Keresés

Részletes keresés

hágé Creative Commons License 2003.07.22 0 0 210
üdv mindenkinek! jelentem hazajöttem :-))

mostantól újra napi rendszerességgel leszek ( akár örültök neki akár nem :-)) )
üdv az újaknak, öröm látni, hogy gyűlünk! holnap majd átolvasok mindent tüzetesen, de perpill még hulla vagyok
mugennek már most gratula! :) azt nem is néztem: ti lett a 600 végül???

jó éjt, uraim!

vtb Creative Commons License 2003.07.22 0 0 209
Tegnap meglátogattam "hágé szervizét", mert volt egy kis afférja a hátsó spoileremnek a gépi mosóval. :)
Én is meg tudom erősíteni, hogy nagyon korrektek és jófejek.

Köszi hágé a címet:
British Car Service
Késmárk u. (Barátok Közt stúdiója mellett)
06-30-4496247, 06-30-449-6257

Előzmény: hágé (4)
Tony Soprano Creative Commons License 2003.07.22 0 0 208
Ja, ez is igaz, nekem 10% volt az önrész és havi 10 rugó...
Előzmény: Mugen77 (205)
Rover623 Creative Commons License 2003.07.22 0 0 207
Úriember parkol:

tar.hu\rover623\parking.mpg (cca. 600k, megéri!)

VonPerez Creative Commons License 2003.07.21 0 0 206
Uraim!:))

Őszintén örülök, hogy Mugen Barátunk, meghozta eddigi élete egyik legjobb döntését!
Amúgy ha Szfvár, és B.lelle között a régi 7-esen
megtört, síró, kigyúrt golfosokat láttok 1-4-ig való kiadásban, vagy egy-két kisírt szemű 206-os surmancsot, az én voltam.:)))))
Még mindig képlékeny a tali helye, igyekezzünk szűkíteni a kört. Nekem mindegy hol lesz, de ésszerű távolságon belül.

Mugen77 Creative Commons License 2003.07.21 0 0 205
Tony: Igazad lehet, de más dolgokra is költeni kell még havonta, tehát végig kell gondolni! A legolcsóbb is 20-on körül van rá, és az 500 e Önrésszel!! Háááát.....:) Kicsit túlzás.

Szóval uraim!

Az autót el kellett vinni egy állapot felmérésre (új hiteles szabály) a karoszérán kívül minden 100 %-ot kapott, a kaszni 98 %-os a két pici sérülés miatt! Elvileg holnap már átvehetem :)

Tony Soprano Creative Commons License 2003.07.21 0 0 204
Az lehet, hogy a CASCO iszonyat húzós, de ha véletlenül történik valami a kocsival, neagyisten összetöröd, vagy csak bekúrja valami őrült éjjel az ablakodat, máris 100 ezreket perkálhatsz...

Jobb ezt meggondolni.

Tony

Előzmény: Mugen77 (203)
Mugen77 Creative Commons License 2003.07.20 0 0 203
Sziasztok!

Tiv: Már túl vagyok rajta, de a pali Szekszárdi és továbbá becsületbajnok! Inkább bukik sok pénzt (a ker.jutalékát) minthogy "tisztességesen dolgozó autónepperektől" elhozza az autót!

Viszont eldöntöttem, mától fogva úgy néz ki, hogy egy gyönyörű Rover 600 tulajdonosa vagyok! :) Még pár nap hitel ügyintézés, mert pici hitelt kellett felvennem! Aztán Goooo...:))

A Casco iszonyat húzós ezekre! Azon még gondolkozom!

Szóval a tali időpontot előbbre nem lehet tenni?

Tiv Creative Commons License 2003.07.19 0 0 202
mugen77: sok sikert!!!!!! (nem tudod kivetetni a tulajjal a kereskedésből a verdát???? aztán majd ő eladja neked és kész...)
Mugen77 Creative Commons License 2003.07.19 0 0 201
Sziasztok!

