A közelmúltban intéztem egy olyan jellegű kérdést hozzátok, hogy gyári riasztó távírányitót csak a Wallistól tudok rendelni szerintetek? Hátha van vmi ötletetek!
Ket es fel het utan ujra net kozelben vagyok es orommel latom, hogy sok hozzaszolas szuletett. Tudjatok milyen jo volt ennyi ido (es persze 6600 km es nem autopalyan) utan vissza ulni a kis Roverbe. Foleg egy P 1,9D utan. Kenyelmes es ha oda lepek neki akkor gyorsul is;) Bar amikor a kuplungot eloszor megnyomtam kicsit fura volt, mintha valami beragad volna, persze egy kis ido utan visszaszoktam hozza.
A talin meg nem biztos, hogy reszt tudok venni 2,5 het nyaralas utan dolgozni is kellene + pont akkor lenne meg 1 het Bkenese nyaralas, bar ez nem biztos hogy belefer. De ha kenesen leszunk, akkor valoszinuleg eltudok majd menni (akar Siofok, Szfvar vagy Bp.). Szerintem is inkabb 1 napos lenne az igazi, legalabb is az elsore.
Halálosan komolyan gondoltam! Olyannyira, hogy el is adom a kocsimat és veszek egy opelasztrát, vagy szuzukivagonerpluszt. :)
Bár ma nagyon lealáztam egy agyonszpoilerezett "sztítracsing" matricás reanault clio-t. :) Dehát annyira izmozta magát mellettem, hogy nem hagyhattam olyan magasan az arcát. (50m-en 25m-t vertem rá!!!)
Úgyhogy most gondolkodóba estem, hogy mi tegyek.
Rover vagy suzuki. Nagy dilemma... :)))))))))))
A Késmárk utcában csinálták, azt mondják 100e km után szinte mindegyik szakadt. A gyári tartó alsó részére hegesztettek egy másik felső részt, ami kétszer szélesebb gumit tartalmaz mint az eredeti.
Sportos indulásnál eddig érezni lehetett ahogy a motor "bólint", most sziklaszilárd a cuccos.
-a javítási kézikönyv pontosan így írja le :
(1) 10 másodpercre ki kell húzni a BACK UP(motortérnél) biztosítékot. (van hogy kicsit több kell, az óra 1:00-át kell hogy mutasson)
(2) bizti vissza, motor beindít GÁZHOZ NEM NYÚL !! 1-2 perc járatás
(3) nem leállítva a motort reflektor bekapcsol (távolsági 4) + hátsó ablakfűtés bekapcsol , ígyis 1-2 perc
(4) klíma, ventillátor, minden elektromos rendszer bekapcsol, 1-2 perc járatás
(5) gyújtás kikapcs.... Kész
(2) pontnál fordulat 700+-50 rpm (3,4)770+-50 rpm kell hogy legyen.
Nahát így legyen kreatív az ember...
Mondom itt a jobbnál jobb ötleteket, és csak leba**ást kapok.
De én legalább adtam ötleteket. És ezt kapom hálaképpen. Hát köszönöm ebből nem kérek.
A továbbiakban kivonom magam a találkozó szervezésével kapcsolatos bárminemű ötletadás, és segítségnyújtás alól.
Uriemberek nem beszélnek ilyen hangnemben egymással.
Mi az anglikán egyházat támogatjuk, így nincs szükségünk a Szentatya áldására.
A Totalcaros team meghívása, össznépi szavazást kíván, hisz köztudott, hogy Winkler Robi egy Golf GTI tulajdonosa.
Diana kis walesi kutya, semmilyét nem koszorúzzuk meg, főleg, hogy volt képe egy Mercédeszben meghalni.
Sem Jaguár, sem Bentley, sem Rolls-os pondrókkal nem tárgyalunk, míg a szemét fritzek, meg a rohadt amerikakiak kezükben tartják a motorok és egyéb alkatrészek beszállítását! Csak mi vagyunk tiszta vérűek!
A többi pont tökéletes, még francia autó szétverése, és temetése kellene, hogy szerepeljen közöttük.
Elnézést, hogy Gentleman mivoltomból kifordulva, néhány pontban, méltatlan kifakadással éltem.
Késmárk utcában csak másfél hónap múlva lesz service-computer!
Egyébként úriemberek szervíze valóban...
Reggel 10-re bedöcögtünk, mondják: du. lesz mire megvannak a babra munkával! Asszonykám shoppingolna. Emberek sajnálkoznak: fél órával elébb adtak volna CSEREAUTÓT!!!! de sajna jöttek előttünk is!
Mugen77 !
Tekintsd meg az első motorfelfüggesztő-bakot! Nagy valószínűséggel szakadt benne a gumi (ha nem, akkor majd az lesz...) ez Rover (és Honda) betegség, szakik GYÁRTOTTAK! nekem jobbat (strapabíróbbat) mint az eredeti.
