Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156907

"2 db-ra emlékszem haraggal. Egyik egy Citroen ZX. ........Egy péppé rohadt darabot kozmetikáztak széppé. A másik a Megane 1.5 dCi. ......De 200 000 alatt kétszer kellett motort cserélni hajtókar csapágy miatt."

 

Az első esetben inkább az eladóra kéne haraggal emlékezni, a második lehet jogos. Szerintem.  :-) 

 

Előzmény: XANTIi (156906)
XANTIi Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156906

Az ilyen "okosságok", hogy de kopogós műanyag mindenütt a beltere nem zavarnak. Trabantoztam, jártam UAZ-al sokat az eddigi 1,1 millió kilométerem alatt. Volt vagy 15 francia használt és 1 japcsi és egy BX új autóm. 2 db-ra emlékszem haraggal. Egyik egy Citroen ZX. Durván átbacott a magyar tulaj. Egy péppé rohadt darabot kozmetikáztak széppé. A másik a Megane 1.5 dCi. Ami nagyon jó, kényelmes, praktikus autó. De 200 000 alatt kétszer kellett motort cserélni hajtókar csapágy miatt.

Előzmény: XANTIi (156905)
XANTIi Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156905

Mikor nagyon tele lett a buxám az öreg autók copatásával, kerestem a legolcsóbb, nagy belterű ÚJ dízelt. A Renault (Dacia) 1,5 dCi-je kizárt volt a 2 előző motor katasztrófa okán. Volt alternatíva a Fiat Linea. A döntést az 1,6 Hdi hozta, amiről mindenkinek jobb véleménye volt mint a Fiat 1,3-as kis dízeljéről. A PSA 2-es HDI-je is jól szolgált előző autókban.

Másfél év használat és 30 000 km után teljesen bevált a P301. Lehetett volna a C Elysee is, de épp erre volt jobb akció. Egyetlen zavaró hiányt csak az utastéri rakodó kis terekben érzek. A Megane Renault ilyenekkel elkényeztetett. De akkor jó 1.5 millával volt az drágább és az 1,5 dCi kizárt egy újabb vásárlást. Így a Dacia is kiesett ami azonos árkategória volt.

Előzmény: RadiX (156904)
RadiX Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156904

Valószínűleg ezek a minimálautók (és a kínai piac) mentette meg a PSA-t a csődtől a válság után. A Dacia Logan sikere után több gyártó is elkezdett ilyeneket fejleszteni, a kisebb vásárlóerejű piacokra, és hát Magyarország is részben ilyen piac.

Előzmény: French Force (156900)
gosztiapa Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156903

Ha neked nem tetszik valami,az még nem jelenti,hogy ocsmány.Ez olyan,mint a "németautópárti" vélemények.Ár-érték arányban tökéletesen megfelel,mivel a cél egy új autó vásárlása volt egy adott keretet és igényeket figyelembe véve.Hidd el körbenéztem rendesen.Használt autóval egy a baj.Nincs normális a piacon(mindenki lop,csal,hazudik) a magánszemélyek is kamuznak.Már volt egy pár használt autóm,így tudom mi a dörgés,de most 50 fölött egy újban gondolkodtam.A franciás kényelem itt is megvan bőven.A felszereltség megfelelő. Ár-érték arányban is ez volt a jobb választás.Persze lehetett volna 1 millával többet is kiadni egy másikért,de annyival nem ér többet egyik sem.Használtat meg soha többet.

Előzmény: French Force (156895)
XANTIi Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156902

Vitatkozok veled. P301-em van, viszonylag új. De közel 30 éve francia autó mániás. AX-ektől Xantiákig volt szinte mindenből több is. De mire nyugdíjba mentem, tele lett a buxám az állandó baxtatással. Nem hobbi tárgya az autó, hanem közlekedési eszköz. Nekem. A lehető legkisebb gonddal, nyűggel. Pedig tisztességes szerelőkkel dolgoztam! Aki értékeli a feltétlen megbízhatóságot az inkább kisebb, egyszerűbb de újabb autót vezessen. Szerintem. Imádtam a 2 lityós benyás Exclusive automatás Xantiát. De kellett mellé egy occó kis dízel AX, hogy legyen mivel járni, ami nem 11 litert szlopál. A P301 5 lityi gázolajjal (mint az AX) kényelemben, nyugalomban elvisz bárhova. Tágas, bő csomitartó, mindenhez hozzáférni, nem kell nőgyógyász képesítés egy izzócseréhez. Semmi felesleges elektromos firlefranc. Ami 5-10 évesen úgyis betojik és csak komplett egységben cserélhető. Nem olyan elegáns kívülről, mint egy Mistral P306? Zákson! De GONDOK nélkül ülök bele bármikor.

