Keresés

Részletes keresés

hágé Creative Commons License 2003.07.09 0 0 120
naná hogy zabálják, mert mindenki akinek 103 lovasa van, nyomja a másik pedált is ezerrel :))
Előzmény: VonPerez (119)
VonPerez Creative Commons License 2003.07.09 0 0 119
Jó a témavélasztás!

Nekem is a hétvégén lesznek lecserélve a az első tárcsák, betétestől!
Nekem Brembok lesznek, valami német betéttel.
50 pénz lesz az egész szőrőstől-bőrőstől.
A Globe-ban (fehérvári Wallis) Csak tárcsára mondtak, 25.000-t / db.
Viszont holnap kicserélik a vízcsövemet, ez 17 + Áfa, + munkadíj. Sajnos ezt muszáj a márkaszervízben csináltatnom, mert csak ők tudták ezt a kettéágazó vékony csövet megrendelni.

Egyébként lavíroztam itt német nyelvű oldalakon, és most olvastam ilyen felhasználói teszteket, és mindenki nyüszög, hogy a 200-asok zabálják a fékeket.

hágé Creative Commons License 2003.07.09 0 0 118
nehari, de holnap éjjel indulok spanyolországba nyaralni, szal azt se tudom hol áll a fejem...

szelepfedél tömítés: nem gáz a dolog. a blokk elülső-felső részén kis olajszivárgást lehet észlelni. főleg akkor, ha hajtod a motort, az meg ugye melegszik, ezáltal kissé égett szaga lesz. de ezen túl semmi komoly, mert nem jelentős az olajveszteség, ráadásul más márkáknál ugyanígy előfordul. ha zavar, le lehet cserélni (12 pénz körül van)

fék+futőmű: én tegnap voltam egy autonet gyorsszevizben a kerepesi úton, nagyon korrekt csapat. állandóan nyikorgott a zsír új fékem (tárcsa+betét), gondoltam megnézetem. nos, kiderült, hogy túl kemény betétet rakott fel rá egy másik ipse, akihez még anno elvittem. halkan közölték, hogy egy kalap ****t se ér, mert gyenge is és nyikorog is ugye. egyébként mintex márkájú, szal ilyet ne vegyetek.
ellenben felraktak rá egy spanyol betétet, remsa, ha jól emléxem, ami se nem kemény, se nem puha. tényleg frankó, javult a fékhatás. plussz ugye mivel nagy út áll előttem, beállíttattam a futóművet is. az egész megvolt 16 pénzből! király lett a gép nagyon... nem mintha eddig nem imádtam volna :)

na rohanok is tovább...

Előzmény: pöcörö (116)
konyak_ad Creative Commons License 2003.07.09 0 0 117
Hé, ez a CityRover nem Rover emblémás Daewoo Kalos??? :)
Előzmény: hágé (112)
pöcörö Creative Commons License 2003.07.09 0 0 116
Sziasztok,

Nem probaltatok meg a Rack Rovert Budaorson,
en naluk voltam olajcseren alaposak,korrektek es nekem nem tunt olyan draganak sem.
Most epp fekbetet es tarcsa csere elott allok de a gyari eleg huzos,ezert valoszinu mashol veszem, a Jurid-ot(valami nemet gyarto) ajanlottak, ara kevesebb mint fele.Valakinek valami tapasztalat errol?

Hagé:Visszabb kerdeztem ezt a szelepfedeltomitest de meg nem kaptam valaszt :-(((
Kerem szepen, az Uriemberek azert is Uriemberek mert figyelmesen olvassak a topikot.:-))))))))))

Hat az a CityRover eleg gagyi,a masik csak furcsa, azert azt nem tudom miert akarnak egy kisautobol utcaiterepjarot csinalni.Mondjuk a muanyag sarvedok a Bp-i utcai harcban jol johetnek, felteve ha legalabb felebe kerul mint a szinre fujt.

VonPerez Creative Commons License 2003.07.09 0 0 115
Vazze! Ezek nagyon randák! Főleg az a Cityrover...
aaarghhh...
De nem 200 a best, hanem a 75!:))))

Más: Gyerekek, mit sírtok, hogy drága a Wallis, ezt valamilyen szinten vállaltátok, mikor beültetek a Roverbe! Mármint azt, hogy utánjárás nélkül, nem lesz meg semmi sem olcsón az autóhoz!
Ők ilyenek.
Egyébként persze, hogy mindent nagyon drágán csináltak meg, mert tudták, hogy casco-s. Mikor összezúzták apám Priméráját, 1.7 Millát számláztak!!! Egy 97-es 1.6-os Primérára! Nem kell ehhez Wallis...
Különben is Úrimberek nem beszélnek a pénzről!:))))

hágé Creative Commons License 2003.07.09 0 0 114
próbálok szépet találni rajta, komolyan, de nehéz... fura


