Amikor megjelent először a típus mindenki fújt rá, hogy milyen ronda. Jött az 1.4t, még több leszólást kapott. Szép lassan megszokták az emberek és most viszik mint a cukrot, utódját is.
Stabilabbnak érzem, mintha lejjebb lenne súlypont, vagy szélesebben lennének a kerekek. Nem vagyok műszaki ember, ezért fogalmam sincs, min valtoztattak, de pl a kanyart is biztosabban veszi. Egyébként sokáig szemeztem vele, eleinte nekem sem tetszett, főleg hátulról, de aztán rábeszéltem magam. Most tudtam váltani, később nem biztos, hogy lett volna rá lehetőségem. A vezetéstámogató cuccok jók.
Nekem is főként a szögletes kerékjárati ívek bántják a szemem (nem csak az S-crosson), miközben autós újságírók meg oda vissza vannak tőle...
És az is lehet, hogy ezzel a nagyobb testvérek az A-Cross/Toyota RAV 4 felé is akarták kicsit igazítani a formát, hogy legyen valami átmenet a kerekded Swifttől a kockásabb nagyok mellé.
Aztán ez egy kicsit furának sikerült, de szerintem idővel megszokjuk... (Nekem az első S-cross sem bántja már annyira a szemem ha meglátom az utcán.)
Itt egy összehasonlítás, egész ügyes ez az oldal (side view, majd SWAP gomb nyomogatása):
Szia! Örülök, hogy tetszik, használd egészséggel nagyon sokáig az újat /vagy ameddig jólesik/!Kezdem a legfontosabbal, az AAn én is meglepődtem, hogy nem wireless. De ezt 8500-14500Ft közti kínai biznisszel orvosolható.
Ami tényleg lényeges is, a futóműve milyen lett? Keményebb, puhább, meghatározhatatlan de jobb, s mégis miben jobb? Kifejtenéd?
Én maradok továbbra is a 2017esemnél, annyi változott, hogy már nem kell zacsit elővenni ha meglátok egy újat. Megszoktam/megtetszett nem tudom eldönteni. De venni nem szándékozok, mert akkor az akksi miatt kényszert éreznék, hogy már másnál műszakizzon mindig az autóm.
Sziasztok! Rég jártam itt. Még a drágulás előtt lecseréltem a 2020-as évjáratot egy ideire. A futóművén szerintem előnyére hangoltak, mintha picit a fogyasztása is jobb lenne (bár nem értem, miért, mert az új orra elvileg jobban tolja a levegőt), és a sávelhagyásos figyelmeztetés is jó dolog, meg az is, hogy telefonnal is bezárható, nyitható a kocsi az applikációval. A nagy újdonság fejegység kicsit csalódás, konkrétan lassabb, mint a régi slda, bár az jó, hogy nagyobb (glx). De meglepő módon vezeték nélkül nem megy az AA, csak a Carplay. Amúgy nem bántam meg, hogy maradtam a Suzukinál.
Én cseréltem mindjárt az elején mkor megvettem. Kínából tendeltem hozzá 3 sugárban verető fúvókákat. Most nem emléxem pontosan de asszem levettem az ablaktörlőket és az ablak előtti műanyagot. Felülről is ki lehet húzni de olyan rövid a rámenő gumicső, hogy lecsúszik róla, ezért kell levenni a szegélyt.
Nem nehéz munka, pár perc az egész.
Azzal számolj, hogy kicsivel nagyobb a vízfogyasztása a spiccelős fúvókáknak.
A porlasztósnak kevesebb viszont nem tetszett mert sokszor nem az ablakra porlasztott hanem elvitte a szél. Már 7. éve, hogy kicseréltem őket, köszönik jól vannak.
A három fúvóka külön állítható így jól be lehet állítani, hova spricceljenek. Persze úgy kell beállítani, hogy rá kell számítani a szél nyomását is. Próbálni kell menet közben is.
