Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bojo Creative Commons License 2023.12.16 0 0 119672
Előzmény: downer (119671)
downer Creative Commons License 2023.12.16 0 0 119671

Talált! 

Én mondjuk semmibe, csak belefutottam. Dobozos Ritmo 105 TC motor, hogy mik kerülnek elő! 2000 euróért eladó.

Előzmény: TudatLan (119669)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.16 0 0 119670

elnézést:  Lampredi .....   ( picit délelőtt van még....picit 100 éves a hardwer....picit én is 100 éves vagyok)

 

 

 

Előzmény: TudatLan (119669)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.16 0 0 119669

Nini....  csak nem a jó öreg bialbero / Lampedi motore?  ☺☺☺  

Olyan jó ilyet látni ☺☺☺

Akkor csak elcsábultál? Mibe fogod rakni? 

Előzmény: downer (119668)
downer Creative Commons License 2023.12.15 0 0 119668

Ez azért kemény!

 

Adm Creative Commons License 2023.12.15 0 0 119667

A terhelővillák ideje ma már lejárt, sokkal kifinomultabb műszerek vannak erre.

Előzmény: TudatLan (119666)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.14 0 0 119666

Ha van lehetőség, terhelővilla, söntökkel és analóg műszerrel....(jó minőség)...

Előzmény: Adm (119662)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.14 0 0 119665

Gyakorlatilag egy cső a hátsó híd és arra vannak felakasztva a sallangok. 

A cső 2 végén lévő lezárás mellett, szokott bejutni a dzsuva....és megáll benne, mert kijutni már nem tud...begyűjti a nedvességet----->gócpont, indul a rozsda....

 

Nem bírtam megszerezni, annó, a gyári méretezést (metszetrajz / pontos méretezés / alakrajz ...) 

Lakatosok már rég legyártották volna---> olyan anyagból, olyan technológiával , amit kérek....

Ez, a 3. , legvacakabb állapotú , Multi, maradt meg végül a TSaládban. Előtte, már volt kettő, tip-top, mekaFull-os (kacsintós fej ikon).... nos, az nem kellett. Dühömben, hoztam egy osztrákban ,már a szemétbe kidobottat----->az persze kell, maradjon. Nők. ( nem értem+dühösen rázós fej iikon

 

Vizes, mert a mosóban csináltam ' a képet ' ... evvel a példánnyal , amióta itthon van (2008as kocsi és 2016ban hoztam be)...nos ,azóta van vele törődve, folyamatosan. Felületi rozsdán kívül, az is a külsején csak, nos, nincs még semmi baj.

Minimál törődés, de az folyamatos= a Fiat olyan,mint egy jó feleség.  Az Alfa Romeo---> az inkább egy  hisztis Qrv@.... szeretőnek hibbbbbbbátlan, na de a mindennapokra????? 

:DDD

Előzmény: downer (119664)
downer Creative Commons License 2023.12.14 0 0 119664

Bár vizes, nem tűnik rossznak. Ha jól tudom, a hátsó fertály a Multiplán is hajlamos összeroskadni.

Előzmény: TudatLan (119663)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.14 0 0 119663

https://ibb.co/tZhTGZw
https://ibb.co/p13y7Hk

 

Nem is gond, ha megnézem fényképen....milyen az alja.

Készítettem 'video'-t is... visszanézve, nagyobb kijelzőn, 2 dolog tűnt fel: baromira remeg a kezem, illetve az hogy a lengéscsillapítók sárosak maradtak. Ez végül is , nem olyan, túl nagy probléma----> gátló nem  a karosszéria része,  csavarkötéssel oldható...  De azért, hogy 300e km-nél, még a gyári, elsőszerelésű csillapítók vannak elől és hátul..... Ez nem rossz teljesítmény, bárki bármit mond. És 130-at, ebből a futásból, Magyarisztán pompás közútjain teljesített a géperejű közlekedési eszköz. Ez az, amire én büszke vagyok: a  Fiat minőség.  

Előzmény: downer (119640)
Adm Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119662

Amúgy a Stilóban most nyár végén volt 5 éves az akksi, de még megy, nézegettem is már kapacitásmérőket, hogy jó lenne itthonra valami, sosem árt.

Előzmény: downer (119658)
Adm Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119661

Pláne hogy az Alfákban meg ugyanez )na jó, kivétel hengerfej) motor ott volt Bosch vezérlővel.

 

Egyettlen előnye, hogy legalább nem szokott megdögleni, hiába van a motoron az ECU.

Előzmény: downer (119659)
Adm Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119660

Nekem is van egy régi orosz a polc tetején. Meg egy Lidl-s és most néztem, egy Obis. Az Obist akkor vettem, mikor hosszú hétévégén megdöglött a Micrában a generátor, így éjszaka töltöttem, nappal autóztunk. Biztos ami biztos, se klíma, se kormányszervó...

Előzmény: downer (119658)
downer Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119659

Jaja, lehet várni. Nem tudom miért ezt választották az 1.8-nak minden motorváltozatban. De az biztos, hogy elég szar és buta egy vezérlő.

