Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2019.12.02 0 0 48479

Üdv Mindenkinek!

 

Renault Clio II-esemben minden előjel nélkül elsötétült a rádió kijelzője. A rádió egyébként működik hibátlanul csak nincs óra, illetve állomáskijelzés. Lehet ennek külön biztosítéka vagy maga a kijelző adta fel? Lehetséges valamilyen érintkezési probléma a dolog hátterében? (A kijelzőn egyébként minden szegmens világított amíg működött. Az autó 2001-es évjárat.) Köszönöm szépen a tanácsokat, ötleteket.

szaband66 Creative Commons License 2019.11.29 0 0 48478

Jó estét mindenkinek!

Tud-e valaki tanácsot adni abban,hogy egy 2010 évjáratú,1149cm3,55KW teljesítményű ,D4FD740 motorkódú CLIO-ban hol lehet az üzemanyagszűrő? A szerelőm azt mondja,hogy nincs benne,de amikor egy alkatrész keresőben beírom hozza a szűrőt...Kíváncsi vagyok ,hogy kinek van igaza....Előre is köszönöm a tanácsokat!!!

WebNeo Creative Commons License 2019.11.27 0 0 48477
Előzmény: Metoz (48476)
Metoz Creative Commons License 2019.11.27 0 0 48476

Sziasztok. érdeklődnék van-e tapasztalat szervízcsomag vásárlásról ? Vett már valéaki szervízcsomagot? Más márkáknál létezik ilyen esetleg a Renaultnál is van , nekem azt mondták nincs de talán elsőre nem akartak anyagilag leterhelni hamár elhozhattam a kis drágát. :)

ferenc3 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 48475

Sziasztok!

 

A központi zárat vezérlő egység a kesztyűtartó mögött van? Vagy UCH-ra integrálva? Próbálok képet találni róla ...

A napokban szerintem megbontom arrafele, hogy megnézzem, most hogyan van bekötve.

 

Amennyit eddig olvastam róla, működőképes lehet a kp zár egység cseréje utólagosra + külön immos kulcs másolása.

 

Köszi,

Ferenc

Előzmény: ferenc3 (48471)
Jovanotti1 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 48474

Illetve ha az url nem jó akkor talán ez https://youtu.be/umpuxXo912E .

Előzmény: Jovanotti1 (48473)
Jovanotti1 Creative Commons License 2019.11.10 0 0 48473

Sziasztok.

Múlt héten vettem egy Clio-t 1.2 16v benzin.Már vételnél is rángatott alapjáraton a váltórúd, de mondom biztos valami gumibak vagy váltókulissza gumi kopás.

Erre eltelt pár nap és egyre rosszabb lett.Kértem egy hibakód olvasót a övetkezőket dobta ki.

P0202 áramkörszakadás 2-es henger., P0314 egyedülálló henger égéskimaradás,P0790 kapcsoló, áramkör hiba vagy nyomásszabályzó mágnesszelep.

Kicseréltem a trafót plus a gyertyákat a hiba ugyan úgy fent áll.Mértem kompressziót, illetve végnyomást(amikor mérőt tekernek a gyertye helyére és padló gáz és indítás).IMert az elektronikai szerelő a hibakódok alapján azt gyanította, hogy a kompresszió hiánya miatt írhatja ki ezeket.rreális 14,7 bar egy hengerben a többiben 13,7.megmértem meleg motornál , hidegnél mindegyiknél ugyan azaz érték.

Töltöttem fel egy rövid videót, hogy mit produkál az autó.Olyan mintha valami elektronika lenne vagy a vezérlés lenne elrakva.

Van valakinek tippje milyen hiba állhat fent?

https://www.youtube.com/watch?v=umpuxXo912E&feature=youtu.be

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.10 0 0 48472

Mai munka.Aki sokat városozik,és nem tud eltávozni a kondenzviz,lehet akármilyen márkás hátsódob.Bosal a régi,és az uj is az lett. Élt 9évet.Belül teljesen széthullvafekete rozsda.

