Helló! SUZUKIT NEVEGYÉL SEMIFÉLEKÉPP SZERINTEM LEGALÁBBIS RÉGEBBIT. GOLF1 VAGY . A MOTORJA LEGYEN JÓ A TÖBBI MEG NEM NAGY KUNSZT HA ÖREG AUTÓT VESZEL MINDIG VAN EGY KÉT APRÓSÁG. 4-5 LITERES FOGYASZTÁS 1.6D EZ NEN JÖN ÖSSZE WARTBURG 1.3 AT AJÁLANÁM UTÁNA. BÁRMIT IS VESZEL PRÓBÁLDKI JOBB ESETBEN NÉZESD ÁT
Sziasztok! Eladó: - 4pár Golf 1-es ajtó (2ajtós modellhez) - zöld üveg garnitúra - fehér üveg garnitúra - műszerfalak - fekete szőnyeg garnitúra - 1,5 és 1,8 literes karburátoros motorok (komplett) - oldalkárpitok - kalaptartó műanyag - ablaktörlő mechanika - kétórás konzol - egyéb bontott apróságok is vannak!
Ár megegyezés szerint. 06-30-6226-137
Felnik polírozását és fényezését, autóalkatrészek (szívósorok,szelepdeklik,generátorházak) fémcsiszolását-polírozását, fémmegmunkálást is vállalok magas színvonalon olcsón, rövid határidőn belül is. Tel: 06-30-6226-137.
Sziasztok! Első kocsim vásárlása előtt állok és ilyen kocsikban gondolkozom trabant ,wartburg,skoda120,és utánna jutott eszembe az golf1.Ezek közül gondolom a golf a legjobb választás.Milyen fogyasztással bír ez a kocsi benzines és dizelesbe kb.Mennyire megbíszható?Kicsit mesélnétek róla?Mennyire lehet hozzá alkatrész kapni és mennyire drága stb.Munkába járáshoz kellene meg családi autóként is meg kellene ,hogy állja a helyét ja és persze ne hagyjam ott a fél fizetésem a benzin kúton:).Válaszotokat előre is köszönöm.
(nem mintha egyiknek is tulbonyolitott elektronikaja lenne)
ha rendesen lett kiszedve a motorkabelkoteg akkor annak csak a test(klemme 30), gyujtas plusz(klemme 15), (parnal a rendes + (klemme 50)) es az AC-t kell bekotni. (KE-nal meg lambdaszondat, de nincs hibareakcio ha nem kotod be...). Ha gyarilag GTI volt akkor az AC relezeset is meg lehet hagyni es akkor meg az sem kell ujra bekotni
Sziasztok kellene egy hozzáértő szakember aki be tudná húzni az 1-es sciroccomba a GTI 8v 1989-es vezetékkötegét és a motort is beszerelné,Veszprém megye vagy a Balaton környékén,légyszi segítsetek!
hellosztok...van egy dizel 83as g1-em es az a kerdesem h hogyan lehet csillapitani a muanyag razkodasok zajat? vagy megszuntetni oket... elore is koszi a tippeket...szevasztok...
ha valakit érdekel egy G2 GTI motor 89-es működik, meg van hozzá minden, váló, kábelköteg, komjuter, generátol a motortartó bakok stb. és még van egyes GTI tankom AC vel!
ha valakiz érdekel írjon vagy hívjon 06 70/298 1007
én a sima golf fórumon szoktam lenni de látom itt is van élet!
abban kéne segíteni hogy most lettem kész a golfom felújítássával és van egy G2 GTI motorom és azt akkarom bele teni de mivel gyárilag 1.1 így a bakkot át kell rakni!
ezt hogyan lehetne megcsinálni hivatalosra félhivatalosra?! (vagy esetleg a jó 95% sav?) vagy az 1.1 tuningoljam 1.3 -mas cucokkal mert azt is meglehet oldani!
Sziasztok, írtam más golf-topicba is, de a ti segítségeteket is kérném:
Van egy I-es 1.6 GTI-m (ez még önmagában nem lenne probléma) és két hónapja az idegeimet eszi. Hogy csinálja? Hmm...nem megy! Bemelegszik és vége. Egy 110 LE-s motornál ez szembetűnő probléma. Az ok: kirohadt a benzin beöntő cső, aminek következtében a kerékről felverődött sár és víz a tankba kerülvén szinte "szétszette" a tüag. rsz-t. A szűrőben egy marék sár volt!!! Na de mit javítottak: - mértek rajta rendszernyomást, és kevés volt =>ez egy AC pumpámba került - a bemelegedésszabályzót és a kp-i fejet kipucolták, na meg a tankot kimosták - 4-ből 3 befecskendezőt cseréltek - állítólag jó a gyújtás...