Tiv Creative Commons License 2003.07.09 0 0 113
Halihó!

gvd : hágé kicsit szétszórt mostanában, viviviiii:)))))

tony: Ahogy látod az AUGUSZTUS 16-17-i találkozón legtöbben kétszázasok, sztem neked is ott a helyed!!

amúgy üdv a csapatban, a Wallis tényleg horror, én előbb kérdeztem, aztán máshoz vittem :))) Ha visszaolvasol, találsz szerelőt, jómagam és hágé is oda járunk mindannyiunk nagy megelégedésére....

üdv.

hágé Creative Commons License 2003.07.09 0 0 112
ÁÁÁmberek!

Láttátok már az új Rover modelleket? Tegnap volt a premierjük... Háááttt... Érdekes vonalvezetésű mindkettő, az tuti :-) 200 still the best!

Rover Streewise

CityRover

hágé Creative Commons License 2003.07.09 0 0 111
Hella!

Nos, Wallist már jónéhányan elfelejtettük. Én is szívtam velük nem keveset, de jól foglaltad össze: lassúak és drágák. A topic elején találsz címet (British Car Motors), mi páran oda járunk az ügyes bajos gondjainkkal. Korrektek, olcsóak, profik, és barátságosak. Mi kell még? :)

Előzmény: Tony Soprano (110)
Tony Soprano Creative Commons License 2003.07.09 0 0 110
Hi minden Roveresnek!

Látom szépen feléledt a topic. Jó ezt látni.
Na meg azt is, hogy szerveződik valami Rover találkozó.
Jó lenne egy Rover 214-216 (Honda motoros) találkozó is. Tapasztalatcsere ilyesmi...
Akit érdekel a dolog, jelezze és összehozunk valamit.

Egyébként nemrég törtem meg egy kicsit szegény 216-osom. Belém jött egy DAF balról és a hátsó ajtót és a hátsó sárvédőt kapta telibe...
Mivel nem ismertem más szervizt, és mivel volt rajta CASCO, elvittem a Wallishoz.
A szóbeszéd, hogy iszonyat drága: IGAZ.
Amellett, hogy drága, kibaszott lassuak is. Beadástól a kész állapotig kb. 1.5 hónap telt el. Mire megkaptam a kocsit már annyira elszoktam tőle, hogy újra meg kellett ismerkednem vele:D
Full új alkatrészekkel cserélték a tört elemeket, így a végösszeg 628.000Ft lett. Ebből az én részem CASCO miatt 10%+ avulás volt (össz kb. 150e)
Néhány extrémebb példa, mennyibe volt egy-egy alkatrész: hátsó lámpa búra kompletten: 46000,-
dísztárcsa csere: 11000,-
kis pici rover embléma: 15000,-
Ajtóról meg üvegekről, díszlécekről nem beszélve...
SZal aki tudja Wallis-t felejtse el, ha nem akar magával kibaszni...
Azt azért le kell szögeznem, hogy a végeredmény jó lett, tehát tényleg szépen megcsinálták, na de milyen áron, és mennyi idő alatt...

üdv: Tony

hágé Creative Commons License 2003.07.08 0 0 109
affene... nehari!

Tegnap volt egy kis csevej Tiv, Perez és jómagam között, őket hibáztasd, mert állandóan b*szogattak, miközben én írtam a listát :)

Előzmény: gvd (108)
gvd Creative Commons License 2003.07.08 0 0 108
Hágé!

Engem kihagytál!!!

hágé Creative Commons License 2003.07.07 0 0 107
nos... Tiv kolléga kérésére megpróbálom összefoglalni a tali eddigi tudnivalóit

időpont: aug 16 vagy 17
helyszín: egyeztetésre vár

várható résztvevők

200-asok:
VonPerez
pöcörö
szelez
brazil8
vtb (ha hozza az exgépét is :-) )
jómagam :)

400-asok:
Tiv
Attila

600-as:
Rover623

érdeklődők:
konyak_ad
esetleg Gope

tiamat Creative Commons License 2003.07.07 0 0 106
Jóreggelt,

egy kis segítségre lenne szükségem.
Kinéztünk egy webes autóadatbázisban egy gyönyörűszép Rover 25-öst, igazán baráti áron. A probléma mindössze annyi, hogy 3 csemeténk van/lesz, akiket bizony gyerekülésbe kellene tenni.

