Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.29 0 0 7742

Hello. W638-hoz vettem egy ilyet 6 dollárért, hogy oldja meg az SRS és Airbag Off lámpáimat az anyósülés nyomásérzékelője helyére téve. Amióta bent van, nemhogy azok nem világítanak, de az ETS/ABS sem jelez :D Beállításához egyébként fentről az első és harmadik jumpert kellett rövidre húzni - ugyanaz a TRW protokoll, mint az A-class, C-klass, W168, W202, ML... stb esetében.

Deaves22 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 7741

Üdv, 112 cdi edc problémával küszködik, vákuum rendszer ok, turbó ok, magasnyomású cserélve, 3000-es fordulatig megy mint a disznó, de ott elfogy vagy a levegő, vagy az üzemanyag....többre már nem vagyok képes a garázsomban, valaki nem ismer egy SZAKIT lehetőleg SOPRON vagy vonzáskörzete, ahol megnézik jó-e egyáltalán a motorvezérlőm/porlasztóim. Előre is köszönöm, tisztelettel Dávid

Főnixboys Creative Commons License 2018.11.26 0 0 7740

Hali. Vito, 109CDI. Kiértékelték, részecske szűrő hiba. ( szenzor, eltömődés, ???). Regeneráltam, autópálya, 80km, amit bírt a kicsike, persze csak szabályosan. Tisztíttatni kell majd valahol, ha újra előjön a hiba. Valakinek ötlet, megbízhatóan hol lehetne???? Köszike: Pumi.

Főnixboys Creative Commons License 2018.11.24 0 0 7739

Hali, no először gyulladt ki nálam a check sárga kis ikon. Vajon mi lehet? Gondolom csak számítógéppel lehet majd kiolvasni. No persze szombat van, majd csak hétfő. Tippek esetleg, gondolom sok hiba lehet.

Főnixboys Creative Commons License 2018.11.21 0 1 7738

Hali, a motortérben a biztosíték doboz hűtő ventilátora lehet. Nekem az megy a leállítás után. W639.

Előzmény: Törölt nick (7737)
Törölt nick Creative Commons License 2018.11.19 0 0 7737

Sziasztok, a napokban egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. Az normális, hogy leállítás után valami percekig zúg a motor mögött? Mi ez?

szürcsi1 Creative Commons License 2018.11.16 0 0 7736

Sziasztok!

Egy Vito 115 cdi mi tót szeretnék venni. 

Van valakinek tapasztalata róla?

Köszönöm 

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.15 0 0 7735

Üdv Urak,

 

Adott egy 2014-s, 9 fős W639-s Vito. Az utastér közepén a padlón van egy befúvó egység amiből elvileg a hidegnek és a melegnek is jönnie kéne, de nekem nem sikerül életre keltenem. Van erről esetleg valakinek bővebb infója? Melyik kapcsoló működteti elvileg, hol van a ventilátorra, esetleg egy cikkszám hozzá... Köszönöm előre is!

 

https://imgur.com/a/JQ7hfye

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.14 0 0 7734

Tudna valaki egy képet lőni w638-ról vagy Vitoról, hogy hol van a rest fűtés vízszivattyúja?

koqxdioo Creative Commons License 2018.11.03 0 0 7733

Sziasztok!

 

Bárdi-s Bosch porlasztó csúcsokkal van valakinek tapasztalata vagy infója? 

27ezerért/db annyira jónak tűnik az ár, hogy az már gyanús.

112CDI-be kellene.

 

Köszönöm

Zsolesz112cdi Creative Commons License 2018.10.31 0 0 7732

Köszönöm, utána nézek és jelentkezem a részletekkel.

vito 108 d 1999 Creative Commons License 2018.10.31 0 0 7731

zsolesz a kipufogonál van egy membrán

Előzmény: Zsolesz112cdi (7729)
vito 108 d 1999 Creative Commons License 2018.10.31 0 0 7730

szia zsoles szerintem kevés a levegő valamejik membrán beragad

Előzmény: Zsolesz112cdi (7729)
Zsolesz112cdi Creative Commons License 2018.10.31 0 0 7729

Üdv Vitósok. 

Van egy 112-es cdi vitom, 2000 es kiadás.

