Gyakorlatilag egy cső a hátsó híd és arra vannak felakasztva a sallangok.
A cső 2 végén lévő lezárás mellett, szokott bejutni a dzsuva....és megáll benne, mert kijutni már nem tud...begyűjti a nedvességet----->gócpont, indul a rozsda....
Nem bírtam megszerezni, annó, a gyári méretezést (metszetrajz / pontos méretezés / alakrajz ...)
Lakatosok már rég legyártották volna---> olyan anyagból, olyan technológiával , amit kérek....
Ez, a 3. , legvacakabb állapotú , Multi, maradt meg végül a TSaládban. Előtte, már volt kettő, tip-top, mekaFull-os (kacsintós fej ikon).... nos, az nem kellett. Dühömben, hoztam egy osztrákban ,már a szemétbe kidobottat----->az persze kell, maradjon. Nők. ( nem értem+dühösen rázós fej iikon)
Vizes, mert a mosóban csináltam ' a képet ' ... evvel a példánnyal , amióta itthon van (2008as kocsi és 2016ban hoztam be)...nos ,azóta van vele törődve, folyamatosan. Felületi rozsdán kívül, az is a külsején csak, nos, nincs még semmi baj.
Minimál törődés, de az folyamatos= a Fiat olyan,mint egy jó feleség. Az Alfa Romeo---> az inkább egy hisztis Qrv@.... szeretőnek hibbbbbbbátlan, na de a mindennapokra?????
Nem is gond, ha megnézem fényképen....milyen az alja.
Készítettem 'video'-t is... visszanézve, nagyobb kijelzőn, 2 dolog tűnt fel: baromira remeg a kezem, illetve az hogy a lengéscsillapítók sárosak maradtak. Ez végül is , nem olyan, túl nagy probléma----> gátló nem a karosszéria része, csavarkötéssel oldható... De azért, hogy 300e km-nél, még a gyári, elsőszerelésű csillapítók vannak elől és hátul..... Ez nem rossz teljesítmény, bárki bármit mond. És 130-at, ebből a futásból, Magyarisztán pompás közútjain teljesített a géperejű közlekedési eszköz. Ez az, amire én büszke vagyok: a Fiat minőség.
Nekem is van egy régi orosz a polc tetején. Meg egy Lidl-s és most néztem, egy Obis. Az Obist akkor vettem, mikor hosszú hétévégén megdöglött a Micrában a generátor, így éjszaka töltöttem, nappal autóztunk. Biztos ami biztos, se klíma, se kormányszervó...
Nekem mindkét utóbbiból van, meg egy hagyományos, tekercses. Idén az 1.8 meg a Stilo is hosszú állásban totál lemerült akkuval érkezett, 1-2 Voltokat lehetett mérni bennük. A hagyományossal megküldtem őket pár órára, aztán a vezérelt szépen rendbe is rakta őket, igaz nem egy normál töltési ciklus alatt, hanem sokkal tovább tartott. Ha erre képes, akkor sima töltögetésre nem kérdés hogy elég.
Tegnap a napsütésben lecseréltem az első hangszorókat, Meglepetten észleltem, hogy az első ajtókban nem macskaszem, hanem lámpa is van, ennél csak az volt a fúrcsább, hogy vezeték is megy rá, de egyik oildalon sem volt benne izzó. Na jó,m keresek izzót, nem stimmel bele, pedig sima 5w5 kellene bele. Nézem jobban, hát nincsenek benne a fém érintkezők a foglalatban. Pfff, most erre mit mondjak. Csoda, hogy ott tart az olasz autógyártás, ahol...
Tegnap kipróbáltam a Giuliettát a szilentezés és az ültetés után. Valamennyivel pattogósabb lett, de nem vészes. A fekvőrendőrökön is simát átjut.
Kapott új akkut is, mert egy hét állás után nem bírta beindítani a 4 éves sima akku. Az előző tulaj simát tett bele, pedig start/stop rendszerű. Most is azt kapott, mert a fiam a munkatársával kiiratja belőle. Engem is zavar a Fordban, ezért indítás után mindig kikapcsolom.
Nekem , mindíg tudott hasznos tanácsot adni.... ami , engem ismerve, nem kis feladat. Legutóbb, pont akkumlátor töltő ügyben, 1ébként.
Próbálnék értelmesebb tanácsot adni, de a tüdőgyulára kapott , új pirula és a szintén új szívgyógyszer, együttes hatására, kb. 100 lehet a vérnyomásom....nem fog az agyam.....
Annyi a cél, hogy a sajátjaimat kedvemre tudjam módosítani, hard reset, immo off, immo virgin, km állás korrekció, tempomat aktiválás, tuning szoftver (ha kapok) feltöltés. A Bosch Motronic ME3.1 rendszerűeken alapvetően.
Pl. ennél nincs olyan opció, hogy adaptív paraméterek nullázása, újra kell flash-elni hozzá.
Ma volt egy icipici szerelés. A központi zár nyitógombja mindig is kicsit nehrezen működött, jól meg kellett nyomni, a zárást pedig hiába nyomogattam. Kezdett romlani a helyzet, így ma gyorsan kikaptam a kapcsolót, hát nem nézett ki túl jól, sajnos ez valamikor beázott, valószínűleg ész nélkül tisztították az autót...
Most kicsit kitakarítottam, majd a hiányzó fóliasávot pótlom, és akkor menni fog a zárás is.