Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2021.11.21 0 0 9487

Ha van azon az autón féktárcsaszárító funkció és az aktív, akkor kapcsoltasd ki próbaként. Elvileg ezzel az elsőknek is melegednie kellene, de manapság ezeknél már bármi előfordulhat. ://

Előzmény: vstar27 (9486)
vstar27 Creative Commons License 2021.11.21 0 0 9486

Sziasztok!

 

Egy olyan problámám van, amit eddig két VW szervíz és két független szerelő sem tudott megoldani. Kezdem azt gondolni, hogy velem van a baj. Nem vagyok műszaki ember, megpróbálom elmagyarázni röviden:

 

2013 VW Passat Alltrack 2.0 TSI, automata, benzin. Mindkét hátsó fék melegszik, akár fékezek, akár nem. 10 perc után, nulla fékezés mellett mindkettő forró, az elsők természetesen jéghidegek. Fél óra autóút után bőven 100 fok feletti, a víz elforr rajta.   A felni folyton fekete, nyilván mert kopik a fékbetét. A súrlódás nagyon enyhe  de folyamatos lehet mert, hosszabb  menet után sem színeződik el a tárcsa.

 

 1. szerelő: szétszedte a fékmunkahengereket, szerinte semi baja, rendesen működik minden, szerinte nem is melegszik. Fékbetéteket kicserélte meg a kerékcsapágyakat miután abból kifolyt zsír, nyilván a melegtől.

2. szerelő (VW), fékolajat cseréltek horror pénzért, megvizsgálták szerintük ez volt a baj. A hibajelenség ugyanaz. Műszerrel mindent beállítottak (elektoroms a kézifék), hézagokat meg mitudomén. 

3. szerelő (VW): megemelték megforgatták, megvizsgálták, szerintük rendben, semmit nem kell kicserélni.

4. szerelő: találkozott már ilyennel, sokat szenvedtek vele végül nem jöttek rá mi okozza. Talán ABS kocka (fogalmam nincs mi az). Állítólag a komplett féknyereg cseréje sem segített.

 

Volt-e valakinek hasonló tapasztalata, vagy esetleg van-e ötlete mi lehet a gond? Mindenhol az volt az érzésem, hogy nem hiszik el amit mondok, vagy fogalmuk sincs mi lehet a baj...

 

Előre is köszönöm.

 

buszosbandika Creative Commons License 2021.11.20 0 0 9485

Sziasztok!

Gyujtaskor villog egy szervizkulcs ikon a műszerfalon és sípol párat, de utána elalszik. Ez csak a szerviz idő intervallumra hívja fel a figyelmet? Vagy ez a szerviz lámpa? De az akkor folyamatosan világítana nem? 

Makita1991 Creative Commons License 2021.11.19 0 0 9484

De viszont ha nem pörgetem gyorsan 3 ezerig szépen megy ez kb 10 másodperc 2 ezeröl 3 ig. Ha adagoló vagy porlasztó baja lenne nem nöne a fogyasztása? Mert a fogyasztás az kb 5.5 vegyesen. 

Makita1991 Creative Commons License 2021.11.19 0 0 9483

Ez nekemis èrdekes mert a forgalmiba boraként szerepel de a kinézett 4 es golf ra hasonlit szerintem átalakitották  vagy nemtom de a forgalmiba alh szerepel vagy motor csere volt nemtom ezcérdekes számomra is

Előzmény: mantec (9482)
mantec Creative Commons License 2021.11.19 0 0 9482

T 409!

 

"... .....AGR, ASV ..."

 

#9450 hsz-ben Makita1991 nyilatkozik a 66 kW-os motorról.

 

Az
ASV 81,
AJM 85,
ARL 110,
ASZ 96,
ATD 74,
AUY 85 kW-os.

 

Az ANU motort a VW konszern nem szerelte Bora-ba.
Csak Ford Galaxy, SEAT Alhambra, Volkswagen Sharan-ba.

Előzmény: 409 (9480)
409 Creative Commons License 2021.11.19 0 0 9481

Tehát adagolós TDI.

 

Olyan helyet kellene keresni ahol értenek a diagnosztikához és nem csak hibakódot olvasnak. (megjegyzem, motorolajra nincs hibakód) Menet közben kellene nézni az adatokat, hogy a leálláskor mi változik/szűnik meg. 

 

 Elsőre sürgősen* ellenőrizném, hogy nincs-e fellazulva/kiverődve a főtengely vezérműkereke.

 

* ha átfordul elveri a szelepeket!!!!

Előzmény: Makita1991 (9479)
409 Creative Commons License 2021.11.19 0 0 9480

"AGR, ALH."

