A készüléket nem ismerem, de mellékelem a több helyütt is elérhető leírások egyikét. D. Tibor fórumtárs részletesen leírta a megoldás menetét. Csupán az a probléma, hogy ő is az általában jellemző vezetékelésből indult ki (fejegység bemeneti csatlakozások, ISO kábelköteg tipikus kialakítása stb.) Számomra is elég faramuci a rádió hátoldali csatlakozó aljazat(inak) kialakítása.
Mivel már a korábban is említett „Reverse” bemenet nem található, csak egy valamire tudok gondolni, mégpedig arra, hogy a fejegység elektronikája a videójel megkapásakor automatikusan átkapcsolja a kijelzőt a kameraképre. Igaz, ilyennel még nem találkoztam, de, mint lehetőséget nem lehet kizárni.
Ebből a feltevésből kiindulva, az alábbi kapcsolási megoldással próbálkoznék (legfeljebb nem sikerül, de hibát nem okoz!). A tolatókamera az előírás szerint kapná meg a tápellátást (tolatólámpa + pólusa és test), s az RCA kábelt csatlakoztatnám a kamera és fejegység közé, figyelmen kívül hagyva a kábelbe integrált tápvezetéket (piros). A kamera tápjának bekapcsolásakor kiderülne, hogy megtörténik-e az automatikus átváltás vagy sem.
A készülék nem éppen részletes leírásából másra nem tudok gondolni.
Köszi szépen! Arádió tudja kezelni!A rádió iso csatlakozoján megvan az összes csatlakozás viszont az autó csatlakozoján csak 4db csati van 12+,negativ,antenna,12+gyujtás.Azt szeretném tudni,hogy melyik üres helyre dugjak egy szálat
Kimaradt: a rádióból is jön egy vezeték általában REVERSE felirattal, ezt is össze kell kötni a piros vezetékkel, ez a rádió felé ad + feszt, így bekapcsolja a kijelzőt.
Természetesen a negatívot (barna vagy fekete) is be kell kötni(testre)
Egy tolatókamerát szeretnék bekötni egy 4.1"JSD 5888 as rádioba. Összekötöttem de nem müködik,van rajta video in de lehet,hogy be kel kötnöm a videókábel rca csatlakozásokon lévő piros vezetékeket?
Ford Focusomba vettem egy kínai fejegységet,mert a világon mindent tud,amit egy tablet vagy egy teló,csak a hangja egy katasztrófa. Vettem hozzá egy Axton márkájú dsp erősítőt ,de azzal sem lett jobb a helyzet.
Van valami megoldás hogy maradjon a kínai fejegység,de csak a jelet küldje valami más kütyünek ami feldolgozza és szépen megszólaltatja? Van egy régebbi Alpine fejegységem,nem lehetne a kesztyűtartóba elhelyezni,hogy ő oldja meg a hangfeldolgozást? Lehet hülyeség , azért kérdezem hogy lehet e. Vagy más megoldás esetleg?
Adott egy 2012-es Citroen C4-es Grand Picasso kocsim, benne egy RNEG MyWay gyári rádió, a gyári hangszóró szettel. A rádió nem a legszuperebb minőség, viszont hozza az elvárást, nincs vele semmi gond (leszámítva az elavult navigációt, illetve hogy a telefon bluetooth párosítást nem bírja, mert folyton újraindul, de ez egy másik téma).
A probléma, hogy nincs rajta USB, ezért MP3-at csak CD-n/DVD-n tudok vele lejátszani, ami nem igazán mai technológia… (mielőtt valaki felvetné: ez a rádiótípus nem támogatja a A2DP/AVRCP szabványokat, vagyis nem lehet közvetlenül telefonról zenét lejátszani bluetooth segítségével)
A rádión van AUX (line-in) bemenet, de ha arra a bemenetre adok jelet, katasztrofálisan szól, teljesen mindegy, hogy milyen forrást tesztek rá. Minden középen van, nincs semmi dinamika. Érdekes, hogyha a rádió vagy CD szól, akkor nincs vele semmi gond, egész jó a minőség.
Bemenetként próbáltam már mobiltelefont (Samsung S9+), jack dugóval, Fiio X1 DAC lejátszót, szintén közvetlenül jack dugóval és laptop bluetooth kimenet és egy Fiio BTR3 bluetooth vevő segítségével, amit jack dugóval csatlakoztattam (a kodek LDAC volt !), de nem lett jobb.
Ezt a Citroen szériát ezzel a rádiótípussal, illetve az RT6-os típussal lehetett rendelni. Az RT6-os sokkal megfelelőbbnek tűnik, de mivel gyárilag is nagyon drága volt, igen nehezen fellelhető, ami az árán is látszik. Egy helyről kaptam árajánlatot ami elég húzós volt: ~220 eFt+30 Eft a beszerelés/programozás + ÁFA… és ez egy használt RT6-os lett volna…
Más (nem gyári) típus nekem megfelelne, de ha olyat használok, akkor az ugyebár nem kezeli a gyári rádió LCD-jét, így az el fog sötétülni, ami elég nagy gond, mivel fontos infók jelennek meg itt, úgymint; alacsony keréknyomás, motorhiba, ajtó nyitva,
fogyasztás stb.
Szóval, bármilyen ötletet, javaslatot szívesen veszek !
Sziasztok! Egy olyan problémám lenne, hogy a kalaptartóm nagy basszusú zenénél berezonál, beremeg. Melyik a legjobb rezgéscsillapító anyag? Ki milyen anyagra esküszik? Bitumen + rezgést elnyelő hab? Ennél jobb konstrukció nincsen? Válaszokat előre is köszönöm!
Veteránkorú autó lábterében lévő gyári helyre szereltem be két hangszórót (ezt a típust) régebben, de most felmerült bennem, hogy az ott lévő "doboz" minden, csak nem zárt. Autóhangszóróknál ez mennyire jelent gondot? Előre is köszi!
Van egy Car MP5 player 4019B tipusú autórádióm, nincs hozzá magyar nyelvű kezelési. Nem tudom, hogyan lehet belépni a menü programba. Ha tud valaki segíteni megköszönném.( nem magyar menüs)!
Új autó állt a házhoz, egy Stilo Multiwagon. A régi hifit már nem akarom beépíteni, nagy részét el is adtam már, a komponens szettem viszont még megvan, egy Massive CK6. A Stilo hangrendszerével alapvetően megvagyok elégedve, hétköznapi hallgatásra alkalmas, a hangerőt nem szereti, de hát mit lehet várni egy sima fejtől. Azon agyalok, berakjam e a Massive szettet, vagy hagyjam így ahogy van. Lehet, még rontok is a helyzeten, ha csak fejről hajtom, lehet elkélne egy kis erősítő, de nem akarom túlkombinálni az egész dolgot.
Sziasztok opel corsa c-ben még az előző tulaj sony xplodot épített be a gyári rádió helyett, aztán elromlott és hasonló jvc-t vettem bele. Na most az a baj, hogy az xplodnál ha kivettem a kulcsot és utána visszadugtam akkor folytatta amit hallgattam(mondjuk a rádiónál a petőfit hallgattam akkor azt). A jvc-nél pedig bejön a rádió 87.5-ön sistereg és nekem kell nyomni a beállított frekvenciára( a beállításokat nem felejti el) illetve a hangerő is azthiszem 14 érték az alap ilyenkor. Az xplodnál ezt is tudta és nem kellett beállítanom. Lehet, hogy az xplod csatlakozója rosszul van kötve és máshogy kapja az áramot?