Szerintetek van akkora ez az autó, hogy sikerüljön?

konyak_ad Creative Commons License 2003.07.07 0 0 105
Láttam, nagyon szép kocsid van!

Viszont szept. előtt nem tudok kocsit venni (akkor jön be pénzem), na meg 1.7-em nem is lesz, tehát hitelt is kéne felvenni, szóval tőlem sürgősen nem kaphatnál lóvét, ha megszakadnék, sem. :)

Előzmény: hágé (104)
hágé Creative Commons License 2003.07.07 0 0 104
Nekem '98-as 214 Si van... ha gondolod, megnézheted még csütörtök előtt, ugyanis eladó. Olvass vissza topic elejére, ott vannak a részletek róla. Irányára amúgy 1.750.000, de hajlandó vagyok alkudni természetesen. Nem mintha kevesebbre tartanám, de sürgősen kéne a della, különben bukom az előleget az újra...
Előzmény: konyak_ad (100)
VonPerez Creative Commons License 2003.07.07 0 0 103
Hi All!

Érdekes ez a Casco dolog!
Én azt ajánlom, hogy üzembentartóként jegyeztesd be szüleid, vagy nagyszüleid egyikét!

Az én 214-esem 12 Ft egy hónapra, úgy, hogy anyu nevén van. Mindez az összeg nekem 13.800Ft lett volna. Ez 50.000-es önrésszel van. Persze ez Fehérvár, nem Pest. Ha van vidéki nagyszülő, akkor mindenképpen oda kell bejegyeztetni!!!

Hágé Dottóre! Fent vannak az új gumák, nincs az a kanyar amit be nem vennék!:)))

Az új ICQ számom:278584206

pöcörö Creative Commons License 2003.07.07 0 0 102
Haliho,

Hágé,korabban irtad hogy a 200 -nal a szelepfedel tomites tipushiba, hogy lehet eszrevenni ha cserelni kell vagy ezt csak automatikusan cserelik.
A korabban irt ROVER 75-kel kapcsolatban, egy debreceni lizingceg vasarolt fel ugyemlekszem nemetorszagban kb 115 Rover 75-ost amik 3 evesek voltak es kint alltak a szabad egen lezsirozva 0 km-el.Amit en neztem 2,5 V6 full extras volt, el.napfenyteto,borbelso,tolatoradar stb.Majdnem meg vettuk csak sajna nincs garazsunk
es hat egy ilyen autonak vetek az utcan allni Bp-n.
A szalon ara Mo-on 11 millio volt ez 6-ba kerult.
De voltak olcsobban is kevesbe felszereltek.
El is mentek egesz hamar.
Igy hat maradtam a 214SI-nel, azert ezzel jobban lavirozik az ember.:-)
Amugy a cascot most mondtam le mert a parom most kap ceges kocsit igy kissebb a tores eselye (azon gyakorolhat)de sajnos a lopase nem:-(
A cascoja 11750 ft volt havonta (Hungaria),a kotelezoje 20500 Ft egy evre(Argosz)videken bejelentett cimmel.

konyak_ad Creative Commons License 2003.07.07 0 0 101
Na, megnéztem a Casco-kat, ha érdekel, itt van egy kis táblázat-szerűség:

Díjszámítási eredmények
Biztosítók Havi díj Éves díj Önrész
Allianz Hungária Biztosító Rt. 44056 Ft 528672 Ft 10%|100 000 Ft
ÁB-Aegon Ált. Biztosító Rt. 50791 Ft 609492 Ft 10%|100 000 Ft
Union Biztosító Rt. 51210 Ft 614520 Ft 10%|100 000 Ft
Generali-Providencia Biztosító Rt. 66749 Ft 800987 Ft 10%|123 000 Ft

Díjszámítási paraméterek:
A szerződő: Magánszemély, 1980.12.08
Lakcím/telephely: Pest megyei település
Gépjármű adatai:
Gyártmány: ROVER 620 Ti
Hengerűrtartalom: 1994 ccm
Teljesítmény: 147 kw
Gyártási év: 1997
Felépítés: Limuzin, 4 ajtós

konyak_ad Creative Commons License 2003.07.07 0 0 100
Mégvalami: a körözési toplista sajnos semmit sem ér, ugyanis nem a futó példányok / ellopott példányok arányát mutatja...

Mondjuk a logika tényleg azt mondatja velem, hogy nem szeretik a tolvajok, mert nincs felvevőpiaca keletebbre (elegáns angol autó Ukrajnában? :) ), és nem is fut belőle sok (ugye van pár populáris kocsi amit csak az alkatrészei miatt lopnak, pl 206).

Neked milyen géped van amúgy?

