Keresés

Részletes keresés

famadar Creative Commons License 2001.04.02 0 0 62
kb3300-11000HUF
attól függ gyáli vagy győri út új vagy újítod
üdv : famadar

Előzmény: Törölt nick (59)
Chris__ Creative Commons License 2001.04.02 0 0 61
Hali!
Mennyi kb. az a nem egetrengető összeg???
Előzmény: Törölt nick (59)
pik20d Creative Commons License 2001.04.02 0 0 60
Sziasztok!

Mennyiért mérik mostanában az orvosit a Gyáli ill. a Győri úton?

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.18 0 0 59
ywerd

Merevszárnyú oktató Fehérvári Tamás, (06 20 985-3306 ). Ő UL-t is oktat, gépet is tud biztosítani, és a költségek sem egetrengetőek (egy Cesna-s oktatáshoz képest)

Előzmény: ywerd (58)
ywerd Creative Commons License 2001.01.18 0 0 58
Sziasztok,

Érdekelne, hogy hol lehet megtanulni merevszárnyú UL repülöt vezetni. Jelenleg C vizsgás vitorlázórepülö vagyok.

kakukkmadár Creative Commons License 2001.01.12 0 0 57
sziasztok,

ezt csak megerősíteni tudom, a Gyáli úton nagyon kultúrált a reporvosi vizsgálat. Nem könnyelműek, de nem akarják átharapni a torkod, ha a körmöd hosszabb a megengedettnél :-))

szal javaslom mindenkinek, én is most csináltam meg...

Egyébként - ha minden jól megy (píz köll hozzá) - akkor én is egy ismerősömnél kezdek PPL-re tanfolyamot, kicsit olcsóbban, kicsit "barátságosabban", mint máshol...

kakukk

Előzmény: ms (38)
ms Creative Commons License 2001.01.09 0 0 56
Ez a félmillilő tényleg csak akkor igaz ha sokat berírsz a tényleges repülés helyett. Ezt ha csak most kezdessz el repülni nem igazából javaslom. Sanjos tényleg a duplája felé közelít az összeg. (Persze az már tartalmazza az oktató díját is - nálunk ez még mindíg minimális Svájban az oktató elkér 100-120 svájci frank-t egy óráért ami akárhogy számoljuk 16-20e Forint!!!! Ez az összeg már általában tartalmazza a leszállási illetékeket is ami a normál repült órában persze nincs benne - Budaörsön ez kb. 1000-2000Ft Súly függvényében+kiképzésnél (touch&go) némileg olcsóbb, ja és a repbenzin sem lesz olcsóbb!!)

Nem elriasztani akarlak de figyelni kell a részletekre, mindenképpen nézz meg több gépet is.

Ha tovább érdekel a dolog hivj fel, beszéljünk és nem igazából vagyok elkötelezve sehová viszont oktatás szervezéssel foglalkozom (PPL, N-VFR, IFR, C-KAT), ami azt jelenti egy csomó lehetőséget végig tudunk beszélni és kiválasztani a neked leginkább megfelelőt. (ide érdemes ellátogatni, megtalálod elérhetőségeinket: http://www.maracsko.hu)

Ha további kérdéseitek vannak kereshettek direktben is!
Üdv, MS

Aero Média Creative Commons License 2001.01.08 0 0 55
Hát sajnos az a félmillió körüli összeg, az csak akkor igaz, ha nem végigirepülöd a kiképzést, hanem végigírjátok. Bocsi, de tényleg nem férhet bele ebbe az összegbe. Egy valamirevaló oktató nem oktathat ingyen, a gépnek akkor is van költsége, ha áll, persze van aki szeret mondjuk a biztosításon spórolni... Szóval reálisabb mondjuk majdnem a duplája. Nem is beszélve a tervezett kiképzési óraszám-emelésről.
Nyíregyházán sajnos nincs is kétmotoros gép, ami volt a tavasszal össze bírt törni, mert olyat szerettek volna vele csinálni, amit ő nem akart.
Jobb megoldás amit nálunk találhattok, banki kölcsön felvétele a PPL meszerzéséhez, vagy mondjuk a C kategóriához. A részletekről nemsokára olvashattok a honlapunkon: http://www.aeromedia.hu/
pik20d Creative Commons License 2001.01.07 0 0 54
Osztom Gyub véleményét, szerintem is a legjobb út egy kicsit spórolni, és egy szimpatikus repülő iskolában megcsinálni a PPL-t. (félmillió körül ki is jön) Talán időben és pénzben is ez éri meg leginkább. Azán pár év hiénázás, és sínen vagy.
Üdv: Pik
Előzmény: Johanna (51)
pik20d Creative Commons License 2001.01.07 0 0 53
Csababá!
A Malév klub igen belterjes.

