Az eladó elmondása szerint az egyik angol a másik pedig német. Ő is azt mondta, hogy nem szokott gond lenni velük. Nekem az a fura, hogy csak 5-8 "egyenes" km után kezdi el csinálni, városban nem csinál ilyet.
Tegnap nem hívtak, lehet, hogy valamit találtak. Én gondolok még lengőkar hátsó szilentre, volt már autó, aminek ilyesmi baja volt, amit az okozott, ráadásul gyári hibás alkatrésszel (Opel H Astra).
Arra jutottam, hogy a kuplungnál lévő távtartó, hézagoló alátétet kicseréltem, mert a használat során nagy lett a távolság a tárcsák között. Amint tudom használni a kocsit, jelentkezek a tapasztalatokkal.
Ezen kütyük kalibrálása a vezeték anyagának, hosszának és keresztmetszetének figyelembevételével történik, bár ilyen rövid vezetékhossz és általánosságban használt keresztmetszet esetén, a jelentkező feszültségesésnek, a használó szempontjából nincs érdemi jelentősége. Itt nem az a cél, hogy DC feszültség mérése estén egy digitális multiméter pontosságával (ą 0,5-0,8 %) rendelkezzen. Vagyis az elképzelt rendeltetésének még 5 %-os (0,6 V) pontosság esetén is megfelelőnek tekinthető.
Nem változik a pontosság, csupán kényelmesebb, nincs műszerfal előtt kígyózó vezeték, s nem léphet fel a szivargyújtó és kütyü csatlakozási kontakthibája. A biztosítéktáblára pedig a szivargyújtó csatlakozó eltávolításával és egy biztosítékadapter alkalmazásával köthető.
12 V esetében általában 1,1-1,3 %-os pontosságúak (0,13-0,16 V), de ha pontatlanabbak, akkor is elfogadható módon jelzik az AKKU töltöttségét, valamint a generátor működését, töltési feszültségét.
Elnézést kérek, de a harmadik link is szivargyújtós változatokat tartalmaz. Rosszul emlékeztem, ugyanis én alakítottam át, s kötöttem rá a szivargyújtó biztosítékára, mivel nem szeretem a szivargyújtós megoldásokat.
Az igazság az, hogy alacsony AKKU feszültséget nem is feltételeztem.
Generátor viszont bontóból viszonylag kedvező áron elérhető: Csepel, illetve Rév u. (ha jól emlékszem Okinawa). Korábban az utóbbiból több dolgot vettem, ugyanis emlékezetem szerint a csepeli bontóban minden általam vásárolni kívánt alkatrész drágább volt.
Igen, gyakori a klímakompresszor mágnestekercs meghibásodása. A hibaelhárítás történhet cserével, de megoldás lehet az újratekercselés is. Bármelyik megoldás esetén, célszerű lehet a klímakompresszor kuplungjának cseréje is.
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Most viszont baj van, mielőtt szerelőhöz megyek érdeklődök nálatok. Civic 5 gen, a kuplung elkezdett érdekesen működni. Olyan mintha levegős lenne. Nem tudom ez olajjal nyomja-e ki vagy bowdennel, de nekem úgy tűnt mintha olajos lenne, főképp mert mintha láttam volna a kuplung környékén folyást. De szoktam wd40-ezni minden hajló alkatrészt a kocsimban, nem tudom nem e annak a nyomát látom.
Nezd, ez is olyan, mint sok minden mas: vannak akik valahogy valamilyenre kitalaljak-konstrualjak a dolgokat es szerintük ugy jo, masok meg javitjak, szerintük meg mashogy jo....mindenki eldönti, kinek hisz. Magam reszeröl a szerelöknek valamivel kevesbe hiszek.
Nekem az egyik vezető olajmárka csúnyán befeketedett pár ezer km után, gyorsan le is cseréltük. Amúgy is 6000-ként szigorúan cseréljük, szeretném ha így maradna, zéró olajfogyasztás :)