Üdv!
Én DKW gyüjtő vagyok és érdekel a villa.Vasárnap megyek a Szigetszentmiklósi börzére, ha tudod hozd el.Viszem a kívánt Pannónia alkatrészeket.
Mél ment!
Üdv!
Nézelődtem hétvégén a nagyapám padlásán, és találtam egy DKW első lemezvillát. (Csak a villa és a központi rugó). Elcserélném 2 db kisfékdobos Pannonia T5 fékpofára (teljesen lekopott, akár ferodol nélküli is érdekel) vagy egy T5 ülésre, persze ez esetben értékegyeztetéssel.
Ha érdekel valakit, írjon mélt és egyeztetünk.
Ja, a villa lelőhelye Székesfehérvár közelében van, de ha tutira kell valakinek, hajlandó vagyok felcipelni Pestre.
P121 = Erik
Fotó van, csak még a gépben... Látványos javulás a felújított futóművek a kaszni alatt, és a kárpitozás. Most jönnek a finomságok: műszerfal + kábelezés, oldalablakok, zárszerkezetek, majd a motor is valamikor. A motort nem bontom meg, csak ha kijön rajta vmi nagyobb bibi. A Karmann még kezdeti stádiumban van. Alkatrészek berendelése, alváz felújítás, a kasznit egy spéci módszerrel szemcseszórtuk, így elég nagy része menthető. Ami fontos ismerve az alkatrészárakt. :(
Ha veterán autót akarsz behozni, akkor 30évnél idősebb kell legyen.
Ha Unios országból hozod, akkor nem kell vámot fizetni.
A többi adóhoz be kell nyögni a vételárat(számlával), ha nagyon eltér az általuk megállapított ártól, akkor megszívatnak. Elég ködösek az emlékeim evvel kapcsolatban, egy korábbi AutoMotor Veterán újságban részletesen taglalják. Ha akarod pontosabban utánanézek.
Nz350:
Köszi a képet a legszebb autótipusról! A veteránozást szerintem sose késő elkezdeni, csak nagyon észnél kell lenni. Nagyon becsaphatják az embert, főleg ha nem ért hozzá(pl.én).
Ja, és szerintem a vásárlásnál az a legfontosabb, hogy ne érzelemből vegye meg az ember a kinézett csodát, bármennyire is tetszik neki, hanem jól átgondolva, a ráköltendő pénz beleszámolásával.
Pl.: én majdnem vettem egy roncs Amazont. Igen szarul nézett ki szegény, szétrohadva, szélvédő betörve, műszerfal lebontva, stb. Egy szakértő cimbim megnézte, aszonta 2milla a felújítás.(+millió idegeskedés, alkatrészek beszerzése,stb...) Ezek után akár ingyen is odaadhatták volna, akkor se lett volna értelme felújítani.
Ha akkor a szívemre hallgatok, most van egy rakás roncshalmazom,amit nem tudok rendbehozni.
Inkább vettem egy sokkal jobb állapotut sokkal olcsóbban.
P121:
sok sikert a renováláshoz, nagyon kíváncsi vagyok a gépre. A motort is fel fogod újíttatni?
Bocs, de nem vagyok teljesen képben, csak sejtem, hogy azonos lennél Erikkel? ha igen, akkor már kaptam tőled pár képet a gépről. Vannak esetleg újabb fotók? Úgy emlékszem, van Karmannod is.Vele mi a helyzet?
Sziasztok kedves veterán rajongók!
Lenne egy kérdésem,és nagyon örülnék ha valaki felvilágosítással tudna szolgálni.
A kérdés a következő:Hogyan lehet külföldről(ukrajna)autót behozni,illetve mi alapján minősül veterán autónak a behozott jármű,és ha veteránnak minősül milyen kötelezettségnek kell eleget tennem?(vizsga,díjak,befizetések)
A segítséget előre is köszönöm,a választ vagy e-mail-ben vagy itt a topic-ban várom.
Laca: Az amazon lassan készülget, magamra maradtam. A karosszériás elkezdte tavasszal az összerakást de gyakorlatilag nem sokat jutott előre. A gép a szüleim vidéki garázsában pihen, és néha hétvégenként bütykölök rajta egy keveset. Majd a tavaszi nagytalira készen lesz! :) Ezt mondtam tavaly is. Sajnálom, hogy a talin nem találkoztunk, de be voltam havazva a VBT-s asztalnál. Szégyen, de egy (1!) autót sem tudtam alaposabban szemügyre venni. Ez a sorsa a szervezőknek. :(
Ha a volvodanit meg akarod találni, van telszámom, címem, stb.
És ha érdekel, megvan az előző aukció teljes kikiáltási és leütési árak listája.
