Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MaxiTrail Creative Commons License 2023.10.09 0 0 7623

Sziasztok!Lenne egy 2010 Skoda Superb 2.0 crtdi motorrAl ami hidegen gyorsítására El kezd dadogni de lassú fordulaton semmi!3-ba kigyorsítva dadog meg kapkod!3kilométer,bemelegedés után semmi rendesen üzemel!!Járt már így valki?Mi lehet a probléma?Gépen nem látnak benn hibát,habár nem hidegen nézték!

Előre is köszönöm…

Való Villám Creative Commons License 2023.07.18 0 0 7622

Leginkább az érdekel hogy MÁGNES alul hol tapad hozzá a legerősebben. 

Előzmény: Való Villám (7621)
Való Villám Creative Commons License 2023.07.18 0 0 7621

Budapesten élő

 Skoda Superb 3T tulajok,

kérem segítsetek!

 

Nagyon szeretnék egy ilyen járgányt megérinteni, megnézni mi hol van pontosan a karosszérián. Mielőbb. Fizetőképes vagyok.

qualiped2007 Creative Commons License 2023.04.05 0 0 7620

Sziasztok ismét!

Ismételten hozzátok fordulok szeretett járgányom miatt. A fiam diplomaosztójára megkapja a kocsimat (Ő még nem sejti). Szeretném kicsit modernizálni. 2008.12. havi a járgány. Minden szépen működik rajta/benne. Mivel a család 5. autója nem sok km-t tett meg az utóbbi években. Szóval a lényeg, h a Boleró fejegységet (ami tökéletesen működik) szeretném cserélni Amundsenre. Csak nem tudom kihez fordulhatnék, aki be is építi. A neten találtam 140K-ért új fejegységet, de hogyan kerül ez be az autóba? Idő van. A diplomaosztó csak szeptemberben esedékes. Segítségeteket előre is köszönöm

Tisztelettel: 

dr. Kovács Gabi

u.i Köszönet a korábban felvetett lengés kijavításában adott ötletért Csabinak!

szabowo Creative Commons License 2022.06.03 0 0 7619

Üdv,
Telefontartó típust/márkát keresek Superb 2 szellőzőrácsba.
(Reame8)
Köszönöm.

kerepecivs Creative Commons License 2022.05.01 0 0 7618

Szervusz, kedves Gabi!

 

Nem tudom nem e okafogyott már a dolog? Ismerős ez a feeling. Nekem akkor csinált ilyet 100 felett, amikor a hátsó lengéscsillapítók mentek tönkre. Nem lenget a hátulja, de mikor szerelőnél jártam, mondta, hogy szivárog. És ennek függvényében állították be a futóműt is. Egyszerűen azt éreztem, hogy mászik ki alólam a kocsi hátulja. Amennyiben minden új, nem tudom futóművet mikor állítottak, de ha volt ilyen. Akkor szervóra gyanakodnék. A sebességfüggő szervo esetleg nem úgy működik ahogyan kellene. Mert vélhetően a kormánynál érezhető a különbség.

Üdv

Csaba

Előzmény: qualiped2007 (7616)
kerepecivs Creative Commons License 2022.05.01 0 0 7617

Sziasztok!

 

SuperB 2013 as. CRTDI Combi. Összes ablakemelő elektromos, tükrük fűthetők, és elektromos, központi zár. Magasnyomásúval tisztítottam az autót. A mosás után központi zár, elektromos ablakok, tükrök egy ideig nem indultak. Majd, amikor a szolgáltatás végre elindult. Minden ablak ment automatikusan fel, és le. DE! A bal első nem! Majd, ha betanítottam a bal első ajtóban az ablakemelőt. Működött is, min addig, míg ki nem szálltam. Kiszállás, zárás után, mikor visszaülök az autóba újra kell tanítani a bal első ablakemelőt. Pár napja a központi zár csak a jobb oldali ajtókat zárja, meg a csomagtér ajtaját. Bal oldalon nem megy semmi. Jobb oldalon belülről megy az ablakemelő, és központi zár. Ajtót szétszedtem. Vettem hozzá egy új Control Unitot, ami vezérli ezeket az egységeket. Sajnos nem vezetett eredményre. Érdekes néha egy idő után, ha megy a motor, vagy gyújtáson van, és kinyitom a bal első ajtót. Akkor a központi zár egyszer csak elindul.  A jobb ablakemelő is el kezd működni. DE! Csak addig, míg az ajtó nyitva van.