Hágé nem Ti lett a vége, mert két nem szép db-ot láttam belőle, és kissé tartok ettől a Garret T2 turbotól, szakemberek nem igazán dícsérték, és ki tudja mennyire voltak hajtva! Így hát 620 Si! :)
Ezt az autót tényleg más vezetni, az egom kifejezetten jól érzi magát! :)
Kérdés: Cmputer reset-re majd szükségem lesz, mert a légzsák lámpa világít a múltkori koccanás óta és a tulaj már nem vitte el nulláztatni! A wallis gondolom drága, a Késmárk u-i cég meg tudja oldani szerintetek? Továbbá gyári kulcs is csak 1 db van hozzá :( Ebből is rendelnem kell majd, ezt is esetleg meg lehet oldani náluk? Na persze még egy távírányitó is kell! Svájcból 1 kulccsal hozták be!
Hat az a ferrari nagyon oda lett allitva az ut kozepere.De Hage nem is tudna hasznalni mert be sem fer:-)
Hage koma nekem nagyon hazabeszel, mert a dunaplaza mellett melozom es lakni is csak 10 percre lakom(gyalog)Pedig mar azt hittem hogy a Rover talalkozoval vilagot is lathatok:-)))))
Lemaradt fontos info. Mindkét Sdi dízel 2 literes turbós, 210-es nyomatékkal! A 600-ast 8 tizeddel lassabban húzza 100-ra, mint a 400-ast, és az átlagfogyasztása is több 0.4 lityóval, vagyis 5.7. Ergo ha nem nagyon ragaszkodsz a nagy mérethez, akkor 400. Persze van ugyanez 200-asban is, de erről nem nyilatkozom, lévén elfogultsággal vádolnának :)))
jah, én is úgy gondoltam, hogy nem kéne elsőre ilyen nagyban gondolkodni, de azért nem árt, ha legalább körvanalkban van egy terv, amihez tudjuk tartani magunkat
a teázás és a golf-alázás egyébként jó ötlet :)
totalcart egyelőre ki kéne hagyni szerintem, majd ha beindul a szekér, akkor villantunk előttük is. tényleg, sosem láttam még náluk rover tesztet a 75-ön kívül, se használtat, se újat, se semmit... nem tudják, mi a jó :)
a duna-plaza hátsó parkolója nyitott, ott valszeg elférnénk, és a plaza előtt kútnál van egy középkori kajálda, az esetleg megfelelne kezdésnek
Nos, ha 2.5 millád van rá kb, akkor a 75-ös tádé nem jöhet szóba. A Rover dízeljei nagyon megbízhatóak, úgyhogy lényegében csak rajtad múlik, mekkora kasznival éred be. Ha nagyban gondolkodsz, akkor 600 Sdi, de ugyanez a 2 lityós motor van 400-ashoz is, az vmivel kisebb, viszont ebből következően jobban húz.
Nemrég intéztem egy kérdést a tisztelt nagyérdeműhöz leendő Rover vásárlásom kapcsán. Kérlek Titeket ne kelljen csalódnom a topicban és segítsetek a döntésemben.
Szerintem lehet, hogy nem kéne olyan nagy feneket keríteni a találkozónak. Mégsem egy Bogártalálkozó vagy opeltali lesz, ahol többszáz résztvevőt kell összeszervezni.
Ez inkább egy baráti összejövetel lesz. 10 ember nehogymár ne tudjon összefutni valahol.
Találkozzunk valamelyik TESCO (az mégiscsk angol)parkolójában. Menjünk el valahová kajálni valahová, ahol van akkora parkoló, hogy meg tudjon állni 8-10 autó. (Ezt kéne kitalálni.)
Azután telehassal csak kitaláljuk az este további programját.
Ime néhány ötlet:
- találkozó az angol nagykövettel.
- a Pápa megálldja a kocsijainkat.
- valami gyorsulási verseny meglátogatása, és a sok opel, golf, suzuki sorozatos lealázása.
- Robbie Williams koncert.
- Látogatás a Jaguár F1 csapatnál, ha már itt lesznek.
- Diana hercegnő sírjának megkoszorúzása.
- Találkozás a TotalCar stábjával, hogy végre jó kocsikat is be tudjanak mutatni a műsorban.
- A Wallis Motors által felajánlott értékes ajándékok átvétele.
- Autósmozi: Johnny English megtekintése
- Közös teázás
- Látogatás a magyarországi ROVER gyár leendő helyszínén
- Ügyességi verseny a Hősök terén
- Az Erzsébet híd lezárása (Követeljük, hogy a Suzuki, Opel, Trabant, Wartburg, VW, Dévu és Skoda kocsikkal ne lehessen a belső sávban közlekedni.)
akkor összegezzünk! 1 napos lesz a rendezvény. helyszínként pest környéke lenne ideális, ellenben ugye vtb kolléga siófokon csókos, ami sztem nem nagy táv, de lehet, hogy másnak igen.
programként felmerült ugye egymás ótókáinak stírolása és eszmecsere, ebéd, szivarozás, és estefelé valami erőpróba...
amit kérnék: aki azért nem jönne, mert siófok messze van, az jelezzen hamar, és akkor keresünk más helyet. de ha mindenkinek okés, akkor minél előbb izzítani kéne vtb kapcsolatát, hogy ne utsó pillanatban kelljen intézkednie
vtb!
ha képet akarsz beszúrni: < > ilyen jelek közé kell a következőt pötyögnöd: img src="ezittazURLhelye"
remélem érthetően írtam le, de ha nem tiszta, kérdezz nyugodtan!