Keresés

Részletes keresés

Két elemi Creative Commons License 2010.01.28 0 0 35
Van munkátok??
Figyelj,az utak 90százaléka azonnal javításra szorul,a többi két éven belül.
Csak a megfelelő érdekeltségi viszonyokat kell megteremteni és ápolni.

Idézet egy régi jó ismerős vállalkozóval történt beszélgetésből.
Kommentár nélkül.....
rács1 Creative Commons License 2010.01.27 0 0 34
Így sokkal jobban meg tud valaki gazdagodni.
Előzmény: Két elemi (33)
Két elemi Creative Commons License 2010.01.27 0 0 33
Bár csak kapcsolatos.
Aszfaltoznak,két lapát hideg aszfalt lapáttal nagyot csapni rá,gödörből rögtön bucka lett.Na nem kell megijedni csak a következő kamionig tart,utána visszaváltozik gödörré.
Nem tudom nem lehetne nyáron egyszer megcsinálni?? jobb ilyenkor mondjuk kétnaponta??
Hogy nézne ki hogy az emberek munka nélkül vennék fel a pénzt.
Vagy a munkanélküliek nem kis számát növelnék.
FARI Creative Commons License 2005.07.13 0 0 32
Segítségeteket szeretném kérni!!

2005. július 22-től 2005. július 25.-ig tartózkodom Vásárosnaményba. Ez alatt az idő alatt meg szeretném látogatni Kölcsét, Túristvándit  és Szatmárcsekét. Meglepve tapasztaltam, hogy ez sajnos nem lehetséges, mert az autobusz  menetrend a következő:

Délután 3 órára érnék oda, így semmit sem látok, amiért mennék, vissza pedig nem tudok jönni.

Válaszotokat várom. 
Tibó Creative Commons License 2002.11.28 0 0 31
Először is, az, ha felgyorsítjuk a bejutást, nem old meg semmit, hiszen jelenleg a belváros telített, ennél gyorsabban nem tudja felszívni az autókat. Tehát azoknak kéne alternatíva, akik nem a Centrum felé araszolnak.
A jobbkézszabály pedig egy nagy baromság, és a legundoritóbb dolog a világon. Pesten, ezek a csóró barmok, bazi széles úton, minden tábla nélkül beraknak egy jobbkezes utcát. Életveszélyes.
Előzmény: lapar (30)
lapar Creative Commons License 2002.11.27 0 0 30
Nem tudjátok, az észrevételeket kihez lehet eljuttatni, esetleg E-mailban?
Vagy nem érdekli a forgalom szervezésért ”felelőseket” a lakosság véleménye?
Néhány észrevétel: a körúton a „zöldhullám” nem működik jól. Pl a Bocskai, és a Szent I. u. kereszteződésnél, meg a Spar-nál biztos hogy nem jó, semmilyen sebességgel.
A Tokaji úti problémáról az a véleményem, hogy a piac bebocsájtási „rendje” nagyon sokat akadályoz, az sem tud haladni, aki Tokaj felé menne tovább. Esetleg mi lenne, ha kifelé szednék a helypénzt, vagy bent a parkolás után? És ezek pénzbe sem kerülnek. (esetleg 1 db rossz helyen parkoló autót kellene elszállítani a piac bejáratától) Arra már gondolni sem merek, hogy egy motoros rendőr is beavatkozhatna szombat de.-önként.
A Sóstói és a Korányi egyirányúsítása szerintem nem oldaná meg a problémát, mert reggel befelé nagy a forgalom, míg délután a városból kifelé, tehát a nagy forgalmat csak egy útra terelnénk a kettőről. A lámpák programozását kellene megváltoztatni külön de-re és du-ra. Nem hiszem, hogy ez nagy pénz lenne. Az áteresztési idő csökkentése nem segít, mert itt mire az emberek jó része megtalálja a váltót, meg a 1. Fokozatot, addigra sárga lesz. Most is csak 4-5 autó jut át.
Én napközben nem is működtetném a lámpák egy részét, mert volt már tapasztalatom, hogy villogó sárgánál kevesebb kocsi ácsorog a lámpánál, mint amikor működik. Persze tudom erre az a válasz, hogy a biztonság mindenekelőtt, aztán ebből az következik, hogy elfelejtjük a Kresz-t.
Az miért van pl. hogy Nyíregyházán a jobbkéz-szabályt a gyakorlatban alkalom sincs megtanulni? Olyan gazdagok vagyunk, hogy pl. egy Nyírszőlő-Sóstóhegy közötti kisforgalmú útra csatlakozó földútra is elsőbbségadás köt. táblát teszünk.
Tibó Creative Commons License 2002.11.27 0 0 29
Hát igen, az, hogy itt egy körforgalom, meg ott egy út szélesítés, még igen csak messze van a koncepciótól...
Előzmény: TanárSegéd (28)
TanárSegéd Creative Commons License 2002.11.27 0 0 28
A városvezetés az elmúlt egy hónapban - a KM látható provokálása, cikkei ellenére is - képtelen volt megnyilvánulni a közlekedési koncepciójával kapcsolatban.
Tibó Creative Commons License 2002.11.12 0 0 27
És ha a gépkocsiátvevőhelyet a rendőrség mellé telepítenék, akkor még pénzt is megspórolnának, hiszen azok úgyis mindig tilosban parkolnak. :)
Egyébként igazad van. Az alkalmi parkolókat lehet ilyen módon távoltartani, hiszen pl. én is inkább 2 sarokkal arrébb állok meg, de aki nap-mint nap ott dolgozik...
Egyébként a Vay Ádám körutas felvetés nekem szimpatikus, de úgye azt mondták, nem koncepció a nagy forgalmú kiskörút.
Egyébként nem igaz, hogy nem lehet kialakítani egy-2 parkolót a zsaruknak az elővezetéshez.