 

Volt valaha valakinek ilyen jellegű problémája?

 

Budapest, IV. kerben vagyok.

 

Vagy esetleg tud valaki ajánlani egy hozzá értő autóvillamossági szerelőt?

 

Válaszokat előre is köszönöm!

qualiped2007 Creative Commons License 2021.03.26 0 0 7616

Sziasztok!

Egy 2008.12. havi Superb II tulaja vagyok. Eddig nagyon meg voltam elégedve a kocsival. Az utóbbi 1 évben észlelem, hogy az autó "libeg" Főleg 100-120 km/h -s sebességnél. 100 alatt nem nagyon észlelhető a jelenség, és 120 fölött sem. Az első lengéscsillapítók vadi újak. A lengőkar szilentek is. A kerekek centírozottak, a gumik újak. Találkozott e már valaki ilyen problémával? Kérlek segítsetek. Mi lehet a gond? Segítségeteket előre is megköszönve, tisztelettel:

Dr. Kovács Gabi

gyermekorvos

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.20 0 0 7615

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"A Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning gyakori feladat nálunk a nagyon régi 1.9 TDI adagolós, majd 1.9 – 2.0 PD TDI, és napjainkban ezzel a 2.0 CR TDI 140LE 103kW -os motorral is. Sok Skodás szereti kicsit felextrázni az autóját, átülni egy erősebb, rugalmasabb gépbe. Mint bármely márka chiptuningjánál itt is fontos, hogy jó szakember, jó eszközökkel nyúljon az autóhoz, és az autó állapotát, a tulaj kérését figyelembe véve készítse az egyedi motoroptimalizálást. 

Sokat kibír ez a gyárilag szoftveresen fojtott 2.0 CR TDI motor, de avatatlan kézben gyorsan időzített bombává válik, jelentős szervizköltségeket okozva. – a cikk végén elmondom miért

Ez a sárga Skoda taxi 580 ezer kilométert futott, – igaz átesett pár javításon, alkatrészcserén a motor – de érkező teljesítménymérésnél láttuk, hogy még így is túlteljesíti ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

 

 

 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   
Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #crtdi #dsg #tdci #tdi #rigotech-chip

Szabi001.sa Creative Commons License 2020.06.18 0 0 7614

.

Előzmény: Szabi001.sa (7613)
Szabi001.sa Creative Commons License 2020.06.18 0 0 7613

.

Előzmény: Szabi001.sa (7612)
Szabi001.sa Creative Commons License 2020.06.18 0 0 7612

Ezt a hibakodot írta ki. 

Előzmény: Törölt nick (7611)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.18 0 0 7611

Ez így semmit nem mond, bármi lehet. Mindenképp ki kell olvasni a hibát, mikor produkálja, másképp nem megy. 

Előzmény: Szabi001.sa (7610)
Szabi001.sa Creative Commons License 2020.06.18 0 0 7610

Sziasztok. Olyan gondom van az utóbbi időben, hogy elindítom az autót és ha pl 2-3 percet ketyeg alapjaraton, de van hogy fel perc múlva bedobja az Engine Fault: Workshop hibaüzenetet és az eloizzitas lámpája villogni kezd. Elindulok vele és akkor megszűnik a hiba. Meg már egy ideje észrevettem hogy magasabb fordulaton kormol. Nem biztos hogy köze van hozzá de hátha. Válaszokat előre is köszönöm. 

lakizso Creative Commons License 2020.05.22 0 0 7609

Sziasztok!