Mi a búbánatért nem jó még mindig?
(most szombaton megpróbálok visszaevezni :( vele a műhelybe, mivel olyan tetű lassú, hogy az csak evezésnek is jóindulattal lehet mondani.)
szóval, ha valakinek van 5-lete (felőlem akár hat is lehet :) ), akkor legyen szíves írjon!
Írtam a VW Golf fórumba is, és itt is próbálkoznék, ha szabad: második kocsinak egy Golf I 1.5D autócskám van, és ehhez lenne szükségem erre-arra, nem tudom jó helyen kopogtatok-e?
Jó lenne:
- Műanyag ív a 4 sárvédő-peremre - 5 ajtósba a vezető oldali első ajtó ablakemelő mechanikája - Egy pár fajta kapcsoló a műszerfalra
Ha valaki tud segíteni, lécci jelezze! Persze az autó értékével arányban szeretnék rákölteni. Vaterán vannak cuccok, de ilyen 8e/4 ajtókárpit induló árat drágálok egy 100e autóba egyenlőre.
Golf 1-hez keresek a szélvédő előtti karosszéria elemet, ha valakinek lenne elfekvőben, kérem segítsen, vagy, ha van ötlete, hogy honnan tudnék szerezni! Tel:20/9126-621
A frissen jött tavaszban nekiálltam öreg '82-es diesel jettám felújításához. (motor, kaszni). A motort ki tudom szedni (gépkönyvem van), el fogom vinni felújításra, azzal lesz a legkevesebb gond. Viszont pár apróságra nem jöttem még rá.
Szükségem lenne pár dologra, tippeket szeretnék, hogy honnan tudnám beszerezni:
1. két első ajtó A réginek ki van rohadva a sarka, mert nem pucolta az ex-tulaj ki belőle a sarat. Ha van elfekvőben, esetleg egy jobb hátsó ajtó is jöhet (az OK, csak kicsit be van horpadva). Ha nincs senkinek, akkor milyen bontót ajánlotok?
2. Elektromos ablakemelő mechanika a két első ajtóhoz. Az eredeti mechanikus nagyon kopott, és ha már szétszedem, akkor lehetőleg elektromosat tennék bele. Bontó gondolom, de a Keresztúri úton, amikor 1 éve voltam, csak egy nagyon lerohadt I-es Golf volt. Jó bele a II-esé is? (ajtózárak, kilincsek tudom, hogy kompatibilisek). Tuti tipp?
3. műszerfalba való műanyag elem, a kombinált műszer mellett jobb oldalon, amiben a rádió van. Az eredeti darabokban volt, mert anno feltörték a kocsit, és kifeszegették a rádiót.
4. bal hátsó lámpabúra (a mostani úgy van összeragasztva).
Kérdéseim:
- a műszerfalat (teljes nagy elem) hogy tudom kiszedni? Kitekerem az összes csavart, és a szélvédő tövében még valami tartja, de nem férek hozzá. Valami patentoknak látom, amennyire be tudok mögé hajolni.
- az ajtók (bár cserélve lesznek valószínűleg) kicsit deformálódtak, és ezért az üveg mellett egy 3-4 mm-es rés van. Erre van valami egyszerű módszer, hogy újra hozzáérjen a gumi az üveghez?
- mire ügyeljek, ha gépműhelyt keresek a motor felújítására? A motor az utolsókat rúgja (kb. 380-400 ezer km lehet benne, és még nem bontották meg), az olajbetöltő sapka lecsavarásakor dől a füst, és a mostani 5-10 fokos időben is 10-15 másodperces indítózás után lehet csak beindítani. A kompressziót 2 éve mérték utoljára, akkor 24 bar volt minden hengerben, de még az indulással akkor probléma nem volt. Már gyanús az is, mert tudtommal 28-32 barnak kéne lennie.
Pár haver van amúgy, akik felajánlották már segítségüket, de több véleményt szeretnék meghallgatni.