Hihetetlen milyen emberekkel futok össze autóvásárlás kapcsán! Tegnap megegyeztem a tulajjal, aztán ma a tulaj SMS-t!!! küldött, hogy mégsem adja oda annyiért, mert az ügynökség nem enged a saját jutalékából! Ehez mi közöm? :) Mindegy valószínű, hogy 50 e Ft-on nem fogok variálni már. Holnap kimegyek egy utolsó szemrevételezésre, aztán lezárom a vásárlást, életem leghosszabb vásárlása volt! Az autó nagyon jó ez a szerencséje, vagy az enyém, ezért többet nem variálok!

Ja a az a tali dátum nem lehet, előbb egy kicsivel? Nekem a 16-17 nem jó, éppen ott leszek, ahol most Hágé!

Majd holnap este írok, hogy Rover tulaj lettem e már! :)

SipiSzabi Creative Commons License 2003.07.19 0 0 200
Ja! Egy gyönyörű görög 200-as!

http://gallery.mg-rover.org/showgallery.php?thumb=1&stype=2&si=Dimitris200&cat=500&perpage=12&sort=1&ppuser=2582

Ezt mindenkinek kötelező megnézni!!!

SipiSzabi Creative Commons License 2003.07.19 0 0 199
Hali Mindenkinek!

A közelgő hetekben szeretném lecserélni a kocsimat egy Rover 620Sdi, vagy 620Di-re. Elsősorban Rover623 véleményét várom, mennyire nyűgös a tip. motorja, váltója, bár eddig csak jókat olvastam itt nálatok. Egyébbiránt most egy Volvo 440 Turbot hajtok, ami 9 éves és 9-10 liter körül eszok. Mivel miskolc környéki vagyok, de Pesten dolgozom, számít mennyit nyakal, ezért is gondolkozom dízelben. Már kipróbáltam egy bordót (eszméletlenül szép, 96-os, a germánoktól hozták be tavaly), kibaxottul bejött! Csak szegénykének a teteje, megy a csomagtérajtaja jégkáros, nem is ez lenne a legnagyobb probléma, hanem láthatólag megtörték az elejét ( a mociháztető nem is jeges..., ami feltünő is volt, valószínűleg kicsrélték), de a díler szerint ok a verda, meg jól ment a próbaúton, bár tudom ez nem lehet elsődleges szempont. Mit tanácsoltok?
A Rovert itt találtam: mobile24.hu és a dízel 620-asok közül ez a legolcsóbb...(napfénytető+stb.)

Ja, és ha sikerül verdát váltanom akkor megyek a talira!

Előre is thx!

SZGeri Creative Commons License 2003.07.19 0 0 198
Üdv Urak!

Olvasom a topicot, mert nagyon gondolkodom egy Rover
vásárlásán. Segítségeteket szeretném kérni, mivel nem
nagyon ismerem a típusokat. Szóval a legnagyobb,
legerősebb, dízel tipust kellene megmondani nekem. Kb.
2,5 pénzem lenne a dologra. A dízelre azért van
szükségem mert sokat megyek és "olcsóbb" ;-)
Most egy Peugeot 605 SVDT-t nyomok. Nem rosz autó,
csak meguntam, hogy havonta kell szerelőhöz járni
vele.
Várom a megtisztelő hozzászolásokat és esetleg
ajánlatokat.

Köszönettel!

pöcörö Creative Commons License 2003.07.18 0 0 197
Hellosztok,

Mugen:Sok sikert az alkuhoz.
Amugy a tali ha jol emlekszem aug.16-17
De meg nem fix az idopont es ugy nez ki 1 napos.

Mugen77 Creative Commons License 2003.07.18 0 0 196
Ajaj uraim! Mikor is lesz az a találkozó dátum? Igaz még alku időszakomat élem, de úgy néz ki talán összejön a dolog és akkor ott leszek én is! :) Tehát dátum?
Tiv Creative Commons License 2003.07.18 0 0 195
Hali Urak!

