Én mindenképp minél előbb lecsiszolnám, oszt utána lekenném vmilyen rozsdagátlóval. Nekem a Rust Master nevű anyag nagyon bejött, A Turtle Vax nevű cég csinálja, és én a Corában vettem anno. Átalakítja a rozsdát fémoxiddá. Utána már mehet a festék reá. Valami szaki aszonta, hogyha hagyod a felpúpozott festék alatt a lemezt rohadni, 100szor hamarabb átlukad, mintha lekaparnád a festéket, és úgy hagynád rohadni tovább.
Üdv!
Egy eladó Csepel"D" 125-ös nekem is van.A motor üzemképes, festett, csíkozott.Papírja is van.Évekig motoroztam vele de most nem használom.
Most is garázsban tartom.Fáj a szívem de meg kell válnom tőle/sok a vas a garázsban/.Ha valakit érdekel írjon.
Szisztok!
Tanácsot szeretnék kérni, a kisautóm sárhányóján egy kis helyen felpúposodott a festék, szerintetek csiszoljam meg, vagy várjam meg mig lejön a festék.
Köszönöm a tanácsokat.
Egy bogaras levlistán jelent meg az alábbi hirdetés. Többet én sem tudok, csak próbálok segíteni a márkatársnak. Ha érdekel valakit dobjatok rám egy mail-t.
üdv:
GABEK
***************
1954-es, volt ezüsttankos (mostmár fekete, de ez persze átmeneti
állapot), 125 ccm-es, kislámpás Csepel motorkerékpár, gyémántfekete (gyári
szín) szépen újrafestve, motorhiánytalanul, új gyűrűvel, dugattyúval, új
kipufogóvéggel, 2 vadonatúj gumival eladó.
Hiányzik: lámpafoncsor és üveg, gyújtáskapcsoló, markolatok, lánc, izzók,
belső gumik, valamint a fékpofákat újra kell fenodoloztatni.
Gyárilag együléses, de megvan a hátsóülés és a lábtartók is.
Papírja nincs, de származása végigkövethető, ellenőrizhető.
Ebben az állapotában 40.000 HUF, papír nélküli teljesen javított állapotba
akkor hozza csak tesóm, ha van rá vevő, és lefoglalózza, mert nem akar rá
költeni, ha így is elviszik. Teljesen készen gondolom 60.000 lesz az ára.
Loaktinia vagyok a buvártopicbol.
Bocsi,hogy megzavarom köreitek,de segitségre lenne szükségem.
Megvallom öszintén,hogy én nem értek a motorokhoz-autokhoz.Egy öreg motoros megkért,segitsek neki,mert régi oldalkocsis BMW-t,PANNONIA-t akar venni.Ha tudtok eladot segitsetek! Az sem baj,ha egy kis bütykölésre szorul,az öreg nagyon ért hozzá.
Az ajánlatokat a zooxanthella@intermail.hu-ra,vagy a 06/30 300 56 32-es telefonszámra kérem.
Egy 312-es wartburg megvételén gondolkozom. Szép eredeti álapotu (gyári festés, eredeti moci váltó stb) Veteránvizsgás.
Aggodalmaim:
Mi van akkor ha az autóhoz nem kapok alkatrészt (pl féltengelyt)? Elvesztheti e az autó a veteránvizsgát ha mondjuk emiatt váltót kell cserélnem benne?
Mi lesz 2004 ben a kötelezö katalizátor kérdéssel?
Ez a veteránautókra is vonatkozik majd?
Jóreggelt a hölgyeknek (nem tudom, van itt hölgy?) és uraknak!
Régóta olvasom ezt a topikot, és sok hasznos infót sikerült belőle megtudnom.
Van azonban egy kérdésem:
Egy Pannonia T5 boldog tulajdonosa vagyok, ami jelenleg felújítás alatt van. A vázat(+tank, sárvédők, dobozok, kormány, stb) és a motort két különböző helyről sikerült beszereznem. Mindkettőről megvannak az adásvételi papírok, eredeti forgalmi, sőt a vázon még a rendszám is. Mindkettő évtizedek óta forgalomból kivonva.
Ha ebből szeretnék összerakni motort, ahhoz kell összeépítési engedély, vagy egyszerűen elviszem forgalomba helyeztetni, és ezzel a váz illetve motorszámmal adják róla a forgalmit?
Ja, a váz 1973-as, a motorblokk 74-es. Ez már veteránnak számít, vagy még youngtimer? Ha tavasszal forgalomba szeretném helyezni, és még nem veterán, van rá esély, hogy tudom legalizáltatni?
Jó estét Urak,
Csak benézek néha hozzátok, egyelőre teenager saját autóm van (16 éves), de feldobnám nálatok a labdát:
Vennék egy lepukkant, felújítandó BMW 3.0 CSi, CSL, vagy CS akármit, csak CS legyen.
Gaijin
Üdv!
Csak a fórumra tudok képet felrakni, a netre nem.
Nekem is van kb. 400db fényképem/nyolc év termése/.
Ha a neten fentvannak a képek te is berakhatod a fórumba.
(img src="http://www.szerverneve.hu/oldalneve/kepneve.jpg")
És a ( ) helyett a kacsacsőröket használd!
A topicba a következő paraméterekkl szállnék be:
Ford Taunus 17M (P5) 1965 , restaurálva 1992-ben kívül-belül. Világoskék, kétajtós, szinte teljesen eredeti, még a német rendszáma is megvan, amivel 73-ban bejött Hegyeshalomnál.
Ha valaki volt közületek júniusban a halasi találkozón, ott láthatta a verdát.
Egyébként eladó 650-ért, olcsóbb veteránt viszont szívesen beszámítanék, esetleg komolyabb felújításra szoruló is érdekelne.