Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Igazad van benéztem a képeket--ezekhez török zászló tartozik.!
De igy hirtelen;
Egyiptom alkalmazza napjainkban a legnagyobb mennyiségben, körülbelül 1700 darab módosított, felújított M60A3-mat, Törökország másodikként több mint 900 modernizált járművet, harmadikként Izrael több mint 700 járművet üzemeltet különféle módosításokban (a Magah-sorozat).
ezt irja róla a Wiki .....
Akkor lehet válogatni, melyik tetszik.....kinek- mit -mennyiért?
> Mondjuk minden lövész zászlóaljba 1 modernizált A4 századot.
Minden lánctalpas technikai eleve arcpirítóan drága, de a Leo2 üzemeltetése az extra drága, mert a német gyártó minden alkatrészt aranyárban ad, kínai utángyártás pedig nincs hozzá... Lengyelek sokat sírnak emiatt.
Szóval hogyan beszéled rá a magyar adófizetőket, hogy fejenként mondjuk évi plusz 20eFt-tal tolják meg a katonásdit, mert minden lövész zászlóaljba kéne egy modernizált Leo-2A4 század? Továbbá anyahajó és tengó a Balatonra, meg atomrakétákat hordozó páncélvonat.
Oké, tényleg nem olyan nagy, de pont a legrosszabb helyen.
Ha viszont ilyen jól átépíthető az A4, akkor talán mégis érdemes lenne beújítani belőlük egy nagyobb darabszámot az A7-esek mellé.
Mondjuk minden lövész zászlóaljba 1 modernizált A4 századot.
Ahogy nézem az A4-re legalább 5 komoly modernizációs program van. Az A5, az A6 (ezeknél az irányzékot is átépítik) a Rheinmetal MBT Revolution, a lengyel valamint az Aselanos.
Én arról beszélek, hogy a 72-esnél pont a legfontosabb részen, a vezető előtt jelentősen elvékonyodik a frontpáncél (a korai Shermanek-nél is volt ilyen probléma, ott a későbbi sorozatoknál megváltozott a dőlésszög)
Valóban ez egy gyenge pont, de azért annyira nem katasztrofális. Ezen az ábrán látszik, hogy annyira nem nagy ez a terület:
(a számokat ne nézd, köszönő viszonyban sincsenek a valósággal, azért tettem be ezt az ábrát, mert hirtelen jobbat nem találtam)
Amúgy a britek ugyanezt megcsinálták a Challenger 1/2-nél, ráadásul a gyenge pont ott még gyengébb.
Ezek szerint az egy ennyire komoly szintű modernizáció, hogy nem csupán kieg páncélt raknak a toronyra (ill. a testre), de át is építik az eredeti páncélt?
A Leo-knál amúgy a modernizációnál/felújításnál cserélhetőek a páncélzaton belüli Cobham elemek/kazetták?
Így van, teljesen átépítették a tornyot. A Leopardnál és az Abramsnál cserélhetőek a páncélzat elemei, bár lángvágó kell hozzá. A Challengernél ha jól tudom rá van csavarozva: https://i.imgur.com/Pdx2td6.jpg A Leclerc meg a fene sem tudja. Őszintén, ez a típus nem is érdekel... :D
Én arról beszélek, hogy a 72-esnél pont a legfontosabb részen, a vezető előtt jelentősen elvékonyodik a frontpáncél (a korai Shermanek-nél is volt ilyen probléma, ott a későbbi sorozatoknál megváltozott a dőlésszög)
Amúgy most ahogy utánaolvastam, az A5 és az A6 is egy A4 upgrade/átépítés. Azoknál viszont már felül van az irányzék. Ezek szerint az egy ennyire komoly szintű modernizáció, hogy nem csupán kieg páncélt raknak a toronyra (ill. a testre), de át is építik az eredeti páncélt?
A Leo-knál amúgy a modernizációnál/felújításnál cserélhetőek a páncélzaton belüli Cobham elemek/kazetták?
Az első Leo2 variánsok irányzéka be van süllyesztve toronyba.
Az irányzék mögött, a búvónyílás előtt található valami hátratolt páncéllemez, vagy ez egy komoly konstrukciós hiba, és ha ott kap találatot, akkor cumi?
