600-as: F20Z2 motor - 115LE
620-as: F20Z1 motor - 130LE (131?)
Később lecserélték a 130 lovas 2 lityis motort az F18A3 Honda mocira, mert ez kisebb köbcentiből hozta a 130 lovat, alacsonyabb fogyasztással. Ez lett a 618-as, de lehet látni 600-as jelzéssel is!
A 600-as nagyon kénylemes, jó (bár egy kicsit rideg) futóművel és motorokkal szerelt járgány. A 620-as turbó vadállat, de a motor könnyen széthajtható. A többi (Honda) benzinmotor és a Diesel rendszeres gondozás mellett sokat kibír, 160.000km-t (diesel 200.000) minden gond nélkül elvisel fődarab cseréje nélkül. Figyelni kell a szűrők (623-as olajhűtő rulez!) és az olaj rendszeres cseréjére. A gyári 12.000 mérföld helyett érdemes 10.000km-enként cserélni. Honda motorokra jellemző hibák előfordulnak (ingadozó alapjárat, hengerfejtömítésnél szivárgó olaj, stb.) de jól kézbentarthatóak. A fogyasztás a motorok teljesítményéhez képest nagyon jó. A járgányokat nem nagyon lopják (nincs annyi belőle, hogy alkatrésznek vigyék, keleten nem olcsó szervízelni), infrás távirányítójuk van gyárilag (nem lehallgatható). Lehetőleg 2 légzsákos változatot kell venni, legjobb a 96 év vége és utána forgalomba hozott járgány, mivel rengeteg apró finomítást végeztek ekkor a sorozaton.
Ha nem törött, nem nagyon lelakott, nem ment 200.000-et, akkor érdemes megvenni!
Látom itt a készülődéseket! Én még a vásárlási fázisban vagyok, tehát ha kaphatnék még némi tapasztalati infot tőletek, akkor talán én is ott lehetek. Szóval 220 Coupe törölve! :) Láttam egy szép Rover 600-at Évj 98. Hifi+10-es Cd tár, aluf. Ezüstmetál stb. Kérdés a köv: Mi a különbség a 600 és 620 vagy 623 között? Hiszen a 600 is 2000 ccm.
45-re krómkilincset nem tudsz olcsón? Mármint a 400-omra akarom felrakni, mert tökugyanaz, és hát.... (van egy spanom aki lehet szerez, de ki tdja ;)))))))
szóval, pöcörö ugyanazt fogalmazta meg, ami nekem is a fejemben volt...
1: Jöjjenek-a a párok (már akinek van) én spec Úriember talinak jobban örülnék, de biztosan van itt aki elég papucs :))))
2: 1 vs. 2 nap?????? Igazából a 2napos lenne fasza, mert akkor este lehetne egy nagyot partizni..... Viszont az felveti a szállásfoglalás/költség problémát (vannak itt még egyetemista úriemberek is, ugye perec? ;)))))) mondjuk speciel nem hiszem, hogy a pénz, mint inkább a szállás megszervezése okozhat problémát...
Én el tudnám képzelni a következőt:
Szombat kora délután tali (akár Siófokon is, hiszen esti buli szempontjából rendkívül előnyös hely :))) Kellemes kora délutáni vacsi, utána egy-két-x órás flashelgetés az autómon :))) aztán egy kis alkohollal kombinált sörözgetés-dumálgatás kinek-kinek vérmérséklete szerint, buláj, másnap reggeli (nehézkes) ébredés, aztán szabadprogram (akár strand, akár mi, akár együtt akár csajokkal....)
aztán kinek mennyi ideje van go home ...
Vélemény?
Ui.: Aki TÉNYLEG jönni akar, dobjon egy emilt a címemre!!! (ptivadar@nive.hu)
az alábbi adatokkal: Név, telszám, lakóhely (város) nickname, kocsi típusa, + elképzelések (csajomat hozom, kétnaposat szeretnék stb...)
