Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nomena Creative Commons License 2004.04.19 0 0 108
Nagyon véded őket. Talán közöd van hozzájuk? Nekem is volt velük pozitív tapasztalatom, sőt egy telefonos véleménykutatáson még dícsértem is őket. Aztán jött néhány kevéssé pozitív találkozás. :( Szvsz elég reménytelen egy ilyen topikon megpróbálni bizonyítani, hogy hülye mindenki, akinek rossz véleménye van róluk. De azért próbálkozz csak nyugodtan.

A szöveget meg olvasd át mégegyszer. Van ott néhány nem túl dícsérő szó a volt ferencvárosi szervizről is, az bizony a Te hsz-ed szerint is BG volt. :(

Előzmény: Phoere (107)
Phoere Creative Commons License 2004.04.19 0 0 107
Renault Nyíregyháza, Renault Budakalász, Renault Békési (Gödöllő). Túl sok BG-t nem látok benne.

De ha már ellensztori kell, legyen:
Kutya az autó elé ugrott, feje koppant a fénysórón, majd elszaladt az eb. Eredmény: fényszórófülek eltörtek.
BG Ferencváros (sajnos, megszűnt): a munkafelvevő javasolta, hogy ragasztassam meg műanyagossal, sokkal olcsóbban megúszom, mintha tőlük veszek új fényszórót. Igaza volt!
Amikor pedig a javított fényszórót vissza kellett tenni (ehhez le kell szedni a lökhárítót), soronkívül fogadtak.

Másik:
Sajnos meghibásodott a felsőholtpont jeladó az autóban (Mégane-ok esetében nem ritka). Havernak ezt a hibát ismerős szerelő javította, újat tett be, 12000 Ft alkatrész ár, munkadíjat nem kért. BG Kőbányán nekem a munkadíjat ki kellett fizetnem, ami sajna 8000 Ft volt, de nem tettek bele újat, hanem a régit megjavították 800 Ft anyagárért. Pedig szó nélkül kicserélhették volna.

Előzmény: nomena (104)
Zatoichi Creative Commons License 2004.04.19 0 0 106
Biztosan úgy múködik a természetben a rendezöelv, hogy bizonyos témákhoz (pl. meztelen nös) föképp pozitiv, másokhoz inkább negativ hozzászólásokat irnak. Ez utóbbiak csoportjába tartozik ez a már cimében is beszédes topic. Had ronditsak most bele a természetbe:

Édesanyámnak van egy 95-ös Twingoja. Ugyan nem sokat jár vele, de azt a keveset általában Budapesten, ami ritkán válik hasznára az adókból kiválóan karbantartott úthálózatokhoz tervezett autóknak (persze nem Monte Carlora gondolok elsösorban, hanem például Prágára!!). Most 90.000 km van benne. Semmi baja. Illetve mégis. Valami zörgött benne. Anyám több szervizben is járt vele, mert minden magát hozzáértönek tartó ismeröse ajánlott egy-egy tuti helyet. Ha minden kicseréltetett volna, amit ezek a szakemberek ajánlottak, talán egy új kocsi is kijött volna a javitásokból. Erre valami elborult elméjü a Baumgartnerékat ajánlotta! Elment, kicseréltek rajta egy csapágyat, megigazitottát a kipuffogóját (a kocsiét). Elöbbit biztos aranyárban (csakhogy mondhassak már végre valami rosszat is), de tény, hogy a mama azóta nagyon boldogan nyúzza tovább a Pesti úton (XVII. kerület) az autóját. Más baja nincs. Sem a kocsival, sem Baumgartnerékkal.

Tényleg! A kátyúkkal kapcsolatban hol fejthetném ki szerintem rendkivül magvas véleményemet?

nomena Creative Commons License 2004.04.19 0 0 105
A hsz elején az az április 26-i dátum valami tervezett/várható következő szívás dátuma?
Előzmény: codaa (101)
nomena Creative Commons License 2004.04.19 0 0 104
Benne volt ebben minden márkaszerviz. :(
Előzmény: Phoere (102)
pok_ussz Creative Commons License 2004.04.18 0 0 103
Lehet, de annyiban elkeserítő, hh nem forma egyesékhez visszük a verdát, más rönó logó alatt ugyanazt a szutykot kapjuk.
Előzmény: Phoere (102)
Phoere Creative Commons License 2004.04.18 0 0 102
Érdekes és szomorú. De ugye jól látom, hogy ennek semmi köze a Baumgartnerhez?
Előzmény: codaa (101)
codaa Creative Commons License 2004.04.17 0 0 101