 

Sajnos meg kellet válnom 2012 Skoda Superb kombi  autómtól, de megmaradt pár dolog ezeket eladnám:

Csomag rögzítő  állítható 6500.-

Téligumi szett felnivel 205/55r16 : 48000.-

Gyári autószőnyeg garnitúra : 8200.-

 

Érdeklődni 

lakizso@freemail.hu

Varshi Creative Commons License 2020.05.08 0 0 7608

> Mondták, hogy utána lehet állítani ,kalibrálni adaptációt csinálni a váltón nem tudom mit jelet ez.

 

Arra céloztak, hogy fordulj szerelőhöz.

De tényleg!

Előzmény: lakizso (7607)
lakizso Creative Commons License 2020.05.03 0 0 7607

Sziasztok!

Látom, foglalkoztatok már a kérdéssel.

Skoda Superb 1.8 tsi dsg 7 váltó indulásnál 1 sebességből 2 sebességbe váltásnál néha beremeg,de csak D fokozatban,olyan mintha hamar váltana és alacsony a fordulat. S fokozatban simán működik.

Nem mindig inkább ha bemelegszik,amúgy szépen vált,nincs hangja se más problémája. Mondták, hogy utána lehet állítani ,kalibrálni adaptációt csinálni a váltón nem tudom mit jelet ez.

Aki ért hozzá kérem írjon

Köszönöm 

Lakizso

Előzmény: bylow80 (7598)
skt15 Creative Commons License 2020.04.15 0 0 7606

A saját tapasztalatom egy ugyanilyen, de kéziváltós chippessel.

Nagggyon nem szereti ennek a motornak a DPF-je és az EGR szelepe a chipet!

És nemcsak a kókánychippet, hanem a nevesebbet sem. 

Én konkrétan ennél az autónál fejeztem be örökre a chippeltetést, amit korábban minden autómmal elkövettem. 

Na persze a kérdésedre konkrét választ nem adtam, de nagy eséllyel elkezdhetsz mélyen zsebbenyúlni. 

Előzmény: Szabi001.sa (7605)
Szabi001.sa Creative Commons License 2020.04.08 0 0 7605

Üdv minden tagnak. 

Kb másfél éve van nálam egy Skoda Superb 2.0 crtdi dsg váltós autó. Mostanában olyan gondom van vele, hogy 300km-enként elkezd regenerálni, hatalmas fehér füst gyorsításnál  ha pl városban vagyok, autópályán 130 tempomat úgy semmi. Vcdsel néztem 4.1ig megy le a korom tömeg. Gondolom 0-nak kellene lennie, az olajhamu pedig 189ml de az nem is változik. Az autón egy módosított szoftver van 170 helyett 205LE, és az egr szoftveresen le van zárva és ki is van belőle írva. Az termosztátom megadta magát de a héten cserélve lesz hátha az is befolyásolja. Valaki tapasztalt hasonlót, ha igen mi volt rá a megoldás? Válaszokat előre is köszönöm.

ckerti Creative Commons License 2019.11.27 0 0 7604

Ma autóztam először hosszabban a céges kocsimmal.

Nagyon elégedett voltam.

Bár a kis motor (1,6 TDI) az előzéseket meg kell gondolni, a kényelem és a kanyarfényszórók szuperek.

A Sound System kicsit már megfáradt 8 év alatt, de nekem így is jó volt.

4 óra vezetés után se voltam fáradt pedig 300 km-t mentem 2 számjegyű utakon.

 

 

roberr18 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 7603

Üdv!

 

Adott egy Active felszereltségű autó. A rádió támogatja a bluetootht, de nincs a kocsiban beépítve. Ha utólag beszereltetem, akkor rendesen fog működni minden? kezelni fogja a rádió is és a műszerfal is?

köszi előre is

Wendy. Creative Commons License 2019.08.14 0 0 7602

Szia! Egy 180 ohmos ellenállás van sorba kötve a jobboldali kapcsolóval.

