Keresés

Részletes keresés

V43-1123 Creative Commons License 2016.03.19 -1 0 45163

Na ja, valami ilyesmire gondoltam :)

Ha jól tévedek, ez már egy korszerűbb (talán 400-as) változat, a cikk szerint a 747-121-es típus lett volna a kiválasztott.

Minden esetre, ha van erről a témáról bővebb, publikus anyag, szívesen olvasnék róla :)

Előzmény: KozO (45162)
KozO Creative Commons License 2016.03.19 -1 0 45162

Előzmény: V43-1123 (45161)
V43-1123 Creative Commons License 2016.03.19 -1 0 45161

Kellemes hétvégét mindenkinek!

Találtam egy cikket, ezzel kapcsolatban kérdeznék, remélem, sikerrel:

http://iho.hu/hir/hosszutavu-malev-almok

Az írásban szó esik egy meghiúsult üzletről, miszerint egy B-747-es MALÉV színekben, de amerikai lajstromban repült volna az Újvilágba/ból.

Van valakinek erről több infója (lajstromjel, ilyesmi)? Állítólag már előszerződést is kötöttek, talán ez a szerződés nem a zúzdában végezte...

A dolog azért érdekel, mert építenék egy makettet, és igazán különleges lenne egy (milyen lett volna) MALÉV-Jumbo :)

 

endless weekend Creative Commons License 2016.02.09 0 0 45160

Előzmény: endless weekend (45159)
endless weekend Creative Commons License 2016.02.09 0 0 45159

Eppen a ferjemet "kisertem" az utjan, amikor erre bukkantam. Remelem sikerul beillesztenem a kepet.

Ízirájder Creative Commons License 2016.02.09 0 0 45158

Malév, vagy Maszovlet 2.0

Nem vicc, hurrá, új Malévot indítanak nekünk az oroszok

Nagy zseni ez a mi miniszterelnökünk, tudjuk rég. Amikor lengyel kollégájával közös tájékoztatóján a szokásos kölcsönös benyalintások közben belengette, hogy új repülőjáratok lesznek több lengyel városba, rögtön az ugrott be, hogy ez csak természetes. Fideszes barátaink[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

csaba08 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 45157

Itt a nagy lehetőség!

MALÉV B737-800-as 1/80-as méretarány!

A mai napig a hivatalos képviseleti modell!

 

http://airportshop.hu/Malev-Boeing-737-kepviseleti-modell

 

K2P Creative Commons License 2016.01.05 0 1 45156

 

 

Janos32 Creative Commons License 2015.12.10 0 1 45155

A repjegy stimmel, de a vonatjegy inkabb 180-200 forint kozott volt.

Előzmény: jwkllr (45154)
jwkllr Creative Commons License 2015.12.08 -1 0 45154

Bp-Berlin vonattal 1020ft, repülővel 1060ft volt. 82-82-ben

Előzmény: viricsi (45084)
malazs Creative Commons License 2015.12.02 -1 0 45153

Adó forint az mindig lesz mindenre ami bizonyos köröket erősít. Igaz a Malév és a politika elválaszthatatlan volt és még a maradványai is elválaszthatatlanok, de ebbe épp ezért nem szeretnék bele menni.

 

Amennyiben a kormányunknak csak a "privát" gép lett volna a lényeg, akkor ezt meg lehetett volna oldani sok más gazdaságosabb formában is. Továbbá olyan géppel ami több célra is alkalmas, olcsóbban bérelhető vagy üzemeltethető, nagyobb hatótávval rendelkezik, stb...

Előzmény: Balikaa (45152)
Balikaa Creative Commons License 2015.12.02 0 0 45152

Attó, hogy esetleg nem gazdaságos, lehet használni, ha van rá elég (adó)forint.

http://www.turizmusonline.hu/cikk/kormanygepkent_uzemelhet_tovabb_az_utolso_malev_gep

Előzmény: malazs (45151)
malazs Creative Commons License 2015.12.02 0 0 45151

Mint írtam: Bizniszmenek olcsóbban bérelnek, mint amennyiért ez fog rendelkezésre állni. Csak mert ez nem költséghatékony.

 

Továbbá, ne csak a vételárat nézd, kérdés mennyi lesz a számla végösszege mire is ez első alkalommal a levegőbe emelkedhet, már ha lesz ilyen.

Előzmény: KozO (45150)
KozO Creative Commons License 2015.12.01 0 0 45150

Mikor néhány fő repül, eddig is a halkannal (ha-lkn) mentek, az szinte mindig rendelkezésre áll OVnak. Kormánytagok, államtitkárok menetrend szerintivel mennek, nekik eddig se járt at kormánygép. Bizniszmenek kétlem hogy ennél olcsóbban vennék gépeit, 230 milla nagyon potom egy párszemélyes gépnek is. RT gépe sokkal kisebb és ennek az árnak még most is a többszöröse.

 

A Szuhoj Superjet SSJ-100 se véletlen volt itt. A 108 személyes típusnak ez a változata ami a múlt hónapban tett itt látogatást, egy 8 személyes VIP-változata volt. Ez vajon gazdaságos lenne a kormánynak?

Előzmény: malazs (45149)
malazs Creative Commons License 2015.12.01 0 0 45149

Nem véletlenül nem kellett még ennyiért sem.

 

Bizniszmenek kisebb gépeket bérelnek, olcsóbbak, jobban felszereltek sokszor. Csapatoknál egy teljes stábhoz talán épp elég, de nem túl gazdaságos. Charterekre szinte alkalmatlan ez a gép. Kormánytagok, ritkán mennek 15-20 főnél többen, arra megint van más típus, más lehetőség, mint eddig is.