2004. április 26.
Tisztelt Renault.
Szeretném a lehetőségekhez képest röviden, drága idejét rabolva, ismertetni kb.7éves márkatulajdonosi múltamat és szerviztapasztalataimat ismertetni Önnel.
19— hasznátan vásároltam egy Renault Trafik-ott. Természetesen tisztában voltam vele hogy költenem kell az autóra hogy rendbe hozzam. Nyíregyházi szervizben, futómű javítás közben, merült fel hogy a friss levegő bevezető eszköz hiányzik.2000-Ft-ért tudják pótolni, mert egy „hülye.” ügyfél itt feltette. Már sajnálom, hogy elfogadtam nem tudván, hogy én is lehetek „hülye” ügyfél.
Úton Budapest felé eltört az egyik adagoló nyomócső. Budakalászi szervizben kicserélték 10000-Ft-ért természetesen mind a négyet mert csak készletben létezik.Nyagyjából egy hétig bírta. Reklamációmra a válasz, hogy az adagoló elmozdult és a vezeték befeszült.
1998-ban az autót beszámították egy vadonat új RENAULT MASTER-be. Bizva hogy új autó én járatom be, kímélem, és hordom rendesen szervizbe, sokáig örömömre fog szolgálni.
Budakalászi kereskedésükben vettem ezért oda is hordtam szervizelni. Nem nagyon tetszett hogy akkor is tudtak ablakmosó folyadékot önteni a tartályba, kb 600Ft-ért, amikor én a kapu előtt öntöttem színig.
20 000 km-nél jelezték, hogy fékbetétet kéne ccserékni.
Nyíregyházi szervizben kiderült hogy a betét csak 1/3-ig kopott ezért semmi szükség a cserére.
A következő probléma: kicsit nehezen indulni az autó. Mivel tavasz volt és jött a nyár nem nagyon foglalkoztam vele de, azért jeleztem a szerviznek. Ők azt modták ez normális jelenség.
Jött az ősz a kocsi egyre nehezebben indult Javasoltak bele egy csodaszert, ami helyrehozza.
Nem javult.
Következő szerviz: Ujj ötlet biztos az izzító gyertya. Mivel a kereskedelemben ugyanazt a típust és márkát megveszem kb. 1/3-áron ezért kicseréltem mind a négyet.
Következő szerviz: Ötlet a Márkaszervizben biztos a porlasztó. Mivel a kereskedelemben ugyanazt a típust és márkát megveszem kb. 1/3-áron ezért kicseréltem.
Következő szerviz: kértem hogy mérjék meg a kompresszió Válasz: a szelep hézagot kell ellenőrizni. Csináltattam kontrolt nem azok az eredmények, jöttek.
Következő szerviz: Ötlet a hidegindító berendezéssel van probléma.
Ez se jött be!
Következő szerviz: Ötlet az adagolót kell beállítani. Belementem.
Következő szerviz: Szelephézag beállítás és mikor az megtörtént VÉGRE MEGMÉRTÉK A KOMPRESSZIÓT!!! 17 bár. MÁS SZERVIZBEN EZZEL KEZDENEK AHOL NEM A RENAULT TECHNOLÓGIÁT, ÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁST ALKALMAZZÁK. Eredmény autóból ömlik az olaj. A szelepfedél tömítést rosszul tették vissza. Kaptam csere autót, hogy haza tudjak menni.
Végeztem ezzel a szervizzel is örökre.
A motort meggyűrűztettem de ezt már természetesen egy egyszerű mezei műhelyben, ahol kiderüt hogy a hajtókar csapágyak is kopottak, ami egyértelműen olajzási problémára utal illetve, hogy, nem volt LECSERÉLVE A MOTOR OLAJ!
Megszűnt a kilométerórám és az izzítás visszajelző lámpám is villogni kezdett. Szerencsétlenségemre a ferencvárosi márkaszervizükbe tévedtem a hibával.
Egy hétre megjött a hibásnak minősített sebesség és egy hőmérséklet jeladó. Csere után mondták hogy, elviszik a kocsit egy próbaútra.
A kapura rálátva kezdtem türelmetlen lenni ezért hátramentem az udvarba. Két szerelő könyökig benne az autó motorterébe! Uraim mi a probléma? Kérdésemre azt mondták hogy a sebesség jeladón kívül van még más hiba is ami valószínűleg vezeték lazulás vagy szakadás.
A javítás végeztével kértem illetve ragaszkodtam hozzá hogy, tegyék vissza az eredetileg rossznak minősített alkatrészt ami természetesen tökéletesen működik immár 30000 km óta.
Az izzítás visszajelző kb. 2 napig bírta. Egy hétre rá a szerviz megszűnt ezért nem is volt hol reklamálni azért a 10000 F t.-ért.
A következő bulim, ami Gödöllőn történt már remélem ismerős Ön előtt. A baj csak az hogy az egyébként nagyon kedves ügyfélszolgálatuk egy olyan részvétnyilvánító levelet küld elsőre amin látszik hogy egy előre megírt sablonszöveg. Aminek a panaszomhoz semmi köze.A második levél talán mintha kezdene valamit kapizsgálni csak a dátum szerint, ami 2003.09.11. látszik, hogy megint ez egy Valaki számára már régen megírt levél amibe behelyettesítették az én nevemet és az alváz számot.ANYIRA NEM MÉLTATMAK HOGY EGY 3 SOROS LEVELET SZÁMOMRA MEGÍRJANAK?
Azóta csak annyi történt velem és az autómmal hogy a kerékagy anya LEESETT??? és szerencsémre észrevettem hogy a dísztárcsába kalamol.Az ősszel volt cserélve a kerék csapágyam természetesen RENAULT MÁRKA SZERVIZ-ben ahol a minőség garancia ár felszámolása mellett, ELFELEJTETTÉK BIZTOSÍTANI MECHANIKUSAN AZ ANYÁT. Az első segélyhelyen kiderült hogy a másik oldalon sem! Gondolom a csapágynak is használt!
Ezek után azt hiszem egyetért velem hogy ahol az ember életével játszanak azt a márkát és azokat a szervizeket készségesen mellőzni tudom sőt fuvarozó kollegáimnak is csak „ajánlani tudom hogy kerüljék márkát.
Ismerve az Önök0 ügyintézési eljárásait tulajdonképpen válasz sem várok, ugyanis nem vagyok kíváncsi már régen másoknak megírt nevem behelyettesítésével újraformázott levelekre.
Őszinte részvéttel: Tóth György
Jon Bon Robi Creative Commons License 2004.04.04 0 0 100
Sziasztok! Most találtam ezt a fórumot, le is írom, hogyan:

Nemrég vettem első tulajtól egy 97-es Megane Classicot. Az ember zuglói volt, és nagyon meg volt elégedve az autójával (állítólag az új autója is Megane lesz), ráadásul nagyon korrekt arc volt, az autó megrendelésétól az utolsó ablaktörlő-vásárlás számlájáig minden egyes kis papírt lefűzött. Ő márkaszervízbe hordta a kocsiját a kötelezőkre, mégpedig a fóti Békesibe (látom, itt már valaki elégedettségének adott hangot azzal a szervízzel kapcsolatban - ennek utólag örülök).

Viszont két hete sincs még meg a járgány, és leszakadt a kipufogó, mégpedig elöl, közvetlenül a katalizátor előtt (nem zúztam meg, elrozsdált - egy nap alatt átlyukadt, estére meg lepottyant). Körülnéztem a neten, megtaláltam ezt a topikot, amiből levontam a következtetést, hogy "márkaszervízbe nem" (ráadásul budaörsi vagyok, ahhoz meg B-ék lettek volna ugye legközelebb)...

Egy ismerősömnek van egy Lagunája, őt kérdeztem, kit ajánl, és egy haverja el is vállalta a dolgot: leszedi a katalizátort (amit amúgy eléggé "elkoptattam", amikor végigsikáltam vele az aszfaltot Budaörstől az Üllői út hétszázvalahányig), felheggeszt helyette egy másikat, és ezért kb. 10 rugót kér. Egy márkaszervízben nyilván lecserélnék az egész kipufogórendszert, ami minden bizonnyal szebb munka, de el sem merem képzelni, mit el nem kérnének érte...