Előzmény: Mayer Adrián (7601)
Mayer Adrián Creative Commons License 2019.08.13 0 0 7601

Szia!

Nekem hasonló a problémám, mi volt a megoldás nálad?

Előzmény: Wendy. (7600)
Wendy. Creative Commons License 2019.05.29 0 0 7600

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki véletlenül, hogy sedan twindoor változatnál a csomagtartófedélben lévő két nyitókapcsoló között mi a különbség? Az enyémben elromlott a jobb oldali (ami a teljes nyitást aktiválja). Amit eddig kiderítettem, hogy a két kapcsoló párhuzamosan van kötve, és a középső az egy sima nyomókapcsoló. Emiatt azt gondolom, hogy a másikban van valami trükk (pl. ellenállás van beleépítve vagy ilyesmi), de ezt nem tudom leellenőrizni. Van esetleg valaki, aki meg tudná ezt nézni nekem? Köszönöm.

napoli008 Creative Commons License 2019.04.22 0 0 7599

Szia!

 

Az enyém "csak" 140 lovas. Nem szoktam figyelni a lépés tempónál, hogy hányadikban van a váltó, de ha gyorsítani kell, nem szokott rezonálni. 

Néha ha megyek egy helyre ahol lépésben kell hegyre fel beállni a parkolóban ott szoktam inkább megállni és inkább egyesben beállni. Ott éreztem többször,hogy kínlódik ketteseben.

"S" fokozatba az öt év alatt még soha nem tettem a váltót :) 

Előzmény: bylow80 (7598)
bylow80 Creative Commons License 2019.04.18 0 0 7598

Igen, nekem is úgy jött ki a matek a fejemben, hogy valamivel 200.000 felett már érdemes cserélni. (mondjuk eddig minden autóm valóban akörül cseréltem) Csak ennél van egy olyan érzésünk is ami még nem volt, hogy ez egy olyan kocsi ami megbízható, nem túl szerviz igényes és költséges, megfelelően nagy - kényelmes - felszerelt, stb.

Mi is hasonlóan tavaly ingatlanba fektettünk megint, kis hitel segítségével, feleségem gyesen, szóval a havi szintű költségvetésünk nem azt támogatja jelenleg, "gyerünk gyorsan autót cserélni".

Év vége felé lesz benne 250.000, Addig hátha úgy alakul, hogy le tudjuk cserélni...

 

Eszembe jutott még egy kérdés:

Tiéd is 170LE-s ugye?

Ha "D"-ben le lassítasz vele olyan 4-6km/h-ra és ezzel a tempóval csorogsz, akkor még mindig kettesben van neked is és beremeg? (tipikusan piros lámpánál, vagy dugóban csorogva)

Magyarul itt azt az utasítást kellene kapnia már a váltónak, hogy váltson le egyesbe, de nem teszi. Ha "S"-ben van a váltó akkor nem csinál ilyet, mert ott ugye szoftveresen azt az utasítást kapja, hogy magasabb fordulaton tartsa a motort, "ugrásra készen". Manuálba ki tolom, ott ugyanúgy időben vissza rakja az egyest.

Ezt mióta megvettük így működik (kb 115.000km-el vettük) 130körül voltam egy váltós szakinál szegeden, azt mondta igen tudja "valószínűleg" mi a baja, sőt hallja a kettős tömegű lendkerekem is kezd oda lenni, szóval pityputy 3-400.000 körül beszélt.

Na én olyan vagyok, hogy inkább meghallgatok 5 véleményt (aztán persze azon fogom a fejem, mindenki mást mondott és most melyiket higgyem el... :)  )

Át mentem Makóra egy híresebb váltós szerelőhöz. "Nagyon messze van még ez a lendkerék a cserétől" mondta, a rángatásra meg ajánlott egy valami szenzort (nem jut eszembe pontosan melyiket, talán valami fék jeladó) tizen pár ezer Ft-ért. Azt mondta olyan felesleges lenne erre a váltóra több százezer Ft-ot költeni.

