Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dongo 7 Creative Commons License 2000.11.16 0 0 141
Szevasztok!

Mi a velemenyetek az alabbi mocirol (persze ha sikerul valahogy megjeleniteni)?
Ez egy 1962-es Typ.354 350cm3 Ogar Jawa-bol lett osszehozva, velemenyem szerint bravurosan!




GreG Creative Commons License 2000.11.15 0 0 140
Sziasztok!
Jobb első sárvédőt keresek 1974-es Opel Rekord-hoz (lehet Commodore B is). Rozsda- és benyomódásmentes kéne, szín mindegy milyen.


Erről lenne szó.

Esetleg üzemanyagtank is érdekel, de az nem olyan fontos.

Lehetőleg BP vonzáskörzetében, de hosszabb út sem akadály.

granturismo Creative Commons License 2000.11.15 0 0 139
Akkor ird le ,hogy hogy néz ki talán együtt kitaláljuk.
usul Creative Commons License 2000.11.14 0 0 138
Sziasztok!

Érdekelne, hogy hol találnék képeket DAF személykocsikról illetve olyan oldalakat amelyek a 60-80 évek közötti sportautókkal foglalkoznak (keresek egy típist de semmit nem tudok róla csak azt hogy hogan néz ki :(().
DAF honlap is érdekelne.

Előre is köszi!!!

CSá'

U.

Előzmény: ateam (137)
ateam Creative Commons License 2000.11.04 0 0 137
csepelen ugy két éve egy kft,vagy bt.pontosan nem tudom,de beinditotta a kromozo mühelyt.Eza mühely a régi csepeli motorkerékpár telepén találhato.Jo minőségben és elfogaghato áron dolgoznak.
Előzmény: Kinetic (65)
vwlaca Creative Commons License 2000.11.04 0 0 136
Tom S.!

ha veterán a gép, akkor szerintem nem foglalkoznak ezekkel, de ahhoz 30 évnél idősebb kell legyen a jármű.

Wendel!

A IX. Bakáts téren van a Bug Box bogárbolt.Ha ott nincs hozzá alkatrész, akkor itthon máshol ne is próbálkozz. Németországból bármilyen alkatrészt beszerezhetsz. Ha érdekel, keresek címeket.

Előzmény: tom sawyer (134)
wendel Creative Commons License 2000.11.04 0 0 135
Halihó!
Örömmel látom, milyen pezsgő itt az élet. Remélem, nekem is tud majd valaki segíteni. Ami elsősorban érdekel, az a VW Bogár, annak is a régebbi, 1952 előtti, osztott ablakos egyedei (Brezel). Az ilyenekről szóló információt (alkatrészek, gépkönyvek, esetleg elérhető példányok) szívesen fogadom. Köszönettel: Wendel
tom sawyer Creative Commons License 2000.11.03 0 0 134
Hali!

Egy régebbi hozzászólásban emlitettem hogy egy MAZ teherautót szándékozok venni.Na ez eddig úgy néz ki hogy sikerült,csak a hazahozatal elég érdekes lessz mert nincs műszaki.Arra gondoltam hogy hazavitel után az eredeti tulajdonossal véglegesen kivonatom forgalomból ha valami miatt el kéne adni ne az eredeti tulajt kelljen zaklatni adasvételi szerződés végett.Szerintetek van rá esély hogy újra forgalomba tudom helyezni ha eljön az ideje(mivel nem EURO-1,2,3...a motorja)Vagy egy veterán autónál ezzel nem foglalkoznak(még nem az.1979-es)?