Üdv: Pik

Előzmény: csababá (47)
Gyub Creative Commons License 2000.12.25 0 0 52
Végigolvastam a csevejt a témáról, azt hiszem elég sok tévedés található! A képzés ára 30 órás repülést alapul véve nem olyan drámai - óránként mintegy 18-20000 Ft. Nálunk lehet mindezt részletre is csinálni, a Te általad megszabott ütemezés szerint. Mint minden technikai sport ez is jócskán pénzbe kerül, de amit kapsz érte az, a szó szoros értelmében: "nem mindennapi"!
Ha valakinek ingerenciája és komoly szándéka van PPL képzésre, az írjon emilt:gyub@freemail.hu
Sok sikeres képzésen vagyunk túl, minden képzés során új és újabb barátokat szereztünk.
Szerintem az orvositól és elméleti vizsgától nem kell tartani, hiszen manapság már igen széles skálán engedélyezik a PPL-t.
Johanna Creative Commons License 2000.12.18 0 0 51
Hi Goose
Valóban felemelő élmény az orvosi ... Rámegy a napunk és még fizetünk is érte. Tanulmányt lehetne írni róla...
Előzmény: Goose- (43)
jarod_ Creative Commons License 2000.12.04 0 0 50
Úgy tudom Nyíregyházán már nem mezőgazdasági pilótának képezik az embereket, hanem kereskedelmi pilóta jogosítást, meg műszerrepülő kiképzést meg kétmotoros jogosítást kapnak.

A pilótasághoz vezető másik (ugyancsak nem királyi) út, elvégezni egy másik szakirányú egyetemet, főiskolát (BME, Kandó), közben megszerezni a magánpilóta (PPL) szakszót, szorgosan repülni mindennel ami mozog, mielőbb oktatónak lenni és gyűjteni az órákat esetleg külföldön is. Amerikában állítólag egész baráti áron lehet repülőzni.

Nem eccerű:-(
De ha az ember nem adja fel működhet:-)

Előzmény: Goose- (49)
Goose- Creative Commons License 2000.12.03 0 0 49
Hi Two-pack!
Kérdés jó. Több féle út van...de egyik se igazán bejáratott és nem müködik úgy ahogy kéne tudomásom szerint. 1 Nyíregyháza fősuli. Ahol mezőgazdasági pilótának kiképeznek és utánna lehet próbálkozni a melévnál. 2 Saját pénzből, sacc per 3 millióért kiképezteted magd és ugyan úgy próbálkozol. Pillanatnyilag ezek jutnak eszembe amiről már hallottam, hogy van akinek sikerült. De ha van valakinek ennél jobb, müködőképesebb ötlete azt én is szívesen hallanám.
Üdv Goose
Előzmény: Two-Pack (48)
Two-Pack Creative Commons License 2000.11.26 0 0 48
Sziasztok!

Egy ifju repuleg rajongo vagyok es azt szeretnem megtudni, hogy ha valaki pilota szeretne lenni, de nem a legieronel, nem vadaszgepeket szeretne vezetni, hanem utasszallito gepeket, akkor milyen suliba, egyetemre, fosulira vagy egyalétalan hova kell jarnia. Hogyan lesz valakibol pilota?

Elore is koszonom a segitsegeket!

csababá Creative Commons License 2000.11.24 0 0 47
Urak!
A Matáv repülőklub milyen?
Goose- Creative Commons License 2000.11.24 0 0 46
Hi Bi!
A dioptria határ sacc per 3-nál van, a Gyáli úton talán feljebb is mennek, de az már...
Siklóernyő életveszély...sárkány...is (Aki nem ért velem egyet...lehet tiltakozni nyugodtan :) ) Szerintem minnél inkább repülő formájú valamivel próbálkozzál, lehet az akár motoros, akár vitorlázó. Árban szerintem ezek közül a siklóernyő a legolcsóbb. Utánna kb 1 kategória a sárkány (motoros) és a vitorlázó.
Ha érdekel még valami írj mailt
üdv Goose
Előzmény: Bi (45)
Bi Creative Commons License 2000.11.24 0 0 45
Mennyire szigoruak ezek az orvosi szabalyok? Hol a hatar dioptriaban?
Egyebkent szerintetek mivel erdemes kezdeni? Sikloernyo? Sarkany? Melyik a legolcsobb, illetve melyik mennyire veszelyes?
Bocs, hogy ilyen sokat kerdezek egyszerre, de ez az uj pilota-kultusz itt az indexen folkeltette az erdeklodesemet...

Good Bi!

