Hello. W638-hoz vettem egy ilyet 6 dollárért, hogy oldja meg az SRS és Airbag Off lámpáimat az anyósülés nyomásérzékelője helyére téve. Amióta bent van, nemhogy azok nem világítanak, de az ETS/ABS sem jelez :D Beállításához egyébként fentről az első és harmadik jumpert kellett rövidre húzni - ugyanaz a TRW protokoll, mint az A-class, C-klass, W168, W202, ML... stb esetében.
Üdv, 112 cdi edc problémával küszködik, vákuum rendszer ok, turbó ok, magasnyomású cserélve, 3000-es fordulatig megy mint a disznó, de ott elfogy vagy a levegő, vagy az üzemanyag....többre már nem vagyok képes a garázsomban, valaki nem ismer egy SZAKIT lehetőleg SOPRON vagy vonzáskörzete, ahol megnézik jó-e egyáltalán a motorvezérlőm/porlasztóim. Előre is köszönöm, tisztelettel Dávid
Hali. Vito, 109CDI. Kiértékelték, részecske szűrő hiba. ( szenzor, eltömődés, ???). Regeneráltam, autópálya, 80km, amit bírt a kicsike, persze csak szabályosan. Tisztíttatni kell majd valahol, ha újra előjön a hiba. Valakinek ötlet, megbízhatóan hol lehetne???? Köszike: Pumi.
Hali, no először gyulladt ki nálam a check sárga kis ikon. Vajon mi lehet? Gondolom csak számítógéppel lehet majd kiolvasni. No persze szombat van, majd csak hétfő. Tippek esetleg, gondolom sok hiba lehet.
Adott egy 2014-s, 9 fős W639-s Vito. Az utastér közepén a padlón van egy befúvó egység amiből elvileg a hidegnek és a melegnek is jönnie kéne, de nekem nem sikerül életre keltenem. Van erről esetleg valakinek bővebb infója? Melyik kapcsoló működteti elvileg, hol van a ventilátorra, esetleg egy cikkszám hozzá... Köszönöm előre is!
A legujjabb probléma vele az, hogy 2000fordulatig szinte használhatatlanul gyenge az autó, és emellett irtózatosan feketén füstöl. Olajat nem minimálisan sem eszi, motorvezérlő, turbó nyomásvezérlőszelep, üzemanyag nyomás vezérlő szelep, cserélve. Porlasztók állítólag hibátlanok. Valaki tudna segíteni?
szia ha a az előtét ellálás a ven motornál van alul a bal lábad felett . nézd meg a motor csatiját ált ott a baj. a középső műszerfalon is van egy csati a kapcsolo melett.
Üdv urak112cdi-m van észrevettem hogy a bal első stabilizátor szét van szakadva kicseréltem mindkét oldalon viszont most egyenetlen úton kopog amit eddig nem csinált tudja valaki hogy mi lehet az oka a segítséget előre is köszönöm
2014-s 116 cdi Vito esetében az normális, hogy álló helyzetben nem pörög 3000-nél többet? Menet közben nincs gond, a fokozatokat ki tudom húzatni 3000 fölé.
Szia! A ventillátor a műszerfal alatt van, elég rossz helyen, a bal sarokban felül. Ha az a hiba hogy hol jó hol nem, a gond többnyire a csatlakozónál van. az is ott van a ventillátor környékén, könnyebben hozzáférsz ha kiveszed a bal oldali szellőzőrácsot, ott van mögötte egy zsákban. a nagy áram miatt az érintkezők hajlamosak oxidálódni.
638 108 cdi be hol találom a fűtő motort, vagy ventilatort?
Akárhová kapcsolom a tekerőgombját, nwm indul el a ventilátor.
Ha nagyobbat rázkódott, akkor néha elindult, de mar az se segit, meleg levegő jön be, amennyit a menetszellel bejön annyi. De igy belefagyunk. Lehet csak valami érintkezés baja van, vagy remelem!
Van még valami vezerlője a fombokon kivűl is? Ha azt is hol találom, hol bontsam meg? Mert akkor egy bontóba ki tudom próbalni, hogy mi lehet a rossz rajta.