Pöcörö! Dobj egy mail-t, én is most csináltatom szombatom a tárcsákat! a.peresztegi@mail.datanet.hu
Hűtött Brembókat kap, 50.000-be megáll a 2 tárcsa betétestől!
77: 1.85 nagyon sok érte!!!!!!!!
Egyébként örömmel értesítek mindenkit, hogy lesz VI a találkozón.:))))))))))))))
Gyerekek, a tali halyszíne továbbra is nyitott, várom a javaslatokat.
Én viszont kérek tanácsokat, hol lehet korrekt áron, toronymerevítőt kapni!
Magnum sucks, ne is említsétek!
Tipp - vecsésen van egy gumis, ahol az osszes alessio, meg MAK felni 20 körül elhozható... bemész a központba, (fehér út eleje az Őrsnél) megnézed mi van raktáron, és a srácok JELENTŐS kedvezménnyel elhozzák:)) de szép az élet.... én is ott akartam vásárolni (alessio f1 króm..) csak a gyári elég király és nem a szívemre halgattam (17-est feldobni jeeeeee) hanem az eszemre,ezért maradt a 15-ös kicsit peresebb gumikkal (195/55 helyett 095/50 - ilyen volt rajta :)), mert sajna túl sokat közlekedek szar utakon...
hangsúlyozom ez az én szerény véleményem, de a chiptuning nekem sem jön be.... 1.85 tényleg elég soknak tűnik, de hát ha az az egy van :))) nekem sem volt sok választásom, illetve megveszem vagy nem, mert nem láttam sehol máshol 420si-t csak egyetlen helyen... ilyen az élet :)))
Húúú srácok kezd jönni az info tőletek! Hágé köszi, és neked is Tiv.
Szóval ez nem HmezőV. hanem pest, nagyon szép gyári állapot, pici olajfolyás! Viszont 1.85 mill-t nem adok érte! Ez az autó nem ér ennyit szerintem! Én 3 éve vadászok egy ilyet, de az ára nem volt ilyen magas! Mennyit ér szerintetek?
Azt a másikat Hágé megnézném, az is eladó különben? Vagy csak ismerős?
Nagyon gondolkozok, csak az ATC chip van benne az pedig nekem nem szimpatikus. Sok rosszat hallok róluk!
Várom a további segítséget! És nagyon köszönöm nektek!
Első válasz: nem 95-ig. A coupe turbot 92-től kezdték, és tudomásom szerint 99-ig volt gyártósoron az a széria kaszni. Egyébként jó info-forrás a Parkers Online ilyen témában.
Vélemény az autóról? Brutális, állat, nadon fasza :) Megbízhatóságáról: passz. Viszont zsírak azok a gyári bőrülések, tuti, hogy nem csúszol ki belőlük egy 110-es kanyarvételnél se. A régi kasztnisok közül ez az egyetlen, ami még valamennyire bejön. Úgyértem, kicsit talán idejétmúlt a vonalvezetés, de relatíve még mindig ez a legnyerőbb
Amúgy a Hódmezővásárhelyi 96-osról beszélsz? Az elég szépnek tűnik tényleg
Amiről Tiv beszél, az nekem elég lepukkantnak tűnt, és csak 94-es, tehát a korához képest drága is. Az amúgy szürke
77: huhhhh ha jössz kerepesin az Őrs felől, elkanyarodsz balra a hungáriára, mész mész :)) elmész az Aral kút -Mcdonalds mellett (tudod jóóózsefvárosi piac jobbra:)) nemsokára jobboldalt lesz két kereskedés, megismered mert az egyiknek olyan világos betonkerítése van. Viszont lehet kabrió volt de nem biztos...
ha ez így nem elékg világos ICQ: 26204146
fél óra múlva leszek.
időpont: aug 16 vagy 17
helyszín: egyeztetésre vár
várható résztvevők
200-asok:
VonPerez
pöcörö
szelez
brazil8
vtb (ha hozza az exgépét is :-) )
hágé
gvd
tony(?)
mugen77:)))))
400-asok:
Tiv
Attila
600-as:
Rover623
érdeklődők:
konyak_ad
esetleg Gope
adatok módosítva :))
Ha valakinek helyszínt illetően ötlete van ne tartsa magában!!!
mugen: sajna a kiválasztottadról csak annyit tudok, hogy ahhoz képest, hogy még a régi kaszni nagyon nagyon szép..... Én a Hungária körúton láttam egy kereskedésben tecccett..
gyere csak a találkozóra, legalább többen leszünk akik, aki lealázzák hágé új gépét ehehe :))))
Komoly dilemma előtt állok! Segítsetek! A vélemények itt, ahogy olvasom elég jók! Szóval adott agy 96-os 220 Ti Coupe! Első kérdés: Nem 95-ig gyártották ezeket? Második kérdés, illetve kérés: VÉLEMÉNYEKET gyorsan srácok! :) Aztán hátha a találkozón én is ott lehetek!
Koszi Hágé az infot.
Kellemes pihenest es erezzetek jol egymast.
Megkerdeztem az eredeti ROVER/MG fektarcsa arat
40 ezerbe/db kerul.
Ugyhogy valszeg maradok a nem eredetinel.