Tényleg, a múltkor találkoztam egy rendőrrel, aki indokolatlanul használta a szirénáját.
Hozzáteszem, nem is nagyon igyekeztem elengedni...

Előzmény: _LaJoS_ (25)
Tanársegéd Creative Commons License 2002.11.12 0 0 26
Lám-lám pár hete még Csabainé, Felbermann, meg a többiek, hogy örültek volna egy ilyen fórumnak, hogy elmondhassák a véleményüket. Csak egy kicsit szerepelhessenek az emberek előtt. Mára már nem volt volt a városvezetőinek a dialógus az itt élőkkel. No, ennyit a választásról, a választási ígéretekről, meg a városlakók, a polgárok fontosságáról, súlyúkról, szerepükről. Nekik a jólét, a dözs, nekünk a bedúgult utcák jutnak. Megvolt a választás, nincs már szükségük ránk.

Kelet-Vita
Véget ért a Nyíregyháza közlekedési helyzetéről tartott vitafórum, az elhangzottakat előben közvetítettük.

El kezdõdött a vita melynek témája: a belvárosi közlekedési káosz. A feltett kérdésekre Zolnai Gábor, a nyíregyházi polgármesteri hivatal közlekedésmérnöke, Körmendy László, a Városüzemeltetési Kht. fõmérnöke és Juhász József alezredes, a nyíregyházi rendõrkapitányság közlekedésrendészeti osztályának vezetõje.

1. A Sóstói-Kossuth utca, Korányi reggel és délután teljesen bedugul. Aki már nagy nehezen eljutott a jósavárosi templomig, nem szívesen megy el a Pazonyi összekötõ felé, veszélyes is a kanyarodás. Van-e remény arra, hogy megépül a Sóstóhegy-Pazonyi összekötõ? (Földút van Kabalás felé) Mi az oka, hogy a városban és más hazai településeken is kiválóan bevált körforgalmú keresztezõdéseket nem építették ki a Korányi legalább két neuralgikus pontján (Tesco felé vezetõ összekötõ út torkolatánál és a temetõnél), holott a Kállói úton nemrég óriási felfordulást okozva megépítettek egyet, ahol jelenleg nincs is keresztezõdés?