Grizzly67 Creative Commons License 2004.04.04 0 0 99
Sziasztok!
Most veszek autót a Baumgartner Bp.-nél. Valamit variáltak, erre kérdeztem az üzletkötő csajt, hogy ugye tudja, hogy ezekért a húzásokért van rossz hírük? Kiderült, tudnak erről a topicról, de ők nyugodtak, mert szerintük ez csak a szervízre vonatkozik.Május 1-től liberalizálják a garanciális javításokat, remélem kicsit kisebb lesz majd az arcuk!
liás Creative Commons License 2004.03.16 0 0 98
Köszi.
A legszebb az egészben az volt, hogy a férjem nem engedte átutalni a pénzt, merthogy "nincs" bankszámlája, és személyesen vette fel a Budaörsi úti szalon pénztárában.

Láttad volna a férjem arcát.
Na az volt a szép. Egy hétig röhögött.

Előzmény: Marcus Aurelius (97)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2004.03.15 0 0 97
Jó móka lehetett. Gratulálok.
Előzmény: liás (96)
liás Creative Commons License 2004.03.15 0 0 96
Fővárosi Bíróság
Előzmény: Marcus Aurelius (95)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2004.03.13 0 0 95
Fővárosi Bíróság, netán P.E. tanácsa előtt?
Előzmény: liás (94)
liás Creative Commons License 2004.03.11 0 0 94
Hali!

A sztori már több mint három éves, de csak nemrég lett vége. Szintén RB.

Scenicet szerettünk volna venni, dízelt automata váltóval. A rendelést felvették, beixeltünk még néhány extrát, és az autó egyedi gyártásba került. Ennek következtében nem elégedtek meg a szokásos előleggel, hanem fél millió foglalót kértek, és három hónapos szállítási határidőt igértek. Megkötöttük a boltot. El is mentünk az autóért a megadott időben, amikoris gyártási problémára hivatkozva tovább 8, azaz nyolc hónap türelmet kértek. / később kiderült, hogy az előbbi dízel-automata kivitelt törölték a gyártási programból /. Naná, hogy ennyit csak a bolond vár, kértük, hogy a foglalót fizessék vissza, ahogy kell, azaz duplán. Erre nem voltak hajlandóak, hanem azt ajánlották, hogy mondjuk le a rendelést, és a befizetett foglalót jóindulatúan visszaadják, pedig ebben az esetben nem is járna vissza.
Na ebben a pillanatban kerestem ügyvédet.
Elsőfokon nyertem, RB fellebbez, másodfokon is nyertem. Fél milla foglaló + félmilla bánatpénz kifizet, meg háromötven kamat, ügyvédi ktg. perköltség, stb. Szerintem ezen legalább fél millát bukott.
üdv

