Ja persze, igazad van, nem cáfolni akartalak. Én amúgy is a mechanikai hibák, rezonanciák betege vagyok. A karcolások kevésbé zavarnak, mint ezek a hibák. Készítem is a lelkem meg a pénztárcám egy komplett futómű cserére. Csak egy kicsit fáradt el minden része az elmúlt 20 évben, hiába mondta a futóműves, hogy nem lóg sehol, de 10 éve vettem az autót, akkor finoman siklott, most meg....
Lehet, hogy a váltó sz@rakodik, de a többit azért ki kell zárni. ;-) Csak olcsóbb 1 hardy csere, mint 1 váltó felújítás. :-)
Szemre azért jól meg lehet állapítani, ha pl repedezett a hardy, vagy ha megrángatod kézzel a tengeiyt, és lóg a csapágy. A csapágy is tud morogni. ;-)
Annak idején ezek ez a kérdés nálam is felmerültek a w211-nél, cseréltük is ezeket az alkatrészeket, csak más sorrendben,mint ahogy Te írtad. Nálam volt rezonancia is, különböző tartományokban. A rezgések elmúltak, aztán egy felújított váltó megoldotta morajló hangot.
2013-mas Cls 350 nulláról történő indulásnál, erősebb gázadás esetén morgó hangot ad. Egy motortartó bak rossz volt, cserélve lett, de a morgás megmaradt. Csak nulláról, illetve nagyon alacsony sebességről történő gyorsításnál produkálja. Találkozott már valaki hasonló problémával? Köszönettel
Zárd be a távirányítóval az autót, várj pár percet, aztán a távirányítóval nyisd ki. Próbáld így elfordítani a kulcsot.
Ha így sem jó, újra zárd be, majd nyomd folyamatosan a nyitó-záró gombot egyszerre, amíg nem villog a piros led. Ha már abbahagyta a villogást, nyitó gombbal nyisd ki, próbáld indítani.
Sziasztok!! Adott egy 1999 és Mercedes Benz c220 w202 a probléma az,hogy a riasztót Nem bírom kikapcsolni illetve az infrás inditotkulcsot Nem bírom elforditani. Az elektromos kormányzat viszont kulcs behelyezesnél kihúzza. De fordítani Nem lehet. A probléma észlelésénél cseréltünk a kulcsba LM-et de a probléma maradt. A probléma egyik pillanatról a másikra történt. Az autót leállítottam,bementem egy boltba kb3 perc volt. Be sem zártam. Köszönöm a segítségeteket:)
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem skoda Superb utan váltottam egy SW221-gyes Mercire azonban hidegben rangat a motor és a furcsaság hogy csak beindítása utan jelenik meg az előizzító lámpa. Kérdés. Rángatást okozhatja az hogy elvileg az előizzitas(t)nak motor beindítása előtt kéne végbemennie?
Van nekem egy 1997-es W210-es E200 benzinem (manual), és vettem hozzá egy 1998-as E200 benzin (automata) donort (az sem faceliftes, a műszercsoport is azonos), amiben van tempomat, esőérzékelős ablaktörlő is, gyári műszerfalról kapcsolható riasztó.
Tudja valaki, hogyan lehetne ezeket átépíteni az enyémbe?
Esetleg nehezítő tényező, hogy papírok igen, de kulcsok nincsenek hozzá :D Kormányzárat hogyan lehetne oldalni?
Bármi lehet, de most már próbálkozok hozzáférni. A megrendelt újon is van kb. 60 cm kábel, ami vagy forrasztható, vagy csokiba tehető, mert nincs rajta semmiféle csati, mindössze piros-fehér kábel, csak úgy natúrban, csati nélkül.
Szerintem ledes, mert amit most vettem, az is ledes. Mégis tönkrement és csak komplett házzal cserélhető. De még nem jöttem rá, hogyan lehet hozzáférni a kalaptartó kárpit alatt.