ZG: A Sóstóhegy -Pazonyi összekötõ útra folyamatban van a tervezés, mégpedig pályázati úton, melyet Nyírpazony készít elõ, engedélyig még nem jutott el, beadása is késõbbre halasztódik. Korányi-Pazonyi út körforgalom: A templom melletti körforgalom kialakítását tervezzük, melynek fejlesztése igen sokba kerül. A tervek készen vannak. A temetõnél nem javasoljuk a körforgalom kialakítását. A körforgalom összehangolását a lámpákkal nem célszerû kialakítani.

JJ: Forgalmat irányítottunk ebben Nyíregyházán, a 2 csomópontban, azzal nem oldunk meg lényegi problémákat, mert megszakítjuk a zöldhullámot a körúton.

Nézõ: Komoly probléma, hogy az utak külön-külön tulajdonban vannak. Biztos, hogy rendezetté lehet tenni úgy, ha egy tulajdonban vannak. A körúton majdnem minden esetben zöld hullámban lehet menni. A Kótai útat is össze kellene kötni a Kossuth utcával. Van-e terv erre?

ZG: Konkrétan nincs. A beépítettség nem nagyon ad erre lehetõséget. A körút és a kimenõ fõ sugárirányú utak állami tulajdonban vannak, ezek lámpáinak karbantartását õk oldják meg, jó a kapcsolat velük. Vizsgáltuk a nagyobb kapacitásra történõ átállását. Rövid fázisúvá tudnánk tenni, jelenleg 120 sec. És 4 fázisú, 3 fázissal is pörgõsebbé tehetnénk, de ezek jelentõs befektetéseket igényelnek.

Nézõ: Fulladozni lehet az ott álló autók által kibocsátott szén-dioxidtól. Meg kell oldani vhogy. A vidéki autóbuszoknak meg kellett növelni a menetidejüket, hogy kiérjenek a városból reggel.

Egy másik nézõ: A városrendezési terv módosítása kapcsán van-e lehetõség a Tescohoz kijutni az Aranykalász sorról?

ZG: Valóban áttervezésre kerül a városrendezési terv. A közlekedésfejlesztési koncepcióban megfogalmazásra kerül a probléma megoldása. A Tesco mellett valamilyen módon megpróbálunk a Korányi útra kijutni. Ezek 2015-re vannak beütemezve.

3. nézõ: Hatalmas a forgalom a Korányin. Ha a Sóstói útat a Korányival szemben le egyirányusítanánk. Ha a Sóstóin mennénk kifele, a Csaló köznél lehetne visszajönni, nem kellene körforgalmat kialakítani, minimális ráfordítással megoldhatnánk a dugó kérdését. Miskolcon ragyogóan üzemel ez a megoldás. Másik nagy gond a piac környéki probléma. Befele a város irányába szinte lehetetlen közlekedni. Nem-e lehetne megoldani, hogy a piac hátsó részénél kinyitnák a hatalmas vas kaput és az Alkotás felé haladna a forgalom?

KL: A Korányi állami, a Sóstói önkorm-i tulajdon. Egy kört lehet ebben futni, de nehezen kivitelezhetõ ez. A Tiszavasvári úti felüljáró építése több éve terv, de elõször a 4-es út kivezetõ részét kezdték el rendbeszedni. Kevés a piacnál a hely, ha egy vasútvonalat érint az ügy, felüljárót kell építeni, ami igen sokba kerül.