cspaki Creative Commons License 2000.11.03 0 0 133
Van egy 1936 Ford Taunusom 'púpos'
Keresek mindent ami vele kapcsolatos.
Kérlek titeket segitsetek!
(Ez még a Ford Eifel elötti)
vwlaca Creative Commons License 2000.11.02 0 0 132
Az igaz, hogy megnézik a katalógusban a vételárat, és ellenőrzik, és megszívatnak.
Szerintem az auto állapotán lehetne vitatkozni velük. Pl. behozol egy felújítandó gépet és azt mondod, hogy 3500 DM ért vetted.
Megnézik a katalógusban a szerintük ilyen állapotú gép árát, és ha nincs nagy eltérés(20%-ez az érték nem biztos,valahol hallottam), akkor nem bántanak.
Megnéztem az árakat az Oldtimer Katalogban:

Triumph Spitfire MkIII (1967-70)
P3: DM 11500-17000
P2: DM 7500-9500
P3: DM 4500-6000

P3:király
P2: Átl.állapot a jó felé,kisebb rozsda lehet
p3: Átl.állapot a rossz felé,napi használatú,

De behozhatsz ezeknél rosszabb (szerinted)állapotút is, kevesebbért, kérdés, hogy elhiszik-e
Szerintem így lenne értelme, csak nagy a rizikó.

üdv

Előzmény: bonatti (130)
Funk Creative Commons License 2000.11.02 0 0 131
Szerintem csak nagyon nagy elszántsággal,és iszonyú mennyiségű pénzzel vágjál bele.Vám,áfa stb.kiteszi 1-1,5X-ét a kocsi vételárának.Kamuzni nem tudsz,mert katalógusból utánnanéznek,és felülbírálják a vételárat,+elítélnek vámorgazdaság+csempészésért.
Amellett egy volt osztálytársam itthon vett egy angol,kb.:30éves Austint sárgán,azóta már piros.
Elöször akkor esett pofára,amikor az ajtózárat
bütykölte,mert a csavar elgurult.Semmi otthon
található másik nem stimmelt.Tán azért,mert az angolok nem metrikus,hanem withvort menetet
alkalmaznak,ezért ha valami megnyeklik a kocsiján,
egy öreg zuglói mesterhez szalad először,csavar gyártatás céljából.Erre vásárláskor még nem gondolt,azóta meg már késő.

üdv

Előzmény: bonatti (130)
bonatti Creative Commons License 2000.11.02 0 0 130
Sziasztok,

Nekem is van egy D csepel 125 gepmadaram, meg 95-ben ujitottam fel egy ev alatt. Elso talalkozasom volt a motorokkal, verhovinam sem volt soha. Meg van egy Fiat 128 SL coupem is, tobbszor volt felig felujitva, most is uzemkepes, de lenne mit igazitani rajta.
De amiert most irok, az a kovetkezo projekt, amit mar evek ota halogatok, de most nincs tovabb. Be akarok hozni egy angol sportkocsit, es felujitani. Tudom, hogy szivni fogok a vammal, meg mindennel, de ha valaki tud hasznos tanacsokkal segiteni, az nagyon jo lenne. Egyebkent valoszinu egy Triumph Spitfire MKIII-as lesz 68-bol. Ami leginkabb erdekelne, az az , hogy ki es milyen szempontok alapjan allapitja meg a kocsi erteket, ami azutan a vamolas alapja lesz. Hogy ez az ertek altalaban magasabb vagy alacsonyabb a valodi arnal. Ezt az erteket lehet e "csokkenteni" peldaul ugy, hogy leszerelek alkatreszeket, amit utolag hozok majd be stb...

Ha barkinek van tapasztalata akar uj autok vamolasaval kapcsolatban is, mivel ez kb ugyanaz, megkoszonnem a segitseget.

udv

docdoc Creative Commons License 2000.10.27 0 0 129
szevasztok, bejelentkezem:
Doc vagyok, 1967es 350-es Jawat
hajtok, igaz még papírok nélkül,
ha valakinek van jawaja, tudassa velem,
mert lenne megbeszélnivalónk...
továbbá, (tapasztalt) restaurálóktól
kérdeném, mivel, hogy, hol kezdjem
el a motor felújítását? (minden alkatrész gyári, szinte hibátlan az egész,de hát az idő fogott rajta)?
granturismo Creative Commons License 2000.10.27 0 0 128
Üdv
Holnap (28.) veteránmotor szépségverseny a Nagytérényi művházban (Campona mellett). Gyertek minnél többen!
Funk Creative Commons License 2000.10.26 0 0 127
Üdv!