Amúgy még korántsem eldöntött, hogy 620-ast (főleg nem, hogy turbóst) veszek, de megtetszett, na. :)

Sajna még mindig nem tudom mennyit eszik a 620 Ti. Valahol azt olvastam, hogy 30.1 MPG (miles per gallon), az kb. 11 L/100 km, ez nagyjából reális is lehet (kb 14 L város), de én lehetőleg egy tulajtól szeretném ezt hallani... :)

Előzmény: hágé (98)
konyak_ad Creative Commons License 2003.07.07 0 0 99
Igen, Pesten nézelődöm, de egyelőre el kell adnom Őt itt. :) Újabb vasra szept. tájékán nevezek be. Az autópiacon láttam egy angolzöld turbót 1.7-1.8 között, bézs bőrrel, alig bírtam elszakadni tőle. :)

Casco: számold ki a Netrisk.hu-n, én 22 éves vagyok, ez is bejátszhat a horror összegbe. :)

Előzmény: hágé (97)
hágé Creative Commons License 2003.07.07 0 0 98
A Ti-nek ennyi a CASCO? Hm... Durva. Biztos nem néztél be valamit?
Egyébként fingom sincs róla. Talán a turbó, de ez valszeg hülyeség :-) Az tuti, hogy Rovereket nem szeretik a tolvajok, ebben mindenki egyetért. Ha megnézed a körözési statisztikákat, 6 évre visszamenőleg sincs a top 15-ben. Többek között ezért is esett rá a választás anno... És milyen jó választás volt :-)))
Előzmény: konyak_ad (96)
hágé Creative Commons License 2003.07.07 0 0 97
A tipikussal arra céloztam, hogy ugyanazok a típushibák jellemzik, mint a többit. Speciel az enyémre csak a bilincsek tré minősége igaz, meg a szelepfedél-tömítés gyengesége, a motorral soha semmi bajom nem volt (lekopogom).

Pesten nézelődsz amúgy?

Előzmény: konyak_ad (95)
konyak_ad Creative Commons License 2003.07.07 0 0 96
Az 1.4-es, 100 ló körüli motorról is olvastam itt valahol ezt sajnos...

Más: van valami ötleted, hogy miért 44e Ft havidíjtól indul a Casco-ja? Ennyire lopják, vagy csak a teljesítményt "büntetik"? (kb ugyanilyen értékű 192 lovas 325-ös BMW-re olcsóbb a bizti, pedig az lopott kocsinak számít)

Előzmény: hágé (94)
konyak_ad Creative Commons License 2003.07.07 0 0 95
Ezt a hátsó szárnyat mintha láttam volna már a Lancer EVO VI-on... :)

Köszi a linket. A 200 LE bizony kiszaggatja a kormányt az elsőkerék-hajtás miatt... (bár még nem vezettem)

Mire céloztál azzal, hogy "tipikus Rover"?

Előzmény: hágé (92)
hágé Creative Commons License 2003.07.07 0 0 94
egyébként ha jól értelmeztem az angol szöveget, a hengerek hajlamosak túlmelegedni (netán megolvadni?), de ez elvileg orvosolható. Azért inkább idézem a szöveget, hátha én vagyok béna :)

"These are you answer to your piston problems on the Turbo Rover. We have these made in America, they are Forged Pistons that will withstand far more abuse than the standard pistons, and are perfect for the late 620ti and 800 Vitesse Sport fitted with 'chocolate' A.E. pistons. A new batch of these pistons has just been commissioned so the time to order is now!
Price for a set of 4 is Ł750 + VAT"

Még egy kép a zöldről... :)

Előzmény: konyak_ad (91)
hágé Creative Commons License 2003.07.07 0 0 93
620 Ti... kicsit másképp :)


Előzmény: konyak_ad (91)
hágé Creative Commons License 2003.07.07 0 0 92
Hali!

Egy időben én is szemeztem vele... brutál autó, állítólag kiszaggatja a kormányt a kezedből (tulaj mesélte). A turbóra vigyázni kell, egyébként pedig tipikus Rover :) Ugyanilyen motor van amúgy a 220 Coupe Turbo-ban is, sőt, turbó nélküli változata dolgozik Tiv 420 Si-jében is.

Mindenesetre ITT egy beszámoló róla

Előzmény: konyak_ad (91)
konyak_ad Creative Commons License 2003.07.07 0 0 91
Üdv Roveres autóstársak!

Tudna nekem valaki mesélni a 620 Ti-ről? Mennyit eszik és mennyire megbízható? A kereskedő fogyasztási és megbízhatósági meséinek nem hiszek (tipikusan idős, jól szituált úr vesz 200 LE-s autót, hát persze :) ).

Köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!