JJ: A Rákóczi úti káosz a gépkocsivezetõknek is köszönhetõ, mert hiába kap zöldet, ha nem tud továbbmenni, tilos behajtania, ezért is dugul be a forgalom.
Tóth József, nézõ: A Debreceni útnál mikor lesz kész a körút. A Simai út és a Huszár sornál mikor csinálnak zebrát?

ZG: A körút ezen szakasza nem állami tulajdon, a Huszár sorig a felüljárótól önkormányzati tulajdon, ezt nekünk kell rendbetenni. Tanulmányi terv már készült, a megoldás tehát kész, sajnos pénz egyelõre nincs rá.

KL: A zebrát meg kell építeni, jövõre megcsináltatjuk.

Szondi Zoltán, nézõ: A Vay Á. Körút is eléggé bedugul, a parkolást meg kellene tiltani, és egy buszsávot be lehetne iktatni a Kossuth tértõl a Búza térig. Így nem akadályoznák annyira a forgalmat. Illetve egy kocsi (sokszor rendõrségi autó) mindig ott áll, tiltott helyen a Bíróság elõtt, ami miatt nagy torlódás szokott lenni. Miért nem lehet betartani?

JJ: Egyetértek vele. Ha a rendõrségi autó nem tud szabályosan megállni, kénytelen megállni tilosban, mert a bíróság által elõírt elõvezetési szabályokat be kell tartania, így minél közelebb igyekszik megállni a Bíróság elõtt. Kényszerbõl kell megállnia ott.

ZG: A Vay Á. Körút a város legforgalmasabb szakasza. Megpróbálunk többrétû megoldást találni, egy tanulmánytervünk arra vonatkozik, milyen elõnyben tudjuk a tömegközlekedési eszközöket részesíteni. Vizsgáljuk ezt és meg akarjuk ezt valósítani. Át kell építeni.

Egy nézõ: Azok az autók nagy része egész nap ott állnak, fõleg ott dolgozók.

KL: Elég sokan parkolnak bérlettel, valóban. A város vezetõi elõtt van az elõterjesztés, megemelik a parkolás díját, hogy tehermentesítsük a várost.

--------------------------------------------------------------------------------

2. Billa - rendszeresen dugókat, veszélyes helyzeteket okoznak az áruszállító jármûvek - idõben nem lehet korlátozni az áruszállítást?
Ugyancsak a Billánál - sok az "elakadt" jármû, kerülgetésük is lassítja a forgalmat. Néha megjelennek itt a közterület-felügyelõk, de csak kampányszerû akciókat tartanak. Rendõrt nem látni itt.

KL: Elvileg lehet korlátozni, fõidõ alatt például megtiltani a feltöltést. Akkor van értelme, ha már 6 órától például 18ig nem lehet feltölteni. A Rákóczi úton a Vasvári utcától a piacig is megpróbáltuk megtiltani a parkolást, erre rengeteg levelet kaptunk, hogy sérti az üzletvezetõk érdekeit.

ZG: Az építési engedélyt be kellene tartani. A megoldás: az éjszakai v. a munkaidõn túli rakodás, árufeltöltés.

JJ: Egyetértek az elõttem szólókkal.

Szõllõsi János, nézõ: A Kossuth gimnázium környéke is káosz, van-e arra terv, hogy rendezzék?

ZG: A kiskörút körvonaláról van szó. A javaslat készül, a kiskörút továbbvezetése a Hunyadi út folytatásaként az ügyészség mellett menne. Ha sikerül megvalósítani, sok mindent figyelembe kell venni. Az Evangélikus templom környékét sikerülne rendbetenni és kultúráltan meg tudnánk oldani a gimnázium környékét is.

Vinnai Péterné, nézõ: A közlekedésfejlesztési koncepció tartalmazza a kiskörút keleti részének megépítését is. Ez a szakasz - a Domustól az ügyészségig - 2 sávosra lesz tervezve. Készen van-e a terv? Ha ez a szakasz 2 sávos lesz, vajon x év múlva nem fogja-e feladni a leckét, merthogy keskeny lesz? A Bujtos utca eleje iszonyú. A járda mellett csaknem 100 éves kõris fák szemetelnek, felnyomják a járdát. Hogyan lehetne ezen segíteni? Egyszintre hozva a járdát, vagy kivágni a fákat?

