A tankolasnal altalabban ~40-42 l sikerul bele tolteni, de mar tobszor volt ra pelda, hogy 43-45 l is bele ment (bar itt mar fohaszkodtam, hogy elerjunk a kutra). Es ezzel ~600 km-t sikerul megtennem (klima nelkul, az sajnos nincs benne; vegyes hasznalatban).
neked akkor most két ROVERED van? (mi lehet egy Rovernél jobb? :))))))
A tanktémához: sztem különösen érzékeny az autónk a lábunkra... amikor hazahoztam a verdámat az első 300 km-en kijött a 16-os átlag :)))) (város- 1-es 2-es .....)
amúgy meg 10 alatt klímával simán el tudom vezetni..
Hágé: egy Úriember ha kell engedi a másikat :)))))
5,6 M, mert a metálfényért is elkértek még egy 100-ast, de én is csak részletre tudtam megvenni. Most 4 évig nem eszem, de legalább nem Suzukival járok. :)
Egyébként először nekem se jött be a kerek lámpa, de mostmár megszoktam. Sokáig 75-öst akartam venni, de 2-3 évesek vagy nagyon le voltak lakva (aminek az ára még elfogadható lett volna a számomra), vagy nagyon drága volt, azután rájöttem, hogy nem is kell nekem olyan nagy autó, mivel úgyis 95%-ban csak városban használom. És mivel a 25-ös nagyon nem tetszik a (Peugeot 206-ról koppintott lökhárítójával), ezért maradt az MG. De nagyon meg vagyok vele elégedve. Azért a 200-as szebb!!!
ja, hát akinek van rá 5,5 millája... :) mellesleg nem probléma, nekem ezek a dupla kerek lámpák nem jönnek be. csak jaguáron max :) de ha kész lesz a verda, esetleg mehetünk egyet... csak úgy összehasonlításképp :)
hm... akkor lehet hogy rosszul emléxem tankra. mondom, én egyszer ürítettem ki, de annyira ideg voltam, hogy nem figyeltem, és átlagban nekem se megy bele több, mint 36-38 lityó
Végre egy topic, ahol "jó" emberek cserélnek eszmét...
Szeretnék én is csatlakozni, ha lehet.
4 éve boldog tulajdonosa vagyok egy 214-nek (jelenleg a menyasszonyom jár vele) és egy hónapja megoldottam hágé tunning problémáját: vettem egy MG ZR 160-ast :-))) (ami majdnem egy Rover 25-ös, csak szebb.)
Hágé!
A kézikönyv szerint a 200-asnak 50 literes a tankja, és én már többször tankoltam 44-45 litert bele.
Úriemberek nem beszélnek a fogyasztásról!
De, ha már itt tartunk, teljesen változó. Én klímával mentem vegyesben 7 litert. De sikerült már 10-et is megitatni vele. Szóval csak is kizárólag az ember lábában van a fogyasztása.
A 200 nak mekkora a tankja?
Mert én bármit csinálok nem tudok bele tankolni többet 38 liternél, igaz az is, hogy a mutató nem is jelzi azt, hogy tele lenne.
elméletileg egyébként elérhető kb. 300(!!!) LE is egy 1.8-as K-mocitól. nem vicc! egy angol fórumos ipse is turbósított már egy mk3-as 200-ast. mondjuk itthon tuti nem lehetne lepapírozni...
kérdésem mindenkihez szól:
foglalkozik vki közületek tuninggal? akár soft tuning, akár komolyabb, mindegy. csak érdekelne, hogy Tiv-en és rajtam kívül gondolkodik-e vki ilyesmiken
thx az infot... bontott légkondid 200-ashoz akad? :)
de maradjunk annál, hogy ROVER forever! köszönjük a hondának az együttműködést, tanultunk tőlük, de azért egy ROVER mégsem a honda kategória :)))
nem haldoklik... a "régi" topikban fél év alatt született ennyi hozzászólás, ehhez képest bőven jók vagyunk
másrészt ugye úriemberek nem hangoskodnak állandóan, és nem itt chatelnek :)
Ha mindenki az autójával foglalatoskodik, akkor megértem, hogy miért haldoklik ez a topik máris!