 

Gyakorlatilag ez a leghasználhatatlanabb kategória.

Előzmény: DAttis (45148)
DAttis Creative Commons License 2015.12.01 0 0 45148

Gondolom jól helyre kell pofozni műszakilag is

Előzmény: Ízirájder (45146)
viricsi Creative Commons License 2015.12.01 0 0 45147

Ez is valami sunyiság lesz. Ezer éve nem repült, gondolom elég szegényes lehet a műszaki háttér is.
Repül ilyennel még Európában valaki?

Előzmény: Ízirájder (45146)
Ízirájder Creative Commons License 2015.12.01 0 0 45146
V.Gy. Creative Commons License 2015.11.08 0 0 45145

Déjà vu?

Előzmény: malazs (45144)
malazs Creative Commons License 2015.11.08 0 0 45144

Kis érdekesség:

http://www.airportal.hu/ap/viewtopic.php?t=29535

 

A többit mindenki gondolja hozzá, saját belátása és véleménye szerint.

csaba08 Creative Commons License 2015.09.12 0 0 45143

Szia!

 

Ő meg van még? :)

 

Csabi

Előzmény: Halaklany (45117)
csaba08 Creative Commons License 2015.09.12 0 0 45142

Szia!

 

Ez milyen kiadás?

Ki a gyártó?

 

Köszi!

Csabi

Előzmény: Törölt nick (29515)
Zolker Creative Commons License 2015.06.17 0 0 45141

Mária, az okos olvasó meg az okos újságíró találkozása... :) Amúgy az eredeti itt: http://444.hu/2015/06/15/ujra-repulnek-a-malev-a-gepei/

 

Gratulálunk Plezer Ádámnak, a 444 okos olvasójának, aki fölfedezte 2015-ben, hogy a Malév-csőd után nem sokkal, már 2012 május-júniusában ezek a gépek új bérlőiknél repültek (mint az a belinklet planespotters-adatlapokról is kiderül). :) Tehát immáron három éve. 

 

Ami meg az arizonai sivatagot illeti, nem ezek a gépek kerültek oda, amelyek tehát nem is "tűnt úgy, hogy végleg ott maradnak", hanem a 737-600-asok, ugye, amelyek viszont valóban ott végezték be életüket, szétbontva. De erről már nem esik szó a cikkben.

 

Az egészben az a legszebb, hogy írják-mutatják is a shannoni "gyászmenetet", de aztán itt megáll az okos újságíró gondolkodása is. :)

Előzmény: trizs77 (45140)
trizs77 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 45140
Manyi55 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 45139

Asztana egyébként Beugrottál fővárosa. :D

Előzmény: Törölt nick (45138)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.01 0 0 45138

Leesett? Ennek örülök, grat. :)

Előzmény: malazs (45137)
malazs Creative Commons License 2015.04.01 -1 0 45137

No amit vastagon kiemeltél az alatt nézd csak meg a pontos dátumot. Hátha leesik ;-)

Előzmény: Törölt nick (45136)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.01 0 0 45136

Újra lesz állami tulajdonú, magyar nemzeti légitársaság!

Asztana, 2015. április 1., szerda

 

- Még idén új légitársaságot alapít a kormány, jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter Kazahsztán fővárosában szerdán reggel.

 

Mint ismeretes Orbán Viktor egy nagy létszámú delegációval kedden utazott Asztanába, számos állami tisztségviselő, üzletember és bróker társaságában. Az utazáshoz a Lufthansa tulajdonában álló, osztrák nemzeti légitársaságtól bérelt egy Boeing 767-300-as repülőgépet a kormány.

 

Szijjártó Péter emlékeztetett: a magyar kormány sikeres keleti és déli nyitás politikája révén a közeljövőben új légiútvonalak nyílnak meg és az ország is kikerül a nagy hitelminősítők bóvli kategóriájából, így időszerű a tárgyalások megkezdése egy új állami tulajdonú, nemzeti légitársaság megalapításáról.

 

A döntéshez az utolsó lökést az adta, az asztanai repülőtéren a vendéglátók tévedésből "Grüss Gott!" köszönéssel fogadták a repülőgépnél a miniszterelnököt.

A miniszter hozzátette: Az Austrian Airlines fedélzeti szolgáltatásával meg voltak elégedve, bár a légitársaság új festése nem tetszett a miniszterelnöknek. Ezt Orbán Viktor is megerősítette, mikor röviden annyit mondott: "That's not My Austrian".

 

A miniszter arra is kitért, hogy az új légitársaság néhány repülőgéppel indul majd, de három éven belül az Austrian Boeing 767-es repülőgépéhez hasonló, hosszútávú járatok teljesítésére is képes, nagy befogadóképességű repülőgépek is a flottába kerülnek.

 

Ezek a repülőgépek a legmodernebb, üzemanyag-takarékos és környezetkímélő típusok lesznek - tette hozzá Szijjártó. Azt azonban nem árulta el a miniszter, hogy a kormány az amerikai Boeing 787 Dreamliner, vagy az Airbus A350 XWB típusai közül melyiket preferálja a kormány.

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.02 -1 0 45135

Vajon a Ground Handlinget (MGH) is hagyják bedőlni? A Wizz után úgy néz ki más légitársaságokat is el fognak veszíteni...

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.02 0 0 45134

Sziasztok! Nem tudom hogy lesz e rá itt érdeklődő, de a birtokomba került régi logós (elnézést, nem tudom mikortól van az "Új") frissitőkendő, valamint újabb logós egészségügyi tasakok illetne néhány tömör papír szalvéta (amit valószínűleg business classon használtak)

 

Emailcímet kérek szépen és írok részleteket meg csatolok képeket is.

 

köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!