Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 323
Bocs a hibáért.
,hogy mit mondanak az ügyre.
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 322
Üdv Kúper
Az Alfa topicban a napokban már sikerült kivesézni az új Fiatot. Maradjunk annyiban, hogy reméljük nem ez a végleges verzió.

Stika
Most ezt már nem értem, mert eddig a 1.2 SX váltójának típushibájáról beszéltünk. A múltkor az Utolsó Európaival kiveséztük, hogy az 1.2 és 1.6-ban egészen más váltó van (282-283). Volt más is akinek 1.4, 1.6-al fordult elo ez a hiba? Szavaidból úgy veszem ki, hogy nem hivatalos márkaszervízben végezték a javítást. Akkor hol?

Amúgy, ha ez a helyzet a váltóval dobhatunk közösen egy emilt a FAM-nak, hogy mit mondanak ok az ügyre. Mi a vélemény?

CommandAir Creative Commons License 2000.08.07 0 0 321
Mennyi ideig tartott míg megkaptad az engedélyt a Fiat Mo.-tól?
Előzmény: stika (315)
Kúper Creative Commons License 2000.08.07 0 0 320
Hali.
Akartok valami Rondát látni? :(

Itt a 2001-es Bravo/Brava

Jellegtelen Polo-Astra koppintás :(

stika Creative Commons License 2000.08.07 0 0 319
Nem, 1.6 SX és 5000-nél jött elő, ahogy írtam is. Nem került semmibe, még garanciás volt.
Előzmény: granturismo (316)
zinzid Creative Commons License 2000.08.07 0 0 318
Hali,

hajdanán csináltam egy Excel táblát, ami a kocsi sebességét mutatja a fordulatszám függvényében. Persze ehhez tudni kell a váltó áttételezését és a kerekek méretét is.
Alapban egy 1.6-os Brava adatai vannak megadva.

Itt megnézhető/letölthető

Előzmény: Barramas (312)
prb Creative Commons License 2000.08.07 0 0 317
Nekem azt mondták, hogy a szavatosság csak akkor él ha a hiba gyártási eredetű, vagy arra visszavezethető. Ha ez tényleg így van akkor a szavatosságot akár el is lehet felejteni ha nincs kedved (időd, pénzed) pereskedni.
Előzmény: stika (315)
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 316
Üdv Stika.
A tiéd is 1.2 SX? Áruld már el, hány kilométernél jött elo a hiba és mennyibe került neked a javítás?
GT
Előzmény: stika (315)
stika Creative Commons License 2000.08.07 0 0 315
Hali!
Ez a váltó típushiba sajnos igaz. Nálam 5000-nél jött elő, pont ahogy mondjátok, kettesbe visszadugásnál recsegés. Az tartott sokáig, amíg a szervíz engedélyt kapott a Fiat Magyarországtól a váltó megbontására. A megoldás szinkrontárcsa csere volt, azóta (10 K) tökéletesen működik.
Más. Nekem a Fiat Koncznál azt mondták, hogy a fődarabokra van 3 év szavatosság függetlenül attól, hogy a garancia lejárt. Váltóhibánál érdemes erre hivatkozni.
granturismo Creative Commons License 2000.08.07 0 0 314
Üdv mindenkinek!

Kedves Gatyo!
Bizony az 1.2 SX nem sportkocsi. Az 1.6 egész más ez biztos. De ajánlom próbáld ki az új Opel Astra GL-t 1.2 motorral. Szerintem nézetváltás lesz a az 1.2 SX-re vonatkozóan. Hifi meg tuningügyben várjuk a tudósításokat.

Üdv
GT

gatyo Creative Commons License 2000.08.06 0 0 313
Hi

En kb. 1 evvel ezelott vettem egy sotetkek metal bravo 1.2 16V SX de valahogy nem voltam megelegdve vele... Nem ment annyira mint szerettem volna. Ezert kb. 4 honapja (fel evesen)
lecsereltem egy bravo GT-re. Hat igy mar egeszen mas ez a bravo. Konnyufem felnikkel (igaz nem a legnagyobb 195/55/R15), automata legkondi, de az igazi a 100 lovas motor. 4000-5000-es fordulat felett valami elkepeszto a hangja. Most jon majd bele a hangtechnika (Kenwood KDC 8080R + cdtar + erosito), es utana meg egy "kis" optikai tuning.

Szoval valakit erdekel szivesen mutatok majd en is probautat... A talakozo tenyleg jo otlet lenne.

Van valakinek itt HGT-je? :))

Gatyo

Barramas Creative Commons License 2000.08.06 0 0 312
Na szoval:
A hivatalos adataim a kovetkezok:
80-2300
90-2600
100-2900
110-3200
120-3500
130-3800
140-4100,ezek tuti adatok,mai meres..:)
(Ja.es a fogyasztas 50-50%-ban 6,0 l..:))
Ciao
Barnamaci Creative Commons License 2000.08.05 0 0 311
Sziasztok!

