Hátulról volt megnyomva, úgyhogy hátsó lököst cserélték (illesztés kicsit gagyi). Jellemző a nőre amúgy, hogy olyan szervizbe vitte, ahol meghúzták a jobb első lököst, és persze pocsék módon fényezték... sőt, nem is fényezték, csak elmázolták kicsit.
További részleteket majd a talin...
Amely ügyében ma direkte leautóztam Gödöllőre a kastély elé, ott ugyanis van szép nagy parkoló. A környezet idilli, árnyékos, csakhogy 90 pénz óránként. A kastély romosabb oldalán is van placc, az nem fizetős, viszont kevésbé szép. Nos, várom a véleményeket...
Ahogy nézem, a Bory-vár Fehérvárott kiesik. Siófók nagy túra mindenkinek, viszont tutira lenne helyünk, meg kajánk.
Ötlet: gyülekező vagy Gödöllőn, vagy a Pólus parkolójában, kis eszmecsere, majd átvonulás a Duna Plázához, ahol kajálunk a középkori étteremben, majd este keresünk vmi kihalt helyet, hogy az érdeklődők összemérhessék a verdáikat :)
Fogy az idő gyerekek, Ti meg itt mélynyomó versenyt rendeztek!!
Tali, tali, tali!!
Ezt kell szervezni!
"Ez itt az egyetlen törvény, kisgyerekek! Ezt tartsátok be! Különben mehettek az örök büntibe!!!"
cd-s (mp3-as ahogy neked tetszik) fejegység
egy négycsatornás erősítő
egy komponens első szett (a gyári helyre elfér az összes csipogó)
egy komolyabb dörmögő a csomagtartóba
(ehhez 20m rca, 10m hangfalkábel, 7m tápkábel, biztosítékház stb....)
de hangsúlyozom nem ismerem az igényeidet, ha jönnél a talira :)) megmutatnám az enyémet, ami sokkal jobb mint vtb-é :)))))))
az első szett tényleg elég macerás, én végül is egy 13-as első szettnél lyukadtam ki mert a 16-osok 99%-a tényleg nem megy be a beépítési mélység miatt, esetleg a macabsolute 16-a befér. A fejegység tényleg nagyon melegszik, meg ha komolyabb kábelt akarsz behúzni (gondolom a 6-nál is így van... mert a műanyag hangszórótok ugyanaz, nekem az ment a kukába) akkor fúrni is kell az ajtót, mert amúgy nagyon intelligensen egy csatlakozóval van átkötve, csak hát az kb. 0.5-2mm max vastagságú kábelt lehet rákötni....
Ha komolyabban érdekel tudok segíteni én is, milyen zenét szeretsz, mennyi a keret, ezek az első kérdések....
Sokat bírnak a dieselek, a múltkor a totalcar-os autódoki még 200.000km-el is ajánlotta valakinek!
A motor nem túl erős (105LE), de a nyomaték jelentős. Ezt a motort vette át a Honda is, változtatás nélkül pakolták Civicbe, Accordba. Szerintem kóser a dolog. Tuningolni egyszerű chip-tuninggal lehet 125-130LE-ig. Az már megy rendesen, míg a fogyasztása szinte nem változik.
A gép többi része meg ua. mint a benzineseknél.
Mugen77:
A gyári kazettás magnó annak idején a Philips csúcsholmija volt (1000DM körül volt a bolti ára).Tudott CD-tárat is vezérelni, tisztességes készülék volt. Valószínűleg magnónak megfelel ma is, a kezelőgombok felülete viszont hamar lekopik. Ha cserére adod a fejed, arra számíts, hogy a fejegység helye nem túl mély. Én egy Alpine 7860-at tettem be, koccra fért csak be. A kábeleket és csatlakozókat igen sokáig kellett rendezgetnem mögötte amíg befért a cuccos. Sajnos melegszik is.