Imádom a régi franciákat. A Kacsától a P604-ig. Vagy a valaha volt legszebb kupét, a P406-ot. De nem napi használatra.

Persze akinek hobbija az alatta fekvés, a bontott alkatrészek lutrija az más kategória.

Előzmény: French Force (156900)
mica-r Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156901

Ha mindenki használtban gondokodik, akkor hogyan lesznek az idő múlásával használt autók?

Pláne újat hasonlítasz öregebb autókkal. Nem valós arányítás.

Előzmény: French Force (156900)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156900

Tudod mit? Inkább 1 millióért vagy olcsóbbért egy használt, de szép és kényelmes autó. Mindig lesz újabb, de hogy jobb-e, szebb-e?... háááát... soha.

Előzmény: mica-r (156899)
mica-r Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156899

Ugyan, pár millió Ft-ért mit vársz? 2X annyiért már lehetnek komolyabb elvárások.

Előzmény: French Force (156898)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156898

Ja. Milliókért. Inkább használt, de kényelmesebb, szebb, jobb.

Előzmény: mica-r (156896)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156897

Vettél volna egy kiváló állapotú 306-ost. Abban legalább van stílus és franciás kényelem...

Előzmény: Gábor19780730 (156889)
mica-r Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156896

Egyszerű olcsó minimál autó, nem kellene sokat várni tőle

Előzmény: French Force (156895)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156895

Ez megagáz. Arról nem beszélve, hogy a 301 ocsmány, mint valami török szedán. A Peugeot visszalépése, szégyen. Főleg egy 505, 306, 406 után...

Előzmény: gosztiapa (156892)
FeZ_ Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156894

Hát...már nem emlékszem 100% biztosan, de úgy rémlik, hogy kuplungozni meg lehet a helyén, de a váltócseréhez le kell(ett) venni a keretet. 

Előzmény: sixbighammer (156893)
sixbighammer Creative Commons License 2018.11.18 0 0 156893

Sziasztok!

Peugeot 406 2.1 td 12v. Bölcső keretet le kell dobni váltó levételhez? Vagy kifér valahogy? 

Előre is köszönöm szerelő úrak tanácsát.

gosztiapa Creative Commons License 2018.11.10 0 0 156892

Ezt gyárilag így állították be.Nekem Peugeot 301 van és fél óra után teljesen áramtalanít,még a rádiót sem lehet bekapcsolni.A Peugeot szervizben mondták,hogy nem lehet átállítani...... 

Előzmény: Gábor19780730 (156889)
kari56 Creative Commons License 2018.10.19 0 0 156891

Üdv Urak!

 

Az I-es és II xsara ajtói egyformák? Délutánra átrakták az oszlopot a parkolóházban a bal oldalra:((

FeZ_ Creative Commons License 2018.10.08 0 0 156890

Kiiktatni úgy tudom, hogy nem lehet, de diaggal át lehet állítani, hogy hosszabb idő után kapcsoljon át a BSI.

 

Előzmény: Gábor19780730 (156889)
Gábor19780730 Creative Commons License 2018.10.08 0 0 156889

Sziasztok. Pár hete vettem magamnak egy citroen c -elysset 1,6 hdi. Na most ezzel az economy moddal van problémám,leállítom a motort és egy kis idő után kikapcsolja a rádiót,belső világítás nem működik,ablakot sem engedi lehúzni,ha valamit csinálni akarok újra be kell indítani a motort. Ki lehet ezt valahogy iktatni? Az akkumlátor új benne 60 Ah s.

janisch Creative Commons License 2018.09.11 0 0 156888

Nincs mit! Ezek kb. azok a paraméterek, mint ahogy én vettem, csak az enyém színe cápaszürke metál.

Ha tényleg valós a szervízkönyve és a futott km, akkor nem fogod megbánni.

 

A hirdetésnél néhány negítívumot említ az Autónavigátor, pl.: "részben kárpitozatlan csomagtér", de azt általam leírt módon (Aliexpress) viszonylag olcsón tökéletesen orvosolni lehet.

Ha esetleg megveszed és érdekelnének a csomagtartó fedélen borításán kívüli megoldások is, mint pl.: 5-10 euróért színezett cápauszony antenna vagy 3-5 euróért krómozott kipufogóvég rendelése, akkor szívesen segítek a későbbiekben.