Ui2.: Meg egy másolatot hágé címére (hage@freemail.hu)
Azert tenyleg jo lenne tudni ki honnan jon mondjuk en elmegyek a vilag vegere is.Ja es paros a buli vagy csak solo mert ha ottalvos akkor szallast is ugy kell inteznunk.En is tudnek ajanlani egy helyet mondjuk ez a Tisza-tavon van.Ugyanis onnan szarmazom es minden hetvegen ott vagyok, tudnak szallast is intezni a folyo mellett, horgaszhatunk is mert van motoros horgaszcsonakom is lennt.Vagy korbemennenk csak a tavon nagyon szep es vadregenyes hely.
Ebbe a Camelot-ba aludni is lehet?vagy nem is 2 napos a tali.
Azert jo lenne meg egy-ket helyet ajanlani.
Ne legyetek lustak.
A parkoló szerintem megoldható. Ha nem lesz gond, akkor megkérdezem őket, és akkor pontosan be tudok számolni, hogy mit lehet és mit nem. De elég jó üzleti kapcsolatban vagyok velük, és elég rugalmasak, ha jó kedvük van... :-)
A szalagot ha papírból csináljuk, akkor azt tudom intézni. A grafikáját megcsinálom az nem gond (grafikus vagyok), tudok olcsó levilágítót és nyomdát, ott megcsináltatom. De akkor jöttök nekem egy sörrel! :-) (Természetesen: Guiness v. Murphy's) :))))
A Pest környéki tali mellett szólna, még az is, hogy akkor a barátnőm elhozná a régi gépemet (200) és akkor még eggyel több Rover lenne, de a Balatonra biztos nem tudnám rávenni, hogy lejöjjön. (Nem szeret sokat vezetni.) Bár nem értem egy ilyen autót, hogy nem lehet szeretni sokáig vezetni... :)
Nekem tetszik a Camelot, ha kontaktod is van az zsír, a Balaton mellett meg mostanában úgyis a nyugodt autókázás a menő sajna :((
A pestieket összegyűjtjük, együtt lemennénk.....
Viszont kellene egy CSAK számunkra (kb10-15 autó ugye) fenntartott parkolórész is...
A szalagon meg vmi 10-20 cm széles, és vagy 1-1.5m hosszúra gondoltam (én..) hogyha megyünk, akkor a vak is lássa, hogy ezek az úriembrek bizony együtt vannak :))) Meg aztán milyen szép emlék mindenki által aláírva :))) Én tudok intézni pecsétet :))
Többiek? tudom Pöcörő neked Pest, de én is Pest mellett lakom, egy kis m7-es (70-es) nekem belefér - tartós teszt -
Feldobok egy helyet a talira: (mondjuk nem a legszerencsésebb, de ide van kontaktom)
Siófok - Camelot középkori étterem (Camelot, Camelot, csak egy makett...:-) Ez a Palace Dance Club mellett van. Nagy parkoló van mellette, ahol összegyülhetünk, utána pedig vacsi + balatoni lazulás. Esetleg valami technikai segitséget is tudok kérni a disco-ból, ha szükségünk lenne valamire. De egy különtermet 100% tudok intézni az étteremben. Esetleg kedvezményt a számlából.
Szóval, ha nem lesz jobb, ezt tudom intézni.
Az antennára köthető szalag alatt mit értesz pontosan? Pontosabban mekkora legyen és milyen anayagból? Lehet, hogy ebben is tudok segíteni.
Elkészült az 5.000.000. Rover.
Tessék elolvasni a Totalcar honlapján a kapcsolodó cikket, és elmorzsolni egy büszkeséggel vegyes örömkönnyet, a szemünk sarkából!:))))
Hágé jómunkásember, mert még spanyolból is ír nekünk! Tessék példát venni róla!:))
Bár ezt a váltóproblámát ott franciaorzságban egyértelmű, hogy a szemét csigazabálók irigysége okozta, mert láttak egy autót is! Vagy pedig Hágé rutintalansága.
Mert az csak úgy nem megy tönkre!:))))
600-ast venni jó, mert azt tartják a*00-s sorozatuakból a legjobbnak. Tiszta Accord, csak ugye az elegancia. Hja kérem.
Tiv? Kérdezted már a plebset (Hondások a szerk.)
toronymerevítő ügyben?
