Van egy 1971-es 125-ös MZ Throphy(ha jól írom)
motorom.Egy rokon hozta fel vidékről aztán nálam landolt.Jó egy évig hajtottam aztán leváltottam 4kerékre. Nincs szalonkész állapotban van mit rajta dolgozni, de nekem sajna nincs időm rá.Viszont nincs szíven "kidobni".
Ha vlkit érdekel akkor jelezze.
Üdv!
Megyek a börzére.Viszem az angol cuccokat is.Egy acélkék Golf III-as kabriót keress, azzal megyek.
A pontos címet nem tudom.Szigetszenmiklós, Kéktó, ennyi a cím.A központban kérdezz meg valakit hogy hol a börze.Csinálni kellene egy topic talit!Felírom egy dobozra hogy NZ 350 és felrakom a Golf tetejére, így aki akar megtalál.
Üdv!
Szerencse hogy a katalógus nem került a kezembe, bekerültem volna a traumára.A veterános árak elrugaszkodnak a realitástól.A most kezdő veteránosokat nem irígylem, nehéz a dolguk.Már szinte lehetetlen ritkább motort találni, mert mindent összeszedtek.Már nincs a "fészerben porosodó" R75-ös BMW.Marad a vásárlás, de ez pézes dolog és kevés ember engedheti meg magának.
Szerinted érdemes most elkezdeni a veteránozást?
Üdv!
Bocs hogy ilyen kérdéssel zaklatok itt mindenkit, igaz nem veterán az autó de öreg '81-es Honda Accord EX nem tud valaki vmit róla? Vmi műszaki leírás esetleg fellelhető? ( Honda topicban sem tudtak rajtam igazán segíteni. :( )
Valami jobb műhelyben mennyiért vállalnák a teljes szétszedés fényezés +összerakását egy ilyen autónak? Egyáltalán létezik ilyen, vagy mindenki magának szedegeti szét, aztán keres egy fényezőt stb.?
Pont ma vettem meg az árveréshez a katalógust, nagyon profi kis könyvecske. Mindenképp kimegyek, te ott leszel? Van benne egy Csepel 250-es 600ezerért, lehet hogy elírták? Ki fizet ki ennyit egy Csepel motorért? Vagy tényleg ilyen drága? Tavaly volt az árverésen egy Jawa, amelyik 15(!!!!) km ment összesen, azt is csak tolva, és az került asszem 800 ezerbe...
Sziasztok! Én most egy IZS-re gyűjtök, (56), tudnátok valami különleges infót adni róla? Esetleg valami weboldal, ami ezzel foglalkozik... Képeknek is örülök, mert csak ilyen "valahogy így néz ki" dolgokat láttam még... :-) Köszi: Benedek
Van nékem a garázsomban egy 1964-es
Pannonia TL250 tipusu motrom.
Megkímélt, kitünö állapotú, gyári festés,
eredeti forgalmi,...
Jelenleg Bp. XI. ker.-ben lakik, de szivesen elköltözne egy új gazdihoz, aki értö kezekkel
dédelgeti. Kikiáltási cserealap 99EFt.
Ha érdekel, írjatok: pancsi_tl250@freemail.hu.
Kívánságra képet is tudok küldeni.
Üdv!
Fényképet csak postán tudok küldeni.Az interneten még nincs kép róla.Az árak szélsőséges tartományban mozognak.Láttam 250000Ft-os és 30000Ft-os Csepelt is.A 250000Ft sok egy Csepelért/nagyon!/.Én a Csepelemre 67000Ft-ot mondok.Börzére nem jössz?Ott is megnézheted a képeket.Üdv!
Én sem vagyok kémikus, bár régen sokat kellett tanulnom ilyesmiket...
Akkor így fogalmazok:
Valami ilyesmi állt a leírásban:
A szer a rozsdába mélyen behatolva átalakítja azt egy spéci fémvegyületté.
Hogy milyen vegyület, vagy oxid, fogalmam sincs, a lényeg , hogy müködik.
Persze ez nem végleges, hanem átmeneti megoldás, arra viszont nagyon jó.
Elnézést, nem vagyok kémikus, de mi a rozsda, ha nem fémoxid????
Én valami Fertan nevű szert használtam, eddig bejött, igaz, a járgányom garázsban áll, és csak napsütésben jön ki onnan.... Majd 30 év múlva meglátjuk :-))
Bár nem nagyon ülök motoron, de a magyar motorokat
nagyon szeretem és tisztelem. Érteni sem értek hozzájuk, úgyhogy tudnál mutatni nekem képet a Csepeledről? Kb. mennyibe kerül egy ilyen motor?
Én mindenképp minél előbb lecsiszolnám, oszt utána lekenném vmilyen rozsdagátlóval. Nekem a Rust Master nevű anyag nagyon bejött, A Turtle Vax nevű cég csinálja, és én a Corában vettem anno. Átalakítja a rozsdát fémoxiddá. Utána már mehet a festék reá. Valami szaki aszonta, hogyha hagyod a felpúpozott festék alatt a lemezt rohadni, 100szor hamarabb átlukad, mintha lekaparnád a festéket, és úgy hagynád rohadni tovább.
Üdv!
Egy eladó Csepel"D" 125-ös nekem is van.A motor üzemképes, festett, csíkozott.Papírja is van.Évekig motoroztam vele de most nem használom.
Most is garázsban tartom.Fáj a szívem de meg kell válnom tőle/sok a vas a garázsban/.Ha valakit érdekel írjon.
Szisztok!
Tanácsot szeretnék kérni, a kisautóm sárhányóján egy kis helyen felpúposodott a festék, szerintetek csiszoljam meg, vagy várjam meg mig lejön a festék.
Köszönöm a tanácsokat.
Egy bogaras levlistán jelent meg az alábbi hirdetés. Többet én sem tudok, csak próbálok segíteni a márkatársnak. Ha érdekel valakit dobjatok rám egy mail-t.
üdv:
GABEK
***************
1954-es, volt ezüsttankos (mostmár fekete, de ez persze átmeneti
állapot), 125 ccm-es, kislámpás Csepel motorkerékpár, gyémántfekete (gyári
szín) szépen újrafestve, motorhiánytalanul, új gyűrűvel, dugattyúval, új
kipufogóvéggel, 2 vadonatúj gumival eladó.
Hiányzik: lámpafoncsor és üveg, gyújtáskapcsoló, markolatok, lánc, izzók,
belső gumik, valamint a fékpofákat újra kell fenodoloztatni.
Gyárilag együléses, de megvan a hátsóülés és a lábtartók is.
Papírja nincs, de származása végigkövethető, ellenőrizhető.
Ebben az állapotában 40.000 HUF, papír nélküli teljesen javított állapotba
akkor hozza csak tesóm, ha van rá vevő, és lefoglalózza, mert nem akar rá
költeni, ha így is elviszik. Teljesen készen gondolom 60.000 lesz az ára.