Uj bosal :

Hőállózva...+1-2év talán....

Felrakva nincs sportdob hangja.

 

 

ferenc3 Creative Commons License 2019.11.09 0 0 48471

Más irányban gondolkodva: a gyári központi zár helyett szerelhetek be "univerzális" központi zár vezélrőt igaz?

Esetleg van valakinek információja erről? A gyári vezérlő hol helyezkedik el?

 

A cél az lenne, hogy a belső nyitó-záró gomb működtethető legyen egy utángyártott távirányítóval.

Ha ez nem megoldható (pl UCH miatt) akkor nyilván az ajtókban lévő motorok közvetlenül. Bár az automatikus lezárás funkciót szeretem.

 

Köszi,

Ferenc

Előzmény: ferenc3 (48469)
WebNeo Creative Commons License 2019.11.07 0 0 48470

Akkor ahogy írtam én azt tenném, kezdve a pedál csatival

Előzmény: hobo123 (48468)
ferenc3 Creative Commons License 2019.11.07 0 0 48469

Bocs a spamért, csak tovább keresgéltem a témában ...

 

Szóval van nekem két gyári kulcsom.

 

Az egyik sajnos a sorozatos házi javítás miatt tovább már nem bírta és a mikrokapcsoló (illetve a boardon lévő két érintkező) végleg megadta magát. Ugyan ezen a kulcson az immo vagy működik vagy nem.

Van egy másik kulcsom, ezen a központi zár egy darabig jó, ha újra syncelem az autóval. Az immo az mindig működik rajta.

 

Kértem rengeteg árajánlatot, két kulcs készítése esetén 60k alatt nem úszom meg. Tudom, hogy drága cuccokat kell vennie a másolóknak, sok autó, sok típus, stb, szóval ne értsetek félre nem kérdőjelezem meg az árat, és ha nem lesz más megoldás, akkor szépen összerakosgatom rá :D De egy 20 éves autónál a 60.000 forintból inkább más dolgokat javíttatnék meg.

 

Szóval ebayen, aliexpressen is találtam "blank" kulcsokat, elektronikával. Ha jól értem ezeket az üres kulcsokat egyszer lehet autóhoz tanítani (illetve ha jól tudom az autót kell megtanítani a kulcs felismerésére).
Szintén találtam olcsó(bb) diagokat, ami nekem csak arra kellene, hogy az új kulcsokat megetessem az autóval.

 

Működőképes lehet ez így? Olvastam olyat is, hogy csak márkaszervíz által adott precoded key -t lehet megetetni az autóval évjárattól függően ....

Vagy inkább köttessem ki az immót (erre is találtam elektronikát, nem tudom működhet-e).

 

Bárkinek van tapasztalata a fentiekben?

 

Köszi,
Ferenc

Előzmény: ferenc3 (48466)
hobo123 Creative Commons License 2019.11.07 0 0 48468

ja és igen, egy időben jelentkezik a hiba

Előzmény: WebNeo (48463)
hobo123 Creative Commons License 2019.11.07 0 0 48467

2002-es évjárat, elektromos gázpedállal.

Előzmény: WebNeo (48463)
ferenc3 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 48466

(az immo és a kulcsszár most -még- mindegy, csak a kp zárra vagyok kíváncsi, hogy ahhoz hozzá lehet-e tanítani ilyen utángyártott, blank kulcsokat, vagy kell hozzá pl diag/más)

Előzmény: ferenc3 (48465)
ferenc3 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 48465

Sziasztok!

 

Clio 2 2000-es évjárat, 1 gombos kulcs.

A kulcsokat ugye újra lehet tanítani a központi zárral (belső zárgomb nyomvatart 5 másodpercig, lezár-nyit, aztán kulcs gomb megnyom módszerrel, volt már, hogy kellett, működött).