Rohadtul nem talalom a betuket... DE MAR ITT DEKKOLOK A PALMAFAK ALATT A SPANYOL BEACHEN!!! behalta valtom franciaorszagban, es most csak 1 percem van potyogni, de uzenjetek nyugodtan, innen be tudok majd nezni!latom nagyon porogtok... na csocsi!!!
nekem 420si , az majdnem ugyanaz a motor, mint a 620si, csak Roverék kicsit átdolgozták a Honda motort. Ha kicsit visszaolvasol, tökéletesen kitárgyaltuk a témát :))) a fogyasztást is :))
nekem a 600-asok bejönnek nagyon amúgy, belülről szinte teljesen megegyezik a 4-es és a 6-os sorozat, a 4-es Honda Civic, a 6-os pedig Honda Accord alapokon nyugszik, de hát ezt biztos tudod, mondjuk múltkor egy szivikes nézett nagyokat, szvsz a Rover sokkal szebb
Szóval Tiv néztem egy 95 v 96-ost. Fullos automatán kívül. CSak a vajszínű belső az nem tudom, háááát meg kell még barátkozni vele! De nem erről hallottál rosszakat?
hát akkor legyen 620 TI ugyanaz a motor és még el is férsz benne.... a majdnem fekete sötétkék nagyon szép.... a Hungárián áll egy használt kereskedésben egy Ti az egyszerűen gyönyörű!!!
(Opellal szemben, sárga kerítés, szinte a Lurdy mellett) arra én is nagyon rá voltam izgulva...
Tiv cimbora nem jól! A 96-ost úgy néz ki elviszik szerdán, bár nem bánom, mert én 1.9-et nem adnék érte, viszont egy 18 éves srác igen! Tehát Ő nyert! Van egy 94-es Tahiti kék is, de az elég öregecske már! A 600-asok jók? Azokat is néztem most!
Na akkor írok én:
felrakattam egy (majdnem) teljes kipufogórendszert Capri mester jóvoltából... (katalizátortól hátrafelé) nem volt sok pénz, elsőre érezhető, nagyon enyhe rugalmasság, és viszonylag szolíd (olyat kértem) hang. Aztán levezettem egy nagyobb távolságot egyszuszra, (Bp - Kecskemét - Kaposvár - Bp) leraktam az autót, és utána még mindig dolgom lévén újra beleültem. Na ekkor jött a meglepi, mert úgy látszik "beégett" a cucc, jól érezhető rugalmasság növekedés, és brutális ámde nem túl hangos hang lett az eredmény... Nagyon király :)) Hát még az optika !! Lesz is még dolgunk Caprival, kezdem megőrjíteni szegényt, pedig nem is csodát akarok, csak lehetetlent :)))
sztem is valamilyen Bp közeli helyszín lenne a jó.. sőt én belevennék a programba egy szombat esti "felvonulást" is, lesz vagy tíz autó, az már csak szemet szúr .... (Kéretik jelentkező, aki össze tud hozni "1. Rover FORoVER topictalálkozó" feliratú szalagot, amit az antennára köthetünk
vélemény?
Vonperez: Szerinted mi a reális ára? Én 1.7 körül gondoltam rá, de az ember betartja inkább! Van egy hely ahol már 1,5 éve árulják uaezt a típust. :) Csak megjön az esze! Egyébként a Tax 2.130-at mutat rá, de ez nem igazán érdekel senkit! Szóval szerintetek mennyit ér?
A topiktalival kapcsolatban javasolnam hogy jo lenne tudni ki honnan jonne es a szerint kivalasztani a helyszint.Mert pl.ha 70% Bp-i
akkor ne keljen 8 embernek ahhoz a 2-hoz lemenni mondjuk Pecsre.Valamint konkret javaslatokat is kellene tenni ha valaki tud Uriembereknek megfelelo tuti helyet.
Keressuk az arany kozep utat.
Mindezt termeszetesen nem takarekossagbol mondom (akkor Suzukit vettem volna)mert aki Roverrel jar az penzrol nem beszel.
csak most már nem nagyon írhatok ide, csak mint ex, mert eladtuk a feleségem gépét, mivel kis autót akart és azért írtam krómvégnek, hogy ne japó, hanem angol betétet adjon, mert nekem egy angol civicem van. (aerodeck- rokon azért :))) )