ZG: Nem értek egyet azokkal, akik egy széles kiskörútban gondolkoznak, mert más a feladata. A nagy tömegû forgalom a nagykörútra torlódik. A vezetõk olyanok, ahol helyet találnak, oda mennek. Aktív beavatkozással kell a forgalmat szabályozni. A kiskörút feladata egy elérhetõség biztosítása, a város belforgalmának elosztása. Ahelyett, hogy a gyalogost védenénk, ellenkezõ hatást érnénk el. A mûemlék felügyelet is azt szorgalmazza, ami kevésbé vágja át a várost, megpróbál a kialakult utca-vonalakhoz igazodni.

KL: Nagyon sok rossz járdánk van. Megpróbál a város nagyon sok pénzt a járdajavításra fordítani. Hogy mindenütt elérjünk valamit, sok pénzre van szükség. Ha jelzések jönnek, szakmailag felülvizsgálják a fákat, ha ki kell vágni, kivágják.

Szondi Zoltán, nézõ: Úgy tudtam, hogy a város vezetése már pontot tett a kiskörút ügyében. Most megint azt hallom, hogy még mindig nincs lezárva. Építési tilalmak alatt vannak a területek. Aki építenii akarna, nem tud. Nem tudunk mit kezdeni, mert örökké változtatják a nyomvonalat. Mivel kárpótolnak minket, akik építeni szeretnénk?

ZG: Egy tervmódosítás többlépcsõs folyamat, talán most sikerül átverekedni a közgyûlésen.

KL: Két évvel ezelõtt nem volt elfogadva, elfogadva most lesz.

ZG: Szerkezeti kialakítást is tartalmaz a terv.

Egy nézõ: Érdeklõdni szeretnék, hogy a 41-es út mikor lesz 4 sávos.

ZG: Igen jelentõs területrõl van szó, magánföldeket kell megvásárolni, a terv készen van, reményeink szerint jövõre kezdõdnek az építések, mely 2 évet vesz igénybe.

Ugyanaz a nézõ: A 4-es bevezetõ szakaszán Pazony felõl a Tesconál mikor csinálnak 2 sávot, mert szûk az 1 sáv. Reggel különösen.

KL: Ez állami feladat. Nagyon sokan térnek a Tesco felé. A benzinkúttól a Tescoig szeretnék kétsávossá tenni az utat. Forráshiány van. A Közútkezelõ Kht. Készíti ennek a tervét.

--------------------------------------------------------------------------------

3. Terveznek-e újabb kerékpárosút-hálózat kiépítését?

ZG: A meglévõ hálózatot fokozatosan ki kell építeni, a nyomvonal meg van. Ezt biztonságossá kell tenni. Kompromisszumra van szükség. A beépítettség miatt nehéz bõvíteni. Meg kell teremteni a kerépkpárok tárolására alkalmas területeket.

KL: Idén már volt pénze a városnak erre. Gyors megoldásként a Korányi utcán megoldjuk a közös kerékpár és járda forgalomra az utat. Az Árok utcától az ESSO kútig kis szakasz marad csak ki. A Korányi össze lenne kötve a körúttal a temetõvel, a Bujtossal és majdhogynem a piaccal.