NA hétvégén készítek egy összesített listát, alakul a pite :)))

Jellemzően minden mindegy felállás:)))) de asszem feltehetően 1 napos lesz az első tali az igényekből kiindulva, én mondjuk támogatom Siófokot még mindig :)) De sokunk pesti :)))

Jött egy Balatonszárszói helyszínjavaslat is....

vasárnap részletes adatokkal újra jelentkezem... addig is élvezzük az életet, az autónk már adott hozzá :)))

Ui.: tudtok jó fóliást? olyat aki úgy szedi szét az ajtót, hogy össze is tudja rakni.....

Tony Soprano Creative Commons License 2003.07.18 0 0 194
Ez kurva jó 5let, díjazom!
Amúgy nemsokára feltolok ide egy képet az autómról, ha lehet tegyétek ezt ti is, mert kiváncsi vagyok a gépeitekre...

Tony

Előzmény: Tiv (155)
Tony Soprano Creative Commons License 2003.07.18 0 0 193
Találkozó helyszínének Bp. környékét javasolnám, mert szerintem onan megyünk legtöbben, és minek pazaroljuk a benzint? Valaki felvetette, hogy legyen Székesfehérvár. Felőlem az is mehet...
Ja és engem beírhatsz kérdőjel nélkül, mert jövök:D

bye

Tony

Előzmény: Mugen77 (135)
hágé Creative Commons License 2003.07.17 0 0 192
Azert hozzaszolnek meg, akarmennyire sem erdekli Tiv-et... :-p

Szal jelentem, tenyleg nem romlott el csak ugy magatol a valto. Elvittem egy helyi szervizbe (nagy poen volt amugy, majd meselek), ahol kiderult, hogy csont szaraz volt a valto, nem volt kenese, ezert nem akarta bevenni a sebessegeket, es ezert kerregett. Belenyomtak vagy 3 lityo olajat, es most rukinel se olyan hangos, mint regen, naon fasza.
Tovabba van friss fogyasztasi adatom. Folyamatos legkondival, 2 fovel+cuccok, autopalyan 120-as atlaggal 6.8. Azert nem rossz...

Kicsit off, de azert elmondom, hogy ma olyan hullamvasutat eltem tul, amiben legalabb 3 hurok van (de nem szamoltam meg pontosan), helyenkent 110-zel repeszt, szetorditottam a fejem, de nagyon bejott!!! :-)))

Nu megyek az iccakaba... jo latni, hogy porog a topic! Csocsi mindenkinek!

Mugen77 Creative Commons License 2003.07.17 0 0 191
623: Köszönöm szépen! Most már csak az ár fog dönteni!
Rover623 Creative Commons License 2003.07.17 0 0 190
Most már tényleg nem tudom hova tettem a Cavintont. Az 1.8-as motor csak 115 lovas, nem pedig 130!
Előzmény: Rover623 (179)
Rover623 Creative Commons License 2003.07.17 0 0 189
Ó én szenilis! A lényeget lehagytam! Amennyiben más gubanc nincs vele és a service is rábólint, 2 misit megér a dolog! Turbót nagyon nagy körültekintéssel szabad csak venni a fokozott igénybevétel miatt.
A 8 literes fogyasztás elképzelhető (vegyes üzem, kézi váltó). Városban akármit teszel vele, 10 liter alá nem fog menni.
A mi 2.3-asunk (automata-állandó légkondi) vegyesben 8.6-8.9 körül fogyaszt. Városban 11-12 lityit is benyakal.
Előzmény: Mugen77 (186)
Rover623 Creative Commons License 2003.07.17 0 0 188
Elvileg a 98 december az utolsó széria volt. Az ilyen korú járgányokat 2M felett tartják. 99-es üzembehelyezésűt láttam idén majdnem 3-ért. A 2 misis ár jónak mondható, mivel a 2-3 évvel idősebbeket (több kilométerrel) is majdnem ennyiért kínálják (1.6-1.9). Az árba valószínűleg erősen bejátszik a két (általatok is ismert) sérülés - amiről meg nem tud az ember, az nem számít :-)
Anélkül hogy megsérteném a szerelődet, jobbnak tartanám én is, ha márkaszervízbe vinnétek ellenőrzésre (de minimum a Késmárk utca)!