Csak halk megjegyzés hogy kb 20 éve hallatszik a hk program, anno a TR2000 Leó alapokon a Krauss - Maffei - al, most felroppentez a friss hír (1-2eves),a papír sok mindent elvisel😁
applique armor fitted to the G5 was presented during Eurosatory 2014. This applique armor is mounted with a different type of bolts, which seems to be identical to the bolts used on the M1117 or the LAV III, when fitted with MEXAS ceramic composite armor. Hence I would assume, that this version of the G5 is fitted with MEXAS or AMAP ceramic armor
A G5 -be egyébiránt befér 8+ katona, vmint a felsorolásukba is eléggé elöl szerepeltetik a stealth tulajdonságait. Lánctalpas & modulokként válthatók a képességek. 560Le orr- "motor", de biztosan erösebb kéne vmi nagyobb kaliberhez. Norvégok már adtak rá megrendelést (?$), bár ebbe az m113 parkjuk is belejátszhatott.
Nekem amolyan skálázható fegyverrendszernek tünik.. a vezetö nyilását meg szvsz úgy alakitanák ahogy egy vevö kéri. ..25+tonnásan az elvileg minimum 2≤ milka
- ahogy nézem itt alább a bicikliket nem nagyon kapkodnak el semmilyen bejelentést (?xpuma,lynx,v.?x)
De milyen izgalmas lenne az egész akkumulátoros villanymotorral? Ahogy az a hatalmas tömeg csendben egy személyautó fürgeségével forgolódik? (-:
Komolyan, tudok ilyet, azért néztem be ebbe a topicba hát ha van ötlete valakinek honnan lehetne támogatót szerezni. (a repülősök, a magnus aircraft már lepattintott, de az egész másról szól. (Miről? Hagyjuk, ez nem politika itt) gondoltam talán a harckocsizók?
Nyugi, egy kis seggnyalásért cserébe a jenkik elengednek valamennyit az árból, kedvezményesen adják az alkatrészt is. Tudjuk milyenek a románok, per pillanat az amerikaiak "láncos kutyái" :)
> beadtam a tervet Rezsiszilárdnak a kerékpáros gyorshadtest felállítására
Az utóbbi hónapokban váratlanul felpörgött hazánkban az országúti kerékpársport támogatása! 2020. májusában Budapestről indul a Giro, az olasz körverseny első 3 napja, rögtön utána indul az egyhetes magyar kör, csupa világliga 1. és 2. kategóriás csapatokkal, amilyen még sosem volt. Legalább 3 fiatal magyar kp-ost benyomtak a Giro-n jövőre induló csapatokba nagy pénzért. A magyar Giro-kezdés egyfajta előzenekarként is szolgál a 2020. őszi ostya világkongresszushoz (az országúti kerékpározás alapvetően katolikus sportág). Kőbánya-borzasztón közben egy fedett körpálya (velodrom) épül a tavaszra a magyar kör szervezőjének az egyesületéhez.
Tízmilliárdos elköltött összegről beszélünk, ami még nem foci nagyságrend, de igen meglepő, mert a magyar kp. sport vagy 50 éve sehol sincs. Szóval lehet, hogy megvalósul a kp-os gyorshadtestünk is ennek a farvizén, Mészáros Csepel márkájú kerékpárokkal felszerelve!
> Románia tárgyalásokat kezdett Abrams harckocsik vásárlásáról.
Vannak még Romániában működő olajmezők? Abrams üzemeltetéséhez nem árt ugyanis, mert kissé szomjas a helikopter platójáról leesett gázturbinás motorjával. Leo-2 ugyanannyi dízellel 2x messzebb megy, ha pedig állni kell, még nagyobb a különbség. Abrams torony hátulján van egy külön dízel aggregát, hogy állva is legyen áram, 500L / óra fogyasztás nélkül.
Átjön egy ottani cég rágcsálót irtani, aztán lehet küldeni az MH93-as vv. zászlóaljat mentesíteni...
A piranják 2020 februárig érkeznek majd, az első 36 db, ezekből elméletileg ( gyakorlatilag még majd kiderül:)) 10 db. helyi összeszerelés lenne, a többi svájci gyártmány.