Érden hívtam egy weblapjuk szerint szuper szervizt,
Nem vállalja mert optikai kábel stb a Kijelzoben van a komputer, magyarul a működtető egysége ami visz kindent, hangot vilagitast műszer kiertekelesbol jövő jeleket. Kombi Unit vagy ilyesmi.
Ez mi el nem kommunikál nekem az InPA mutatta, valószínű az a baja. Ezt külföldi fórumok szerint a muszeregyseg cserével lehet orvosolni... :(
Az alig utcában van egy régi automuszer javító, E65 nem volt még nála, így nem tudja de szívesen ránéz így mondták, lehet e vele tenni valamit.
Csak közben a legrosszabbra szamitok mert ha a komputer jó lenne, kommunikálnak és írná hogy itt és itt baj van.
Ezeket olvastam végig fórumokon és egyéb okos oldalakon.
Sajnos a laptop is azt írta nem kommunikál semmit.
Ez is dilemma.
A csatlakozojat egyébként lehuzva valóban megszunik minden hang is az autoban, mint hogy bárhol szethuzom pl az optikai, akkor egyből elszall a CD rádió stb. Visszadugva a csatát működik a CD, de q rendszerhangok nem, tehát a kör rendben csak a műszeregyseg halott, ez is egy teszt volt.
Sajnos nincs sok ilyen eset, vagyis vannak de nem annyi, hogy konkrét megoldást találják, vagyis szerencsére nincs sok ilyen E65
Műszerfal meghibásodás.
Valamit találtam hogy külföldi BMW műszer javitassal foglalkozó cég javította, jó drágán, de pl egy itthoni szerviz aki nem tudja tesztelni sem igazán, nehéz ügynek tűnik.
műszerfal vagyis a km óra kompletten elsötétült egyik reggeli inditaskor.
közép kijelző megy, zene megy, tolatóradar pittyeg, de pl irányjelző működik de nem kattog sem a világitas figyelmeztetés vagy az indító hangjelzés, szóval semmi.
biztik oké, feszültség megy a műszerbe, az optikai kábel is világít ahogy kell.
próbáltam lehúzni egész éjszakára, nem indult el sajnos. se kép se hang szószerint.
kérdés ha van ötletetek,
vagy ha cserélem akkor erről azt olvastam, hogy ha egy használtra is cserélem akkor utólag "kódolni" kell?
valaki esett már át ilyenen?
volt egy külföldi Bmw fórum tag aki így járt és használtan betett egyet és elindult minden rajta csak valami nem úgy mutatott ahogy kellett, most nem tudom talán a km állás is korrekt volt, talán a szerviz intervallumok vagy alvázszám valami nem volt jó.
ráadásul egy E65 műszerfal pdf. ami ezzel foglalkozik írt egy 1 hónapos teszt módot miután betettük az új km órát, hogy addig lehet kódolni? létezhet ez?
köszönöm ha valaki találkozott már ilyennel és ír róla :-)
Attól lehet is...eléggé padlón van szegény vasilag. Ajtók, hátfal, sárvédők, küszöbök, a szokásos cumi.
Itt van Dr. Jekyll & Mr Hyde (10 m bajorvas nem fért bele a butaphoneblendébe, közel a szembeszomszéd:-):
popó feszt:
Klíma nélkül elég furi volt elszaladni vele a gumishoz- aztán a helyi szervizben egy nyomáspróbás feltöltés, és 6 év után hűt a vas! Az Alpina felnik 74-es agyra valók-th.m.-ő gyűrűvel voltak szerelve. Most megkapta az új 4S Hankook gumis szettet, amit még anno a kékre vettem. Apropó, az összes embléma (alpina badge kifakult elöl/hátul)+felniközép mennyibe fájna, jó minőségbe, (felniközép kupak nincsen 2 szettem)?
Úgy fut a keményített EDC vészüzemmódban (az is kakukk egyelőre), mint az álom. Nem hozza fel a kormányra a kátyú ütéseket, mint a kék, aminek a futóművében minden gyári új, nem értem, ehh.
Servotronic gatya, remélem szolenoidcsere megoldja. Fékek kukák, ATE szett úton+ általános szervicsomag. Nem füstöl, remélem a kétoldali hátsó dobhiány nem nyírja ki a csigákat az orrában!
A sokáig meg se mozdított autók orrán-száján el szokott kezdeni folyni az olaj, mikor elkezdik használni őket. Akkor is, ha letámasztás előtt még csontszárazak voltak. Legdrágább tétel itt az EDC-s gátló lehet.
A felnik made by Alpina, 18". Bömbördög 6 évet állt, ahhoz képest nem is vészes az állapota. M-Sports package gyárilag, climate comfort szélvédő!!!, EDC, hátul digitklíma+ülésfűtés is, sok-sok extra, elől fullos, működő bézs sport contour-ok, ezeket vadászom már év eleje óta, ám sosincs belőlük eladó (érthető). 2000. 09.-i, Némethonban élt 10 évvel ezelőttig, akkor szűk 220e-kmrel bekerült a magyar pokolba, most egy bő 100-assal több van benne.
Egyelőre csak remélem, hogy a gurum nem kap stroke-ot, ha megmutatom neki. Fék/futómű/motor/váltó/elektronyika téren komoly beöntésre van szükség, a kaszni szokásos helyeken csipás, de legalább komplett. Ha menthető, sima ügy, ha nem, marad donornak a 3 hónappal idősebb ikerbömböchöz (740d orientblau lentebb):
Nnna. Szóval a bömbigurum megvigasztalt, hogy a kb. 3e párszáz db.-ban kiadott 740d-hez nemsoká' nehéz lesz autentik cuccokat szerezni, meg hát be is vált nekem (megszerettem), szóval mi a teendő ilyen esetben, ha hosszabb távra tervezünk mobilak maradni. Akik a Suzuki szalon felkeresésére tippeltek, kérem fáradjanak ki, mára (örökre) végeztünk! Akik a helyzet súlyosbodására számítanak, azoknak viszont (Shadowline) ördögük van:
Jó ötlet, de sajnos csak én vagyok autóbolond a felnőttek között a családban. A csendes, puha futás azért tetszik neki is, meg is jegyezte, meg még egy kicsit féltékeny is volt rá mostanában:-)