--------------------------------------------------------------------------------

4. Nagyon sok a kivilágítatlan kerékpáros. Tesz-e, tehet-e valamit a rendõrség ezügyben.

JJ: Nagyon sok az igazoltatás városunkban. Teszünk érte. 500 forintért már lehet kapni lámpát. A helyszíni bírság 10000 forint lehet max. Feljelentés esetén 30-50ezer forint lehet. Beszereztünk kis piros villogó lámpákat, és adtunk a biciklisnek, de legközelebb sem volt rajta…

--------------------------------------------------------------------------------

5. Motorosok - tavasztól õszig jelentenek gondot. Ellenõrzik-e a zajártalmat? Legtöbbször bandákba verõdve közlekednek, gyorsulási versenyeket rendezve. Félelmet keltenek a környékbeliekben, mindenki tudja, hol vannak a gyülekezõhelyek (Kert utca, Zrínyi Ilona utcai sávház, a Gösser elõtt), mégsem történik semmi.

JJ: Igencsak odafigyelünk ezekre a problémákra. Kirívó balesetveszélyt nem jelentenk már õk. A mûszaki vizsgán mûszerrel végzik a zajszintet, de mikor azt letudja, visszaállítja a decibelszintet, amit a rendõrség nem tud mérni.

Egy nézõ: A lakosság szerint is nem lehet aludni a motorosoktól. A miséket is zavarják, zavarják a járókelõknek is. Kitehetjük-e a táblát a belvárosba, hogy szólómotorkerékpárral behajtani tilos? Más városokban ez megvan. Mindemellett nem felelnek meg a mûszaki elõírásoknak.

KL: A megoldás a kiskörút lenne, ami a forgalom elõl védett lenne. Csak célforgalom miatt lehetne bemenni illetve gyalog.

JJ: Sajnos megfelelõ technikai felszerelések hiányában nem lehet õket kontrollálni. Nem tudjuk bizonyítani, hogy egykerekezett, illetve, hogy túl zajos. Nagyobb rendõri jelenléttel úgy tudunk segíteni, ha erõt csoportosítunk át. Minden rendõrt folyamatosan nem tudunk erre ráállítani, mert máshova is kellenek.

Nézõ: Borbánya szinte teljesen beépült. Zömében se járda, se útszint. Hogyan oldható ez meg?

KL: A szennyvíz most fog ott épülni. Az építési engedélykor mindig megadják az útszintet, amihez elvileg lehetne járdát építeni.