A hangszóró szintén érdekes dolog. Amennyiben szólnak a hangszórók és nincs túl sok bajod a hangjával, inkább ne bolygasd őket. Egyébiránt nem gagyik, Goodmans cuccok (a Rolls-Royce hivatalos beszállítója...).Ha kevésnek találod a mélyeket, tegyél be szubládát. Csere esetén az autóhifis szakik nem szeretik az Accord-Rover 600 sorozatot. Az ajtókban 16cm-es hangszórók vannak. 16CM!!!! nem 16.5 és nem 17! A hangszórók egy műanyag kosárban vannak, ami pont a Goodmansra van méretezve, vagyis nem túl mély.Amennyiben találsz 16cm-es speakert-t, tuti ki kell vágni a kosár teljes hátulját hogy beleférjen a kosár és a mágnes. A hangszóró beépítési mélysége ebben az esetben nem érheti el a 60mm-t, mivel az ablak lemehet a hangszóró mögé!! Hifis emberkék azt fogják mondani hogy egyedi kiemelőkeretet kell gyártani hozzá és akkor majd az összes mai 16-17 centis hangszóró jó lesz hozzá (csak beférjen az ajtón lévő műanyag borítás alá!). Az ablakra viszont ekkor is figyelni kell! Mivel valaki régebben eláztatta a Goodmansokat, ki kellett cserélnem őket. A legkevésbé macerás az eredeti keret kivágása és egy Pioneer hangszóró beépítése volt. Az eredeti csipogókat a helyükön hagytam, a gyári kondis leválasztással párhuzamosan megy a két-utas Pio-val, a rásegítés nem árt. Az ajtókárpit le és felszerelése nem egyszerű, de kivitelezhető, a baloldali menet majdnem 2 óra volt, a jobboldali már fél óra sem volt :-)
1. Hágé! Gratulálok a géphez, nagyon ott van.
2. A kocsimon még az előző tulaj miatt maradt egy kis rozsda (két hátsókerék környékén). A kérdésem az lenne, hogy a sokatok által ajánlott Késmárk utcai szervizben szépen dolgoznak? Megéri oda vinni, vagy valaki tud jobbat ajánlani??
Az autó 1997-es, 91e km-t futott, belga import.
145 LE, 174 Nm / 4000-nél, 1000 kg önsúly... szóval haladós :)
Gyorsulási és fogyasztási adatom még nincs, de utóbbi egyelőre irreálisan magasnak tűnik (10 vagy afeletti)
Az ára nem publikus egyelőre :)
vtb!
Majd akkor állok ki ellened, ha teljesen kész lesz a gép! Addig nem akarom széthajtani a kicsikét, így is nagyon lelakott állapotban volt
Hágé Gratula! Ccm? Le adatok? Semmit nem tudok erről a verdáról!
Más: Hifit szeretnék pakolni a 600-ba! Milyen a gyári cucc benne? Szépen szól, de szeretnék egy hifit bele! Elől a csipogókat hagyjam benne? Ki tudja milyen van benne? Ezt inkább elviszem egy hifishez bepakoltatni, a Civicben még neki láttam de ebben nincs merszem belekezdeni! :)
Hage: gratulalok tenyleg nagyon szep, es a szine hmm hiaba nightfire red, ez enyem is ilyen legalabb is a szine (214).
Bar szegenykem egyre rosszabbul van, penteken is a parkoloban ranyitotta valaki az ajtot es 2 helyen osszekarcolta :( Sajnos csak kesobb vettem eszre. Azt mondanom se kell hogy szinte minden heten kapok egy jopar kavicsot (soderes autok ajandekai). 2 ev alatt 2x kellet mar szelvedot cserelnem benne. Plussz vannak meg egyeb karcok. Nem tudtok valakit aki ezeket karcolasokat, ko nyomokat stb a kocsi teljes ujra festese nelkul szepen el tudna tuntetni (persze valami esszeru arert).
Reggel amikor jottem dolgozni akkor az uj 51-es varsanyi leagazasanal egy zold 620SDI es egy kis polak koccant, remelem nem valaki innen.
brazil_8
P.S. Topictali????? Ugynez ki egyelore, hogy akkor epp Bkenesen leszunk es eltudunk menni, csak epp hova?????
Hágé!
Gratulálok az új gépedhez. Nagyon szép!
Kár, hogy nem zöld :-)
Azért az jó érzés, hogy a kategóriájában nem sok ellenfele van, nem?
Talán csak egy MG ZR!!! :-)
Mikor versenyzünk?
Mennyi idős? Érdekelne, hogy mennyiért lehet ilyet kapni. (Küldheted mail-be, ha nem akarod közzé tenni!)
Megjöttem Keszthelyről... immáron a Vi-vel! Khm... nem találok szavakat! Ez az autó kiszaggatja a kormányt a kezemből! Nagggyon durva! Legalábbis nekem, főleg a 214-es után.