Cserélt már valaki ablakmosó fúvókát? Nekem ez a porlasztásos dolog nem jön be, jobban szeretném ha sugárban jönne az ablakmosó folyadék. Bonyolult a csere, mire kell figyelni?
A Zimmermann féktárcsával kapcsolatban én is csak jókat tudok mondani. Az első kerekekre ilyen lett felrakva, és a fékpadi vizsgálat szerint jobb eredmény jött ki, mint a gyári érték. A mérés szerint a fékhatás az előírás 120%-a lett, az együtt-futás 5%-on belüli volt. A műszakin állítólag 20%-on belül átmegy. Egy szó mint száz nekem bevált.
Én autóalkatrészt csak onnét rendelek...de soha egyszer sem volt hiba. Nem tudom, hogy nálad mi volt a gond. De ha rákattintasdz a készletinformációra ott látni lehet, hogy van-e vagy csak megrendelésre. Az utóbbinál lehet későbbi szállítás vagy helyettesítő termék hamarabb.
AutoDoc ha nincs készleten valami akkor is hirdeti, beakciózza, fizetni előre kell. Amikor kiperkáltam a lovettát egy reggeli 50%os kedvezmény után boldogan, jött egy angol levél, hogy na ez nincs raktáron, de semmi baj mert van egy sokkal jobb minőségű márkából ugyan az 3x annyiért.
Kb 1 hónapig kellett angolul leveleznem velük, mire visszakaptam a pénzem. Mert mikor belátta, hogy nem fogok fékdobot rendelni 7 helyett 21/db ért, akkor elkezdte nyomni, hogy ne aggódjak, a pénzem nagyon jó helyen van náluk, a kocsimhoz úgyis kell olaj szűrők meg gyertya, vegyem meg náluk.
Mindeközben a 7ezres fékdob folyamatosan jött akciósan emailbe, bármikor rendelhettem volna még belőle. Én csak annyit büfögtem nekik, hogy no businness, send my money back and forget each other for a lifetime. :-) néha legügyögtem neki, hogy miért tudnék akármikor rendelni még belőle, ha nincs? Erre sohasem válaszolt. Ha nem írtam neki egy hétig akkor google translateval küldte el az előző angol hülyeségét magyarra barmolva. Le kellett írnom a kocsi alvázszámát, hogy majd ők találnak nekem megfelelő alkatrészt. Ezeket sem kértem majd nagy durrogva leírta, hogy egy gyökér vagyok miattam nem jött létre egy nagyszerű üzlet. A mondat eleje sanszos, hogy igaz, de az üzlet náluk csúszott meg.
Az AutoDoc oldalán beregisztrálsz a kocsid pontos típusával és onnét kezdve csak az autóhoz való alkatrészeket dobja ki. Rákattintassz a féktárcsára, kijelölöd, hogy első vagy hátsó és válogathatsz.
Fel van tűntetve a gyári szám is és, hogy milyen típushoz való.
Nyugodtan rendelhetsz tőlük, lényegesen olcsóbban kapod meg mintha itthon rendelnél. 10 napon belül itt van.
Felszereléskor arra figyelj, hogy fémtisztára takarítsd le a kerékagyon a felvekvő síkot, nehogy kosz vagy rozsda darabka maradjon alatta mikor felilleszted a tárcsát.
Ugyanezek a gyári számok vannak feltűntetve ott is.
Szia! Olvasgatom itt lelkesen a fórumot friss S-Crossos tulajként. Most vettem egy 2017-es júliusi példányt, K14c motorkód. Úgy látom Te nagy tapasztalattal rendelkezel a típus irányában. Az általad vásárolt Zimmermann féktárcsák és betétek gyári számai érdekelnének, hogy biztos jót rendeljek ha odakerülök. Kell-e valamire figyelni a kiválasztásnál illetve a felrakásnál?