Érdekelne minden (jó, és rossz!) az 1.2 SX Bravoról. Válaszok mailban is jöhettnek!
Köszi

Barramas Creative Commons License 2000.08.05 0 0 310
Hali

UE
Videki srac vagyok szerencsere,igy ha neha kicsit
HÜJE vagyok,van mire fogni...:)))
Felre a trefaval:tenyleg videken lakom,de a talaka nem hangzik rosszul,csak sajna nincsen tul sok szabadidom,max hetvegeken fel napok.
Majd meglatjuk,hogy jon ossze.
Mas:A ford.szam adatokkal kicsit elkapkodtam a dolgot,fejbol irtam,es nem egeszen fedik a valot..
Majd megnezem pontosabban,de 120-3300 combo az biztos..:)
Amugy reccsenes nalam is elofordult pont tegnap,de remelem,csak en ******m el..
Ciao

Előzmény: Az Utolsó Európai (290)
granturismo Creative Commons License 2000.08.04 0 0 309
T. Urak!
Az én Bravo-m '99 márciusi. Szerencsére a váltóval semmilyen problémám nincs. A prb által leírtak (308) bizony megfontolandók.

CommandAir
A 306-ban leírt idézet szerintem mást jelent.
A "szerzodéstol elállás" azt jelenti, hogy a szerzodés megkötése elotti állapotot kell visszaállítani. Azaz a Fiat visszakap egy új autót, te visszakapod a pénzedet. Mivel te nem tudsz új autót visszaadni, az értékcsökkenés utáni részt térítik vissza. Szóval nem valami biztató.
GT

CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 308
Ok, mielőtt aláírom a papírokat megyünk vele 10-15 perces próbautat.
Előzmény: prb (306)
CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 307
Nem Yellow kiadás volt, hanem mezei 1.2 SX 16V, metálzöld színben. Az M0 autócentrumban van egyébként kiállítva ilyen, meg az udvaron is láttam, nem Yellow kiadást GT üléssel.
Előzmény: Az Utolsó Európai (305)
prb Creative Commons License 2000.08.04 0 0 306
A következőkre vigyázz. Ha beviszed a kocsit és 14 nap mulva "javítva" visszaadják és ugyanúgy nem jó, akkor a következő javításnál újból számolják a 15 napot. Ha úgy érzed, hogy a kocsi nem jó ne vedd át. Egy percre se.
Előzmény: CommandAir (304)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.04 0 0 305
Az üléseket illetően: nem Yellow verziót láttál véletlenül? Ami úgy néz ki, mint egy sárga GT, csak 80 lovas a motorja? Azokban van a sportülés.
Nekem 1 hónapja még normál üléssel adták át a 100 16V-t, nem hinném, hogy a sportosabb ülés a 80 16V privilégiuma lenne...:-)

Azért kicsit megnyugodtam, az enyémben más a váltó... És vannak ám hibamentes Bravo-k is, kár, hogy Te kifogtál egy makrancoskodót.

Előzmény: CommandAir (303)
CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 304
Most olvasom épp a garifüzetet.
Eszerint ha nem kérek csereautót (amit úgyis csak 3 napra adnak) akkor 15 napon belül el kell végezniük a javítást. Ez valyon munkanapot jelent vagy naptári napot?? Szerintem naptári napnak kellene lennie. 15 napon túl lehet kérni új autóra való cserét.
De! Van itt egy ilyen mondat:
-Ha cserére nincs lehetőség, vagy a vásárlónak a cseréhez fűződő érdeke megszűnt, a szerződéstől elállhat.

Mit jelent a 'cserére nincs lehetőség'?? Jogi kiskapu? Bocs haver nincs az udvaron épp egy Bravo sem, húzz a retekbe?

CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 303
Pontosan: Bravo SX 1.2 16V

Állítólag ezeket a váltokat is szerelik be egyes Alfákba is, és ott is jelentkezett ez a probléma. Állítólag a 2. fokozat szinkronjával van a gond.
Szemléltetni úgy tudnám a hangját, hogy ha 3000 ford. körül váltok le vagy fel kettesbe, mintha csak félig lenne a kuplung kinyomva, úgy recseg.

Másik dolog. Mikortól cserélték le a Bravo-k ülését? Tegnap láttam a szalonban, hogy most már az 1.2-es is GT sportüléssel (elöl,hátul) jön ki.

Előzmény: granturismo (299)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.04 0 0 302
GT !
Azt elfelejtettem megírni, hogy a korábban le nem játszható vagy "ugrós" CD-ket a mostani tár még a legrosszabb úton is tökéletesen lejátsza. Lehet valami abban, hogy (sajnos) ebből is az új a legjobb.

CommandAir:
nem túl megnyugtató, amiket írsz a 8 hónapos Bravódról, az enyém 1,5 hónapos és van bennem egy furcsa előérzet, hogy majd lesz valami. Hiszen annyian szidják csak úgy és most itt egy konkrétum! Azért remélem, nem lesz semmi és a te kocsidat vagy a hibás dolgokat kicserélik !

bubó

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.04 0 0 301
Sziasztok!

Akkor szeptemberben találkozunk? Nekem is szimpatikus ez a hónap.