Kérjük felpezsdíteni!
Miért vetted volna rosszul 1.7-ért?
Különben is ha már megvetted az autót, már nem szabad nézegetni tovább, mert beleőrülsz, ha találsz jobbat!
Most néztem az auto tradert!
200-ok vannak már 1,1 m-ért is!
lehet, hogy rosszul tettem, hogy 1,7-ért megvettem?!(igaz, hogy régebbi és nincs bennük légkondi)
ha az enyémre gondolsz:
zöld.
De ezzel is az a baj, hogy körbe van karcolva, előttem főleg egy idősebb hölgy vezette, és valószínűleg nem érezte annyira a gépet.
Gondoltam rá, hogy megérné körbefujatni, de amúgy is van rajta 2 rozsadfolt (két hátsó keréknél)....
de ez sok pénz.
mert másképp nem tudom megvenni az újat... azért annyi pííínzem nincs :)
hűtés & alapjárat: Barátoknál épp erről ment az eszmecsere múltkor, szintén gyakori jelenség, de semmi vész, egyszerűen orvosolható. csak már nem emléxem a megoldásra :))
én is kezdő vagyok ICQ téren, de nem talált meg a programom.... most mennem kell, hoilnap újra próbálom aztán mehet a csevej... hágé maj' segít nekünk :))
on:
aztán nehogy kevés legyen az a 103 paci :))))
nekem is ingadozott az alapjárat, leállítottam újraindítottam aztán minden klafa, és a 1.5 óra Hungáriás pihenőt simán bírta csúcsmelegben klímával az autóm, úgyhogy lehet, hogy lesz valami bibi... De majd az okosok megmondják :)))
és már akkor teljes értékű voltál, amikor aláírtad az adásvételi szerződést :))))
Nincs, az sem tudom mi az! Na jó hallottam már róla. Ha valaki emagyarázza akkor megcsinálom, hogy tudjunk kontaktálni. Nekem is lenne kedvem egy Rover talihoz, ahol elégetnénk pár liter benzint. Szóval, nektek is így viselkedik melegben a gépé-gépé-kocccsi?
Miért akarsz megszabadulni tőle Hágé?
Hát húzós, vagy nem húzós, ez sem lesz gyerekjáték. Sajna egyébként mielőtt elítéltek, nem angol gumit vettem rá. Az AVON, nem győzőtt meg, a DUNLOP meg randa. Continentalt kapott, de ha úgy vesszük, akkor a nímetek kiszolgálják!:)) Egyetlen szívszomorúságom van, hogy Nem British Racing Green. Egyébként meg fel vagyok háborodva, sehol nem kapok Barangolós kulcstartót!!!! Még a Wallisnál sem! BMW-s öltöny az van ne féljetek. Egyébként tegnap nagyon megijesztett. Veszprémből jöttem a vizsgáimról (értelmiségiek, éééérteeed:)) ), és csak egyesével engedtek ki minket a postás ügynek köszönhetően. 10 percig álldogáltunk a 40 fokba alapjáraton légkondival, és hipp-hopp már 3000-en üvöltött a motor. Légkondi ki, motor nyugszik. Én meg üvöltöttem, hogy aki rá mer izzadni a kárpitra az ki lesz nyírva. Szóval, nem bírja a meleget alapjáraton. Úgy megy fel a vízhőfok jelzője mint Zsivány Zolee és a higanyos hasonlat!
francért nem vártál kicsit, vihetted volna enyémet is :))) szinte ugyanez a konfig, csak 3 ajtós, spéci kipuffal, sportszűrővel, mp3-as hifivel, alufelnivel...