Indoklás:
A magyarországi (maszek) autószerelők (tisztelet a kivételnek) hozzá vannak szokva a hazai átlagos autóparkhoz és annak műszaki-esztétikai viszonyaihoz. Általában nem képesek korrektül felmérni a modern járgányok állapotát. Vettem már használt nagyautót úgy, hogy a tisztességben megőszült (és tényleg korrektül) dolgozó autószerelő ismerősöm nemcsak megnézte, de a próbakörön is ott ült a J1-en. A vásárlás utáni átvizsgáláson derült ki, hogy az első lengéscsillapítók tropára mentek, az egyik oldaliban jószerint már olaj sem volt (a rugózási kényelem és az úttartás még így is lazán felülmúlta a nagy magyar átlagot!!). Az átvizsgálást már másik ember végezte, ő lazán átsiklott egy törött és meghegesztett trapézkar fölött, amit egy harmadik szerelő fedezett fel a téli alvázvédelem elvégzésekor. Hab a tortán, hogy a trapéz cseréje közben ő (vagy a segédje) lekúrták a féltengelyről az ABS jeladó fogaskoszorúját...és így tovább!

Előzmény: Mugen77 (186)
Tiv Creative Commons License 2003.07.16 0 0 187
hali!

Idáig EGY darab "hivatalos" jelentkezés érkezett a talira :(((( (ha hágét, vonperezt és magamat felmentem, még akkor is csak négyen vagyunk...)JELENTKEZNI!! Részletek lejjebb....

Mugen: 2gurigáért láttam egy 620Ti-t 98-as és sötétkék, minden extra, amúgy a 2 guriga sztem reális ár érte (ha jó a verda), de javasolnám, hogy guruljatok ki a késmárk utcába, ahol 15 perc alatt alánéznek, és ha ők is azt mondják akkor tuti ....

Rover623: ja ja érdeklődtem a plebsnél :)) de nem lettem okosabb, mert a levegőszűrő csere nekem anyira nem jön be meg azt már edig is tudtam, kipuff meg van...

Újember :)) nyiss fel egy képes autó expresszt, keresd meg a British Car Service hiredetést a Rovereknél, és hívd fel őket, lehet tudnak segíteni. éés gyere a Találkozóra ....

Mugen77 Creative Commons License 2003.07.16 0 0 186
Szia 623! Remélem ezt észreveszed majd és kapok reakciót! :)

Szóval autó megnézve, lekérve 98 XII havi a járgány! Bal hátulján pici sérülés volt, alváz csomi belső gyári, hátsó lámpa csere volt és némi kasztnis munka volt, de szépen megcsinálták! Aztán jobb elején, még kint Svájcban is történt valami, az sem lehetett durva sérülés, csak a dobbetét elrepedt és a torony alsó borítólemezen látszik a munka, de minde egyéb dolog makulátlan rajta! Belső szép, 82 000 km, ami tényleg reálisnak tűnik az állapot alapján, szerelőt vittem, Ő azt mondta, hogy gyönyörű! Tehát még1xer a paraméterek: 98 évvégi, alufelni, plüss, Klíma, 4 el ablak, ABS, Dupla airbag, + stb....úgyis tudjátok. És a motorszám szerint az erősebb 132 pacis motor van benne: F20Z1 Ez jó moci?

A dolog szépséghibája, hogy semmit sem engednek belőle. 1.999.000 a végár! :(

A kérdés az bármely hozzáértő úriembertől, hogy mi a vélemény erről az összegről! Az újság nem mérvadó, mert nagyon nagy a szórás, bár többségben 2 mill felett vannak!

Várom az esetleges help jellegű infokat T uraim!

