Ja még annyit szeretnék, hogy 94es Xtz660-nál ha hideg a motor, behúzom a kuplungot akkor csörög 1-2 másodpercig és abbahaggya ha meleg a motor már abszolult nem csinálja. Ránézésre hibátlan a kuplunglamella minden, kosár sincs beverődve. Mi okozhatja ezt? Köszi srácok!
Szia! Vedd ki a gyertyát, egy kötelet dugj be a hengerbe, amíg lehet, forgasd el a főtengelyt a dugattyú megszorulásáig, majd jöhet a nyomatékkulcs, Loctite (meg nekem egy sör :-))))
Sziasztok! Kuplung felöli oldalon fellazult a főtengely anya . Ki milyen mòdszerrel húzta meg, hogy ne forogjon el a motor? Akksis ütvecsavarozó jò lehet? mekkora nyomatékra kell húzni? Legjobban nyomatékkulcsal szeretném a megfelelő nyomatékra Loctite-al, de ugye a motor elforog. Köszönöm válaszotokat.Buék!
Mink' is kocsiztunk... Ráadásul a határ előtt 200 m-rel derült ki, hogy én ott "Itt úgysem jutsz át!" Úgyhogy vissza haza a papírokírt, nekifutás újra :-( :-(
Egy másikat is mondanék - még azzal is, hogy nem leszek feltétlenül népszerű vele...
Akik ismernek, tudják, hogy - régebben, ugye!! :-) :-) - estem-keltem a kisöcsi 660-nal. Én egy icipicit lazábbra hagytam a kefniben a csavarokat a gyári szorításhoz képest - pontosan azért, hogy ilyen esetekben legyen egy kis elnyelődési zóna. Aztán a tetthelyről felkászálódva, ha nagyon kajsza' a kormi, az első KRESZ tábla tövében kicsit megrángatod a kormit - és beállítod, ahogy neked a legjobb... Akár táblánként módosítható... NEM TUDOM, hogy a biztonságot EZ hogyan érinti :-( A hangsúly az ICIPICI lazításon van a "menetszakadáshoz" képest, laza nyilván nem lehet!!!
Sziasztok! Nemrég használom a kis 700 tenerét jó kis motor, múltkor terepen kicsit elestem vele.elfordult a kormányom de vissza tudtam fordítani nagyábol, az lenne a kérdésem milyen csavart kell meg lazítani hogy vissza tudjam állítani.válaszokat előre is köszönöm! Kellemes karácsonyt mindenkinek!
Köszönöm - nem tervezem feldni a dolgot! Úgy mondom, hogy "látvány-sérülések" - de igazán egyik sem akkora vész, hogy kukázni kellene a vasat... Szerkezeti rész nem sérült - ez a legfontosabb.
én arra sosem megyek ha átutazóban vagyok előtte(ahol estél) elfordulsz jobbra és egy egyenes út(persze girbegurba de nem kell elfordulni) vezet a mol kúti körforgóhoz, nincsenek lámpák gyalogosok stb
gyorsabban végig lehet menni, max pár bringást kell leküzdeni
azok a kőkúpok nekem eddig fel sem tűntek hogy vannak, szóval lehet benne valami hogy nehezen észrevehető
De, lehetett volna... Akkor még a sündőrség meg is basz baleset okozásáért. (nem vicc, TET bejáráson srác eltörte a lábát, mentőt kellett hívni a susnyásba. Mentő szólt a pandúroknak, hivatalból, 8 napon túl gyógyuló, stb, stb. Perzekútor lyól' elbeszélgetett a csapattal, tudta hogy mi a TET (!!!) - és könnyek között, megszakadó szívvel közölte az éppen akkor hordágyon cipelt delikvenssel, hogy ez bizony 30 eFt lesz a kasszánál, merthogy személyi sérüléssel járó balesetet okozott. Hogy magának - az nincs kizáró okkent a kreszben vagy a btk-ban, mittomén hol :-( )
- Egyszer ballgj át oda éjjel és a spár' ajtajából nézegesd a "cuccot" :-) 10 autóból a fele megstuccolta - merthogy alig lehet látni, a nátrium-lámpa fényénél alig üt el a cicik színe az úttesttől :-( De, gyáva voltam, nem akartam beállni ebbe. Elbambultam - ennyi :-(
:-) Külön jött, mögöttem. Ő is megküldte a cickót, csak már nagyobb (merőlegesebb) szögben, így "normálisan" átbakkant rajta - és rémülten rohant hozzám, a mögöttünk jövő autós női sofőrjével együtt... Úgy felkapták ketten a vasat földről, hogy csak pislogtam :-)
Az autós előtt le a kalappal, (egy kis nemzetiségi beütés is volt a vérében...) - majdnem VÉGIG ott maradt (jó másfél óra!) amíg a mentés megérkezett, segített mindenben!! Ő is megijedt derekasan :-) Jönnek majd a képek, csak le kell kicsinyíteni - a qrva w11-ben ez nem olyan 1xű :-( :-(