Előzmény: apatata (156887)
apatata Creative Commons License 2018.09.11 0 0 156887
Előzmény: janisch (156886)
janisch Creative Commons License 2018.09.10 0 0 156886

Hali! Én februárban vettem egy 2013-as hasonlót (1.6 benzines, Exclusive kivitel), 56ezer kilométerrel - teljesen megbízható eladótól; és mondhatom: nagyon meg vagyok vele elégedve.

Én kb. ilyenre vágytam, még nincs agyonelektronizálva, de a lényeges dolgok benne vannak - ahogy az egyik internetes teszt írta: igazi válságszedán. Eddig 8600 km-t mentem vele, a benzinen kívül még szükségből semmit nem kellett rá költenem.

Azért írtam a szükséget, mert az Aliexpressről egy csomó kiegészítő dolgot rendeltem hozzá (pl. csomagtér belső borítás, stb.)! (Igen, Kínában is gyártják ezt a Citroent, ott nagyon népszerű és emiatt sok minden méretpontos.)

 

Ez a hetedik autóm, nekem eddig ez a legjobb!

Előzmény: apatata (156885)
apatata Creative Commons License 2018.09.09 0 0 156885

szép Estét

Tervezem , hogy 1 CITROËN C-ELYSEE 1.6 VTi  Selection tulaja legyek az autó 2015-ös  85kw

Valaki esetleg tudna segíteni , hogy egy kis infót az autóról adna nekem?

Megéri nem éri az alkatrész van-e hozzá? Amit kinéztem abban 103000 km van gondolom akkor cserélnem kell a vezérlést , de nem találtam hozzá a neten

előre is köszi az infót

starex Creative Commons License 2018.08.13 0 0 156884

Sziasztok,valaki tudna segíteni,1,4 KFU benzines citroen c4 16 szelepes,motor kerreg,hol lehet a probléma??

Vezérlés,?? előre is köszi

cmlHunter Creative Commons License 2018.08.01 0 0 156883

Szia! Gyári diagnosztika többet mondana, ha le tudod szedni meg lehet nézni az egr szelepet kipucolni visszarakni. A turbónyomás hiánya valami vákuumcsőtől is lehet, ugyan így nem tudom az egr szeleped régebbi vákumos vagy elektromos.

Előzmény: kiki71 (156882)
kiki71 Creative Commons License 2018.07.28 0 0 156882

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Berlingo 1.6hdi-hez. Tegnap hazafelé jövet egyszer csak visszafogott lett az autó. Jó tempójú menet után városban alig gyorsult erőtlen lett, alig bírok felgyorsítani 90-re. Nem sokára rá motorhiba világítani kezdett. Félre állva kiolvastam P0402, töröltem, azóta nem jött vissza a hibakód, motorhiba jelző sem világít, de az autó ugyanolyan erőtlen. Mi lehet a gond. Létezhet hogy egr miatt valamiféle biztonsági fokozatba kapcsolt vagy turbó hallt meg? P0402-re egr-t olvastam.

válaszokért előre is köszönet. 

kazi30 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 156881

Sziasztok! Van valakinek a PSA MA 5-ös váltójához valami szerelési okossága?

.:Zool:. Creative Commons License 2018.07.17 0 0 156880

Sziasztok!

 

Leendő C5 gazdaként kérdeznék.

 

2005-ös facelift utáni. Nem zörög, nem rohad, egy dologra nem tudott a szerelő mit mondani. 

Az első lengéscsillapítón finom olaj jelek vannak. Az első kerék felett benézve a kerékívbe van a lengéscsillapító, azon a gumiharang és ott van minimális olaj. Bele szabad menni a vásárba, vagy drága dolgokat vetít előre?

 

Köszönöm előre is!

stevie-13 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 156879

Sziasztok! Gumis ajánlat következik :-)

 

Szezonvégi Vredestein akció (ennél olcsóbb nem lesz!)

 

195/65R15 Vredestein Sportrac 5 91H 13.990
205/55R16 Vredestein Sportrac 5 91H 15.990
225/45R17 Vredestein Ultrac Satin XL 94V 20.990

 

215/55R17 Vredestein Ultrac Satin 98W 24.990 (DOT2016)
225/55R17 Vredestein Ultrac Satin XL 101W 33.990

 

Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.

 

Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.

xmbela Creative Commons License 2018.06.22 0 0 156878

Valószínű a hűtővíz szintet reklamálta. Kühlmittel vs kältemittel.

Előzmény: Emutheone (156876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!