codaa Creative Commons License 2004.03.11 0 0 93
Most itt tartok.
Előzmény: codaa (92)
codaa Creative Commons License 2004.03.11 0 0 92
2004. március 11.
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
Budapest
József krt.6.
1088
Tisztelt Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség!
A követezőekben felvázolt problémám megoldásában kérem segítségüket ill. szíves közreműködésüket.
2004. február 27.-én gépkocsim minden előzetes hibajelenség nélkül hitelen megállt az M3 autópálya Budapest felé vezető kb. 45-ös km szelvénynél. Többszöri próbálkozásra a motort még sikerült néhányszor beindítanom de rövid melegedés után újra leállt. Bízva az autóm márkaszervize felkészültsége és gyors segítségében, a legközelebbi Renault kereskedésbe szállíttattam.
A helyszínen viszonylag hamar megállapították hogy az adagolón lévő mágnesszelep a hibás, illetve szószerit ”nem adja át a 12V-ot.” amit Ausztriából kell beszerezni. Természetesen a közölt irányárat kb. 80000Ft. elfogadtam.
2004 március 2-án telefonon értesítettek hogy az alkatrész megérkezett és az autóm hamarosan elkészül. Másnap a szervizbe személyesen bementem, ahol kocsi még megehetősen szétszedett állapotban volt, fetűnően sok elektromos kapcsolási rajz társaságában, megbontva olyan helyeken is amit szerintem a tekercs cseréje nem indokolt. A szerelők tájékoztatása szerint egyszer már beindult egy rövid ideig, de úgy néz ki, hogy valami más probléma is van!
(Eddigi ” Renault szerviz „ tapasztalataim alapján hirtelen gyanakodni kezdtem, hogy nem is a lecserélt alkatrész rossz hiszen a hibajelenség ugyanúgy fennáll. Nem egyszer előfordult már velem hogy hibátlan elemet cserélni akartak, volt mikor sikerült is. )
Problémám mondtam a szervizvezetőnek aki szerint tekercset kódolni kell az indításgátlóhoz és valószínűleg ez nem sikerült elsőre tökéletesen, Ők is most csinálnak ilyet először, és nehogy azt higgyem hogy örömükben szórakoznak ilyen sokáig mikor itt lenne a sok munka. Csaknem hagyott nyugodtan a dolog ezért felhívtam a Renault Hungária ügyfélszolgálatát ahol nagyon készségesen megértően fogadtak és megígérték hogy rövidesen egy műszaki bizottság bekéri a szervitől is az adatokat és kivizsgálják az ügyet.
Eszembe jutott hogy elhozom a kiszerelt alkatrészt ( mielőtt ezek után még tényleg baja esik mert ekkor már elég forró volt a levegő ) de legnagyobb meglepetésemre azt mondták arra még lehet hogy szükségük van majd a járművel együtt megkapom. Nem értem mit akartak vele kezdeni, mivel nagyon szakszerűen Renault technológiával lett leflexelve az adagolóról ezért visszarakni már nem lehet. Ez egy kicsit megviselte de látszólag a belső elektromos alkatrészek nem sérültek. Ismét ügyfélszolgálat akik természetesen nekem adtak igazat és ha szerviz nem adja vetessek fel jegyzőkönyvet és ezt a bejelentésemet is továbbítják a bizottság felé. Végre megkaptam és távoztam.
Még egy ügyfélszolgálati telefon, ahol megbeszéltük, hogy ha elkészülnek természetesen, ki kell fizetnem a teljes javítási költséget és majd a bizottság, dönt, hogy mit térítenek meg belőle, amit az ügy bonyolútságára való tekintettel ne várjak túl hamar.
2004 márc. 3.-án délben 120 000 Ft. ellenében az autót megkaptam és első utam egy autószerelőhöz vezetett, ahol a gyanúm beigazolódott a visszacsatlakoztatott tekercs működött, de a kábelkorbácsból kilógó egy úgynevezett „zsugorcső”-vel toldott vezetéket fedeztem fel, ami azelőtt NEM VOLT OTT.
Ismét reklamáló telefon a szerviznek, azt mondták, hogy Ők az előirt technológia szerint jártak el mivel a kocsira csatlakoztatott számítógép azt írta ki hogy a tekercs rossz. Emlékszem a kiírt szövegre akkor még ott voltam pontosan így szólt „a szelep nem válaszol” ami számomra nem egyértelműen az alkatrész hibáját jelenti.
2004 március 08.án megkaptam a Renault Hungária együttérző levelét mely szerintem egy előre megirt sablonszöveg, mivel nem is a konkrét problémámmal foglalkozik.

Még annyit szeretnék elmondani hogy meggyőződésem hogy ha az autót nem a márkaszervibe hanem a legközelebbi szakihoz vitetem, ezt a kábelszakadást megjavítja maximum 2-3 óra alatt ,megúszom 10000 forintból és a szállítás is 27000 helyett csak a fele vagy kevesebb.
Mivel az autót fuvarozásra használom nem kellett volna gondoskodnom a rajta lévő áru továbbításáról és egy hét bevételtől is elestem. Nem beszélve az állandó megrendelőim bizalmáról.
Bocsánat hogy csak ilyen hosszan tudtam megfogalmazni mondandómat.
Mellékelten küldöm a kapott számla másolatát, és Renault Hungária ügyfélszolgálat részvétnyilvánító levelét.