Ha veszek aftermarket kulcsot (ebay, ali, akármi) elektronikával együtt, akkor azt is hozzá lehet tanítani ezzel a módszerrel a központi zárhoz? Van valami maximum, hogy mennyi kulcsot tud kezelni a kp zár, akár hármat, négyet is?

 

Köszönöm!

Ferenc

WebNeo Creative Commons License 2019.11.06 0 0 48464
Előzmény: pétisó (48459)
WebNeo Creative Commons License 2019.11.06 0 0 48463

"és az izzítás jelző kigyullad és önálló életre kel az autó 1500-2000-es fordulat közt ugrál és nem reagál a gázpedálra sem"

Egyidőben jelentkezik ez?

Mivel benzines ebből én elektromos hibára gyanakszom, főleg motorvezérlő és ha van ( nem tudni milyen évjárat ) gázpedál. Nem vetném el a gyertya és trafó hibát sem.

Legolcsóbb ha szétszeded és megnézed az összes csatit a motortérben érzékelőkön stb-n, kontakthibát keress szét össze 2-3 alkalommal .

 

Előzmény: hobo123 (48457)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.06 0 0 48462

Szívósori gumitömitésre gondolok.Azt ne kérdezd,honnan,milyen ,mekkora..

Leveszed őket,jól kipucolod a fészküket,majd szilikon zsirral szoktam visszailleszteni.Valamelyest puhit igy rajt.

Neten vagy aut.boltba érdeklődj,ha mindenképp(ajánlott) ujat akarsz.Többet nem tudok.

Előzmény: hobo123 (48461)
hobo123 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 48461

igen, ezt már néztem, ez alapján meg is csinálom, de akkor még abban segíts légyszíves, hogy pontosan milyen tömítések kellenek, mert nem szeretném, hogy valamim ne legyen ha már ennyire szétdöntöm a szekeret.

Köszönöm

Előzmény: Törölt nick (48460)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.05 0 0 48460
Előzmény: hobo123 (48457)
pétisó Creative Commons License 2019.11.05 0 0 48459

Sziasztok,

 

Renault szakit, szakértő szervizt keresek Budapest közelében. NEM márkaszervizt, az nem érdekel.
Olyat keresek, ahol Renault-ra specializálódtak, valóban értenek hozzá, tudják mit kell átnézni, kicserélni egy-egy éves átvizsgáláson, hogy

megelőzzem a nagyobb problémákat.

 

Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.05 0 0 48458

Egy kis támpont,bár ez 1.2.

A dolog összetett nálad,felkészülés nélkül ne állj neki.Vidd szerelőhöz inkább.

 

http://hibakod.hu/hirek/autoszereles/renault-clio-12-16v-rangat-ingadozik-az-alapjarat

Előzmény: hobo123 (48457)
hobo123 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 48457

Sziasztok, a lányomnak rendetlenkedik az 1.4 16V clio II-je. Alapjárat ingadozik, néha leáll, legújabban pedig motorhiba lámpa és az izzítás jelző kigyullad és önálló életre kel az autó 1500-2000-es fordulat közt ugrál és nem reagál a gázpedálra sem. Olvastam már hogy voltak hasonló tünetű autók amiknél a szívósor és egyéb levegővel kapcsolatos tömítések cseréje megoldotta a problémát. Kérlek segítsetek hogy hol és miket kellene cserélni a jobbulás érdekében.

 

Köszönettel : István

Előzmény: WebNeo (48454)
Airbag. Creative Commons License 2019.11.02 0 0 48456

a féltengelyen a kiegyensúlyozó súly meg van?esetleg nem mozdult el?

Előzmény: doki850202 (48455)
doki850202 Creative Commons License 2019.11.02 0 0 48455

Sziasztok!

 

Köszönöm hogy köreitekben lehetek.

Elég bosszantó és számomra eddig rejtélyes problémám akadt a Cliok csúnyácska változatával egy 1.2 16V 2006 novemberi Thaliával. Tisztelettel kérném segítségeteket!