Megyek a szerelőmhöz, "ezt" a szenzort cseréljük! Mondja oké ki cseréli, de csodát ne várjak, meg mondja ő mi itt  a baj. Egyszerűen a szoftver így van meg írva, és nyugodjak meg szerinte amelyik ugyan ilyen évjárat - lóerő- stb az szerinte mind ezt csinálja, de ne foglalkozzak vele, tanuljak meg vele élni!

A párezer Ft-os szenzort ki cseréltük, nem változott semmi, azóta ugye már még 100.000 km-t futott a lendkerék is, de még mindig csak kicsit lehet hallani a hangját mikor le állítom a kocsit. Szerintem még 50.000-t tuti el megy. 

Egyébként az egyik márka szervizben is szoftverre gondoltak, frissíteni akarták, de a legújabb van rajta, így jobb ötletük nem volt. Azt javasolták ha romlik, akkor bontsuk. Hát nem romlott :)

 

Jaaa, jut eszembe, az első szaki még lengéscsillapítókat is akart cserélni! Na még azok is a gyáriak vannak benne. No és műszakin is rendben volt még februárban, és itt Ausztriában nem úgy működik mint otthon, itt ha valami nem jó akkor legalább figyelmeztetnek, de az itteni szerelőm olyan, hogy nem is adná meg ha nem olyan állapotban lenne. Pl az első két szilent blokkot cseréltette, mert már nagyon be voltak repedve a gumik.

Előzmény: napoli008 (7597)
napoli008 Creative Commons License 2019.04.18 0 0 7597

Ha tudod akkor cseréld fiatalabbra az autót. 

Én is így szoktam tenni. Kb 3 éves autókat veszek és hat évig szoktam tartani őket, de tavaly építettünk egy házat amire ingunk- gatyánk, ezáltal nem nagyon látom, hogy cserélni tudnék. Viszont ha cserélnék nem nagyon gondolkodnék el más típuson, bár anyának egy Hyundai I30 vasa van és nagyon megbízhatónak tűnik.

 

Hamarabb cserélni valamit ami nem romlott el, szerintem fölösleges, mert ugye lehet elromlik, de lehet soha nem lesz vele gond. Ha ismered az autódat a hangját, úgyis meghallod ha valami zörög, cicereg, vagy nem a  megszokott hangot adja. Érdemes csak akkor utána menni, hogy mi lehet a gond.

 

A szenzor: nem jelzett vissza semmit, viszont a váltó nem kapcsolta a 6. fokozatot és össze vissza kapkodott a sebességek között. Lelki szemeim előtt már láttam egy DSG váltó cserét rengeteg pénzért, de mikor oda értem a szervizbe, rögtön mondták, hogy más a gond. Hibatárolót kiolvasva pedig egyértelmű volt mit kell cserélni.

Mondjuk meglepett az, hogy volt a polcon (nem márkaszerviz) nekik, mert ahogy mondta nem ritkán adja meg magát. Kérdezem mennyi a csere, az csak 5 perc, akkor hajrá :) Igen ám, de úgy kezdődik, hogy teljes adat letöltés az agyából, szenzorcsere, majd teljes adat feltöltés, hogy tudja mennyire telített a szűrő! Így Kb 6 órás mutatvány volt amiből egy laptop 5,5 órát dolgozott. Amúgy talán ha jól emlékszem 20 pénzt fizettem érte.

 

Előzmény: bylow80 (7596)
bylow80 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 7596

Köszi a választ!

 

Nekem most 236.000km körül van. 2019.000km-nél a turbóba valami membránt kellett cserélni. (márka szerviz Ausztria) Kérdeztem azt a szerelőt is meg a sajátomat is, hogy ez egy jel lett volna, hamarosan turbó csere jön? Mindketten azt mondták, nem lehet ezt konkrétan hozzá kötni, majd egyszer csak "elfárad" és akkor csere...

 

A lényeg, hogy miért kérdeztem ezeket: mert számolgattam kicsit mostanában...