_LaJoS_ Creative Commons License 2002.11.11 0 0 25
Hát, azért van egy-két meglepő. Amikor a nyíregyházi rendőrkapitányság egyik osztályvezetője beismeri, hogy valóban szándékosan parkolnak tilosban rendőrségi autók, az azért elég gáz. Az az érv, hogy ,,kénytelen megállni tilosban, mert a bíróság által elõírt elõvezetési szabályokat be kell tartania'', ez esetben kb. annyira erős, mint ha én azt mondanám, hogy azért parkolok tilosban, mert fáj a lában, és így kevesebbet kell gyalogolnom. Másrészt, amikor a Városüzemeltetési Kht. főmérnöke azt mondja, hogy azzal, hogy úgy akarják kiszorítani a munkahelyük környékén parkoló emberek autóit, hogy megemelik a parkolási díjat, hát, mit mondjak, röhögnöm kell. elmondom, mit csinálnak ilyenkor az emberek: anyáznak egyet, hogy már megint drágult a parkolás, de attól még ugyanúgy megveszik a parkolóbérletet, és ha már megvették, ugyanúgy ott fognak parkolni, ahol eddig. Ennek visszatartó ereje szvsz semmi, mindenesetre elég jól (???) megindokolta, miért kell megemelni a parkolási díjat. Megmondom én, mit kéne csinálni; mielőbb megépíteni a Jókai-Nagy Imre téri parkolóházat, kitenni a Vay Ádámra egy megállni tilost, és úgy csinálni, mint ahogy Barcelonában van (bár még nem jártam ott, csak hallomásból tudom): ha valaki tilosban parkol, 10 percen belül (az isten se tudja, honnan, de) előkerül egy vontatóautó, és elvontatja a rossz helyen állót. hamar megszokná mindenki, hogy ott ne álljon meg, ahol nem szabad!
Előzmény: Tibó (24)
Tibó Creative Commons License 2002.11.11 0 0 24
Ezt érdemes elolvasni.
Van benne egy-két érdekesség, bár semmi meglepő.
Tibó Creative Commons License 2002.11.11 0 0 23
Sajnos egész Magyarországon tragédia manapság a közlekedés.
Pest, Debrecen, Nyíregyháza,...
Tud valaki olyan nagyvárost, ahol müxenek a dolgok?
Miskolc? Szeged? Pécs? Győr?
Előzmény: _banner_ (22)
_banner_ Creative Commons License 2002.11.10 0 0 22
Nagyon kellene már az a bizonyos felüljáró + a külső gyűrű, mert nagyon be van már dugulva a város. Röhej, hogy néha hamarabb érek Tokajba, a piactó, mint a piacig a Széna térről...
Problémás még a Korányi reggelente és a 41-es bevezető szakasza.
Csabainé szerint cca 40 milliárd kellene útépítésre/fejlesztésre (beleértve az elkerülő utaktól a földutakig), de jó ha az 1/10-e fog rendelkezésre állni.
Ja, és nem ártana már befejzni a belső körutat az állomástól a Debreceni útig.
Előzmény: Szlarti (21)
Szlarti Creative Commons License 2002.11.10 0 0 21
Ja. Ha már közlekedés a téme... Szokott valaki szombat délelőtt menni a Rákóczi úton...
Az Opel csősztől számítva legalább egy fél óra míg el lehet jutini a sorompóhoz(és akkor nagggyon gyors vagy) ja persze ugyanez van a Mező úton is...
TanárSegéd Creative Commons License 2002.11.10 0 0 20
Érdemtelenül visszaesett ez a topic. Pedig úgy látszik már a KM is megunta a nyíregyházi dúgókat. A rendszerváltás óta nem bir megújulni a megyeszékhelyi közlekedés. Ami reggelente a Debreceni, az Orosi, a Korányi, a Sóstói, a Rákóczi úton van az már tarthatatlan. Jó lenne, ha a váorsvezetés is lépne már ebben!
wamzer Creative Commons License 2001.11.08 0 0 19
Don, teged mikor lehet elerni? Viszem en, mint a szel... at is irom magamnak rogton..... adjad csak
Előzmény: Don Valentino (18)
Don Valentino Creative Commons License 2001.11.08 0 0 18
Ha minden igaz, a talira wamzer visze gy CD-t tolem Tibonak, tele Monthy Pyton reszekkel. Ha van ott CDiro nyomdd at, megeri.
Előzmény: Papci (12)
Tibó Creative Commons License 2001.11.07 0 0 17
Alitolag az egesz korutat rendbe rakjak...
Ez jo.
A magyar munkamoral viszont rossz. :)

Mondjuk, ha a sebesseg fontos lenne, akkor egy kis penzel meglehetne gyorsitani.

De sajnos meg itt nem tartunk.

Hogy egyik haverom jelmondatat idezzem kicsit atalakitva:
Gyorsan, pontosan es olcson dolgozunk,
melyekbol barmely kettot valaszthatja!

:)))

Előzmény: TanárSegéd (16)
TanárSegéd Creative Commons License 2001.11.07 0 0 16
Kezd megőrjíteni a Mező utca, meg a Vasgyár utca átépítése. Nem hiszem el, hogy lassan fel éve mindig lépésben kell haladnom, ha arrafelé van dolgom.
Vajon mikor készül már el?
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.18 0 0 15
Manapság egyre inkább úgy érzem, hogy az a szabály, nincs szabály.