 

KB fél éve kezdtem tapasztalni halkan, hogy 50-60 km/h sebességnél ( halkan máskor is itt viszont intenzíven) balos kanyarban de ha csak balra sávot váltok is a jobb eleje felől véleményem szerint a kerekek forgása miatt ritmikus hangot hallok. Olyasmit mint amikor egy féltengely kopott.

Először a szilentekre gondoltam, melyeket kicseréltem, a stabilizátor rúd szilentjeivel együtt. A hang maradt. Utána a csapágyra gondoltam bár a hang nem búgó hang és a kerekek nem lógtak felemelve hangot nem nagyon adtak. Egye fene 250000km után gondoltam ártani biztosan nem fog kicseréltem őket mind a két oldalon. (nem ütve préselve). A hang maradt. Viszont egyre nagyobb lett. Észrevettem, hogy alátekert kormánynál jobb oldalról ropog időnként ami féltengelyre utal. Kicseréltem aminek köszönhetően a ropogás elmúlt, de az eredeti hang megmaradt. A szerelés alatt láttam a betétek és féktárcsa hibályát amire ráfért a csere.Bíztam benne hogy a tárcsa vetemedése okozza esetleg a hibát, hogy terheléskor jobban üti a betéteket mint az előírt. Teljes fékrendszer csere elől hátul. Sajnos a hiba maradt. Szeretném ha tudnátok, hogy talpasok és kormányösszekötő gömbfejek valamint válltóolaj gyári olajjal egy évvel ezelőtt megtörtént. Futóműbeállítás történt.

Megjegyezném, hogy amikor a hangot hallom ami már erőteljesen zavaró rádió mellett is akkor a kormánykeréken és a pedálokon gyengén de remegés érezhető a hang ritmusának megfelelően. Gondoltam a gumi hibájára is emiatt két hátsó előre elsők hátra de a hang akkor se szűnt meg :(

Toronycsapágy szerintem nem adhatja. Az eredeti még. Viszont a kocsi lenyomása után nem rugózik hanem azonnal ahogy kell visszaáll. Emiatt úgy érzem nem t.csapágy és nem esetlegesen a lengéscsillapító.

Kérlek titeket ha van tippetek írjátok meg nekem.Van egy illető aki a hajtóműt mondja hogy az cserés viszont megemelve átnézve azt mondta nem biztos benne.

Segítségeteket előre is nagyon Köszönöm!

WebNeo Creative Commons License 2019.11.01 0 0 48454

Ugyes vagy :D

Előzmény: ferenc3 (48452)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 48453

Mármint merci venti volt benne, elvileg 36 centis. Ez pedig ami benne van 30-as.

Előzmény: ferenc3 (48452)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 48452

Sikerült ... Egyelőre csokival van összekötve a két kábelrész, jövőhéten veszek vízmentes csatit oda.

Sikerült, és ez a venti jóval halkabb mint ami benne volt (elvileg valami merci venti, jó nagy). Így érzésre kicsivel kevésbé hatékonyan hűt, de szerintem megteszi.

 

Köszi mégegyszer a cikkszámokat, iránymutatásokat, konzultációt :)

Előzmény: WebNeo (48451)
WebNeo Creative Commons License 2019.10.30 0 0 48451

Valószínű jól gondolod, nem segitettem szinte semmit átbeszélgettük :D

Előzmény: ferenc3 (48450)
ferenc3 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 48450

Megérkezett a bontott csati. Jónak tűnik :) Van rajta 10cm vezeték, egyik piros másik fekete - az autóban lévő vezeték is ugyan ilyen színkódolású.

Nem tudod, jó gondolom, hogy ezen nincs mit méregetni, piros - piros, fekete - fekete? Gondolom egységesen használták a színjelöléseket azonos autótípusokon belül. Remélem. Max másik irányba forog a venti :D

 

Szerintem ma össze is rakom a vezetékeket és kipróbálom.

 

Köszi!

Előzmény: WebNeo (48448)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!