 

......AGR, ASV, AJM, ANU, ARL, ASZ, ATD, AUY

Előzmény: mantec (9478)
Makita1991 Creative Commons License 2021.11.18 0 0 9479

Hello alh

Előzmény: mantec (9478)
mantec Creative Commons License 2021.11.18 0 0 9478

T 409!

 

"... melyik ..."

 

AGR, ALH.

Előzmény: 409 (9477)
409 Creative Commons License 2021.11.16 0 0 9477

Melyik 1.9 TDI?? (ha használnál írásjeleket, akkor egyszerűbb lenne dekódolni a betűhalmazt ://)

Előzmény: Makita1991 (9476)
Makita1991 Creative Commons License 2021.11.16 0 0 9476

Hellosztok vw bora 1.9 tdi 2000 evjárat azt tapasztaltam ha 3 ezer felé pörgettem menet közbe leál a kocsi inditásra nemindul csak ha behuzzak vagy visza rakom 2 be s ráengedem a kuplungot valaki járt már ijen problémával? Voltam hibakód kiolvasáson 1 hibát irt ki olajra azt mondta hogy nem elektromos hibája van de akkpr mért tilt le s nemlehet beinditani válaszokat előreis kőszönöm

saválló Creative Commons License 2021.11.16 0 0 9475

Mivel nem egy erőgép, nem 6-8 hengeres gépszörny így feltehetőleg nem jelent anyagi csődöt a javíttatása.

 

Nézz utána a Népítéletben hátha van róla részletes leírás neadjisten a hibáiról is.

 

Engem 5 évig "boldogított" az 1.6-os szívóbenzines, nem volt csillagászati összegű javítása, de ahogy írtam egy ősrégi szívómorra ez általában nem jellemző.

Nálam volt injektorok cseréje, néhányszor trafó, meg mittomén...nem most volt.

 

140000 km-es autótól miért is kell félni?

Mostani autómat 180 ezerrel vettem, most van benne 457 ezer, eddig semmi komoly baja nem volt persze nem is parázok rá......az lehet bevonzaná a bajokat.:)

 

 

Előzmény: buszosbandika (9474)
buszosbandika Creative Commons License 2021.11.16 0 0 9474

Igen, tudom. De engem első sorban az érdekel, ha neadjisten bármi tönkremegy, ne egy vagyon legyen a javítás a és hogy azért egy 100 000 km t még minimum elmenjen a mostani 140 000 után. Állítólag maga a motor is nem egy vagyon, ha cserés. Ez igaz?

 

Jettáknak van esetleg betegsége, ami előjöhet? 

Előzmény: saválló (9473)
saválló Creative Commons License 2021.11.16 0 0 9473

A VW régi 1.6-os szívóbenzinese a maga 102 lóerejével nem egy erőgép, A-B-be eljutni viszont elég.

Ha haladni akarsz vele pörgetni kell, nyugodt vezetési stílushoz való nem tempós haladáshoz.

 

Fogyasztása?

Felhasználástól függ.

 

 

Előzmény: buszosbandika (9472)
buszosbandika Creative Commons License 2021.11.16 0 0 9472

Sziasztok!

VW Jetta a sima 1.6 szívó benzines motorral mennyire lehet bukó? 2008as kocsi, 140 000 km rel. Ezek a sima, NEM TSI, FSI motorok megbízhatóak??

Köszönöm 

EnBest Creative Commons License 2021.11.16 0 0 9471

azt szerelő vegezte utána és azóta se volt hiba a gépben 

vagyis 1 van benzin szivattyú gyenge áramkör viszont ott minden rendben van 

Előzmény: 409 (9469)
409 Creative Commons License 2021.11.15 0 0 9470

Csak tipp szinten, de elsőre a generátorra, vagy az azt az akkuval összekötő vastag kábelre gyanakodnék.

Előzmény: Marschall07 (9468)
409 Creative Commons License 2021.11.15 0 0 9469

Hogyan állítottátok be azt az elosztófejet??

Diagnosztika? Hibatároló?

Előzmény: EnBest (9467)
Marschall07 Creative Commons License 2021.11.15 0 0 9468

Üdv mindenkinek. 

Van egy 2007 évjáratú Caddy-m 1.9TDI 75 lovas,  egy hete azt csinálja hogy megemeli az alapjáratot kb.  1000-1100 közé és bekapcsolja a ventillátort. Ezt motorhőfoktól függetlenül teszi, mindegy hogy 5 fokos a vize vagy 90. A hőmérséklet mutatója ugyanúgy működik mint előtte.  A  fogyasztása látványosan megemelkedett,  viszont ugyanúgy megy mint előtte,  és abszolút nem füstöl.