A legujjabb probléma vele az, hogy 2000fordulatig szinte használhatatlanul gyenge az autó, és emellett irtózatosan feketén füstöl. Olajat nem minimálisan sem eszi, motorvezérlő, turbó nyomásvezérlőszelep, üzemanyag nyomás vezérlő szelep, cserélve. Porlasztók állítólag hibátlanok. Valaki tudna segíteni?  

vito 108 d 1999 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 7728

szia ha a az előtét ellálás a ven motornál van alul a bal lábad felett . nézd meg a motor csatiját ált ott a baj. a középső műszerfalon is van egy csati a kapcsolo melett.

vito 108 d 1999 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 7727

sziasztok 108 d izzitás problémám lenne. van aki ebben segitene ? köszönettel péter

Merci-Merci Creative Commons License 2018.10.14 0 0 7726

Szia! Köszi, vele beszéltem már.

De azt mondja, hogy a fiatalabbakat ismeri inkább.

Előzmény: stefan67 (7725)
stefan67 Creative Commons License 2018.10.14 0 0 7725

Vitodoki  Szigethalom  20/5698532

Előzmény: Merci-Merci (7724)
Merci-Merci Creative Commons License 2018.10.14 0 0 7724

Üdv!

Olyan szerelőt keresek, aki keni-vágja a 110Td motort. Budapest és vonzáskörzetében.

Lenne egy kis furmányos gondom.

Köszi!

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 0 0 7723

Illetve van valakinek ötlete, miért nem mehet a ventillátor első fokozatban?

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 0 0 7722

És mégegy. Hol van a 638-ban a ventilátor előtétellenállása? :)

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.13 0 0 7721

Üdv! Szert tettem egy 99-es V-classra. Sírva kérdezem, tényleg nem lehet letölthető kezelési leírást találni hozzá? :) Nincs véletlenül valakinek? 

szabo.attila Creative Commons License 2018.10.10 0 0 7720

Üdv urak112cdi-m van észrevettem hogy a bal első stabilizátor szét van szakadva kicseréltem mindkét oldalon viszont most egyenetlen úton kopog amit eddig nem csinált tudja valaki hogy mi lehet az oka a segítséget előre is köszönöm

merciferi Creative Commons License 2018.10.08 0 0 7719

 

Erről volna szó!!

 

 

merciferi Creative Commons License 2018.10.08 0 0 7718

Sziasztok

Tudnátok segíteni abban hogy egy gumigyürűnél kifúj a motor a turbó után nagy gázadásnál.

viano v6 3 literes 2012. Ez a gyürű a turbó utáni öntvény és az intercooler szűrője között van

kb 70 mm átmérőjű és 3-4 cm széles. 

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.06 0 0 7717

Felhomályosítottak, köszönöm...

Előzmény: Törölt nick (7716)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.06 0 0 7716

Üdv Urak,

 

2014-s 116 cdi Vito esetében az normális, hogy álló helyzetben nem pörög 3000-nél többet? Menet közben nincs gond, a fokozatokat ki tudom húzatni 3000 fölé.

stefan67 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 7715

Szia! A ventillátor a műszerfal alatt van, elég rossz helyen, a bal sarokban felül. Ha az a hiba hogy hol jó hol nem, a gond többnyire a csatlakozónál van. az is ott van a ventillátor környékén, könnyebben hozzáférsz ha kiveszed a bal oldali szellőzőrácsot, ott van mögötte egy zsákban. a nagy áram miatt az érintkezők hajlamosak oxidálódni.

Előzmény: laszlo1220 (7714)
laszlo1220 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 7714

Sziasztok!

638 108 cdi be hol találom a fűtő motort, vagy ventilatort?

Akárhová kapcsolom a  tekerőgombját, nwm indul el a ventilátor.

Ha nagyobbat rázkódott, akkor néha elindult, de mar az se segit, meleg levegő jön be, amennyit a menetszellel bejön annyi. De igy belefagyunk. Lehet csak valami érintkezés baja van, vagy remelem!

Van még valami vezerlője a fombokon kivűl is? Ha azt is hol találom, hol bontsam meg?  Mert akkor egy bontóba ki tudom próbalni, hogy mi lehet a rossz rajta.

Főnixboys Creative Commons License 2018.09.12 0 0 7713

Szia, meg kellene mérned a lapolások számát a kupakon, és a Bárdi-nál szerintem van, én is ott vettem a 109CDI-hez olajszűrő kupak leszedőt. Pumi

 

Előzmény: Gino85 (7712)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!