Van egy 1971-es 125-ös MZ Throphy(ha jól írom)
motorom.Egy rokon hozta fel vidékről aztán nálam landolt.Jó egy évig hajtottam aztán leváltottam 4kerékre. Nincs szalonkész állapotban van mit rajta dolgozni, de nekem sajna nincs időm rá.Viszont nincs szíven "kidobni".
Ha vlkit érdekel akkor jelezze.
Üdv!
Megyek a börzére.Viszem az angol cuccokat is.Egy acélkék Golf III-as kabriót keress, azzal megyek.
A pontos címet nem tudom.Szigetszenmiklós, Kéktó, ennyi a cím.A központban kérdezz meg valakit hogy hol a börze.Csinálni kellene egy topic talit!Felírom egy dobozra hogy NZ 350 és felrakom a Golf tetejére, így aki akar megtalál.
Üdv!
Szerencse hogy a katalógus nem került a kezembe, bekerültem volna a traumára.A veterános árak elrugaszkodnak a realitástól.A most kezdő veteránosokat nem irígylem, nehéz a dolguk.Már szinte lehetetlen ritkább motort találni, mert mindent összeszedtek.Már nincs a "fészerben porosodó" R75-ös BMW.Marad a vásárlás, de ez pézes dolog és kevés ember engedheti meg magának.
Szerinted érdemes most elkezdeni a veteránozást?
Üdv!
Bocs hogy ilyen kérdéssel zaklatok itt mindenkit, igaz nem veterán az autó de öreg '81-es Honda Accord EX nem tud valaki vmit róla? Vmi műszaki leírás esetleg fellelhető? ( Honda topicban sem tudtak rajtam igazán segíteni. :( )
Valami jobb műhelyben mennyiért vállalnák a teljes szétszedés fényezés +összerakását egy ilyen autónak? Egyáltalán létezik ilyen, vagy mindenki magának szedegeti szét, aztán keres egy fényezőt stb.?
Pont ma vettem meg az árveréshez a katalógust, nagyon profi kis könyvecske. Mindenképp kimegyek, te ott leszel? Van benne egy Csepel 250-es 600ezerért, lehet hogy elírták? Ki fizet ki ennyit egy Csepel motorért? Vagy tényleg ilyen drága? Tavaly volt az árverésen egy Jawa, amelyik 15(!!!!) km ment összesen, azt is csak tolva, és az került asszem 800 ezerbe...
Sziasztok! Én most egy IZS-re gyűjtök, (56), tudnátok valami különleges infót adni róla? Esetleg valami weboldal, ami ezzel foglalkozik... Képeknek is örülök, mert csak ilyen "valahogy így néz ki" dolgokat láttam még... :-) Köszi: Benedek
Van nékem a garázsomban egy 1964-es
Pannonia TL250 tipusu motrom.
Megkímélt, kitünö állapotú, gyári festés,
eredeti forgalmi,...
Jelenleg Bp. XI. ker.-ben lakik, de szivesen elköltözne egy új gazdihoz, aki értö kezekkel
dédelgeti. Kikiáltási cserealap 99EFt.
Ha érdekel, írjatok: pancsi_tl250@freemail.hu.
Kívánságra képet is tudok küldeni.
Üdv!
Fényképet csak postán tudok küldeni.Az interneten még nincs kép róla.Az árak szélsőséges tartományban mozognak.Láttam 250000Ft-os és 30000Ft-os Csepelt is.A 250000Ft sok egy Csepelért/nagyon!/.Én a Csepelemre 67000Ft-ot mondok.Börzére nem jössz?Ott is megnézheted a képeket.Üdv!
Én sem vagyok kémikus, bár régen sokat kellett tanulnom ilyesmiket...
Akkor így fogalmazok:
Valami ilyesmi állt a leírásban:
A szer a rozsdába mélyen behatolva átalakítja azt egy spéci fémvegyületté.
Hogy milyen vegyület, vagy oxid, fogalmam sincs, a lényeg , hogy müködik.
Persze ez nem végleges, hanem átmeneti megoldás, arra viszont nagyon jó.
Elnézést, nem vagyok kémikus, de mi a rozsda, ha nem fémoxid????
Én valami Fertan nevű szert használtam, eddig bejött, igaz, a járgányom garázsban áll, és csak napsütésben jön ki onnan.... Majd 30 év múlva meglátjuk :-))
Bár nem nagyon ülök motoron, de a magyar motorokat
nagyon szeretem és tisztelem. Érteni sem értek hozzájuk, úgyhogy tudnál mutatni nekem képet a Csepeledről? Kb. mennyibe kerül egy ilyen motor?