Igen TIV ezüst. 52.000Km leinfóztam előtte februárban volt a Wallisnál 48.000-rel. A felnik szét voltak darálva rajta, és csak összel lesz pénzem megcsináltatni. Amúgy 98-as, 103LE, klíma, egy légszák 5 ajtó, motoros ablak, és en nagyon korrekt CD-s Blaupunkt benne, ami még garis. Bizony van rajta egy-két karc, meg esztétikai bibi, dehét mégiscsak 5 éves, a nők meg így is összepisilják magukat Tőle. Arról, hogy króm küszöbdísz, meg lepatentolható Roveres gumiszőnyeg, ne is beszéljünk. Ezek még nagybátyám zsír új Accordjában sincsenek. Átnézte az emberem, mindent rendben talált rajta, hát jön most neki egy 60.000-es átnézés. Nem lesz olcsó, dehát úriemberek nem beszélnek a pénzről.
Egyébként tájékoztató jelleggel, én 1.7-ért vettem.
ez is szebb lesz, ne verd a melled :))) garázsban szerelték épp, csupa por meg mocsok, de muszáj volt megnéznem... szóltam a szakiknak, hogy én leszek az új tulaj, és úgy rakják össze hogy aztán kibírjon egy 4000 km-es túrát!
Eladósorba került hőn szeretett Rover 214Si-m. 1995-ös évjárat, metálzöld, nagyon szép állapotban. Elektromos ablak, immobiliser, CD, könnyűfém felni, stb......
Az ára 1150000 forint környékén. Ha valaki meglátja az tuti elviszi! Ha valakit érdekel akkor 06-20-9862-058
Képek az autóról a http://kep.tar.hu/rover214 címen
Végre megindult egy Roveres Topic is!!
Kicsit le voltunk maradva, mi ÚRIEMBEREK!:)))))
Jómagam kicsit több mint egy hónapja vagyok egy 214Si büszke tulajdonosa.
Ez az autó volt életem legjobb döntése!!
Ha lesznek képeim, felteszem.
Nekem Wallisos emberem van aki segít vigyázni a kis autómra. De bárkinek segítek, ha valami van, és tudok.
Egyszóval Brit elegencia RULEZ!!
Vesszenek, a patkány kis GolFOSok!:)))
A napokban lettem egy 98-as 214-es tulajdonosa.
A kocsiban 27e km, van és elvileg ez reális ezt mondták a szervízben és az elöző tulaj 3. autója volt.
A kérdésem az lenne, hogy okozhat valami gondot, hogy a kocsiban volt már szívósor tőmítés csere?
a későbbiekben milyen gondokra kell számítanom a kocsival kapcsolatban vagy mire kell vigyáznom.
áh, sztem tök jó poén, hogy ők kapcsolnak össze minket, de mi még nem láttuk egymást :)))
jó fejek, tuti, hogy minden pitiáner ügy miatt őket fogom zaklatni :)))
Már ment mail, ott nagy csepegtettem infot a projektről :)
Hangszóróról nemtok nyilatkozni, mivel 200 nem = 400.
Kipuffnak mi baja? Tudok egy jó szakit, nekem a komplett rendszert megcsinálta tavaly 90 pénz környékén (új katalizátor, közép és hátsódob, nagyobb cső). Olyan fasza ki hangja lett hogy ihaj :) És jobban is húz, mint a gyárival (ez itt nem a reklám helye... habááár... de, mégis! :) )
Az éles szemem :)) csak most szúrta ki, hogy ittentájt változások történtek....
Remélem nemsokára topictalit szervezünk ....
Addig is egy kérdés: Árulja már el nekem valaki, hogy mekkora első hangszórót lehet beépíteni külön panel nélkül egy 400 ROVERbe előre????? Mert nem szedtem még le a panelt, de kívűlről 13-as belülről meg több helynek látszik... Gondolom a méret motornagyságtól független mert ugye nekem khmm izé :))) Konkrétan egy Focal 130k vagy 165k között vacilélok, ja meg hogy mélységben jó lehet-e? Roveres - zenészek segítsetek....
Hágé: Te valami nagyon durva dologban gondolkodsz írtam mailt, vááááárom a választ... Ja a kis verdámnak meg valahogy sikerült letiltanom a riasztóját, és ezt olyan sikeresen tettem, hogy ment (nem a saját lábán) a Wallisba kompjúterelni, és hamánakkómán kifújt egy kicsit a kipuff rendszer, és "Barátok közt" megcsináljuk...
Úgyhogy srácok a riasztó király, semmilyen módszerrel nem tudtuk elindítani az autót, Mondjuk ennek most kivételesen nem nagyon örültem, főleg, hogy Pestől 30 km-re lakom vazze..
igen, budapest. csak régebbi kép van róla, de nem mérvadó, mivel a felnit átraknám az újra, és még nincs rajta a sportkipuff. hétfőtől elvileg meg lehet nézni, egyelőre emilen lehetne kontaktolni, mert el vagyok havazva. árat még nem tudok, 1.800 - 1.750 körülre gondoltam, de ez csak irányár, pontosabbat csak akkor tudok, ha konzultáltam szakértőkkel
Tiv! Láttam ma a kicsikédet :) Mi a gond vele? Nem kérdeztem erről a szakikat.
Más!
Úgy néz ki, megtaláltam a megfelelő donort a projektemhez... Persze nem akarok elkiabálni semmit. :)
Ebből következően azonban meghirdethetem, hogy eladó a picinyem! Várhatóan hétfőtől meg lehet nézni.
Tudnivalók: 214 Si, '98-as évjárat, 57000 km. Felszereltségéről: elektromos napfénytető, manuális tükrök, klíma, kézi váltó, sportlégszűrő (betét), egyedi kipufogó rendszer, mp3-as kenwood hifi, elöl 2x100, hátul 2x150 Watt-os JBL hangszórók. A felnikről még nem tudok nyilatkozni, mert ami most van rajta, azt biztosan örökli az utód :)
sajnos lemaradtam a tegnapi kis chat-ről, lett volna 5letem a topic címre, a mostani adaptációjaként: ROVER-foROVER.
de mindegy, a mostani is tetszik!!
én is beteszem ide, bár a régiben benne volt, amúgy meg semmi extra, csupán egy széria 214:
Azoknak, akik Rover alkatrészeket keresnek vagy márkakeszervizen kívül szeretnék javíttatni kedvencüket, meleg szívvel ajánlom a következő helyet:
British Car Service
Késmárk u. (Barátok Közt stúdiója mellett)
06-30-4496247, 06-30-449-6257
Jó áron és jól dolgoznak, megbízhatóak, korrektek... mi kell még? :-)