BUBÓ Creative Commons License 2000.08.04 0 0 300
Hello GT ! A korábbi CD-táram is Sony volt, nagyobb, szürke és nem fiókos, hanem bele lehetett tologatni a cd-ket. A számát már nem tudom, de gyanítom, hogy a tied is ilyen lehet. Ezzel az volt a tapasztalatom, hogy kb. 3 éves használat után nem, vagy hibásan játszotta le az írt cd-ket és néhány magyart is(...).A szervízben azt mondták, hogy lehet tisztogatni, de nem lesz már tökéletes, optikát kell cserélni, az meg már nem éri meg.Lehet, hogy ennyit bírt ki,igaz, én csak cd-t hallgatok. UE 292-re: nagyon szívesen részt vennék egy Bravos összejövetelen, nekem is szeptember lenne a jó ! Üdv: bubó
Előzmény: granturismo (299)
granturismo Creative Commons License 2000.08.04 0 0 299
T.Bubó.
Nem mondanám,hogy két féle adapter volt. A másik adapter ugyanolyan mint a tiéd csak nem adnak hozzá elolapot ezért nincsenek benne azok a lyukacskák ahová bepattan a kamu-elolap.
Az én Cd-táram régebbi mint a tiéd, CDX-71-es. Ez is tudja a textet csak a magnóm nem. Most egy szekrényben pihennek. Sajnos ez a tár még nagyobb méretu, több helyet foglal. Egy megfigyelésem:
sajnos a számítógéppel írt CD-ket nem játssza le.
A tiéd lejátssza?
UE 292 hozzászólásához mit szólsz? Akkor megnézhetném/meghallgathatnám.

Mic 414
Kösz az infót. Kifogom szerelni a gyertyámat és megnézem. A sportgyertya hasznáról nekem is hasonló sejtéseim voltak.

CommandAir
Sajnálatos a dolog. Milyen Bravod van pontosan?
Van cserelehetoség. A csere feltételei a garanciafüzetben pontosan benne vannak.

Üdv mindenkinek.
GT

cikkes Creative Commons License 2000.08.04 0 0 298
Kedves Bubó igazad van de én eddig is tudtam, hogy jól csinálom, nem kellet ezt nyugtáznod.
Prb- nek pedig csak üzenem, hogy kapja be a faszom! :))))
Az való neki:))))))))))
Bár nem hiszem, hogy ilyen nyomorékoknak a szájába adnám:)))
CommandAir Creative Commons License 2000.08.03 0 0 297
A szervizes szerint a váltómű szériahibás, mert már többen is visszavitték ezzel a hibával. Volt másnak is itt közülünk baja a váltóval? Egyébként 14.000 km van az autómban, és nem lett széthajtva.....
CommandAir Creative Commons License 2000.08.03 0 0 296
A 8 hónapos Bravom ma megadta magát. Elvitemm szervizbe a következőkkel: 1.Fogyott az olaj a szervókormányból 2.Váltó recseg amikor 2.-ba kapcsolok 3000-es fordulat környékén. A szerviz szerint mindkét fődarab hibás így garanciában csereélni fogják. Tud arról valaki, hogy mikor lehet a teljes autó cseréjét kérni? Hány fődarabnak kell ahhoz tönkremennie hogy új autót kapjon az ember? Egyáltalán van ilyen lehetőség?
mic414 Creative Commons License 2000.08.03 0 0 295
Fijúk, ez most nagyon időszerűen jött. Ezt a hírt tegyétek el későbbi időkre, amikor egy újabb ifjú titán bejönne fikázni:
http://www.autoexpress.co.uk/miklosb/newnews/newsarticle.php3?id=901

A hír arról szól, hogy a UK-ba szállított első Audi A6 Allroadok egyike totálisan kiégett, miközben próbaúton volt egy leendő vevővel. Lyukas volt egy tömítés és begyulladt az olaj. Impresszív.

mic414 Creative Commons License 2000.08.03 0 0 294
Granturismo, a gyertyával kapcsolatban. Ezen a gyertya dolgon én is gondolkodtam vagy másfél éve, sokat olvasgattam a Weben, akkor olvastam a Brisk gyertáról is, ami állítólag azért jó, mert négy lába van ami nem a katód felé lóg, hanem körbeveszi, és sokkal egyenletesebb robban be a benzin. Gondoltam is, hogy biztos jobb, kéne venni. Pont ekkor volt a Bravan 40K-s szervíz, gyertyacsere is (1.6-os motor), megkaptam a régi gyertyákat is, és nem pont olyan volt az is! Nem az volt a márkája, de a konstrukció ugyanolyan volt. Úgyhogy még az is elképzelhető, hogy a mostani gyári motorodban is ilyen gyertya van. Amúgy én a Weben azt olvastam, hogy a gyertyacserével sok mindent nem lehet elérni. Biztos olyan ez is, mint mikor a hifi hangfalad tüskelábai alá még beteszel egy ólomlemezt. Valószínüleg semmi különbséget nem lehet észrevenni, viszont mennyivel jobb így rágondolni :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!