csak asjaát érdekemben (nem kell elhinni), akkor szívesen elmesélem Neked, offline csatornákon, mert nem akarom a többieket ezzel terhelni. (Bár szvsz sokkal közelebbről érintve lehetsz, mint az sejthető..)



Tudod, kedves Csucsregop, az az igazság, hogy, ha személyeskedésbe kezdtem volna, akkor igen súlyos minősítéseket alkalmaztam volna a topik témájában szereplő ölgy szakmai (!) munkájával és szakmai tudásával kapcsolatban. Nem tettem és nem véletlenül: szó szerint arról akarnék meggyőződni, hogy

a) Tényleg engem érdekel ebben az országban, hogy a T-Com pl. Favorit ÁSZF részek annak ellenére ellentmondásosak, hogy fél éve jeleztem tizenvalahány pontban, és le sem szarja senki, egyebek között Zsuppánné és főnőkei?

b) Tényleg csak engem zavar, ha 2007. 02. 01.-ével bevezetik a fent már említett Egyéb1-es módosítást MAJD 2007. 03. 01.-től hirdetik ki a Favorit-ok "utánhúzását"?
És annak ellenére nem kommunikálják ennek a gyakorlatban (!) februártól való alkalmazását, hogy állásfoglalást kértem erről (megkaptam február 28.-án!) és valóban jó szándékkal figyelmeztettem őket arra, hogy ha nem kommunikálják a hiba ilyen módon történő "kijavítáást" előre, az mindazoknak akik figyelik a változásokat, azt fogja jelenteni, hog yép ésszel nem fogja pl. az UPC számokat hívni, hiszen JOGILAG azokra egy hónapig nem vonatkozott a kedvezmény - ez is csak engem zavar?

c) Létezik az, hogy az idézett személy és csapata CSAK velem levelezget?! Ehhez képest ugyanis elég lassan és elég szarul dolgoznak.



Egy kis magyarázatot még kapsz, hogy azon rágódhassál mielőtt újfent lefröcsögsz (infók hiányában... khm.): én minden esetben - még épp Zsuppánénak írott hivatalos leveleimben is előfordult! - le szoktam írni, hogy ha valaki sokat téved, tévest, hibázik, az én vagyok. De ha én veszem észre ahibám, azt amellett, hogy igyekszem kijavítani, azért az első feladataim között szerepel, hogy annak akit érint, a tudomására hozzam tévedésem és elnézést kérjek, Ha ez itt a fórumban történik, akkor itt, nyilvánosan, (publikus e-mail címmel - khm..) - ha máshol történik, akkor ott. Ha más jön rá a hibámra és az orrom elé teszi, és objektíve igaza van, akkor ugyanezt az eljárást alkalmazom. (A szubjektív kritikákkal is megpróbálok azonosulni, vagy legalábbis fogllakozni azokkal, értékelni: lásd jelen soraim!)

Ellenben épp annak alapján, hogy én a hibáimat - remáélem! - elég nyilvánosan és átláthatóan kezelem és ismerem el, úgy hiszem van némi jogom, hogy az általam fellelt és fontosnak vélt hibákat jelezzem.

És akkor jön a bökkenő, amikor a válaszában az "illetékes" hasba akaszt, melé beszél, nem a tárgyról beszél, effektíve elkezd hazudozni, (alaptalaunl) kioktat.

Mert ilyenkor valóban "bepccenek" - és nehogy félre akard érteni: nem azért pöccenek be, mert "szent személyemet támadás érte" (egy nagy lófaszt ;-D), hanem a STÍLUSON és azon, hogy egy TÁRSASÁG (általában) képviselője meg meri engedni magának, hogy a joggal és a tényekkel ellentétesen nyilatkozzék.

Hogy meg meri tenni azt, hogy (Készakarva? - Készakarva!) félmondatos hiánnyal közöl részt az adott ÁSZF-ből vagy ÜSZ-ból, tehát az "írott malasztból"!

És ilyenkor valóban átmegyek "jogi vérfarkasba" - amit aztán a "nagyon érzékeny lelkű, magával és munkájának színvonalával nagyon elégedett" illetékes(ek) nem szoktak szeretni. Pedig mást nemkapnak, mint tömény (illetve sajna ez rossz sokásom, látod itt is!) elég sok szövegbe ágyazott tényözönt.

És akkor kérdezem én:

- én tehetek arról, hogy ma a magyar lakosság (beleértve az ügyintézőket és tisztségviselőket is!) fele funkcionális analfabéta?