Sok apróságot kell még javítgatnom / cserélgetnem rajta, de alapvetően iszonyat jó autó, már összebarátkoztunk, tudja, hogy jó kezekbe került :)
Bővebbet majd a talin... jelenleg hulla fáradt vagyok, de holnaptól újult erővel vetem magam mindenbe, ami az autóval kapcsolatos :)
Én nem vagyok az ilyen autó összehasonlítások híve, de azért eleve felháboritó, hogy egy Astrás, vagy egy Dévús a szájára meri venni az Alfa 147-et. Az Alfával egy életérzést kapsz, egy szépséget, ami akár 18%-os, akár 100%-os a törésteszten, mindenhol forognak utána.
A hangolása pedig maga a tökély.
Igazából a pedig a BMW-s hozzászólás a felháborító, mert a Wallisnál dolgozik egy jóbarátom, és nem hiszem, hogy a gyár feltenné a honlapjára azokat a statisztikai adatokat amik a szervízben vannak. Csak nálunk tendencia: akinek német autója van, az az anyját is megölné, csakhogy eltitkolja azt, hogy a kis foshatárt megint szervízbe kellett vinni.
de csak végig kell olvasni a Totacaros honlapot, és mindenre fény derül, ritka akkora lelkesedés mint amit a Winkler Robi mutat Alfák tesztelésénél. Valahogy, német ill távolkeleti autómál ezt nem éreztem.
Mielőtt rámvetik magukat a hiénák, nekem 200-as Roverem van, ami igencsak szervízigényes, de elegánsabb, szebb, és ami a lényeg STÍLUSOSABB bármely más japán, vagy német autónál. Ugyan ez a helyzet az Alfával. STÍLUS!!!
Ezt jegyezzétek meg, hurkanyakú BMW-sek, mert nektek ez a kereszt jutott!
Hol van ebben Alfa, és japán autó gyalázás. Én azon kaptam fel a vizet, hogy egy Dévús, és Egy gyöszös BMW-s ugat sportosságról, szépségről, eleganciaáról, és egyedi stílusokról. Még mindig nem értem, hogy jutottunk oda, hogy a 200-ast a Mazda6-oshoz hasonlítjuk, és a G Astra meg szebb. Egyszerűen nem értem.
Elnézést. Itt kaptam az "áldást", itt válaszoltam rá. Innét én kiszálltam ebből a topicból, további balesetmentes közlekedést, uraim (és Mr. VonPerez)!
És akkor még idézd be, kérlek, úriember módjára, hogy milyen formában sz.roztam az autódat. Amúgy peace.
Ja, és a zárójeles megjegyzésed, csak a teljesség kedvéért, amit nem hagytam szó nélkül:
"Mielőtt rámvetik magukat a hiénák, nekem 200-as Roverem van, ami igencsak szervízigényes, de elegánsabb, szebb, és ami a lényeg STÍLUSOSABB bármely más japán, vagy német autónál. Ugyan ez a helyzet az Alfával. STÍLUS!!!
Ezt jegyezzétek meg, hurkanyakú BMW-sek, mert nektek ez a kereszt jutott!"
Tisztázzuk már ember! Te a zárójeles részen csámcsogsz vazze'! Én az Alfa fórumban, az Alfát dícsértem! Valóban G Astra. Mea Culpa, de a lényegen nem változtat. Tényleg szebb. Én kérek elnézést.
Nem szaroztam le. Én azt mondtam hogy szerintem nem feltétlenül szebb, elegánsabb stb. mint német vagy főleg japán (kategória)társai. Ne ferdíts, kérlek. Lehet jó autó a Rover, neked biztos az a legszebb, ezt is hozzátettem, nekem meg más a preferenciám. De egy Alfa-fórumban Rovert dícsérni... Ezért írtam oda.
Hát igen, laikus szemmel nekem is jónak és szépnek tűnt, én is megnéztem már (kb 2-3 hónapja) de én nem akartam fehéret venni, meg valahogy makulátlanul szép volt a fényezés.. Egy festékmérővel mindenképpen menjetek rajta körbe. Szerelő meg jó messze, legközelebb a budaőrsi Rack, kicsit (jóval) messzebb a Pólus Center mellett a Késmárk utcaiakhoz hordom több topictaggal együtt a verdát. Sajna én is laikus vagyok, de majd átugrok megnézem megint ha ráérek.
Dízel (meg 600-as) kérdésben Rover623 itt a profi nálunk :))
Segítségeteket szeretném kérni. Kerülgetek egy 97-es 620-as dízel Rovert. Milyenek a Roverek szervízköltségei? Milyenek ezek az angol dízelek?
Van valahol Dél-Pesten megbízható roveres szerelő, akinek megmutathatnám?