Előzmény: Adm (119653)
downer Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119658

Nekem mindkét utóbbiból van, meg egy hagyományos, tekercses. 
Idén az 1.8 meg a Stilo is hosszú állásban totál lemerült akkuval érkezett, 1-2 Voltokat lehetett mérni bennük. A hagyományossal megküldtem őket pár órára, aztán a vezérelt szépen rendbe is rakta őket, igaz nem egy normál töltési ciklus alatt, hanem sokkal tovább tartott. Ha erre képes, akkor sima töltögetésre nem kérdés hogy elég.

Előzmény: Adm (119652)
bojo Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119657

Vélelmezem erre gondolt a munkatárs is, hogy diaggal beállítható az akksi tipusa. 

Előzmény: Adm (119656)
Adm Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119656

Nézz utzána, de szerintem diaggal is be kell állítani benne, hogy új akksit kapot, és pontosan miylet.

Előzmény: bojo (119654)
Adm Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119655

Tegnap a napsütésben lecseréltem az első hangszorókat, Meglepetten észleltem, hogy az első ajtókban nem macskaszem, hanem lámpa is van, ennél csak az volt a fúrcsább, hogy vezeték is megy rá, de egyik oildalon sem volt benne izzó. Na jó,m keresek izzót, nem stimmel bele, pedig sima 5w5 kellene bele. Nézem jobban, hát nincsenek benne a fém érintkezők a foglalatban. Pfff, most erre mit mondjak. Csoda, hogy ott tart az olasz autógyártás, ahol...

bojo Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119654

Tegnap kipróbáltam a Giuliettát a szilentezés és az ültetés után. Valamennyivel pattogósabb lett, de nem vészes. A fekvőrendőrökön is simát átjut. 

Kapott új akkut is, mert egy hét állás után nem bírta beindítani a 4 éves sima akku. Az előző tulaj simát tett bele, pedig start/stop rendszerű. Most is azt kapott, mert a fiam a munkatársával kiiratja belőle. Engem is zavar a Fordban, ezért indítás után mindig kikapcsolom. 

Előzmény: downer (119648)
Adm Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119653

Sajnos a Hitachi sem a legélesebb kés a fiókban, ott se láttam nullázást, lehet várni, míg előbb utóbb újratanulja.

Eleve nem is értem amúgy, miért ezt rakták az 1.8-ba.

Előzmény: downer (119648)
Adm Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119652

Egy CTEK-kel nem lőhetsz mellé, de egyébként az Aldis-Lidl-s klónjaival sem szokott gond lenni, én is ezt használom néhanapján.

Előzmény: bojo (119649)
bojo Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119651

Tudom kiről van szó, akkor az Alfás fórumban megkérdezem a 159 tBI tulajt.

 

Jobbulást.

Előzmény: TudatLan (119650)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119650

Szia.

Szerintem kérdezd meg Paco155 cartársunkat.... https://forum.index.hu/User/UserDescription?u=221103

Nekem , mindíg tudott hasznos tanácsot adni.... ami , engem ismerve, nem kis feladat. Legutóbb, pont akkumlátor töltő ügyben, 1ébként.

Próbálnék értelmesebb tanácsot adni, de a tüdőgyulára kapott , új pirula és a szintén új szívgyógyszer, együttes hatására, kb. 100 lehet a vérnyomásom....nem fog az agyam.....

Előzmény: bojo (119649)
bojo Creative Commons License 2023.12.13 0 0 119649

Valakinek van tapasztalata inteligens akkutöltők terén? Milyet lenne érdemes venni? Ami fontos, hogy start/stopp-os akkuhoz kell. 

downer Creative Commons License 2023.12.11 0 0 119648

Persze, a szoftver nem is fut a kábel nélkül.

Annyi a cél, hogy a sajátjaimat kedvemre tudjam módosítani, hard reset, immo off, immo virgin, km állás korrekció, tempomat aktiválás, tuning szoftver (ha kapok) feltöltés. A Bosch Motronic ME3.1 rendszerűeken alapvetően.

Pl. ennél nincs olyan opció, hogy adaptív paraméterek nullázása, újra kell flash-elni hozzá.

Előzmény: Adm (119647)
Adm Creative Commons License 2023.12.11 0 0 119647

Ehhez elvileg valami speckó kábel is, kell, nem?

Mi a cél?

Előzmény: downer (119645)
Adm Creative Commons License 2023.12.11 0 0 119646

Nekem már az oviban is Weller páka volt a jelem, szóval ez szerencsére nem gond :)

Előzmény: downer (119644)
downer Creative Commons License 2023.12.10 0 0 119645

Én meg tanulgatok, gyakorolgatok az ECU flashelés témakörben.

 

downer Creative Commons License 2023.12.10 0 0 119644

Pont ilyenekről nézegettem videót, mikor a forrasztásban akartam egy kicsit fejlődni. :D

Előzmény: Adm (119643)
Adm Creative Commons License 2023.12.10 0 0 119643

Ma volt egy icipici szerelés. A központi zár nyitógombja mindig is kicsit nehrezen működött, jól meg kellett nyomni, a zárást pedig hiába nyomogattam. Kezdett romlani a helyzet, így ma gyorsan kikaptam a kapcsolót, hát nem nézett ki túl jól, sajnos ez valamikor beázott, valószínűleg ész nélkül tisztították az autót...

Most kicsit kitakarítottam, majd a hiányzó fóliasávot pótlom, és akkor menni fog a zárás is.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!