- én tehetek arról, hogy a sajét szakterületének (jogi) alapelveivel nincs tisztában az, aki nem kevés fizetéséért "csak" azt kellene ellása, hogy a jogi és szerződéses formáknak megfelleő és azokkal minden tekintetben koherens válaszkat adjon?

- én tehetek arról, ha egyesek úgy érzik, azzal ha a mundér (nem feltétlenül létező) becsületét védik, az jócselekedet lenne az általuk képvislet céggel szemben?! Nem gondolkodnak el, hogy az "alaphelyzeti tagadás" egy idő után visszafelé sül el?!

- én tehetek arról, hogy ebben a kurva országban olyan böszme állapotok uralkodnak, hogy ha Te fizetsz be bárhova is (pénzintézeteken kívül) pénzt, akkor is Veled íratják alá és az esetek jelentős részében te magad semmiféle befizetést igazoló cetlit nem kapsz --- és ugyanez igaz a szervizektől az ügyfélszolgálatokon át a kereskedelemig általában?!


Egyszóval TESZERINTED akkor vagyok én normális, ha az összes ilyen hülyeségre legyintek, beállok a sorba és lenyelem a sok baromságot? Mert nem "trendi" manapság úg yáltalában jogszerűen és a vállaásoknak megfelelően eljárni - és még kevésbé "trendi" szóvá tenni a problémákat?


Jó: akkor én nem vagyok normális és egy kötöszködő elmebeteg vagyok.


Igaz is: tudod, amikor egyszer gyerekkoromban orvoshoz vitt Mamám, az orvos azt mondta neki, énrám: "Elmebeteg!"

Ezt ő rosszul értette, és azt hitte azt mondta: "Elmehetnek!"

Sajnos ilyen véletleneken múlik, kiket engednek szabadon és kiket dugnak gumiszobába már gyerekként ;-)




Nos a fentiek alapján köszönöm értékelésed és a kritikát, és remélem - ha valóban ott vagy, ahol én gondollak - talán egy pici adag felismerés eljut Hozzád is ennek alapján és eljut Zsupánnéhoz és lelketlen (ti. már kiölték belőlük!) kis csapatához az információ: amikor őket barmolom le, az nmem ellenük van, hanem értük, még ha ezt nehéz is első sőt sokadik körben is megérteni.


Budapest, 2007. 07. 05.


Kollegiális üdvözlettel Neked, kedves Csucsregop!
Maus Róbert
Előzmény: csucsregop (6)
csucsregop Creative Commons License 2007.07.05 0 0 9
Ez már nem harc, hanem személyeskedés. "De facto".
blackbile Creative Commons License 2007.07.04 0 0 8
én ugyan egyikőtöket sem ismerem és egy senki vagyok, DE az Invitelnél is hasonló a helyzet ügyfélszolgálatosok körében - de facto - jogos egy ilyen topik!
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.03 0 0 7

Nem tisztem és nem is feladatom megvédeni mikimaust (hisz nem is ismerem, csak párszor váltottunk mailt), de szerintem ha ő és a hozzá hasonlók nem lennének, akik gyakorlatilag szabadidejüket és pénzüket nem kímélve jól megpicsázzák a multikat, ha megérdemlik, akkor még ennyire sem lenne érdekvédelem az országban és a cégek mégjobban leszarnák a fogyasztóikat és méginkább mindent megtennének az emberrel. Szerintem örülni kellene, hogy van pár ember, aki nem ül kussban, mint az átlag, hanem tesz valamit azért, hogy közvetve neked vagy nekem jobb legyen.

 

És igen, igaza van mikimausnak, ha a magát prémiumszolgáltatónak tartó T-Comnál ilyen hülyéket alkalmaznak akik gyakorlatilag egy kérdésre sem tudnak értelmesen válaszolni, minden ügyintéző mást válaszol ugyanarra a kérdésre, akkor igenis ütni kell az asztalt harcolni velük (trv. keretek között)amíg ez meg nem változik.

Előzmény: csucsregop (6)
csucsregop Creative Commons License 2007.07.02 0 0 6

Figyelj má, te "jóember"

 

Te komolyan erre tetted fel az életed, hogy mindenkit szapulsz akit csak lehet?

A pszihiátered milyen diagnózist állított fel ?

Úgy tűnik a te házad környékén minden a legnagyobb rendben zajlik, hogy másokat baszogatsz.