Tony!
A szerviz adatai:
British Car Service
Késmárk u. (Barátok Közt stúdiója mellett)
06-30-4496247, 06-30-449-6257
A tali helye még nem fix, mindenkitől várunk ötleteket! Egyelőre felmerült Székesfehérváron a Bory-vár, az elég stílszerű lenne, méltó a márkához. Felmerült még továbbá, hogy körbeérdeklődünk más márkák klubjainál, hogy ők hol tartották, és milyen tapasztalatokat szereztek. A program szintén kialakulóban van. Amit mindenképp szeretnénk: szivarozás, ebéd, eszmecsere és a végén kis gyorsulgatás... :-) Hangsúlyozom, semmi sem fix, és bárki beleszólhat, nálunk kérem abszolút demokrácia van, volt, és lesz :-)
Mindazonáltal távollétemben valszeg Tiv és Perez lesz a zászlóvivő, nyugodtan "zaklassátok" őket bármivel :-)
konyak!
Tényleg szép ez a Ti... nekem ez a szín nagyon bejövős
Igen, ebben teljesen igazad van.
De nem csak arról van szó, hogy drágák. Tudjuk mit vállaltunk, mikor megvettük a Rovert.
Én inkább arról beszélek, hogy az ember elvár némi kis szolgáltatást is a pénzéért, ha már annyit ki kell csengetnie.
Én elvártam volna, hogy felhívjanak, hogy hogy áll a javítás, mikor lesz kész kb., mennyi lesz, mire számítsak.
Ehelyett egyszer nem hívtak fel, még akkor sem mikor megigérték, mindig nekem kellett felhívnom a faszit, ráadásul gyakran így sem volt könnyű elérni...
Elvártam volna hogy lemosva adják át a kocsit(sztem ez alap).
És még sorolhatnám mennyit baszakodtak az egésszel... de szerencsére túlvagyok rajta néhány új ösz hajszállal:D
Le tudnátok írni ide, hogy hol lesz a találkozó?
Mert igaz, hogy vissza tudom keresni, de hátha a többieket is érdekli és nem mindenki olvas vissza 50-100 hozzászólást...
Ja és a szerelőtök címét is kérem szépen:D Jó lenne már végre kellemesen csalódni!
Üdv:
Tony
ui: aki tud olcsó és jó alufelnit a 216-osomra az jelezze pliz, thx!
Köszönöm a tanácsokat a 75-sel kapcsolatban. Én is gyűjtöm az információkat, német használtautó site-okon is körülnéztem, van bőven eladó, de sajnos ott sem ingyen adják. A tipikus ár egy 3-4 évesnél 13.000 EUR körül van.
Gyorsulás, lomhaság: az 1.8-as (legkisebb) motor is tud kb. 11 sec-et százon és 195 km/h -át, és ez a motor nem benzinfaló, persze viszonyítva a 1.5 tonnás tömegéhez.
Még Svájcban is körülnézek. Itthon nem sok olyan árfekvésű gép van, ami nekem most elérhető.
Úgy tudom, a debreceni forrás már kiapadt.
ITT van az a 620 Ti, amibe úgy beleestem az autópiacon... Kár, hogy már nagyon vén szegény, én nem mernék belevágni, félek, hogy a gatyám is rámenne a szervízelésére... De akkor is szééééép :)
Pár napra "eltünök" és nem győzöm végigolvasni a rengeteg hozzászólást. :)))) Szépen beindultunk...
Hát ezek az új modellek nem lopták be magukat a szívembe.
hágé!
Jó nyaralást, és vigyázz a kocsidra!
Gope!
Majdnem én is 75-öst vettem, úgyhogy eléggé belemélyedtem ebbe a témába. (És egy közeli ismerösöm is egy ilyen tulajdonosa.)
Szóval nagyon szép és jó autó. Nem a sportosságáról híres. Legalábbis a 2000-es V6-os elég lomha, és nagyon sokat fogyaszt. Drága a CASCO-ja és az alkatrészek hozzá. De mindezeket kompenzálja, hogy egy elegáns angol autód van, amibe öröm beülni. A belseje tisztára '70-es évek, de nagyon szép és kényelmes.
Az árához képest nagyon sokat nyújt, úgyhogy sok sikert hozzá!
Tiv!
"én javaslom a legszebb duplakipufogó versenyt és az autóhifi hangzásversenyt:))))))"
Benevezek mindkettőre!
"Véletlenül nekem mindkettőből akad, megmérkőzhetünk :)))))))"
Nekem is! Úgyhogy semmi esélyed. :)))))
tiamat!
A 25-be biztos, hogy nem fogsz tudni hátra betenni 3 gyerekülést. Vagy csak nagyon szűkösen. Én vittem már többször gyereket, és nem fért úgy emlékszem, hogy 1 is elég sok helyet foglalt el. Három ember elég szűkösen fér el hátul, a gyerekülés pedig van olyan széles, mint egy felnőtt, sőt szerintem szélesebb.
Szerintem mikor mész megnézni, vidd magaddal a gyereküléseket és próbáld ki! Vagy ha ez nem megoldható én nagyon szívesen felajánlom, hogy az én kocsimban kipróbálhatod.