boszi70 Creative Commons License 2004.01.09 0 0 91
Elolvasva a korábbi történeteket, úgy gondolom, hogy nekem is nagy múltam van már a Renault szervizekkel, bár még nincs 1 éves a kocsim (Thalia). 2003. februárjában vettem az autót, és már április óta szinte folyamatosan jönnek elő különböző hibák. A legkritikusabb a menet közbeni motorleállás, és a jelenleg is fennálló kormány szaggatás, motorzakatolás -rángatás, aminek az okát nem találják (sok minden egyebet sem!) Akit érdekelnek a részletek nézze meg a nevem alatti hozzászólásokat, mert ha leírnám a kálváriáman nem lenne elég a hely. Jelenleg az ügy ott tart, hogy kértem a kocsi kicserélését, amit lehet hogy már akkor meg kellett volna tennem, amikor a kocsi leállása miatt kis hijján életveszélybe kerültünk, de akkor még bíztattak, hogy megtalálják a hibát. Mostmár nem bízok a kocsiban. Állandóan attól rettegek, hogy megint mikor történik valami, a testi épségünkről nem is beszélve!
Phoere Creative Commons License 2004.01.07 0 0 90
Az EU szabályozás szerint már bármelyek szervíz lehet "márkaszervíz", akár több márkáé is, ha megfelel a műszaki felkészültsége. A gyár nem tagadhatja meg a szükséges szoftverek, alkatrészek biztosítását.
Így ennek nemsokára már nem lesz jelentősége.
Előzmény: nomena (88)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.01.07 0 0 89
Tudom, de az Assistance még érvényes. Nekem már nincs garanciám.
Mondjuk nem értem miért vonták vissza a hivatalos márkaszervíz címüket...
Előzmény: nomena (88)
nomena Creative Commons License 2004.01.06 0 0 88
A Kastély már nem hivatalos márkaszerviz! Persze ettől még értenek hozzá, csak pl. garis hibát nem javítanak.
Előzmény: diesel_uberalles (87)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.01.06 0 0 87
Sziasztok!

Én egy dCi Thaliaval bajlódom. Hangos, kopogó motor, irreális fogyasztások, stb.

Renault Budakalász:
a bejelentéshez képest 2 héttel későbbre tudtak volna időpontot adni sorozatosan. Sajnos munkaautó, és örülök, hogy ha 2-3 nappal előre látom a programomat. Amikor a dealernek megemlítettem, hogy megválnék az autótól, akkor sikítva elkezdte keresgélni a műszaki vezetőt, aki fel is hívott, biztosított afelől, hogy segíteni fog. Azóta is folyamatosan, nem győzöm elhárítani.

Renault Ház:
Sorozatosan hülyének, paranoidnak néztek. Szoftvercserék, stb. Eredmény nincs.

Békési Fót:
Rendkívül pozitív hozzáállás, egyelőre levegőben lóg egy bef.szelepcsere. Kapott tisztítófolyadékot, azóta újra keveset fogyaszt. A hangja hidegen továbbra is rémes. A csereautóval sincs gond.

Amennyiben véletlenül bennük is csalódnék, akkor utolsó reményem a nagy tiszteletnek örvendő Gödöllői Kastély Autóház. Ők már most közölték, hogy a gyertya nem stimmel, ezért indul nehezen hidegen, sőt, a csúnya hang is innen ered, ugyanis a gyertya a hengereket is "izzítja".
(Példának felhoztak egy dCi Clio II-t, ami szintén ilyen bajokkal jelentkezett be: 4-ből 4 gyertya hibás volt.)

Az autót nem lehet könnyen eladni a hitel miatt. De nem is akarom. Úgy érzem, hogy a bajai ellenére jó autó! Soha nem hagyott még cserben. És mellesleg azóta klub is alakult.

Szóval nem a francia autót kell elkerülni, hibák minden gyártmánynál vannak! A sunyi, hiéna kereskedőket kell megválogatni. Mert még van olyan szerelő, aki ért is hozzá és nem egy kókler.

Bocsánat, hogy hosszú voltam

Üdv: diesel

SpaceCow Creative Commons License 2004.01.06 0 0 86
"Más. A barátom most vett egy Megane II.-t. Egyre gyakrabban nem tud elindulni vele, az elektronika dönti el, hogy mikor óhajtja felvenni a munkát és mikor nem. A srácnak még van türelme, de ki tudja meddig. "

Az öcsém az Astra G-vel ugyanígy volt! Aztán vmi vacakot kicseréltek benne és azóta +int jó...

Akkor SOHA TÖBBÉ OPELT? SOHA TÖBBÉ NÉMET AUTÓT?

Clio-m van. Tökéletes. Most veszek mellé 1 Twingót...

