A meleg bekoszontevel kezd hervadni a klimam erossege. Vezeto oldalon hut, masikon nem.
Fura - nejem szolt, hogy nem hut. Persze az en oldalamon hut, kozepen mar alig, jobb oldalon kb meleget fuj.
Netes infok alapjan talan a levego szabalyozo lapat szorult meg, de nem hallatszik rangatozasi hang. Igy nezzuk meg eloszor a gaz mennyiseget, mert a net szerint a ratoltes megoldja az ilyet.
Hetfon megyek klimashoz, ahol ellenorizni tudjak a gaz es olaj szintjet (elsore ezt szeretnem letudni), ha kell meg is tudjak festeni a gazt es kiderul ha valahol elszokik.
A szokasos szerelomnek csak R134a gazos szettje van (ami kiszivja a gazt es olajat, majd levakuumolja es ha a vakuum 20 percig megmarad, akkor ujra tolti az autohoz valo mennisegu olajjal es gazzal), ebben meg mar az uj gaz van R1234yf ami ritkabb es kornyezet baratabb es foleg sokkal dragabb.
Majd kiderul kell-e gaz a rendszerbe (460g a gyari cimken a toltet mennyisege) - a vastagabb femcsovet megfogva a motorterben az erezhetoen hideg.
Ha jol tudom az az alacsony nyomasu resz. Szoval a kompresszor meg mukodik valamennyire.
Neten utana olvasva ez kb tipikus jelenseg a 3-4 eves Golfoknal. Tapasztaltatok hasonlot, vagy csak olyan oldalra futottam ahol az ilyen hibak elszenvedoi gyultek ossze?
Nem egy űrtechnika az a szíjcsere. Kell hozzá az újabb fajta főtengelyrögzítő, meg az a 2db átmérő 5mm-es pálca. A vízpumpa tömítésével kell vigyázni, nehogy becsípődjön. Érdemes bekenni kicsi szilikonzsírral. A feszítőgörgőt is ki lehet cserélni némi trükkel a motortartóbak kiszerelése nélkül is.
Azt hiszem en is bevalt a szerelomoz viszem el az autot bordasszij cserere. (kollega edesapja, otthon szervizel, csak ebbol el, jo szerelo)
Annyira nagy a szoras az ajanlatok kozott, hogy megbizni csak a abban fogok aki mar tizeneve szereli az autoimat es mindennel meg voltam elegedve.
4 honap mulva lejar a garim, igy szerintem nem eri meg ezert valasztani a gyari (gyartoi) szervizt.
Porsche ajanlata ugyebar 1600 Euro, ami nem is igazan meglepo, mivel varhato volt a vastagon fogo ceruza.
Olyan anyag arak vannak, hogy olaj szuro 25 euro (elso sarki Autodoc listajan maximum 10 a Mann), levego szuro 50, meg 50 a kabin szuro (nem szenes, tehat a szar olcso), 350 euro bordasszij keszlet (ebbol a gyari van 180 korul kedvezmeny nelkul, sot a vizpumpas se sokkal tobb), meg 190 a vizpumpa, seged szij (generator?) 90, 80 euro olaj, 80 euro hutoviz, stb. Szep komplett ajanlat, utolso alatet es csavar is rajta van. (oda tudom adni a szerelomek mint silabuszt).
Masik utszeli szerviz adott 900 Euro koruli arajanlatot, fenykepes dokumentacioval az elvegzett munkakrol)
Magyar is van 290 es 650e Ft. kozott.
Gondolom egy szerelonek a Golf bordasszij csereje eleg alap muvelet - de amugy van rola akar Youtube video is. (csak a fotengely es a kerekeket rogzito szerszam a specialis, de az kb 40 Euro)
Igy a bevalt szerelohoz fordulok, szerintem jobb ha ot etetem es biztos lehetek abban, hogy rendesen meg van csinalva es nem vagyok triplan lehuzva.
En ugy kalkulalok, hogy parszaz euro is penz. Ugyanazokat az alapanyagokat hasznalja amit a gyartoi szerviz - igy igazan nem lehet kulonbseg a vegeredmenyben.
De nyáron reggel nyolckor beállít az autó pont egy regenerálási ciklus után...az a helyzet, hogy égesse össze a kezét a ..szom.
Ha nem tudod letenni a kocsidat egy napra, öreg, akkor nem én vagyok az embered. Estétől reggelig két-három deci olajjal több folyik ki. Vagy addig pont rendbe lehet tenni indítót, generátort, egyebet, ha szükséges. Szóval ne kapkodjunk, nem szar ez, mondta anno a műhelyfőnököm a suliban, valamint jó munkához idő kell.
Tudok mondani VW-csoportra specializálódott privát szerelőt (amikor utoljára még VW-m volt néhány éve, az utolsó pár évben hozzá hordtam): Trexler Zoltán (30)9490279, nem tudom, hogy még csinálja-e a bizniszt, illetve egyáltalán nem biztos, hogy ilyen párnapos időtávon be tudsz férni hozzá, anno nagyobb falatú melókra néha simán több hétre tudott csak időpontot adni.
A márkaszervizekről annyit, hogy anno jó pár budapesti márkaszerviz kihullott a rostámon (a Mozaik utcába konkrétan soha többé be nem teszem a lábamat), aztán egyszer kipróbáltam a siófoki VW szervízt, és onnantól kezdve velük elégedett voltam. Szóval ha javasolnom kéne márkaszervizt, akkor ők lennének azok.
Nem talaltam rendes leirast, van ahol azt irjak a vezermuszij az 210-nel cseres, van ahol azt, hogy 210-nel teszt, 240-nel cseres es utana 30K periodusonkent ellenozizni.
Köszönöm a választ!Áramtalanítani már próbáltam,akkor szervíz.Reméltem hogy a lemerült akku miatt csak valami egyszerübb ki-be kapcsolással megoldható probléma.Köszönöm mégegyszer.
Valószínűleg komfortmodul hiba. Nem vált "alvó" üzemmódba. Esetleg hibás világításkapcsoló. Meg kellene nézetni diagkészülékkel, de valaki olyannal aki nem csak hibakódot tud törölni. Próbaképpen le kellene áramtalanítani vagy félórára, hátha magához tér.
Szép napot kívánok!Abban kérnék segítséget,hogy egy golf 6-nál nem kapcsol le
a világítás kapcsoló miután bezártam az autót.Világít még a fényszoró magasság kapcsolója,és a váltó mellet lévő kapcsoló is (bocsánaz az nem tudom mi, a kislányom autója).Megköszönöm ha valaki segítene,hogy mi lehet a probléma,vagy csak valami be van kapcsolva.
Valószínűleg az ülés alatti csatlakozója hibás, nem ritka eset. Próbáltam javítani ezeket a csatlakozókat, de rövid időn belül ismét hibásak lettek, így végül levágtam és összesaruztam a vezetékeket.
Ó-Ó! Lemaradt!Van még egy probléma! Légzsák! Világít a lámpa! Töröltük a hibát,de az ülés mozgatásától előjött! Oldallégzsák gyujtó áramkör,vezető oldal!Felső szabályozó korlát küszöbérték felett szakadt! 01217 kód!Mit értsek ezen?Szét kell szedni az ülést,vagy hol lehet a vezeték szakadás!Tele vagyok az elektromos hibákkal! Ezek ennyire rosszak?Javíthatók?