Nagyon köszönöm előre is!

protean Creative Commons License 2003.07.16 0 0 185
Hali!

Régebben írtam, hogy a Rover 214-esem kicsit sokat fogyasztott, majdnem 10 liter jött ki akkor.
Azóta elvittem a kocsit szervízbe, kicserélték a légszűrőt, gyertyákat, szíjakat, olajat stb. és már jobb kicsit a helyzet, most kb. 7,5 literre jött ki 100 km-en.
Nagyon meg vagyok elégedve, csak tegnap nekiment valami barom az egyik visszapillantó tükörnek gondolom nem tudott parkolni, és eltört benne egy fém pöcök, ami a rugót fogta. Elmentem a legközelebbi szervízbe, de nem tudtak segíteni. Azt mondták, hogy ezt a fémet nem lehet hegeszteni, és ki kell cserélni az egész tükör belsőt, ami használtan kb. 10-15 ezer, újonnan meg még 50 ezer is lehet. Nagyot néztem. Nem tudtok valami megoldást? Nem akarok egy vacak tükörért nagy összegeket költeni, ráadásul nem is tehetek róla. Szerintem nem is muszáj meghegeszteni, elég lenne kifúrni és csavarral megfogatni. Vagy esetleg van valakinek ilyen tükre?

Rover 214i, 1998-as, a tükör manuális és jobb oldali.

Köszi.

Márk.

Mugen77 Creative Commons License 2003.07.16 0 0 184
623: Ezek az adatok a motorszámból derülnek ki amit írtál? Az autó jelzése 600, a moci 2000 ccm, és teljesítménynek 132 Le van kiírva! A reális ára hol lehet kb szerinted? 98-as klíma, 4 el ablak, plüss, szép állapot, aluf. Fekete üvegek. Kb ennyi. A fogyasztás igaz, hogy akár 8 L is lehet?
Rover623 Creative Commons License 2003.07.15 0 0 183
Most sikerült elovasnom a Hondás termést! Látom, az én hozzászólásom előtt már megtaláltad a megfelelő "forrást"... :-)
Előzmény: Tiv (180)
VonPerez Creative Commons License 2003.07.15 0 0 182
Hi all!

Tiv! Ugrottak a kilincseid, elvitték a roncsot egyben. De találtam rá egy olcsó alternatív, stílusos megoldást. Úgy hívják: Kályhaezüst...
Szerintem csak egy napos legyen a tali, így elsőre, de ebéddel mindenképp kössük egybe, nem?
Evribodri! Valamit regéljetek már toronymerevítő ügyben, plíííz!

Rover623 Creative Commons License 2003.07.15 0 0 181
Ha lehet hinni a Hondás embereknek (pedig lehet!), akkor a bemenet-kimenet finomítható. A motorhoz nálunk nemigen lehet hozzápiszkálni. Sportlégszűrő, bekapott levegő hűtése, kipuff (4-1, 4-2-1 játékok + komplett rendszer cseréje) hozhat a konyhára, de a valamit valamiért elv itt is érvényesül. Egyszerű tuning: olcsó, keveset erősít, többet fogyaszt (esetleg alul vagy felül nincs szufla) stb. Korrekt tuning (általában Mugen cuccokkal): korrekt fogyi (csak akkor sok ha nyomod neki), jelentős többlet teljesítmény, q***a drága.
Javaslom a Honda fórum látogatását, rengeteg képzett (és kísérletező kedvű) ember (főleg a Kertay família vágja a dolgot) rengeteg okos dolgot összehordott már. Gyakorlatilag minden ötletük használható a x00-as családnál.
Talira sajnos nem tudok menni, évek óta nem voltunk nyaralni és a 3 hetes pihi előtt meg után megfeszített non-stop meló van nekem is és az oldalbordámnak is (sajnos hétvégéken is). A következőre viszont tuti benevezünk :-)
Lélekben veletek leszek...
Előzmény: Tiv (180)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!