Csak ennyit akartam...

Előzmény: timbirkin (81)
Michael Ellis Creative Commons License 2004.01.06 0 0 85
Az egyik szoftverről frissités után derült ki, hogy hibás. Ezt a Renault központ kiküldte a márkakereskedéseknek és szervízeknek, akik úgy látszik nem nagyon olvassák az anyavállalat hírlevelét, mert fogalmuk sem volt róla. Csak a hatvaniaknak.
ME
Előzmény: igazi_balek (84)
igazi_balek Creative Commons License 2004.01.06 0 0 84
Azt nem írtad, mi volt az autó baja?
Előzmény: Michael Ellis (79)
Phoere Creative Commons License 2003.12.25 0 0 83
Azért javaslom az érdeklődőknek a Mégane Klub honlapját és fórumát. Ott nagyon sok Renault-tulaj (elsősorban Mégane-osok) ír. És ott a túlnyomó többség elégedett az autójával!

Csak azért írom ezt, mert a topic a címétől jelentősen eltért, ez már NEM a BG-ről szól és ha valakit komolyan érdekelnek a Renault-ok, azok szélesebb körben is tájékozódjanak.


Megane Klub honlapja

malacgazda Creative Commons License 2003.12.25 0 0 82
SOHA TÖBBET RENAULT-t és SOHA TÖBBET FRANCIA AUTÓT!

Így is van!

Előzmény: timbirkin (81)
timbirkin Creative Commons License 2003.12.24 0 0 81
Én is csatlakozom a "Soha többé Renualt-t" és a "Soha többé francia autót!" mozgalomhoz. Pedig a véleltlenek szeszélye folytán volt 2 Citroenem és két Renualt-m, de egyedül a legutóbbival, a Megane Combival szoptam. Elvben ugyan ez is működik, már 78 ezer van benne és eddig csak kétszer kellett a R. Assistance-szal a szervízbe vitetni...
A legnagyobb bajom a kocsival a ropogó első futóműve. Ez kb. 5 ezer km-s kora óta hallható, ne mtükörsíma borítású útfelületen. Tucatnyian hallgatták már, többnyire ne makarták meghallani a hangot, vagy ha halklgatták, akkor éppen nem jelentkezett. Budakalászon nagyon megnézték elől, megrázták géppel, hatalmaskulcsokkal huzigálták a toronyanyákat stb. próbaúton a legszarabb úton se mjelentkezett, hazafelé a Szentendrei úton ugyanúgy zörgött. Mint egsy TRabant. A Kőbányai úton meghallgatták és mosolyogva legyintettek: "ez ilyen. A szilentblock szar és az is marad. Közlekedésbiztonságilag ne izguljak."
Hát nem is izgulok.
Más. A barátom most vett egy Megane II.-t. Egyre gyakrabban nem tud elindulni vele, az elektronika dönti el, hogy mikor óhajtja felvenni a munkát és mikor nem. A srácnak még van türelme, de ki tudja meddig.
Én viszont már számolom a hónapokat és heteket, mint a katonaságnál, hogy mikor szabadulhatok meg végre tőle és aztán SOHA TÖBBET RENAULT-t és SOHA TÖBBET FRANCIA AUTÓT!
azenlagunamnagyonbeteg Creative Commons License 2003.12.12 0 0 80
A szervíz címét köszönöm, mellesleg a konklúzióm ugyanaz, mint neked.SOHA TÖBBET RENAULT.

Még egyszer köszönöm

Minden jót

Kiss Péter
Előzmény: Michael Ellis (79)
Michael Ellis Creative Commons License 2003.12.12 0 0 79
A mi Lagunánkkal is komoly gondok voltak, nem pont ezekkel a jelekkel, mint neked, azzal menni sem lehetett, ha néha úgy gondolta. Sok bajlódás után végül Hatvanban csinálták meg, az ottani csapatot meleg szívvel ajánlom, hátha tudják a tiedre is a megoldást.

A sztori: Április 20-án a Renault Assistance-nak Balatonalmádiból jelentettem, hogy röviddel a leállítás után az "elektronika hiba" jelzőlámpa kigyulladt és a motor nem indítható újra. Kb. fél óra elteltével - még várni kellett a segélyszolgálatra - az indítási kísérlet sikeres volt, haza tudtunk menni.