Már alant írtam,hogy ez általában nagyrészt a vevő
akaratától függ.Egyébként a TLB (ha tuti)az egyik
legritkább fennmaradt széria gyártású Pannónia.
TLB=teleszkópos lengővillás burkolt.Ami árat
idáig láttam:2 éve volt egy totál szétszedett
állítólag mindene megvan=10000Ft.Ami egyben van,
eredeti papírokkal,az 30000-200000 körülig.
Ha nem muszály,tartsd meg ,mert kicsit késöbb már
hírmondója sem igen lesz,a korrodáló burkolatok
pótolhatatlansága miatt.Én szívesen átvenném szocialista megőrzésre,néha meglátogathatnád a garázsomban.

Előzmény: poligabi (126)
poligabi Creative Commons License 2000.10.25 0 0 126
Udv.

Egy kerdes. Vajon mennyit er egy 1961-es Pannonia TLB-s? Gyari zsir, keves km-rel, minden eredeti.

vwlaca Creative Commons License 2000.10.24 0 0 125
Sziasztok!

Épp most akadtam rá a topica, nagyon jó!
Olvastam a veteránvizsgákról a rémhíreket.
Én idén tavasszal vizsgáztattam le a 69-es bogaramat.Kellett hozzá egy robbantott ábrás könyv, vittem egy képeskönyvet is, meg elvittem az eredeti 69-es magyar számláját is. Ebből a számla senkit sem érdekelt, a másik két könyvet átlapozták. Az igaz, hogy a gépnek eredetinek kell lennie (fény,króm,motor,kárpit stb.) ezeket a részeket gyorsan lepontozták.
De a legérdekesebb az egész vizsgán: a legtöbb időt a SIMA VIZSGÁZTATÁSSAL TÖLTÖTTEK EL!!!!!!!!!!!!!! Persze az érvényes műszaki vizsgám ellenére!!
Az ára asszem 8000 FT. körül volt, és kb fél óra.
Nem voltak szigorúak, persze egy nem megfelelő állapotú autót biztos lepontoznának, de ha tényleg jó az autó,akkor nem kell félni.Nem kell fullrestaurálás, az is jó, ha eredeti az autó és vannak rajta kisebb használati nyomok.
Erről az évenkénti vizsgáról még nem hallottam, a kedvezményes kötelező vizsga sincs még bevezetve.
Az elég húzós lenne, ha minden évben 8 rugóért mehetnénk vizsgázni....
Szerintem a veteránozás nem erről szól

Előzmény: Funk (124)
Funk Creative Commons License 2000.10.20 0 0 124
Sziasztok!Ede!

Egyenlőre már csak egy van talpon,ez az Autó Motor Veterán,már lehet kapni újságosoknál,benzinkutaknál is,a régi példányai utánnyomásban is megrendelhetőek.
Az Auto Classic volt a másik,de az kb féléve nem jelenik meg.Valamelyik pedig több
oldalon át foglalkozott a Kr-el,és egy teljes szám a törpeautókkal.Ha akarod megnézem,és esetleg szkennelve mail-ban megküldöm,vagy faxolom,vagy ilyesmi.
üdv!

Előzmény: EdeBácsi (123)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.10.18 0 0 123
Köszi, Funk!

még csak annyit kérdeznék, hogy milyen újságok vannak
ebben a témában?

Előre is köszi
ede

Előzmény: Funk (119)
GreG Creative Commons License 2000.10.18 0 0 122
Sziasztok!
Alkatrészt keresnék nem veterán, de régi autóhoz.