A hibatárolóban nem volt hőmérséklet érzékelő hibára utaló kód,  viszont volt vagy 3 gyujtáskapcsoló hiba.  Minden hibát kiilehetett  törölni. Amit még érdemes tudni,  hogy a központizáram menet közben néha elkezd "dolgozni", van hogy kinyit-bezár egy párszor,  van hogy csak nyitó irányba dolgozik kétszer-háromszor , de van hogy egy hónapig semmit nem csinál.  Alaphelyzetben egyébként működik a központizár,  egy tolóajtót kivéve. 

Van ötletetek hogy a motorproblémát okozhatja esetleg egy rossz gyujtáskapcsoló,  vagy gyujtáskapcsolóbetét? 

Vagy ha van egyéb ötlet osszátok meg. 

Előre is köszönöm. 

EnBest Creative Commons License 2021.11.15 0 0 9467

Sziasztok van egy 1996-os vw polo Classic 1.6
75kw/100le AFT motorkóddal .

Olyan problémám lenne hogy kanyarban másodikban lefullad vagy olykor megáll 2 henger majd a másik kettő is és úgy vettem észre hogy csak jobbra kanyarnál
Utána nagyon nehéz beindítani az autót kell legalább 15 perc mire beindul néha néha próbálja elkapni inditozas közben de nem igazán sikerül neki .
Cserélve lett a komplett gyujtás elosztó , új gyertyák , új benzinszűrő , új benzin szivattyú , új motorhőfok jeladó.
Hidegen pöcre indul és főleg melegen produkálja ezt a hibát .

buszosbandika Creative Commons License 2021.11.14 0 0 9466

Sziasztok!

VW golf plus vásárlás előtt vagyok. KB 2010es évjárat körüli.

Milyen motorral érdemes venni? Melyiket kell elkerülni? Milyen betegségei vannak esetleg? Mennyire megbízhatóak? Legalább 5-6 évre tervezek... 

409 Creative Commons License 2021.10.26 0 0 9465

Én még olyan PD-t nem láttam. Amit kódolni kell az a CR motorok befecskendezője.

Előzmény: varangyagy (9464)
varangyagy Creative Commons License 2021.10.26 0 0 9464

Köszönöm szépen az infót. Tényleg nem kell, hiszen mechanikus. 2009 -után gyártottak olyat hogy az agyba (Steuergerät) be kellett írni a pd elemeken lévő  számsort hogy tudjanak kommunikálni egymással. Legalább is a szervizben ezt mondták. Még egyszer köszi!!!

Előzmény: 409 (9463)
409 Creative Commons License 2021.10.25 0 1 9463

 

  Nem kell párosítani, bármit is jelent az.  ??

Előzmény: varangyagy (9462)
varangyagy Creative Commons License 2021.10.25 0 0 9462

Sziasztok. 

 

Érdeklődnék hogy hol tudnék hozzájutni Belépési biztonsági kódhoz a VCDS hez. PD elemek lettek cserélve és párosítani szeretném de nem tudok tovább jutni mert kéri a biztonsági belépési kódot. Alany Turan 2.0 pdtdi 2006-os évjárat. Előre is köszönöm! Üdvw!

_daimlerb Creative Commons License 2021.09.28 0 0 9461

ezt nem mondtmeg aki mérte, rákérdezek, csak a hibakódot kaptam meg, köszi

Előzmény: 409 (9460)
409 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 9460

Sok, vagy kevés a mért légtömeg az elvárthoz képest?

Előzmény: _daimlerb (9459)
_daimlerb Creative Commons License 2021.09.27 0 0 9459

Hali

Van valakinek ötlete mit takarhat 2.0 pdti passat-nál a 16485-ös kód, légtömegmérő lett cserélve, igaz utángyártottra, de nem oldotta meg a problémát, 1800-as fordulat körül dadog, föstöl.

ezeket találtam, de elég nagy a lista, ezért kérdezem volt e már ilyen hibakód valakinek, és mi volt a megoldása

Possible Causes

  • Mass Air Flow Sensor (G70) faulty
  • Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70)
  • Excessive restrictions in the Intake/Exhaust System
    • Dirty air filter, clogged snow screen, clogged CAT
  • Ground Spots corroded or Paint Residue
  • Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) fault

köszi

daimlerb

C20NE Creative Commons License 2021.09.27 0 0 9458

Nekem a tetőablak csinálta, amikor a kalibrálás nem használt szétszedték, kipucolták és megkenték, utána megint jó lett egy darabig.

Előzmény: C20NE (9457)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!