Cifu Creative Commons License 2000.11.22 0 0 44
Ezzel a lézeres/szikés mütéttel ismerkedtem, de a szemészorvosom lebeszélt róla, ő is tisztában van a műtét előnyeivel, de ő úgy látja, ilyen komoly behatásnak komoly (káros) következményei vannak. Egyébként valahol azt olvastam, hogy az U.S. Marines pilótánál is kizáróok az eféle műtét :)
Egyébként a bécsi úton az optimedben tényleg nagyon rendesek, ha nem biznék a szemészorvosomban annyira, akkor valszeg már megmütettem volna...
Előzmény: rulezcsavo (41)
Goose- Creative Commons License 2000.11.22 0 0 43
Jajja fül-orrgégész az király:) Olyan finoman bánik az emberekkel, hogy öröm nézni...amikor velem csinálja, akkor azért nem élvezem ennyire:)
Előzmény: ms (42)
ms Creative Commons License 2000.11.17 0 0 42
Csak murepulni ne akarj utan, szerintem ezek a mutetek nem lesznek teljesen terhelhetoek. A sportkorhazban egyebkent meg a ful-orr-gegesz is emlitesre melto!
Előzmény: rulezcsavo (41)
rulezcsavo Creative Commons License 2000.11.16 0 0 41
Hi Cifu !

A szemedet frankóra csináltadhatod ha van léd, havernak lenyomtak egy szódásüvegnyit. Én fuvaroztam a manust a Bécsi úti optikmed
be, tök király lett 150 rugóért. Ez ne tarcson vissza.

Cifu Creative Commons License 2000.11.14 0 0 40
Elég annyi hogy -2/-5,5 dioptriás szemüveget hordok :))) (Igaz, amikor voltam, még csak -2/-4 -es volt, de az már majd 3 éve volt) A fogászat is megjegyezte, hogy pár fogtömést újra kéne csinálni (vagy kihuzatni az összeset, és protkót csináltatni :))))
Persze ez még nem is motoros, csak vitorlázógépi engedély lett volna, utánna szerettem volna továbblépni... Hát nem jött össze
Szóval úgy néz ki max. utas leszek a légtérben :)
Előzmény: ms (38)
Goose- Creative Commons License 2000.11.13 0 0 39
Hi
Ezt az orvosi vizsgálatot nem hasonlítanám össze az autóvezeéshez szükséges vizsgálattal. Egyrész 8 féle vizsgálat van ( labor, szemészet, fül-orr gégész, belgyógyászat, sebészet, EKG, pszihiária, fogászat)és sokkal szigorúbb. Én a sport korházban voltam 3x mert eddig ott nem kellett fizetni, de most már ott is kell. Ha szemüveges vagy(3 dioptriánál több) akkor a sportkorházban szerintem ne is próbálkozz. Az első alkalommal a legkomolyabb, ha oda mész megismerkedhetsz a bájos Barcza Idával aki országszerte közismert szemilyéség. :) Sok sikert..írj hogy mire vagy kiváncsi!
Előzmény: lucent (36)
ms Creative Commons License 2000.11.13 0 0 38
Hol voltál orvosnál? itt: http://ns.elender.hu/repuloorvos/
Ha tényleg repülni akarsz csak ide menj... Sportkorház felejthető!
Előzmény: Cifu (37)
Cifu Creative Commons License 2000.11.12 0 0 37
Az Orsós féle Ukrajnai repülésnél semmi különösebb nem kell, igaz úgytudom max. 6G-s manőverekkel alkotnak :)
Nékem mondjuk még a sima "hobbi" repülési engedély se jönne össze, egy rep. orvos azt ajánlotta, ilyen (rossz) szemmel inkább ne akarjak repülni, mert maximum egy újjab oldalt fogok nyitni a rep. katasztrófák fekete könyvében... :)
Bezzeg a haverom már le is tette.... :((((
Előzmény: lucent (36)
lucent Creative Commons License 2000.11.12 0 0 36
És. Orvosilag milyen feltételeknek kell megfelelni? Mennyiben szigorúbb, mint egy ótóvezetéssi? :-)

lucent

Cifu Creative Commons License 2000.11.12 0 0 35
Whoaaa....
Ez tényleg szuper hely, azért azthiszem a végösszeg megállapitása után leteszek a "vadászgépjogsi"-ról, inkább az elérhető dolgok felé kacsingatok, ez az ukrajnai dolog egyre szimpatikusnak tünik :)
ms Creative Commons License 2000.11.12 0 0 34
Első ötletként javaslom látogass el ide: http://www.jetwarbird.com/
Itt van lehetőség MIG-15, L-29, L-39 "tipus"-t csinálni!
Előzmény: Cifu (28)
Jago_ Creative Commons License 2000.11.09 0 0 33
Oops. Bocsi. Mindig elbaltazom... Szoval Horti.
Előzmény: Goose- (30)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!