Tavaly még olyan tervünk volt, jó lesz ez a kocsi kb 400.000-km-ig is mert meg vagyunk elégedve az egésszel úgy ahogy van, jó felszereltség, biztonságos, frankón karbantartjuk, stb... hozzáteszem évente 40.000-et megyünk kb. (Ausztriában élünk, sokat haza járunk)

 

Pár hete egy cimbi kérte a véleményem ilyen-olyan kocsiról... és gyors ránéztem a piacra, találtam is egy 2015-ös évjárat-jó felszereltség-jó ár...

Még nekem is felcsillant rá a szemem, csináltam is egy röpke hozzávetőleges számítást, "mennyit buktunk" évente ha most cserélnénk, és mennyit ha 400.000-nél (ezt csak a vételi-mostani piaci- és a fiatalabb autó árakat figyelembe véve. a szerviz költségeket nem kevertem bele.)

NEM nagy különbség jött ki évente!       (Ha az említett alkatrészeket még rá kell költeni, akkor meg is fordul valószínűleg a költség, mert ezek nem olcsó dolgok, főleg ha olyan helyen és időben történik, hogy ráadásul márka szervizre vagy kényszerülve.)

 

Ez vasárnapi nap volt, gyors írtunk is egy email-t a kereskedőnek, másnap jött a válasz, "sajnos elkelt" (néztem a hirdetés feladás dátumát, 1 héten belül el adta :) Igen ami jó, és jó áron van, azt azonnal viszik, ezt már tudom én sem az első kocsim veszem...)

Azóta ugye foglalkoztat a dolog hogy vajon mikor jönnek a problémák, mintha egy "időzített bombán ülnénk" csak nem látod az órát :)

Vagy arra gondoltam még, hogy elébe menni a dolgoknak, és hamarabb cserélni a problémás alkatrészeket mint ahogy tönkre menne. Csak olcsóbb valamivel a Szegedi szerelőmnél kicserélni, mint ha az Osztrák pályáról az ÖAMTC egy márka szervizhez visz stb.

 

Tömören ennyi amiért érdeklődöm.

 

"DPF telítettség jelző szenzor" bejelzett és azért cserélted? miből jöttetek rá hogy csak a szenzor a hibás? Nem akarták magát a szűrőt cserélni azonnal?

Emblémákat meg nézem én is, köszi hogy mondod :)

 

Előzmény: napoli008 (7595)
napoli008 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 7595

Szia!

 

Enyém is ez az évjárat és hasonlóak a paraméterei is!

5 éve hoztam kintről magamnak.

Céges autó volt, szervizkönyv miegymás volt, főnök használta.

Akkor volt benne 147 ezer km, most 234 ezer km, de eddig a felsoroltak közül semmit nem kellett cserélni!

 

Amiket cseréltem: DPF telítettség jelző szenzor, külső-belső levegő nyitó csappantyú fogaskereke és természetesen a kopó dolgokat alkalom szerűen!

 

Viszont most autómosás közben lemozdult a hátsó márkajelvény a csomagtér ajtóról! Egy kis alumínium cucc, de biztos vagy 10 pénz! Elmentem, hogy vissza ragasszák és a szaki kérdezi az első nem akar lejönni? Mondom, hogy nem néztem, de biztos nem. Előre sétál, szinte hozzá sem ért csak ránézett és a szemem láttára lefordult az is az autóról :) Vissza ragasztotta azt is :) 

Tehát esetleg nézzétek meg ti is, hátha...

Előzmény: bylow80 (7594)
bylow80 Creative Commons License 2019.04.16 0 0 7594

Sziasztok!

2010-es 170LE DSG diesel motoros tulajdonosokat kérdem elsősorban, másodsorban bárki akinek tapasztalata van...

Hány Km-körül várhatók a következő alkatrészek cseréje:

Turbó

Kettős tömegű lendkerék

Partikelfilter

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

( Bár úgy látom nem annyira pörög már ez a topik, de megpróbáltam, hátha mégis kapok infót...)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!