Hátra menetbe kapcsoláskor a "zenét" le kell hogy halkítsa (be is van állítva) többnyire meg is teszi, de néha NEM!
Ezt mért csinálja?
HÁTSÓ ABLAKTÖRLŐ!
Ez megint érdekesen működik... Természetesen esős időről beszélek, és mikor aktiválva van az autómata ablaktörlés.
Ennek is egyet törölni kellene rükvercbe kapcsoláskor, (ahogy én észre vettem, bár a könyvében még nem kerestem meg a hozzá tartóró instrukciókat) de nem mindig teszi.
Azomban néha észre veszem, hogy előre menet köbben (országút/aut.pálya) néha töröl egyett a hátsó.
Ilyenkor figyelem, hogy lehet véletlen be kapcsoltam és folyamatosan megy? De nem! Csak random szerűen...
Szerintem is olyasmi lehet a probléma, amit kolléga is irt: Lamella.
Nekem előző kocsim (BMW) volt olyan, hogy a maszk mögött olyan lamellák voltak mint a reluxa, és ezek akkor nyíltak ki kikor nagyobb hűtés teljesítményre volt szükség.
(lehet valami miatt épp meg volt szorulva és nem engedte nyilni elsőre... biztos 200-al hajtottál előző nap, és egy jó nagy bogár szét placcsant rajta és jóóól össssze ragasztotta :DDDDD )
Superb3-asom tegnap azzal az üzenettel szórakoztatott, hogy "Hűtőrács hiba - működés korlátozva". Újraindításkor elmúlt. Mi a csuda működik a hűtőrácsban? :)
2013 januári forgalombahelyezésű Superb II L&K DSG TDI. 1 tulajos, 1 sofőrös, 162.000km-rel, Porsche Buda és Pestnél végzett szervízekkel és 7 hónap garanciával. Hosszútávó utakra használva, 140-160km/h utazósebességgel. Minden dokumentáció megvan, szervizek, gumicserék még a tankolás számlák is.
Barna szín, barna bőr belsővel, fullosan. (Navi - frissítve, xenon, ülés fűtés-hűtés, napfénytető, automata parkolás, hátsó ülésfűtés, napfényrolók), hólánccal, rögzítőhálókkal, alaptartóval.
Kérésre képeket küldök emailben. 5,6m irányár.
harminc 434 tizenöt kilenc9
Szeretném, ha gondos tulajhoz kerülne, mert nálunk nagy becsben volt.
A chiptuninghoz nem tudok hozzászólni, viszont a szoftverfrissítés tudomásom szerint nem jár semmilyen veszteséggel. A 2.0 motornál csak annyit csinálnak, hogy visszatöltik a szoftvert a csaló részek nélkül. Az 1.6-nál beépítenek egy kis műanyag alkatrészt a légtömegmérő elé, hogy "kisimítsák" vele a légáramot a pontosabb mérés miatt. A szoftver ott is csak annyiban változik, hogy kikerül belőle a csaló rész. Az 1.2-nél nem tudom mi változik.
Ahogy azt korábban is írtam, egy 2011 s 2.0 cr - TDI ( 103 Kw ) dsg s superb -m van.
Ez az autó is csaló szoftveres, de még nem kaptam semmi infót a márkaképviselettől a visszahívással kapcsolatban,
esetleg Ti már tudtok erről valamit?
A másik kérdésem az lenne, hogy szeretném ha az autónak lenne egy kis plusz nyomatéka, mert zavar a dsg folyamatos visszaváltogatása, illetve, hogy magasabb tempónál már kevésbé dinamikus. Állítólag a szoftverfrissítés után is csökken a teljesítménye a kocsinak.
Első sorban chiptuningra gondoltam. Csak megbízható, komoly céghez megyek. A kérdésem ezzel kapcsolatban az, hogy esetleg van e köztetek olyan, akinek hasonló beavatkozáson ment át az autója?
Lényegesen érezhető eredményt értetek e el vele, mennyire tolerálja a dsg a megugró nyomatékot, van e valamilyen negatív hatása a tuningnak?
Sziasztok! Eladó sorba kerül az autóm, gondoltam felteszem ide először, hátha márkaszerető kezek közt marad.
Törés, és balesetmentes 2012-es elsőkerékhajtású 2.0 crtdi 170le dsg L&K
Barna bőrbelsős, lakkfekete betétes, Colombus nagynavis, panorámatetős. Fűthető szélvédős (most volt cserélve kőfelverődés miatt).
A hátsó ülésfűtésen, vonóhorgon, állófűtésen kívül gyakorlatilag fullos
Felnik sajnos padkásak, és van pár apró szépséghibája (ajtórányitás, parkolási sérülés). 100400km van benne, második tulaja vagyok, szervizkönyves, svájci papíros autó (itt élek és dolgozom, második autóként innen hazajárásra használtuk az Superbet)
Új ára 57900CHF volt, irányár 18500CHF Megtekinthető, Május 25-29között Magyarországon Szeged térségében, igény esetén már most ott tudom hagyni. Üdv mindenkinek
-Max 4-5 év mert mi elég sokat 50-60e km-t megyünk évente.
-Többet vagyunk Ausztriába, szinte itt élünk, és lehet jobban megbíznék az itteni szervízben. (elég sok rémtörténetet hallottam már a magyar márkaszervizekről, amik sokszor nem is "rém" mert van két szerelőm is aki régen márkaszervízben dolgozott)
-Én ami szerviz könyveket eddig itt kint láttam, azokban úgy állt, hogy 140LE-nél 190e kmnél kell vezérlést cserélni, a 170LE-nél meg 150e km-nél.
Most nézem, és 150-et ír a füzetem.
(ha a hat évet nézzük, akkor még bele fér a ebben az évben mert úgy is lesz még olajcserém :)
-Az mondjuk télleg jó ötlet, hogy megveszem az összes olajat és azt rakják bele... mondják meg pontosan milyen kell, és azt veszem... a motor már úgysem garanciás.
Nekem 10 éve volt 1 KIA Cerato-m, és annál volt hasonló szitu. Random módon néha bent maradt a kuplung pedál, de nem is teljesen, hanem csak kicsit, sokat is szívtunk vele mire rá jöttünk hogy miért nem akarja bevenni a sebességet.
Látszólag nem volt egyértelmű mert csak pár centit maradt bent.
Lényeg: Valami munkahengert kellett volna cserélnem, azt mondta a szerelő... de nem tetszett az ára, és használtam úgy tovább.
Hozzá szoktam, hogy váltás után mindig alá nyúltam a pedálnak ballábbal, és fel pöccintettem ha beljebb volt esve...
Ez olyannyira be rögződött a lábamba, hogy a következő kocsimnál is mindig alá nyúltam... :)
(A legutóbbi 2 kocsimnál viszont ki volt zárva az ilyen probléma.. automata váltó :D )
Ha jól tudom, minden gyártónak licenszelni kell a TMC szolgáltatást minden országban az üzemeltetőtől (csinos díjért gondolom), különben nem működik. Úgy néz ki, erre Magyarországon a Skoda nem akar költeni.