Rákerestem, nem egyedi eset, de sikerült megoldani. Netes tanács alapján beállítások, általános kezelés, visszaállítás és itt wifi és bt visszaállítás alaphelyzetbe. Utána ismét beállít itthoni wifi, de kipróbáltam autóban álló helyzetben, kínai wifi aa kocsiba be, arra párosítottam bt-vel, azonnal összeállt a rendszer. Youtube tökéletes és maps is első blikkre jó volt. Holnap kipróbálom Vörösvár felé minden jó-e.
Nekem meg ez most jött meg. Nem kevesebb mint 3GB a mérete. Mostanában viszont nincs tervben kocsikázás, hogy ki tudnám próbálni. De nekem kidogástalan a waze, a maps is szerintem úgy kell, hogy működjön ahogy leírtam, de az nekem nem szimpi
Nemtom nekem az előző is samu volt én ezt szoktam meg. Meg azt, hogy mindenki panaszkodik, de nekem megy a kocsival mindig. Véletlen se vettem volna mást.
Hát Jah. Aa ha Huaweien jó lesz, csak samun nem akkor baj van xd igazából csak a voda WiFi hívás miatt lett Samu, amúgy kB semmi pluszt nem hoz nekem érdemben. Cégnél voda térerő gyak 0, mint telenor is oszt kellett valami.
De pár funkció legalább szarabb benne vagy el van dugva, de most már mindegy, egyelőre marad.
Mivel mi most vettük az asszonnyal, az év eleji frissítés megvolt kb csak később, mert első 3 nap mindig frissültek a telók. Oneui 5.0ról indultunk. Más baj lesz ott az aa val. A btvel meg nemtom. Azzal nem lehetne semmi.
Nekem is ment aa WiFin keresztül egy kínai dobozzal. Utolsó frissítések óta hektikus a csatlakozás, vagy megy, vagy nem.
Oszt inkább kihúztam a fenébe, kábellel is fagyott, de az lehet szar kábel is, nem első eset lenne, hogy a tél megfekteti a kábelt...
Ezért húztam ki. Petal térkép majdnem tökéletesen megy (a mapshez képest ég és föld, baromi jó navi lett belőle, próbáljátok ki, érdemes). Sztem maps mindig újra csatlakozik minden mondatnál, mert a csatlakozásnál recseg és késik a hang.
Újra most nem húznám a telefont, de lehet kipróbálom a korábbi p30 proval mit csinál...
Év eleji frissítés óta szarakodik a sima s23, addig tökéletes volt az aa.
Passzolom, sose használtam rajta navit csak bt kapcsolattal...mindig AAztunk ha telefonról navigáltunk.
Sima BT kapcsolattal csak zenét szoktam rajta hallgatni, tegnap is azzal lezdtem ahogy beültem és összepárosodott a telóval, hogy média forras bluetooth aztán RadioItalia :) ez megy rendesen/akadásmentesen.
A wireless AA/CarPlay kombóhoz én is erősen gondolkodok, hogy meglepem anyumékat egy ilyen CarLinkIt dobozkával (ha nekem lenne még S-Cross már rég lenne :) ).
Feleségemnek és nekem most Samsung A54 van, legfrissebb rendszer rajta mindig...az aftetmarket fejegységeinken gond nélkül stabilan megy a( wireless) AndroidAuto a Swiftben és az OFF-omban is. Most az S-Crossban nem próbáltam még ki kábelen...de kész az autón az olaj, szűrők és gyertyacsere, holnap úgy néz ki adom is vissza. Ami kimaradt (de legalább referálok): a két hosszbordás szíjat nem cseréltem le, nyúl vagyok :D :( a klímáén (az a külső) nincs feszítőgörgő és bevallom lövésem sincs, hogy kéne így fellazítani majd visszafeszíteni (a klímakompit kellene mozgatni?!), kísérletezni nem sok kedvem volt így vele, azt majd pár héten belül egy szerelő ismerős megnézi rajta a gazdinak. :) Szóval kívül belül nagyjából kitakarítva, 120e- szerviz elvégezve, kinullázva. :)