Opel Rekord D (vagy Commodore B, 1972 jan-1977 aug) jobb első sárvédőt keresek sérülésmentes állapotban, lehetőleg díszléccel együtt.

Esetleg Opel-bontók címe is jöhet (ahol régebbi autók is vannak), mert én most vettem egy hónapja az autót, és még nem ismerek egyet se.

Üdv:
GreG

granturismo Creative Commons License 2000.10.18 0 0 121
Üdv
Egy példányt szoktam látni a III. Huszti úton a felvonógyárral majdnem szemben a lakótelepi parkolóban (piros).
Előzmény: pizo (111)
bgeri Creative Commons License 2000.10.18 0 0 120
Szisztok!

Mz Trophy 125-höz keresek aluminíum burkolatú visszapillantó tükröket és kormányindexeket. Tud valaki segíteni????

Funk Creative Commons License 2000.10.17 0 0 119
Szia!

Ezeknek a nem túl ritka klasszikus,avagy nosztalgia kategóriába tartozó autóknak csak
annak a számára van értéke,aki ennek a típusnak a megszállottja.Eladásánál természetesen az értékét is az határozza meg,hogy vevőnek mennyire fontos.
Ha hozzáértőket keresel,akkor v.milyen veterán újságban hírdesd meg.Jó esélyed csak akkor lehet,ha nincs összegányolva,valamint mindent pontosan tudsz róla.Saját példámon tudom,hogyha
nem tudsz pontos évjáratot,típust,eredetíség %-át
+ mindent ami a kocsira szakosodott vevőt érdekli,akkor komolytalannak fognak tartani.
Én is örömmel hívtam több hírdetőt,ahol az én általam keresett
dolgok szerepeltek,de még azt sem tudta megmondani,hogy amit eladna az mikori,hány köbcentis stb.stb...

Előzmény: EdeBácsi (118)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.10.17 0 0 118
Sziasztok!

Még egyszer megpróbálom:
Az apósomnak van egy kb 20 éve (koszos) garázsban
álló Opel Rekord (Olimpia?) típusú autója.
1957-es évjáratú. Többet nem tudok.
Arra is lusta, hogy leporolja, pedig azt állítja,
hogy amikor utoljára leállította a motort (kb 1980),
akkor teljesen tökéletes volt. Csakis az idő vasfoga
árthatott neki (gumik, kárpit, fékmunkahengerek,...stb).

Segíteni akarok neki, hogy el tudja adni.

Ha valaki lát benne fantáziát, szóljon.
Ha szerintetek rossz helyen próbálkozok, akkor is szóljatok, légszi.

Köszi

Funk Creative Commons License 2000.10.16 0 0 117
Ja-ja.De új cuccot már nem igen fogsz kapni hozzá.Próba szerencse.
Előzmény: tom sawyer (116)
tom sawyer Creative Commons License 2000.10.14 0 0 116
Elég bizarr!
Előzmény: Tommmy (113)
Funk Creative Commons License 2000.10.13 0 0 115
Vagy másfél éve rogyadozik egy kabinroller az ecseri(Tangó,XVIII.Nagykőrösi út M5)piac motoros szekciójában.Próbáld meg,lehet hogy van benne motor,vagy annak egy része.Üdv.
Előzmény: Tommmy (113)
A GTV-s Creative Commons License 2000.10.13 0 0 114
Szombaton Budaőrsön veterán aukció lesz az Adler kiállítási teremben.
A Cikk a Népszabadságban is olvasható, online is.
Tommmy Creative Commons License 2000.10.13 0 0 113
Sziasztok!

Messerschmitt KR-175-höz keresnék motort. Kérlek segítsetek, nagyon fontos lenne. Képet találhattok a motort a www.siofok.com/messerschmitt oldalon.

Köszönöm

Tommmy

Funk Creative Commons License 2000.10.12 0 0 112
Bocs,nem a reményt akartam elvenni,de valami ilyesmi volt az újságban.
Előzmény: pizo (111)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!