 

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.02 0 0 5
PS: Apropó: egyébiránt megjegyzésed olyan sugallatot ébreszt, mintha orrba-szájba topikokat nyitnék.. Ugye ezt Te sem így gondolod! Robi
Előzmény: kalambo (2)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.02 0 0 4
(off)
Én a Hölgyeményt még nem láttam, így erről nem lehetnek egzakt benyomásaim sem - lehet neki sem ;-D
(on)

Egyébként jó volt ;-)

Robi
Előzmény: papa50 (1)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.02 0 0 3

Szervusz, kedves Kalambó!



Szólás- és gondolatszabadság vagyon imhol e!


Lám: Te is írhatsz majomságokat ;-)


Mivel az összes olyan számlapanasz és egyéb reklama, amivel a T-Com ügyfeles csoportvezetői nem bírkóznak meg (vagy nincs joguk foglalkozni vele), ehhez a csapathoz kerül, úgy hiszem megalapozottan van okom az ügyet országos elentőségűnek vélni.

Persze ezt nem tudni nem majomság - csak kérdés helyett belebőgni az éjjszakába (napfénybe), hogy Neked nem tetszik a dolog: nos ez a majomság, sajnos...


Én is örültem a szerencsének, hogy Veled "beszélhettem".


Üdvözlettel és tisztelettel
Maus Róbert, Robi
Előzmény: kalambo (2)
kalambo Creative Commons License 2007.06.29 0 0 2
arról esetleg nem nyitsz topicot, hogy pisilni kell?
Előzmény: Törölt nick (0)
papa50 Creative Commons License 2007.06.28 0 0 1
A Zsuppánnak egészen biztos.............
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.28 0 0 0

(Ez van..)

 

T-Com: Zsuppánnéhoz kinek volt szerencséje?

 

 

Kinek volt már olyan szerencsében része, hogy a "T-Com Vezetékes Szolgáltatások Divízió" ún. "Kapcsolatmenedzsment Központjának" Zsuppánné Vörös Tünde névre hallgató Központvezetője, vagy nevében más(ok) válaszoltak - hülyeségeket, hasba akasztásokat etc.?

 

Érdekes, tanulságos eseteiteket szeretettel várom!

 

Budapest, 2007. június 28. csütörtök

 

Üdvözlettel:

 

Maus Róbert

 

 

Jognyilatkozat

Mivel az illető hölgy egy piacvezető hírközlési szolgáltató "szócsöve" a lakossági fogyasztók felé, ezért az én értelmezésem alapján majdnem közszereplő, így neve nyilvánosan jelenik meg a Társaság hivatalos levelezéseiben, ekként nyilvános adatként szerepeltethető e Fórum topikjainak oldalain. Ennek alapján Tisztelettel kérem a T. Moderációt, hogy IRL adatok közlése miatt jelen topikot ne töröljék - ha pedig az illető vezető tisztségviselő avagy a Magyar Telekom Nyrt. maga kifogást emelne, azt először, lehetőleg teljes egészében, velem az ismert e-.mail címeimen szíveskedjék közölni.

 

Előre is köszönöm!

 

Maus Róbert

hírközlési szakértő, ágazati jogi referens

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.28 0 0 topiknyitó

T-Com: Zsuppánnéhoz kinek volt szerencséje?

Kinek volt már olyan szerencsében része, hogy a "T-Com Vezetékes Szolgáltatások Divízió" ún. "Kapcsolatmenedzsment Központjának" Zsuppánné Vörös Tünde névre hallgató Központvezetője, vagy nevében más(ok) válaszoltak - hülyeségeket, hasba akasztásokat etc.?

Érdekes, tanulságos eseteiteket szeretettel várom!

Budapest, 2007. június 28. csütörtök

Üdvözlettel:

Maus Róbert

Jognyilatkozat

Mivel az illető hölgy egy piacvezető hírközlési szolgáltató "szócsöve" a lakossági fogyasztók felé, ezért az én értelmezésem alapján majdnem közszereplő, így neve nyilvánosan jelenik meg a Társaság hivatalos levelezéseiben, ekként nyilvános adatként szerepeltethető e Fórum topikjainak oldalain. Ennek alapján Tisztelettel kérem a T. Moderációt, hogy IRL adatok közlése miatt jelen topikot ne töröljék - ha pedig az illető vezető tisztségviselő avagy a Magyar Telekom Nyrt. maga kifogást emelne, azt először, lehetőleg teljes egészében, velem az ismert e-.mail címeimen szíveskedjék közölni.

Előre is köszönöm!

Maus Róbert

hírközlési szakértő, ágazati jogi referens

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!