Tegnap megyek a Debreceni úton. Jobbról a Kigyó utcáról elém vág egy H.P. (hülye picsa rövidítése). Gondolkoztam egy másodpercig, hogy gázt adok, karambol, és akkor nekem lesz igazam. Aztán felötlött bennem, hogy hiába van igazam, de több napig nem lesz kocsim. Így elálltam az ötlettől. Simán beengedtem.

spanyol inkvizíció Creative Commons License 2001.05.17 0 0 14
Na, azért nem az egyetlen! :-)))
Előzmény: Papci (12)
Papci Creative Commons License 2001.05.16 0 0 13
Hat en sem vagyok egy Fittipladi es a tolatas hasonloan nem az erossegem de azert azt hiszem nagyjabol biztonsagosan vezetek. Es a kalapos idos urak legalabb annyira veszelyesek, mint a nok!
Előzmény: _Zoltán_ (10)
Papci Creative Commons License 2001.05.16 0 0 12
Vegre egy Monthy Python fan!

Nyiss egy uj topicot neki!

Előzmény: Don Valentino (7)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.16 0 0 11
Abszolút igazad van. A zebrát oda kell tenni, amerre a csorda jár :DDD
Előzmény: elChY (9)
_Zoltán_ Creative Commons License 2001.05.16 0 0 10
Tudok a tesztről, de gondolom Te is érted, hogy én még a az "első malőr előtti"-pszichikai felmérőre gondolok. Persze lehet, hogy ez sem érne semmit. A nőkről tett megjegyzésemet csak viccnek szántam. Én a hülyén parkolóktól tudok idegbajt kapni. Alig van parkírozó a belvárosban, erre a barom rááll a választóvonalra, így gyakorlatilag "elcsúszik" az egész parkoló. Én addig szoktam a kocsival helyezkedni, míg nomálisan be nem álltam, lehetőleg úgy, hogy ne foglaljak el egyszerre kétszáz helyet. Mondjuk én sem vagyok az a tipikusan jó vezető, bevallom őszintén, hogy pl. a tolatást kurvára rühellem. Alapjába véve megbízhatóan vezetek, nem hajtok gyorsan, figyelek a másikra, legalább ezt elvárom a többi autóstól is.
Előzmény: elChY (9)
elChY Creative Commons License 2001.05.16 0 0 9
Kedves Zoltan!

A jogositvanyt pszichikai teszthez kotik :) No igaz csak az elso malor utan, de mar az is tobb mint a semmi. Mellesleg jegyzem meg, hogy nem attol vezet jol vagy rosszl valaki mert no. Sajnos tenyleg sok az allat az utakon. Mert Neki nagy autoja, penze van akkor a masik mar nem is fontos. Az engem nem vigasztal, hogy O is belehalt a balesetbe...

Mas:
(Talan illetekes is olvassa.)
Nem artana egy gyalogatkelohely az Ungvar setany felol a TESCO fele. A foiskolasok nagyresze a templom elotti keresztezodesnel megy at ahol se zebra se lampa.

- elChY

Előzmény: _Zoltán_ (8)
_Zoltán_ Creative Commons License 2001.05.16 0 0 8
Az is megoldás lenne valamilyen szinten, ha a nők nagy részének bevonnák a jogosítványát.:-)))) Pszichikai teszthez kötném az autóvezetési engedélyt. De tényleg!
Don Valentino Creative Commons License 2001.05.16 0 0 7
Igy van. - Peppe kene verni a mocskos voros sopredeket. Arconrugni oket, hogy fajjon. Kill! Kill! Ahhrrrgg! - Itt a tead dragam. - Oh koszonom.
(Monthy Python)
Előzmény: Tibó (6)
Tibó Creative Commons License 2001.05.16 0 0 6
Elsetalt.
Sajnos Nyiregyen is egyre tobb az allat vezeto.
Olyan szivesen onbiraskodnek neha.
A helyzet csak rosszab lesz, mivel nem veszik el a jogsiukat.
Pedig ezekkel az allatokkal igy kellene el banni.
Teljesen normalis lenne!
Előzmény: Törölt nick (5)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!