Gödöllői munkahelyem révén az ottani Békési műhelybe vittem az autót. A megállapított hiba az volt, hogy a motoros pillangószelep romlott el. Megtisztították a csatlakozóit és a számlát kifizetve boldogan eljöttem. 15 C-fok alatti hőmérsékleten a hiba nem jelentkezett.
Egy hét múlva melegebb lett, az autó újból cserbenhagyott. Békésinél csereautót kaptam, mert a diagnosztika szerint a számítógép romlott el. Ezt Bécsből csak néhány nap múlva tudták beszerezni. Elkészült a javítás, ezúttal egyetértésre jutottunk, hogy a számítógép nem tartozhat a kenésre szoruló kopó-forgó alkatrészek közé, vagyis szavatossági alapon dolgoztak. A kedvemért jóval záráson túl ottmaradtak, hogy Pestről odaérjek a kocsiért. Így próba sem volt. Irány Budapest, család az autóba be, a Laguna nem indítható.

Folytattam az egymással párhuzamosan megkezdett akcióimat. Telefonon és drótposta révén a Renault Hungariánál, e-mail útján a francia központban keresem, hogy javítható-e az autó egyáltalán. Az külön történet, hogy a nagy Renault honlapján egyetlen elérhetőségi cím sincs. Valamelyik alfejezetben lehet véleményt írni nekik a honlapról on-line. Azzal kezdtem, hogy elnézésüket kérem, amiért nem tudok franciául, ezért angolul írok. Hamarosan válaszoltak, franciául. Annyit tudtam kibogozni, hogy valami illetékes helyre továbbították, és jó utat kívánnak. Ezt az utóbbi kívánságukat kimondottan felháborító bosszantásként fogadtam.

A számítógép csere után a válaszból ismert címre megírtam a franciáknak, hogy mi a helyzet. Erre már egyáltalán nem válaszoltak. A magyar központ jó szokása, hogy minden telefonon üzenetrögzítő van, és természetesen nem hívnak vissza. Egy kedves új felvételes hölggyel nagy nehezen telefoni kapcsolatba tudtam lépni. Ő napokon keresztül, folyamatosan nyugtatott, hogy a bejelentésem regisztrálva van. Majd keresni fognak a műszaki kollégák. Nem kerestek.

Kemény elhatározásra jutottam, soha többé Renault! Nem kérem a jogosan járó új Lagunát, hiszen javíthatatlan az autó, hanem az új árát, és sürgősen német, vagy japán márkát keresek. Még egy próbát tettem. Gödöllőn a Renault Kastély-nál vettük az autót. Az ő szakértelmükben bízva odavittem. Együttesen megállapítottuk, hogy nem lehet a hibásnak jelzett motoros pillangószelep a bűnös, mert akkor mindig rossz lenne és nem csak meleg állapotbeli 15 fokos külső hőmérsékletnél melegebb időjáráskor való újraindításkor. Légi utántöltéssel akármekkora távolságot meg lehet vele tenni. Csak benzinkúthoz ne kelljen menni, vagy az Alagútban ne fullassza le véletlenül az ember. A kastélyosok mondták, hogy ők nem tudnak garanciálisan javítani, mert megvonták tőlük a Renault jogot, de a hatvani márkakereskedőt ajánlják.

Innentől kezdve kiderült az ég! Ott udvarias bánásmód és kellő szakértelem fogadott!!! Ezt megelőzően, a kastélyosok kivételével, a bánásmód a korábbi AFIT időket idéző volt. A kis eltérések abban jelentkeztek, hogy a Zaporozsec, vagy netalán a Zsiguli szervizt kereste-e fel az ember.
Az udvarias bánásmódot a kiváló javítási munka követte. Még az egy hét múlva kérésükre megejtett felülvizsgálatra visszavitelkor (június végén) is attól tartottam, hogy a siker csak átmeneti. De az azóta eltelt idő már elegendő az első mondatban leírt megállapítás alátámasztására.
Az kiemelendő, hogy olyan hibát javítottak meg, amilyet egyedül ők voltak képesek felismerni!

Egy szó, mint száz: egy próbát talán megér. Bocs mindenkitől, hogy hosszú voltam.
ME

Előzmény: azenlagunamnagyonbeteg (78)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!